Azade

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag en donderdag 16.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 18.00 - 22.00 uur

7,2

Jouw recensie over het restaurant Azade

Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
lekker en afwisselend, hele vriendelijke service en vis opverzoek met extra knoflook gegrild.
JGH S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De kok kwam zelf vragen hoe we de ossenhaas gebakken wilden hebben. Er werd hier op de originele Turkse manier gekookt, wat zeker een aanrader is! Het voorgerecht de 1 met gamba's en de ander met zalm werd netjes geserveerd en de zalm was heerlijk vers gemaakt. Geen kant en klare zalm uit een pakje.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten was heerlijk, de sfeer was goed, kortom een hebben een geweldige avond gehad
Erika S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was erg aardig.
edaine B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk eten! De mixgrill is een aanrader!
Gams .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Afgelopen week weer ff geweest ditmaal voor een 4-gangen menu. Het was een stuk drukker. Bediening prima, eten superheerlijk! Was live muziek en gezellig. Voor herhaling vatbaar!
sjors86 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Vriendelijke bediening, lekker eten en ook meer dan genoeg. Ligging iets vanaf de drukkere boulevard en sfeer was iets minder aanwezig, was ook rustig, maar verder prima eten!
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Tapasmenu gegeten in Turkse stijl. Lekker met veel brood en diverse soorten dips. Ook paar warme gerechtjes erbij. Als toetje nog sterke Turkse thee gedronken. Leuke ervaring om een keer mee te maken.
Dani P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Azade, vandaag voor de eerste keer maar zeer zeker niet de laatste.

Het eten was vers, smaakvol en veel. De bediening was gastvrij en heel vriendelijk. Ook de kids werden verwend en kregen een ballon en lolly. De ligging van het restaurant is zeker voor in Scheveningen prima te doen wat betreft parkeren. Dit kan dicht in de buurt voor een schappelijke prijs. Het restaurant ligt praktisch aan het einde van de Reinkenstraat - een leuke winkelstraat - en vlak achter de boulevard aan het strand. Dus in de lente en zomer zullen we zeker de dag nog eens afsluiten bij Azade!

Kortom een geweldige avond gehad, een absolute aanrader!
Dani P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk en veel gegeten, alles was vers! De bediening was zeer vriendelijk. Echt een aanrader voor een heerlijk avondje uit.
mirna_0101 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Donderdagavond hebben we voor het eerst bij Azade gegeten. De bediening was zeer vriendelijk, meedenkend en hard werkend. We genoten van een 4 gangen diner met allerlei turkse lekkernijen, er werd gevraagd of we al klaar waren voor de volgende ronde, dus konden lekker onze tijd nemen. Het eten was vers, meer dan genoeg en heerlijk van smaak. Zeker een aanrader!
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gisteravond voor de eerste keer kennis gemaakt met de gastvrijheid en delicatessen bij Grand Café Restaurant Azade. Eerder al contact gehad met eigenaresse en gastvrouw Danze vanwege een verlopen Groupon bon. Dit heeft ze zo ontzettend lief opgelost dat we haar daarvoor gisteren hebben bedankt met een flesje wijn. Ontzettend aardig!
We werden gisteren verwend met een tafel vol met de lekkerste Turkse mezzes, allemaal even goed op smaak en vers gemaakt! Eigenlijk zonde om op te eten zo mooi geserveerd zag het eruit. De ontvangst en de bediening zijn zeer hartelijk en gastvrij. Ook de prijs-kwaliteit was zeer goed. Bovendien werden we verrast met live muziek. We voelden ons echt verwend!
Hier gaan wij zeker nog vaker terugkomen en zullen dan direct reserveren bij Azade.
Een echte topper!
Pimzel .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Met zijn vieren Turkse brunch. Heerlijk gegeten, zeer uitgebreid, verse producten en eea bijbesteld zonder extra kosten.
We zijn bekend met Turks eten en dit was erg smaakvol.
De eigenaren verdienen het om een succes van de zaak te maken. Zeer vriendelijke bediening met goede uitleg en later uitgebreid aangenaam gesprek met eigenaar en personeel.
We komen hier zeker weer terug.
BarbaraSl .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Vandaag voor de eerste keer kennis mogen maken met het 'All you can eat' concept van Azade. Een tafel vol met de lekkerste Turkse mezzes, allemaal even goed op smaak en vers gemaakt! De ontvangst en de bediening is zeer hartelijk en gastvrij.
Hier gaan wij zeker nog vaker terugkomen!
Cappujohn .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met de Groupon bon op zondagmorgen met zijn tweeën gegeten met een zeer compleet Turks ontbijt. Op zondagmorgen nog behoorlijk rustig buiten en in de zaak. Maar het ontbijt was er niet minder om. Een uitgebreide kennismaking met allerlei kleine gerechtjes met vele nieuwe smaken. De hele tafel stond vol met vele schaaltjes/bakjes. Vriendelijke uitleg over al het gepresenteerde. De bediening was voorkomend en deed zijn best om je als gast te laten voelen.
Het interieur was niet heel spannend maar tenslotte is het eten wel het belangrijkste en de vriendelijke bediening doet ook veel. Alles bij elkaar zeker reden genoeg om nog eens terug te komen en een Turks diner te proberen.
Gams .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen zaterdag 5-gangen diner met 6 personen waaronder 2 kinderen. Het was vrij druk. Bediening was uiterst behulpzaam en vriendelijk. Soep als vooraf, koude en warme mezzes als tussengerecht, mix grill wat heerlijk bereid was als hoofdgerecht en een baklava en fruitschaaltje als nagerecht. Het geheel duurde wel zo'n 2 uur, voor een 5 gangen is dat normaal vind ik. Later op de avond Live Turks muziek. Het geheel was erg gezellig! Interieur is normaal, niet te druk. Leuke lampen overigens.
Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
In dit restaurant moet je veel geduld hebben. De bediending is supervriendelijk maar erg langzaam. Over een 4 gangen diner hebben we bijna 2.5 uur gedan. Na het tweede gerecht moesten we ruim een half uur wachten op het hoofd.
Afgezien van de baklava en de soep was het eten ook niet heel speciaal. Smaakloze mixed grill met sausen die nooit geserveerd zijn. En een tweede gerecht wat een soort smeersel op een bordje was, wellicht bedoeld voor op brood ofzo.
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben er met 10 personen gebruncht. Een keur aan turkse zoete en zoute gerechtjes. Spannend om onbekende dingen te proeven. Warme eiergerechten met pittige groenten en pitte worst. Heerlijk, we moesten zelfs bij bestellen (zonder meerkosten!) De Turkse thee maakte het helemaal af. Al met al ruim rwee en een half uur heerlijk eten. De bediening helemaal top! We gaan er snel een keer dineren dat zal ook zonder twijfel top zijn.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Op een zondag hier gegeten met groupon een 5 gangen diner. Het restaurant heeft geen uitstraling van binnen nog wat kaal en weinig sfeer, maar ook van buiten een kale bedoening je zou er zo voorbij lopen/rijden. De service laat ook te wensen over, ze komen horeca ervaring te kort, te weinig ervaring met plannen en ruzie maken onderling waar gasten bij zijn is zeker " not done " Ze doen wel hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken, maar het was een drukke avond en dan kan je merken dat ze moeite krijgen om alles bij te houden en wordt de wachttijd langer. Wij hebben wel lekker gegeten veel verse producten allemaal goed bereid door de kokkin die alleen de keuken runt. Vooraf een linzensoep goed gekruid, daarna koude en warme mezzes met een hoofdrol voor de gekruide olijven in een saus. Daarna een mixed grill met rode rijst en friet en een lekkere groene salade. Als toetje een baklava met een bolletje ijs. Wij komen hier misschien nog wel eens terug maar dan moet er nog wel het een en ander verbeteren.
Johannes-van-Dam .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Geweldig gastvrij restaurant waar we ons meteen thuis voelden. Door het personeel wordt je echt in de watten gelegd, ze doen er alles voor om het je naar de zin te maken. Het enige minpunt is dat we wat lang moesten wachten soms (we waren met kinderen), maar dat is nou eenmaal de prijs die je moet betalen als eten vers wordt bereid. Er waren 4 tafels bezet, ik vraag me af hoe ze het doen als de hele zaak vol zit. Maar terug naar het eten: dat is echt vers en je proeft dat er aandacht en liefde aan is besteed. Vers fruit, verse groente, en ook veel groente! Dat zouden meer restaurants moeten doen!
Het interieur is best OK, het is ook moeilijk om sfeer te brengen in zo'n grote ruimte. Gelukkig hebben ze allemaal verschillende soorten zitjes. Wij kozen voor een soort treincoupe achtige bankjes wat een intieme sfeer schepte. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.