Azie Plaza

6,4
6,5
Hmj B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We hebben vaak en met genoegen in Azie Plaza van het lopend buffet gegeten. Het buffet is nu vervangen door een soort tapas zodat het eten altijd 'vers' is. Wel duurder doordat drank niet meer is inbegrepen. Wij hebben deze keer gekozen om van de kaart te eten. Dus een enkele maaltijd. Het viel ditmaal tegen, het vlees van de nasi rames bevatte zeen. Is ons nog nooit gebeurd.
Jammer, we gaan het nog wel weer eens proberen. Misschien een eenmalige vergissing. De bediening is overigens goed. De sfeer is prima.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
echt iets voor mensen met rudimentaire smaakpapillen. ongelooflijk.. onze ouders van 80 plus vinden het goed.. Hele botte bediening. Een overvloed aan msg.. de echte e621 junkies kunnen hun hart ophalen. Verder dreef alles in een "heerlijke drapsaus. Als dit het toppunt is van de aan de nederlandse smaak aangepaste chinees moeten we ons als nederlanders toch echt beginnen te schamen. familiefeestje aan het buffet!
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Donderdag 29 oktober met collega-vrijwilligers hier gegeten. Onze werkgever had ons getrakteerd op een avondje uit als dank voor onze inzet in het vrijwilligerswerk. Hierbij kregen wij 4 drankjes aangeboden, een voorgerecht en daarna een uitgebreid buffet voor het hoofdgerecht en dessert.
Het voorgerecht van onze keuze (van een aparte kaart) werd ons bezorgd. Daarna konden we op de uitgebreide en gevarieerde gerechten van het buffet aanvallen. Of dit overigens speciaal voor ons zo gearrangeerd was of dat dit gewoon is in dit restaurant, weet ik niet.
De voorgerechten waren eigenlijk wel heel bijzonder, want hierbij zaten bijvoorbeeld biefstuk en gerookte zalm. Niet datgene wat je van een Chinees-Indisch restaurant verwacht. Zelf had ik voor de biefstuk geopteerd. Omdat het een voorgerecht betrof, waren de afmetingen uiteraard bescheiden. Daar het een plat stukje vlees was, kon het alleen “done” bereid worden. Hoewel ik bij biefstuk altijd voor een medium bereidingswijze kies, was dat in dit geval uiteraard niet mogelijk. Maar het moet gezegd, de smaak van de doorbakken biefstuk was zeker niet verkeerd en het vlees van een prima kwaliteit. Heb daarin geen enkel taai stukje kunnen ontdekken. Maar de volle en sappige smaak van een rosé gebakken biefstuk ontbeerde het stuk uiteraard. Ik heb geen van mijn collegae horen klagen, dus ik neem aan dat het voorgerecht bij eenieder wel in goede aarde viel.
Als gesteld, het hoofdgerecht en dessert konden van een buffet gekozen worden. Hierbij waren de bakken goed gevuld met een verscheidenheid aan gerechten, zoals Babi Pangang, Cha Siew, Tjap Tjoy, zonder twijfel een of meerdere garnalen gerechten (daar let ik niet op aangezien ik niet van vis, schelp- of schaaldieren houd), enz. Kortom, een uitgebreide keuzemogelijkheid, met uiteraard nasi en bami. Alles zag het heel vers uit en de temperatuur van de gerechten was ook helemaal in orde. Het nodigde allemaal uit om nog een tweede keer op te scheppen, hetgeen we bijna allemaal ook gedaan hebben. Er was genoeg.
Voor het dessert kon men kiezen uit een variëteit van vruchten (o.a. aardbeien en lychees) en 4 soorten ijs. Ook over de kwaliteit van de ijssoorten (o.a. chocolade- en aardbeienijs) kan ik kort zijn: gewoon heel goed.
Na het eten kregen we nog koffie of thee aangeboden en zo besloten we een leuke en lekkere avond, waarbij ik in de gelegenheid werd gesteld om weer eens met mijn collegae (we doen allemaal verschillende werkzaamheden) te praten.
Ook het bedienend personeel verdient lof voor de wijze waarop ze zich van hun taak kweten.
Sonny V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Azie plaza was voor ons een redelijk restaurant met alleen een paar minpunten. Eten is top geboeg plates met verschillende soorten chinees eten. We vonden het decoor oud en toe aan vervanging. Service is traag maar wel vriendelijk. De serveerster die we hadden was niet echt hygiënisch vonden haar vieze handen viel ons op. Al met al hadden we lekker gegeten.