Azie Man Fat

Meer informatie over restaurant Azie Man Fat

Jouw recensie over het restaurant Azie Man Fat

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Voor €50 de visschotel besteld voor twee personen . Veels te duur. Alles gepaneerd en uit de frituur. Was de laatste keer
lindavermeulen .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2013
Heel vriendelijke gastvrouw, gezellig sfeertje met rode lampionnetjes, eten wordt mooi opgemaakt op het bord. Lekker veel groente, gelukkig niet helemaal overladen met saus. Goede pisang goreng met vanille ijs, leuk gedecoreerd met een vrolijk parapluutje net als vroeger.
gijs .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Een regelmatig, door vaste clientele, bezocht restaurant dat voortreffelijke gerechten serveert. De service is uitstekend, er wordt aandachtig geluisterd naar wat je wensen zijn en er wordt desgewenst advies gegeven. Wat afhalen betreft word je als de bliksem van je bestelling voorzien. Een super chinees die zijn vak goed verstaat!