Avram

Waterlooplein 369 1011 PG Amsterdam Nederland Kaart
31-206266064

Over het restaurant Avram

Een beetje Argentinië in hartje Amsterdam

Van de buitenkant oogt deze plek een beetje als een afhaaltent, maar van binnen is dit een prachtzaak! Restaurant Avram ligt in de buurt van het centrum de la centrum van Amsterdam in omgeving Waterlooplein, en is een authentiek Argentijns restaurant. Ze serveren de lekkerste en meest veelzijdige gerechten in een ontspannen en typisch Argentijnse sfeer. Op een groot terras buiten kun je er genieten van de gerechten of een lekker glas wijn. Voor een lekker stukje vlees tegen een goede prijs op een zonnig terras in het centrum van Amsterdam zit je hier helemaal op de juiste plaats!

Meer informatie over restaurant Avram

• : Parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt