AY Restaurant

Aletta Jacobslaan 7 1066 BP Amsterdam Nederland Kaart
31-208207834

Over het restaurant AY Restaurant

Verantwoord chique

Er staat een boom midden in dit hotel-restaurant. Paarse comfortabele stoelen aan ronde tafels geven dit restaurant zijn chique sfeer. De chefs combineren de Mediterraanse keuken met streekproducten en doen dit op een verantwoorde en gezonde wijze. Daarmee gaat de selectie van mooie Turkse wijnen heel goed samen!

Meer informatie over restaurant AY Restaurant

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 07:00 - 10:30

7,1
Lenie D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Alles naar tevredenheid. Zeker voor herhaling vatbaar.succes met alles.
Louan V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisterenavond bij AY gegeten. Wij vroegen naar de Tapas kaart, daar werd reclame in de krant voor gemaakt. Je krijgt dan 3 ronden van 4 tapas, daarna kan je nog zoveel tapas bij kan bestellen als je wilt. De tapas vonden wij slecht. Alleen het stokboor en de olijven waren te eten, verder bijzonder grof en onsmakelijk. De bediening is adequaat en vriendelijk. De entourage niets bijzonders, een groot saai restaurant. Misschien zijn de á la carte gerechten uit het menu beter. Wij waren met 2 x tapas menu, 1 mini glaasje huiswijn (een lachertje!!) en een fles water € 50,-- kwijt. Zonde van het geld, wij komen hier niet meer terug.
nikitamol .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijk gegeten, leuke uitstraling in het restaurant, niet te snel opvolgend van gangen en vriendelijke bediening was voor ons een top avond.