Aziatische Restaurant Tonight

Koemarkt 36 1441 DD Purmerend Nederland Kaart

Over restaurant Aziatische Restaurant Tonight

Voel je je zen?

Een ware aanwinst voor Purmerend! Dit restaurant ligt op de Koemarkt en is gevestigd in twee pandjes. Stijlvol en zen ingericht met Japanse bomen waardoor je je even in een andere wereld waant. All-you-can-eat is het concept, en deze sushi en alle andere Aziatische specialiteiten van de teppanyaki plaat of gefrituurd zijn zo fijn dat er waarschijnlijk niks blijft liggen!

Meer informatie over restaurant Aziatische Restaurant Tonight

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
ErikWallet .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben gisteren bij Tonight gegeten na het lezen van de andere recensies. Hier was niets teveel gezegd. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam, het eten was fantastisch en zeer gevarieerd en smaakvol. En als je dan toch iets negatiefs moet zeggen is het hooguit dat je teveel eet omdat alles zo lekker is! Ook een zeer positief punt is dat je totaal niet wordt opgejaagd, integendeel zelfs. Dus een absolute aanrader.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gerechtjes zijn mooi opgemaakt echter de gerechtjes zijn vrij klein. Ook het aanbod voor de echte sushi liefhebber is beperkt. En voor een all you can eat concept vind ik drie gerechtjes per ronde aan de magere kant. Kortom als je voor presentatie gaat moet je hier zijn, voor echte sushi liefhebbers zijn er betere restaurants.
AndreJ .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We hebben nu twee keer gegeten bij Tonight. Beide keren spontaan na een borrel op de Koemarkt. All you can eat, waarbij de mogelijkheid om voor zowel koude als warme gerechten en voor nagerechten te kunnen kiezen een goed idee is. De sashimi is prima, die hebben we meerdere keren genomen. De sush is zeeri matig : weinig gevarieerd, erg zout, gepoederd met van die onnatuurlijke kleuren. Een aantal warme gerechtjes vonden we smakelijk, bijvoorbeeld de lamskoteletjes en de garnalen. Het restaurant zelf is modern, ruim, wel plezierig. De bediening is correct maar wat afstandelijk. Al met al geen slechte ervaring, zeker niet op een zomerse dag na de borrel. Maar op punten kan het echt wel beter.
Proefkonijntjes .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In principe wel goed en lekker eten, maar niet zeer bijzonder en wel wat puntjes die verbeterd kunnen worden. Zo waren zowel de beefpuntjes als zalm erg doorgebakken en dus taai. Wel snelle bediening en vriendelijk. Aanraders zijn beef rolletje in kaas en beef tataki. Sushi was ook lekker. Wel vrij grote porties per persoon, dus wij hebben de gerechten gedeeld. Leuk om een keer geprobeerd te hebben.
Frans194939 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het eten was heerlijk,l de bediening was goed en de gerechten werden smaakvol opgediend. Wij vinden het voor herhaling vatbaar.
Rjcd .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Dit all you can eat concept met Aziatische gerechten op de kaart is ons goed bevallen. De voor- en hoofdgerechten smaakten prima en waren goed qua portionering. De nagerechten zijn relatief beperkt qua keuze en de smaak van het ijs was iets minder t.o.v. al het lekkers dat we hiervoor hebben gegeten. De bediening kan minder afstandelijk, wat vriendelijker en meer ontspannen. Neemt niet weg dat we dit adres onthouden om mogelijk nog eens terug te keren.
Ivonne P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
17 juli hier met 8 personen voor het eerst gegeten,voorheen vaak naar boss maar vanaf nu gaan wij hier naar toe. eten was erg goed werd snel geserveerd en was mooi opgemaakt veel keuze en alles heeft zijn eigen smaak.vriendelijke bediening en wat ook nog heel erg leuk was dat de tweede persoon in de maand juli voor half geld was wat wij vooraf niet wisten en dat de rekening dus lekker laag was (€220,00) incl.best wel wat drankjes.al met al raad ik dit restaurant bij iedereen aan
Janklomp .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vrijdag avond met 4 personen gegeten. Het eten wordt heel mooi per gerecht opgemaakt. De smaak van het gegrilde vlees is prima. Helaas geen grote keuze in sushi op de kaart zoals bij de meeste Japans georiënteerde restaurants. De bediening is heel attent. En het restaurant is mooi smaakvol ingericht. Wij gaan zeker weer terug komen.
Renate G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Afgelopen maandag heerlijk gegeten bij Tonight. We belden om 19.00 uur of we nog terecht konden en dat was geen probleem. Om 19.15 uur stonden we op de stoep en werden we netjes verwelkomd. De bediening is net en vlot, dus dat voelde direct al fijn aan.

Het eten was ook heerlijk. Alles smaakte vers en zelf de loempia's waren duidelijk geen fabrieksproducten. Wij zullen hier zeker terugkomen!

Enig puntje van kritiek: de muziek die aan stond in het restaurant was erg boyband/jaren '90. Nogal vreemde muziekkeuze voor een Japans restaurant. Wellicht is wat rustigere achtergrondmuziek een betere keuze.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben hier met z’n vieren gegeten. Het restaurant ligt op de Koemarkt en is gevestigd in twee pandjes. Het is gezellig ingericht met Japanse bomen. Het restaurant is een Aziatisch restaurant, er wordt o.a. sushi en Aziatische specialiteiten geserveerd. Het werkt zoals bij een sushi restaurant. Per keer geef je 3 gerechten per persoon op en je kunt onbeperkt doorgaan. Als je met z’n vieren bent is het leuk om te delen. Dan kun je zoveel mogelijk proeven. Wij vonden het eten uitstekend, lekker knapperig en warme gerechten zo van de grill of uit de oven. Vooral de St Jacobsschelpen, de Sashimi mix, de garnalen kroketjes, de eendenborstfilet, de biefrolletjes met kaas en de tempuragarnalen vonden we heerlijk. En als nagerecht hadden we ijs, brownies, crème brulee en gemengde vruchten. De bediening is snel en erg vriendelijk. Tonight is een goede keus voor een geslaagde avond.
Cam Nhien T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Het eten was lekker! Alleen beetje weining. We moesten best wel lang wachten voor de rechten! Om de 15min komt pas 1 gerecht uit! Terwijl het niet druk was! De sfeer was wel ok! Alleen had wel last van de groep naast ons! Wat een onbeschofte mensen waren dat! Zaten tijdens het eten gewoon scheetjes te laten meerder keren zelf! En best wel luidruchtig! Jammer dat de personeel niets door had! Na 1:30 uur kon we niet meer tegen zijn we maar weggegaan! Wel jammer helemaal speciaal uit almere gekomen!
Robbinn .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Voorheen altijd naar Boss die is prima hoor maar sinds Tonight op de koemarkt zit komen we alleen nog hier perfecte service en de sushi zo vers je hebt totaal geen idee dat het al you van eat is qua presentatie van de gerechten voor mij na het Okura de beste sushi
Lydia K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Super mooi en schoon restaurant met heerlijke verse gerechten.
De sushi heb ik nog nooit zo vers gehad.
Ook de aziatische gerechtjes zijn super leuk aangekleed.
Bij de gegrilde zalm krijg je bijv een klein bakje frites met mayo zo leuk.
En bij de thaise garnalen een bolletje nasi.
Gewoon super leuk aangekleed
Ook de toetjes zijn super lekker vooral de mango sorbet ijs heerlijk.
De toiletten zijn brandschoon dat is iets wat ik zeer belangrijk vind
Wij komen hier gauw voor de 4 de keer terug
Henry S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Met een grotere groep hier genoten van een grote variatie aan heerlijke gerechten. De bediening is uitermate attent en bijzonder vriendelijk. Als je iets te kort komt dan heb je dit aan jezelf te danken.

Heel erg veel dank voor de zeer prettige avond en veel succes met uw recentelijk opgestarte bedrijf. Ik kom hier zeker terug.
Thieletje T.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
EEN AANWINST VOOR DE KOEMARKT!!!!!!!!!!!!

afgelopen zaterdagavond hier met vrienden gegeten. het concept "al you can eat" was ons al bekent. je kunt 5 keer diverse gerechtjes bestellen en deze gerechtjes zijn van superieure kwaliteit en smaak en worden prachtig geserveerd opgemaakte bordjes. de prijs kwaliteit verhouding is uitermate goed. wij dronken de huiswijn, zowel de rose als de rode en dat is een prima keuze.
de bediening is uitermate vriendelijk en proffesioneel.
het restaurant heeft een moderne inrichting, gezellig verlicht en is ruim van opzet.

wij hopen voor de eigenaar en het personeel, dat zij lang mogen genieten van hun restaurant op deze mooie locatie
BBAnn .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Net terug van 2e keer Tonight. Wat was het weer fantastisch. Het eten is zo lekker en vers en wordt prachtig opgediend. Mijn persoonlijke favoriet is de St. Jacobsschelp. Met een heerlijke dressing en glasnoedels met lente-uitjes erop. Yummie! Ook de Vietnamese loempia is fantastisch en lijkt in niets op een loempia die je bij een kraampje haalt. Maar eigenlijk is alles gewoon super! Dit restaurant lijkt gelukkig in niets op die grote all you can eat vreetschuren! Ook de bediening is heel vriendelijk en correct. Je krijgt alle tijd en wordt absoluut niet opgejaagd. Ik beveel dit restaurant van harte aan!
Diaantje-Daantje .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Van de week voor het eerst bij Tonight gegeten. Eten vond ik erg lekker. Sushi, sashimi-mix en nigiri allemaal prima. Ook de Aziatische gerechtjes, stuk voor stuk erg lekker. Bediening erg vriendelijk, nog wat onwennig soms. Er ligt bestek op tafel, stokjes, wasabi en soya kun je om vragen. Uitserveren ging prima, niet te snel en ik voelde mij ook niet opgejaagd. Kortom, prima restaurant erbij op de Koemarkt. Wij komen terug!
Chanthal .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten was erg goed, erg lekker allemaal. Mooi opgemaakt ook. De gerechtjes zijn vrij groot, dus je zou kunnen delen als je liever veel dingen probeert. Ook de sushi is prima! Alles werd snel geserveerd, maar niet té snel en ze hebben verder geen haast of tijd limiet. Het personeel is heel erg aardig en echt bezig met de tevredenheid van de klanten. Decor is erg mooi, hoewel er hier en daar nog wel een kale muur is, maar dat is altijd aan te passen. Een echte aanrader!
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Tonight. Sfeervolle moderne inrichting. Vriendelijk en attente bediening, met persoonlijk advies. All you can eat formele.
Alles vers en goed bereid bijv heerlijke sushimi.
Wij komen zeker nog een keer en hebben al gereserveerd
Een aanrader
Anne Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Tonight. De kwaliteit van het eten was prima en smaakte heerlijk, soms verrassende combinaties die erg mooi waren. Alles werd snel geserveerd. Wel alle tijd om te eten, je hoeft niet binnen een bepaalde tijd klaar te zijn. Ook onze kids (10 en 13 jaar) hebben genoten, vonden het erg lekker!