Azië Tapas

Meer informatie over restaurant Azië Tapas

Voordelig
Nellie B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Dinsdagavond hier gegeten. Personeel is erg vriendelijk, ondanks het verwisselen van onze plaats van buiten naar binnen. Bediening was snel en goed. Ook de kwaliteit van het eten was uitstekend. Ruime keuze aan diverse hapjes.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Al vlot werd ons een drankje aangeboden en werd het principe achter azie tapas uitgelegd. De uitleg was kort en adequaat (= perfect). De bediening was erg vriendelijk en was oplettend zodat je altijd op tijd bediend werd. Er was weinig / geen tijd of aandacht voor een persoonlijk gesprek / advies maar dat mag je misschien ook niet verwachten bij een dergelijk restaurant.

Vervolgens 3 rondes van aziatische tapas gehad. We waren verbaasd over de kwaliteit van een aantal gerechten, die waren boven gemiddeld goed. Het enige enigszins teleurstellende gerecht was de wrap met hoisin eend, die was echt te taai. De sashimi, dumplings en de spiezen waren verrukkelijk en hadden zowel een goede garing als een goede kruiding. Ook de sushi was verukkelijk.

Af kunnen sluiten met wat vers fruit en sesamzaad ijs, we hadden niet meer kunnen vragen.

Al met al een prettige plek om wat aziatische tapas te proberen en je zit aan het eind van de avond ook goed vol van alle lekkere dingen! Een echte aanrader!
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Heerlijke Azie tapas waarbij je een enorme keuze hebt om de maaltijd zo samen te stellen dat naar eigen smaak niet te veel of te "heet" is. Er is voor elk wat wils op de uitgebreide kaart.
Een leuk concept, goede bediening door vriendelijke jonge mensen die geweldig op elkaar zijn ingespeeld...zo mooi om te zien!
De inrichting is sfeervol en passend bij het Azie-concept.
Chandler .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Ik moet mijn redelijk ontevreden review aanvullen met een zeer ontevreden ervaring.

De 2e salade waar ze dus enkele stukjes ui uit hebben gehaald, komt terug met paar extra stukjes sla. Ik kijk er onder, zit mijn oorspronkelijke salade met nog steeds ui.

Roep ik de bediening, die uitgebreid haar excuses aanbiedt.

Ze zou er werk van maken. Wat krijg ik later terug voor de 4e keer.

Mijn zalmsalade was veranderd in een bord sla die er met zeer grote ergernis wordt neergezet. Ik vraag waar mijn zalm is. Die heeft u al opgegeten krijg ik te horen.

Ik heb zeker een paar stukken gegeten, maar er zat zeker nog zalm op.

Helemaal genoeg van en vooral ook de geërgerde reacties alsof ik fout zit heb ik de salade van mijn vriendin afgerekend en ben vertrokken.

Als je niet wilt leveren waar je klanten mee omgaan kan je beter geen brasserie of sushi bar beginnen!
Hansvalkenburg .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Afgelopen week hier gegeten met een grote groep van 21 personen. Vriendelijke en vlotte bediening! De gerechten waren zeer smaakvol en onze kleinste van 4 zat ook te smullen van de heerlijke Aziatische tapas. Zeker een aanrader!
Dlara .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Veel keuze uit verschillende gerechtjes. Lekkere sushi alleen niet veel keuze dus als je echt voor de sushi gaat moet je naar een andere plek waar ze alleen sushi hebben. Als je afwisseling wilt en paar sushi rolletjes is dit de perfecte keuze. Lekker en gezellig!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Gisteravond hier gegeten met zijn tweeën . Ondanks dat er slechts 2 man in de bediening liepen werden we toch vlot en correct geholpen. We hadden geen grote honger dus slechts 6 tapas met zijn tweeën besteld en een paar keer iets te drinken. De Aziatische tapas waren smaakvol en voor ons voldoende. Als je in Maastricht bent is het de moeite waard om hier een kleine of grote maaltijd te nemen.
Nicole_DenHaag .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Heerlijj gegeten op het terras, het all you can eat menu! Smaken zijn perfect, alles erg lekker. Voor de waaghalzen er staat krokodil op het menu. In Maastricht is dit onze vaste tentje!!
Basvdwal .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Gisteren hier gegeten en moet zeggen dat ik erg verrast was! Erg goed eten voor het Vrijthof, wat toch het toeristische hart van Maastricht is. Leuk al die kleine ronde bakjes met een enorme keus aan Aziatische gerechten. Niet alleen maar sushi, maar veel meer keuze aan warme gerechten bij dit restaurant. Vriendelijk en enthousiast personeel die het all-you-can-eat concept duidelijk uitlegt en goed de tijd voor ons nam. Ook wel hip interieur, ook al ziet mijn moeder liever een 'bruin café'. Al met al een hele leuke avond gehad!
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Opvallend op het Vrijthof is dit Aziatisch restaurant waar zowel a la carte als onbeperkt gegeten kan worden. Wij maakte hier gebruik van de lunch en werden aangenaam verrast. De vele kleine hapjes bedekte al snel de tafel en waren alle even smaakvol. Een aanrader!