Ayami

Keizerstraat 41 7411 HE Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ayami

Bibber2 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Jammer. Vroeger een goede keuken maar bij het laatste bezoek duidelijk de boot gemist. Chinese restaurants kunnen niet meer de aloude formules handhaven. De huidige klanten willen iets anders, iets onderscheidends. Regionale keukens zoals, shi shuan, op tafel brengen is OK en het all-you-can-eat concept werkt ook als je het strak redigeert. Hier is men daar niet in geslaagd. Niet alleen de service (men haalt bestellingen door elkaar) is minder maar de kwaliteit van het eten is ook minder (dan voorheen). Heel jammer. Voor een snelle hap vlakbij station, schouwburg en filmhuis wellicht te doen.
Wiwa .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij Ayami. In vijf ronden van maximaal 3 gerechten komt men hier prima aan zijn trekken. Men kan kiezen uit een uitgebreide sushi kaart en diverse japanse en chenese gerechtjes. De bediening is vlot en vriendelijk.
Fred-Leonie .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Met z'n tweeën hebben we zaterdagavond bij Ayami gegeten. Een prima Aziatisch restaurant tussen het station en de Brink. We hadden het Asian Fusion menu besteld voor 15,80 euro per persoon. Het systeem is hetzelfde als bij een sushi menu, alleen staan er behalve Japanse sushi's ook Chinese gerechten bij. Je kunt 3 rondes bestellen per persoon en bij elke ronde 3 gerechten opgeven. In totaal dus 15 gerechtjes. Je kunt nog verder bestellen en betaald dan 2 euro per gerecht. Dit in tegenstelling tot de restaurants in en rond Amsterdam (die wij gewend zijn) en waar je 5 X 5 gerechten besteld voor rond 26 euro. Maar wij vonden dit systeem van Ayami prima, het vult prima en wij waren echt vol na die drie ronden. Er bij een lekker flesje huiswijn, een karafje water en je zit voor 50 euro te eten. De sushi's en andere gerechten waren heerlijk. Prima gepresenteerd op houten schaaltjes. En de bediening is uiterst vriendelijk en geeft uitleg bij de diverse gerechten.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
we hebben de indische rijsttafel gegeten met chinese zoete witte wijn we vonden ze in het verleden goed en nu heel goed ga zoor door
benrik
V_Bergman .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
Bij aankomst zijn wij zeer goed ontvangen. In het begin hebben we uitleg gekregen over het systeem. Service was heel alert en vriendelijk. Het eten smaakte goed. Sushi was vers en erg lekker. Alle warme gerechten zijn goed op smaak. We hebben ook genoten van 'gebakken' ijs! Een aanrader in Deventer!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Hier onlangs heerlijk gegeten. Ze hebben hier een all you can eat consept ech een feestje. De gerechten waren goed op smaak en in een goed tempo gerserveerd. Echt een topper voor(goedkoop) uit eten in deventer
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Nu ook all you can eat sushi & grill in Deventer (eindelijk), maar helaas toch is het nog niet helemaal goed. De sushi kan echt beter. Voor de rest staan er wel wat Japanse dingen op de kaart, maar ook veel Chinese. De bediening is wel vlot. En de inrichting is ook leuk geworden. Alleen de planten in de vensterbank is nog typisch Chinees, misschien kunnen die ook nog vervangen worden?
Toch denk ik dat we hier nog wel eens zullen eten, want er is op dit moment geen all you can eat sushi formule in Deventer!
Marianvisser .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
heerlijk gegeten vriendelijke bediening. komen hier zeker vaker eten. De tepanyaki zalm vond ik erg lekker en het bakje sesamijs als afsluiter ging er ook wel in.
Vragender .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
Een lieve Chinese familie die de gasten met alle nodige zorgen omringd. Voorheen was deze locatie ook een Chinees/Indonesisch restaurant.
Goede strategie om zich te richten op sushi en andere kleine snacks waarbij de term Asian Fusian natuurlijk goed past.
In de kaart dringt de Chinese afkomst van het restaurant sterk door, circa 80% zijn mini uitvoeringen van normale Chinese gerechten zoals de eendenborst of het Cha Siew (geroosterd buikspek) beide smaken ook nog voortreffelijk.
Voor het goed bereiden en serveren van de meer Japanse gerechten zoals de Sushi en handrols etc. is het raadzaam de kok op een cursus te sturen. Het zijn absoluut lekkere Sushi hapjes die hij maakt maar niet verfijnd of delicaat van smaak wat toch eigenlijk het kenmerk van Japans is.
De ruimte was vrij vol gezet met tafeltjes en er zou iets aan de akoestiek gedaan kunnen worden waardoor het minder rumoerig overkomt. Ze zijn nog maar kort geopend en zijn wel steeds met verbeteringen bezig zoals bijvoorbeeld de entree.
Gezien de prijs voor een all-you-can eat formule kun je hier gerust gaan eten en de een gezellig avondje uit hebben.