Ayumi Sushi & Bento

Meer informatie over restaurant Ayumi Sushi & Bento

• Af te huren
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Kom er al jaren, eigenaren (getrouwd stel) altijd aarndig en blij je te zien, super verse sushi voor een redelijke prijs. Terwijl ik dit schrijf krijg ik honger
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Een Tempura Bento opgehaald hier. HEER-LIJK! Gewoon een lekkere degelijke maaltijd. Als ik echt moet klagen was de omelet wel koud, maar dat maakte hem niet minder lekker. Zeker het ritje waard!
RobinHoed .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wat mij betreft de lekkerste sushi van Amsterdam! Vers en smakelijk met leuke en lekkere garnering zoals je het maar weinig tegenkomt. En bovendien heel betaalbaar!
Katoen .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
We hebben laatst een feestje gegeven met sushi en sashimi voor 15 pp, superlekker klaargemaakt op drie grote schalen!! Echt smullen! Aanrader, de Handrolls. Supervriendelijke eigenaren!
Suzan C.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Ik heb hier vanavond voor het eerst sushi gehaald en kan gerust zeggen dat dit de beste sushi is die ik in Amsterdam heb gegeten. Ook de prijs is heel goed. Het zaakje is heel klein en dat is ook de kracht. Alles wordt ter plekke vers gemaakt. Je kan zien dat de eigenaren met veel passie de sushi maken en dat proef je. Ik kom hier zeker terug!
Liefehhmii .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Heerlijk! de beste sushi in Amsterdam. vers bereid. Je kunt ook van te voren de bestelling doorbellen en dan ophalen, dan hoef je niet te wachten. De mensen die er werken zijn ook super aardig.
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
De sushi is heerlijk en zeker niet duur.
Veel verschillende combinatiemenu's.
Jammer dat het alleen afhaal is. Wanneer een bezorgservice?!
Kortom: helemaal super!
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Als jarenlang liefhebber van de Japanse keuken pas kort geleden ontdekt dat er in de Watergraafsmeer ook een 'afhaaljappanner' bestaat. Proberen dus.

Wel even geduld, wat prima op te brengen valt. Als je het direct mee zou krijgen is dat een veeg teken, want van te voren gemaakt en dus geen controle op versheid. Alles wordt hier ter plekke bereid en ziet er zeer smakelijk uit. Thuis proeven of dat ook werkelijk zo is.

Diverse sushi's, nigiri, maki, sashimi en nog wat heerlijkheden besteld. Onderwijl een leuk gesprek met de alleraardigste eigenaars, een echtpaar wat er alles aan doet om de klanten tevreden te stellen. Snel naar huis fietsen waar de Japanse tafel met de sake al staat te wachten, altijd weer feest en genieten. 'Ita daki mas!' en bij de sake natuurlijk 'kampai'. Dit adres gaat absoluut in de herhaling!
Pippa67 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Ayumi is top. De sushi is heel erg lekker. Je proeft gewoon dat alle ingredienten supervers zijn. En niet bij uitzondering, maar altijd, elke dag opnieuw. De service is uiterst vriendelijk en gastvrij. Verslavend, je raakt er niet op uitgekeken. Niet meer weg te denken uit de buurt, en de moeite waard om een blokje voor om te fietsen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Wie verwacht hier nu een goede japanner. Ik niet. We togen met als referentie Kaiko richting Ayumi. Helaas alleen afhaal. Thuisgekomen de 2 menu's verder onderzocht. Is het goede sushi ja, is het de beste sushi van Amsterdam. Helaas niet, sushirijst is iets te zoet, zeewier vertoont bij sommige maki's scheuren en is niet strak gesneden. Maar lekker was het zeker, een aanwinst voor de wijk.
Claar R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Vanavond weer sushi gehaald bij Ayumi Sushi. Iedere keer uitmuntende kwaliteit, super verse vis, alles wordt voor je neus klaargemaakt door het lieve echtpaar van de zaak. Ben je in de buurt (Watergraafsmeer), ga dan een keer langs. Ze zitten op de hoek van de straat, niet te missen. Als je eenmaal daar je sushi hebt gehaald, wil je niets anders meer! En ook al woon je niet in de buurt, het is het omrijden meer dan waard!
Behalve sushi ook andere Japanse specialiteiten en gadgets (bv. Japanse drank en speciale eetstokjes voor kinderen ????).
Maurits V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Heerlijke verse sushi uit een brandschone keuken plus een vriendelijke en zeer hartelijke service. Mocht je niet in de Watergraafsmeer wonen is het zeker de moeite om er voor om te rijden.
Koen T.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Lekkere sushi voor een zeer lage prijs met vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader voor sushi in oost / watergraafsmeer!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Ik vind de handroll heel erg lekker en de maki's. Alles is vers en wordt gemaakt terwijl je erbij staat. Echte aanrader voor oost/watergraafsmeer. Wij komen hier best vaak! Ik zou wel vaker willen. Esther & susy (8 jaar)
LaFebe .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
De beste sushi van De Watergraafsmeer en omstreken. De eigenaren zijn hartelijk en zeer professioneel. Alleen afhalen, maar je kunt van te vren telefonisch je bestelling doorgeven. Aanrader!
Ronhugtenburg .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2013
Al vele keren sushi gehaald. En elke keer uitstekende kwaliteit. Vers en ruime hoeveelheid vis of andere vulling. Fijn zo'n heerlijk sushi restaurant in de buurt.
Liefehhmii .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Het eten is hier heerlijk. Verse vis en ze zijn niet gierig met de vis en groente. Ik haal hier geregeld en ben nog steeds tevreden.
Echt een aanrader dus.
Robin L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2013
Vriendelijke mensen en echt heerlijke verse sushi. Alleen afhaal, maar dat is prima. Winkel ziet er ook schoon en netjes uit.
J020 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2013
Ik haal hier geregeld sushi, ben blij dat ik zo dichtbij woon :-)
Heerlijk! Een aanrader!
De sushi wordt gemaakt door een super vriendelijk echtpaar en alles wordt echt vers klaargemaakt. De zalm is zo vers dat je de sashimi met je stokjes kunt 'snijden'.
Een bestelling van te voren doorgeven kan ook, dan staat het voor je klaar.
Thijssie .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Top tent als je even snel iets te eten moet hebben. Sushi is prima en word voor je neus vers gemaakt. Een van de weinige goede afhaal tenten van Watergraafsmeer.