Azade

7,1
Erg voordelig
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond voor de eerste keer kennis gemaakt met de gastvrijheid en delicatessen bij Grand Café Restaurant Azade. Eerder al contact gehad met eigenaresse en gastvrouw Danze vanwege een verlopen Groupon bon. Dit heeft ze zo ontzettend lief opgelost dat we haar daarvoor gisteren hebben bedankt met een flesje wijn. Ontzettend aardig!
We werden gisteren verwend met een tafel vol met de lekkerste Turkse mezzes, allemaal even goed op smaak en vers gemaakt! Eigenlijk zonde om op te eten zo mooi geserveerd zag het eruit. De ontvangst en de bediening zijn zeer hartelijk en gastvrij. Ook de prijs-kwaliteit was zeer goed. Bovendien werden we verrast met live muziek. We voelden ons echt verwend!
Hier gaan wij zeker nog vaker terugkomen en zullen dan direct reserveren bij Azade.
Een echte topper!
Pimzel .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Met zijn vieren Turkse brunch. Heerlijk gegeten, zeer uitgebreid, verse producten en eea bijbesteld zonder extra kosten.
We zijn bekend met Turks eten en dit was erg smaakvol.
De eigenaren verdienen het om een succes van de zaak te maken. Zeer vriendelijke bediening met goede uitleg en later uitgebreid aangenaam gesprek met eigenaar en personeel.
We komen hier zeker weer terug.
BarbaraSl .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vandaag voor de eerste keer kennis mogen maken met het 'All you can eat' concept van Azade. Een tafel vol met de lekkerste Turkse mezzes, allemaal even goed op smaak en vers gemaakt! De ontvangst en de bediening is zeer hartelijk en gastvrij.
Hier gaan wij zeker nog vaker terugkomen!
Cappujohn .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met de Groupon bon op zondagmorgen met zijn tweeën gegeten met een zeer compleet Turks ontbijt. Op zondagmorgen nog behoorlijk rustig buiten en in de zaak. Maar het ontbijt was er niet minder om. Een uitgebreide kennismaking met allerlei kleine gerechtjes met vele nieuwe smaken. De hele tafel stond vol met vele schaaltjes/bakjes. Vriendelijke uitleg over al het gepresenteerde. De bediening was voorkomend en deed zijn best om je als gast te laten voelen.
Het interieur was niet heel spannend maar tenslotte is het eten wel het belangrijkste en de vriendelijke bediening doet ook veel. Alles bij elkaar zeker reden genoeg om nog eens terug te komen en een Turks diner te proberen.
Gams .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag 5-gangen diner met 6 personen waaronder 2 kinderen. Het was vrij druk. Bediening was uiterst behulpzaam en vriendelijk. Soep als vooraf, koude en warme mezzes als tussengerecht, mix grill wat heerlijk bereid was als hoofdgerecht en een baklava en fruitschaaltje als nagerecht. Het geheel duurde wel zo'n 2 uur, voor een 5 gangen is dat normaal vind ik. Later op de avond Live Turks muziek. Het geheel was erg gezellig! Interieur is normaal, niet te druk. Leuke lampen overigens.
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In dit restaurant moet je veel geduld hebben. De bediending is supervriendelijk maar erg langzaam. Over een 4 gangen diner hebben we bijna 2.5 uur gedan. Na het tweede gerecht moesten we ruim een half uur wachten op het hoofd.
Afgezien van de baklava en de soep was het eten ook niet heel speciaal. Smaakloze mixed grill met sausen die nooit geserveerd zijn. En een tweede gerecht wat een soort smeersel op een bordje was, wellicht bedoeld voor op brood ofzo.
Edgar H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben er met 10 personen gebruncht. Een keur aan turkse zoete en zoute gerechtjes. Spannend om onbekende dingen te proeven. Warme eiergerechten met pittige groenten en pitte worst. Heerlijk, we moesten zelfs bij bestellen (zonder meerkosten!) De Turkse thee maakte het helemaal af. Al met al ruim rwee en een half uur heerlijk eten. De bediening helemaal top! We gaan er snel een keer dineren dat zal ook zonder twijfel top zijn.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op een zondag hier gegeten met groupon een 5 gangen diner. Het restaurant heeft geen uitstraling van binnen nog wat kaal en weinig sfeer, maar ook van buiten een kale bedoening je zou er zo voorbij lopen/rijden. De service laat ook te wensen over, ze komen horeca ervaring te kort, te weinig ervaring met plannen en ruzie maken onderling waar gasten bij zijn is zeker " not done " Ze doen wel hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken, maar het was een drukke avond en dan kan je merken dat ze moeite krijgen om alles bij te houden en wordt de wachttijd langer. Wij hebben wel lekker gegeten veel verse producten allemaal goed bereid door de kokkin die alleen de keuken runt. Vooraf een linzensoep goed gekruid, daarna koude en warme mezzes met een hoofdrol voor de gekruide olijven in een saus. Daarna een mixed grill met rode rijst en friet en een lekkere groene salade. Als toetje een baklava met een bolletje ijs. Wij komen hier misschien nog wel eens terug maar dan moet er nog wel het een en ander verbeteren.
Johannes-van-Dam .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Geweldig gastvrij restaurant waar we ons meteen thuis voelden. Door het personeel wordt je echt in de watten gelegd, ze doen er alles voor om het je naar de zin te maken. Het enige minpunt is dat we wat lang moesten wachten soms (we waren met kinderen), maar dat is nou eenmaal de prijs die je moet betalen als eten vers wordt bereid. Er waren 4 tafels bezet, ik vraag me af hoe ze het doen als de hele zaak vol zit. Maar terug naar het eten: dat is echt vers en je proeft dat er aandacht en liefde aan is besteed. Vers fruit, verse groente, en ook veel groente! Dat zouden meer restaurants moeten doen!
Het interieur is best OK, het is ook moeilijk om sfeer te brengen in zo'n grote ruimte. Gelukkig hebben ze allemaal verschillende soorten zitjes. Wij kozen voor een soort treincoupe achtige bankjes wat een intieme sfeer schepte. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.
Njonja .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Vanavond heerlijk gegeten hier met een Groupon, een 5 gangen diner.

Alles was even lekker. Vooraf soep daarna koude mezzes en daarna warme mezzes met heel veel, verschillende soorten brood. Vooral de Haydari was heel erg lekker.
Als hoofdgerecht kozen we de mixed grill. Kipspies, Lamsspies, lamskoteletjes en kippenvleugeltjes en kebab. Hele lekkere salade erbij en niet zo'n klein bakje zodat het wel garnering lijkt maar een goede schaal vol en rode rijst.

Na hadden we de baklava met vanille-ijs, gegarneerd door verse aardbeien. Het zag er prachtig uit en was erg lekker.

De service was TOP. We voelden ons echt verwend.

Hier komen we zeker nog eens terug.
BepMart .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Met zijn vieren naar Grand Cafe Azade geweest. Een 5-gangen diner wat helemaal top was! Heerlijke gerechten. We hebben gesmuld. De bediening was super door alle aandacht en een praatje. Er werd rekening gehouden met een dieet.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Een echt Turks restaurant, heel lekkere, verse en gezellig opgediende gerechten. Qua wijn echter niet echt een aanrader: de bediening weet er niets van en er is weinig keuze. De bediening is uiterst vriendelijk, maar heeft duidelijk geen horeca-achtergrond. Daardoor wel heel gezellig, maar eigenlijk niet helemaal alert genoeg. De plek is enerzijds goed: vlak bij zee (hoewel net geen uitzicht daarop), mooi groot terras, aan het eind van de gezellige Keizerstraat. Onhandig is echter, anderzijds: met de auto lastig te vinden en nog lastiger parkeren in de buurt. Binnen niet bijzonder... Eenvoudige perspex tafels, skai en suèdeachtig beklede stoelen, in onze ogen echt lelijke bruine vloerbedekking (waarvan het voordeel wel is dat deze het geluid dempt) en bruin gesausd systeemplafond. Wel prachtige Turkse lampen. Kortom: wil je lekker vers Turks eten, prima adres! Stel je wat hogere eisen aan de totaalervaring van 'naar een restaurant gaan', dan zijn er betere in Den Haag.
Bader2016 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten, wij hebben genoten van een 5-gangen diner. Met het mooie weer hebben we onze soep en voorgerecht op het terras mogen eten en toen het wat frisjes werd werden we verhuisd naar binnen. De eigenaresse is een spontane jonge dame en het personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit was ruim voldoende. Wij gaan zeker een keertje terug!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Hier heerlijk gegeten, uitgebreide kaart met Mezzes (hadden wij), vlees, vis en authentieke Turkse gerechten. Wij hadden de Mezzes en deze waren bijzonder. Niet alleen bijzonder lekker, maar ook apart, mezze met wortel bijv. Ook de desserts waren heerlijk. Gezellige Turkse muziek op de achtergrond. De bediening was attent en buitengewoon vriendelijk. Decor gezellig met waterpijpen langs de ramen, aan het eind van de Keizerstraat. De prijzen zijn schappelijk, prijs kwaliteit is prima in orde. Hier komen wij zeker terug.
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Op de locatie van Azade hebben al verschillende zaken gezeten. Azade verdient het om het wel te redden. Met een grouponaanbieding hebben wij genoten van een vijfgangendiner. Het gehele dineer was zeer smaakvol en de mixed grill was bijzonder lekker. Het vlees was goed bereid en gekruid en de bijgerechten (bulgar, frietjes en salade) waren heerlijk. De bedrijfsleidster/eigenaresse en serveerster waren vriendelijk, attent en oplettend. Hoewel ik wel vaker Turks eet, was het fijn dat de serveerster uitleg bij de gerechten gaf. Een acht voor decor is misschien iets te hoog. De zaak ziet er verzorgt uit en is gelegen op een mooie locatie. De Turkse muziek, later op de avond live muziek, dragen bij aan een echte Turkse sfeer. Dat het menu op een geprint A4-tje in een verfrommeld snelhechtertje wordt gepresenteerd, vond ik geen gezicht en doet het restaurant tekort.

Wil je een keer iets anders dan de strandtenten dan kun je met een gerust hart de boulevard oplopen naar Azade. Wij komen zeker nog een keer terug.