Avram

Waterlooplein 369 1011 PG Amsterdam Nederland Kaart
31-206266064

Over restaurant Avram

Een beetje Argentinië in hartje Amsterdam

Van de buitenkant oogt deze plek een beetje als een afhaaltent, maar van binnen is dit een prachtzaak! Restaurant Avram ligt in de buurt van het centrum de la centrum van Amsterdam in omgeving Waterlooplein, en is een authentiek Argentijns restaurant. Ze serveren de lekkerste en meest veelzijdige gerechten in een ontspannen en typisch Argentijnse sfeer. Op een groot terras buiten kun je er genieten van de gerechten of een lekker glas wijn. Voor een lekker stukje vlees tegen een goede prijs op een zonnig terras in het centrum van Amsterdam zit je hier helemaal op de juiste plaats!

Meer informatie over restaurant Avram

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,2
7,2
6,9
Erna-Houtkooper .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Wij hebben met 4 personen gegeten bij Avram op 17 maart, de voorgerechten. garnalen , kipsalade en inktvis waren prima;
1 had gegrilde zalm, die prima was, en 3 hadden ribey op verschillende wijze bereid, ook weer bij allemaal perfect gegrild en heerlijk mals.
Prima kwaliteit-prijsverhouding.
Natasjadebruine .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Ik heb al vaker in dit restaurant gegeten en elke keer dat ik er ben wordt ik enorm goed geholpen door de aardige, nette en vooral leuke bediening. Ook het eten is altijd weer van top kwaliteit, het smaakt altijd weer heerlijk. Ook het decor is erg mooi vooral de handgeschilderde schilderijen in de tweede verdieping. Dit is één van mijn favoriete restaurantjes ooit. Ik en mijn familie en vrienden vinden dit een echte aanrader.
Alberthuub .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Ik kwam dit restaurant tegen toen ik in amsterdam met mijn dochter was en het leek ons er wel gezellig uitzien dus gingen we naar binnen. De bediening was erg netjes en aardig tegen ons. En het eten was heerlijk een van de beste steak die ik ooit heb gehad en mijn dochter had de overheerlijke zalmforel een echte aanrader volgens haar dus een gezellige sfeer, leuke bediening en heerlijk eten wij komen zekers nog een keer
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Het was niet zo kwalitatief lekker van smaak en dressers leken kant en klaar. Niet echt top. Spareribs waren oke,
De knoflooksaus was heel erg vettig, niet lekker en het personeel was opdringerig, alles werd meerdere keren gevraagd door meerdere mensen achter elkaar Wegens voorgerechten brood/soep
Beau5061 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Zelden zo slecht gegeten. Veel te duur voor wat je krijgt. 16 euro moeten betalen voor twee spareribjes zonder enige garnituur... geen friet, geen salade, geen groente... En dan ook nog eens de slechtste ribs die we ooit hebben gegeten. Beetje niveau slechte snackbar. Hetzelfde verhaal bij de kipspies. We hadden een voucher voor drie-gangen, maar zijn na het hoofdgerecht meteen weggegaan (hadden dit eigenlijk al na het voorgerecht willen doen, alleen vonden we dat sneu aangezien wij beide ook uit de horeca komen en wisten dat de hoofdgerechten waarschijnlijk al in de maak waren). Kortom, ga liever naar een snackbar, daar vind je voedsel van hetzelfde niveau of misschien zelfs beter.
Alfonshendriks .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Erg leuk basic restaurant. Bediening was top, gaf goede suggesties, erg vriendelijk. In verband met verjaardag kregen we als nagerecht een heerlijke zelfgemaakte mokkataart kado, Erg attent. De gerechten waren goed vam smaak, alleen de bijgerechten zoals groente friet en gebakken aardappeltjes hadden wat exclusiever gekund ... Maar al met al prima prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Waarschijnlijk heb ik de AH kortingsvoorwaarden thuis niet goed gelezen.
Over supplementen werd geen korting gegeven. Goed vlees overigens zonder iets erbij.
Zelfs de saus was supplement. evenals friet. Geen garnituur. Geen goede prijs/kwaliteitverhouding.
Maxiama .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Het voorgerecht was prima. Het hoofdgerecht entrecote was heerlijk alleen moest je de frites en salades extra bij betalen. Was niet bij t hoofdgerecht inbegrepen. En de gangen kwamen erg snel achter elkaar.
Het nagerecht kwam standaard uit de vriezer of koeling. Leek niet vers klaargemaakt. Was ook niet echt lekker.
Vond de prijs/kwaliteit verhouding niet goed. Erg duur voor wat je krijgt.
Merelmat .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Ons etentje was prima.
Spare ribs goed gekruid en vers. Vlees was mals en viel zo van het bot. Geen extra saus nodig.
Argentijnse ossehaas was ook goed. Mals zonder zenen.
Smolt op de tong.
Patat goed.
Bediening was prima. Overlegde wanneer we de volgende gang wilde hebben. Zeer flexibel. We komen hier zeker nog eens terug. Een aanrader.
Willemr661 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Bediening was zeer goed! Eten was erg lekker, goed stuk vlees met leuke keuze van bijgerechten.
Zou het zeker aanraden hier te gaan eten.
M.callenbach .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Alles klopte het eten was heerlijk,het vlees was super mals en perfect bereid.
Zeer vriendelijke bediening,daar het niet zo druk was mocht onze zoon naar voetbal kijken en kreeg zijn voorgerecht daar geserveerd.
We komen zeker nog eens terug!
Frederiekboonstra .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Geweldige avond gehad gisteren! Na de redelijk slechte beoordelingen waren we een beetje terughoudend, maar niks was minder waar. Toen we binnenkwamen werder we direct hartelijk geholpen en dat is tijdens het gehele diner niet veranderd. De service was uitermate snel en vriendelijk.
Het eten was ook ontzettend lekker. Zelf had ik een lekker warme en echte goulashsoep als voorgerecht, maar de heerlijke verassing kwam tijdens het hoofdgerecht. Ik had de verschillende soorten vis met groenten en een salade. Álle soorten vis waren heerlijk bereid, met mijn voorkeur de tonijn die zijde zacht en lekker hartig gebakken/gegrilld was. Mijn moeder had hetzelfde hoofdgerecht en was even enthousiast als ik. Mijn vader had enkel een hoofdgerecht en wel de ossenhaas. Hij was ook onzettend tevreden met een heerlijk ouderwets stoofpotje met kruidige saus. Mijn vader nam nog een dessert: de bananensplit. Dit was het klassieke dessert en viel zeer in de smaak. Na nog een Quarentes Tres voor mij en een koffie voor ons alle, hebben we een heerlijke verassend goede avond gehad!
Claudiagroen .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Ik was laatst naar Avram restaurant gegaan met mijn vrienden. we hadden genoten van het heerlijke eten en de gezellige sfeer. Een echte aanrader is toch wel iets van het chefgerechten menu ik had zelf de lamskoteletten die erg lekker en mijn vrienden hadden de ribeye, de zalm en de eendenborst die zij allemaal heerlijk vonden. De bediening was ook netjes en aardig.
Wij zullen hier zeker nog eens komen.
Peter-jansen .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Ik was hier laatst met mijn ouders en verloofde. Mijn ouders hebben genoten en mijn verloofde vond het geweldig. Ik had een heerlijke rib- eye gehad en mijn verloofde had de zalm besteld met als voorgerecht carpaccio die zij beide geweldig vond. Al met al heerlijke gerechten, aardige bediening en een gezellige sfeer. Een echte aanrader dus.
RobertVega .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Zeer slechte kok en in restaurant Avram word je gewoon afgezet! Vandaag heb ik hier met 5 gasten gegeten en ik voelde plaatsvervangende schaamte. Ik heb mijn gasten dan ook mijn excuses aangeboden voor mijn slechte restaurantkeuze. De zalmforel bevatte te veel peper en veel te veel knoflook, zelfs zo veel knoflook dat je de zalmforel nauwelijks meer proefde. De varkenshaas was vermoedelijk geen varkenshaas; die was niet mals genoeg en te hard gebakken. Mijn gasten omschreven die als “een leren lap” en “erg taai”. De biefstuk was te rood. Mijn gaste wilde die doorbakken hebben. De ober had nagelaten haar te vragen hoe ze de biefstuk wilde hebben. De spareribs waren wel mals. Mijn gast gaf hiervoor een voldoende. De saus krijg je niet over je vlees, maar die krijg je in een apart bakje en daar moet je € 1,75 voor betalen. Voor dit geld krijg je maar heel weinig saus. Als je er een paar frites in doopt, is het bakje leeg. Ook het bakje rijst of frites moet je apart betalen. En ook het bord salade kost je € 4,95 extra. Dat is veel te duur, want er ligt nauwelijks iets op het bord. Het enige dat je bij de veel te dure vlees- en visgerechten krijgt, is een heel klein beetje rodekool en wittekool die geel is vanwege de kerrie. Dit is zo weinig dat het niet meer is dan één enkel hapje. Mijn gast bestelde Spa blauw, wat ook op de menukaart staat. Hij kreeg een flesje Sourcy. Dit was al open toen het geserveerd was. Dit hoort niet. Ik vermoed dat het flesje was gevuld met kraanwater. Het glas dat hij erbij kreeg was niet schoon (waarschijnlijk bevatte het resten afwasmiddel); daarom dronk hij maar uit het flesje. Mijn gaste had Argentijnse saus besteld, maar ze kreeg pepersaus. Deze saus was nauwelijks pikant en veel te zoet. Omdat we allemaal niet tevreden waren over het eten en de prijzen belachelijk hoog vonden gezien de kwaliteit en de kwantiteit, hebben we bedankt voor een dessert en koffie na. Het terras wordt overspannen door één grote parasol. Als aan een ander tafeltje gerookt wordt, blijft de rook hierdoor hangen en heb je er duidelijk last van. Daarom geef ik ook voor het decor geen voldoende. Met zo'n grote parasol kan beter een rookverbod op het terras ingesteld worden. Op de menukaart en op de website van het restaurant staat geen enkele informatie over allergenen. Om de ober te testen vroeg ik hem of de kok ve-tsin gebruikt. Ik bezigde ook de termen E621, MSG en monosodiumglutamaat, maar hij wist duidelijk niet waar ik het over had. En dat voor een ober! De website wemelt overigens van de spel- en taalfouten. Toen wij restaurant Avram verlieten, hadden we allemaal een erg onbevredigend gevoel en voelden we ons allemaal afgezet. We zullen er niet nog eens gaan eten. Kortom: restaurant Avram is absoluut een afrader!
Ghdamkom .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Zo`n duur speciaal biertje 7 euro voor een west malle trippel heb ik nog nooit betaald en de drank is gewoon te duur , Een halve liter huiswijn [ karafje ] kost daar 14 Euro . Een klein flesje spa rood kost 2.55 euro . Ik denk dat zij de korting in de drank terug halen .
Eten zonder korting was 186 euro met z`n 4 ren . Dat betaal je in een luxer Restaurant .
Met korting 130 euro . Vorige week met A H korting waren we 90 euro kwijt in Utrecht .
ongeveer zelfde hoeveelheid .
Ralph-mirjam .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het eten was niet lekker. Ik had carpaccio vooraf, daar zat een donkere rand aan. De varkenshaas was erg droog. Personeel wel aardig, maar kunnen de drukte niet aan. Wij wilde een toetje bestellen, maar dat werd door het personeel afgeraden ivm de drukte.
Merel R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Ik vond het overpriced vergeleken met de kwaliteit van het eten. De zalm die ik had besteld zat vol met graten, en was op meerdere plekken gewoon verbrand. het nagerecht kwam hoogstwaarschijnlijk uit een plastic bakje. Als zelfs iets simpels als vers brood al teveel is, dan is het in mijn boekje onbehoorlijk om zulke prijzen te vragen ( 1 stukje zalm was €15,-. Het enige wat op mijn bord lag was de verbrande, vol-met graten-zalm met een miniblaadje sla ernaast). Daarnaast werd er pas na een kwartier nadat we zaten gevraagd of we iets te drinken wilden. Het was niet eens druk. Een ding is zeker. Hier ga ik niet meer heen.
Vlada B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Ontzettend gastvrij, vriendelijk en er hangt een goede sfeer die wordt versterkt door de bijpasselijke muziek en inrichting. Het eten wordt met de grootste passie bereid en smaakt dan ook heerlijk.
Youssef R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Vriendelijke bediening , heerlijk gegeten ( steak , zalm en zee tong is echt een aanrader als hoofdgerecht )
Prijs/ kwaliteitsverhouding is prima .
Wij komen zekers terug !