Avifauna

Service7,5/10
Decor6,6/10
Joost T. Fijnproever (5 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Na een middagje Avifauna, hier een snelle hap gedaan. Alleen een hoofdgerecht gegeten. Zelf had ik de Schnitzel (gegratineerd met ham/kaas/champignons), dit was een heerlijk gerecht. De rest had een vispannetje wat er ook heerlijk uit zag.
Enige minpunt van het eten was dat er te weinig warme groente bij zaten. Voor de rest alles prima.

Nog 1 tip voor de bediening: Niet gaan praten over werk en werktijden waar klanten het kunnen horen. Niet echt netjes.
Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie, fijn om te horen dat u lekker bij ons heeft gegeten. Graag maken wij u er voor een volgende keer op attent dat extra garnituur altijd bijbesteld kan worden. Hopelijk snel tot ziens bij Avifauna!
Hans En Dona H. Gastronoom (48 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Na een rondvaart met een van der Valk boot, eerst op het terras zitten borrelen met ons vieren, waarna we in het restaurant hebben genoten van de 3 x mosselpan en 1 maal de lever. De mosselen waren echt overheerlijk, mooi van grootte, en heel smakelijk. Van de schalen werd door onze schoonzoon een waar kunstwerk gemaakt. Ondanks de drukte, het restaurant zat vol, voldoende aandacht van de ijverige bediening. Petje af voor de vriendelijkheid. Naast het vogelpark is het toch altijd weer een plezier om hier te lunchen of te dineren. Prima prijs/kwaliteit verhouding, al zou een airconditioning een welkome aanvulling zijn. Maar verder niets dan lof.
Wat fijn om te horen dat u genoten heeft bij Van der Valk Avifauna. Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie en hopelijk snel tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Avifauna
DEROXA . Gastronoom (16 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
1 keer in de zoveel tijd komen wij toch weer eens bij vd Valk terecht, en ik moet toch heel eerlijk zeggen dat het er altijd prima is. De bediening doet zijn uiterste best, de voorgerechtjes waren heerlijk en mooi opgediend. Ik zelf nam de Tempura garnalen en mijn partner een verrassende proeverij. Daarna hebben wij genoten van de, keurig aan tafel gefileerde, beroemde zeetong. Deze zeetong is een van de redenen om eens in de zoveel tijd bij vd Valk neer te strijken. Kortom, bij Afivauna is het heerlijk vertoeven, helemaal bij mooi weer wanneer men op het ruime terras aan de achterzijde kan zitten. Er zijn naar mijn bescheiden mening veel restaurants die hier nog wat van leren, het is uiteraard niet een culinair hoogstandje maar daarvoor ga je over het algemeen ook niet naar een Valk.
Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Het doet ons goed om te horen dat u genoten heeft bij ons! Hopelijk snel tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Avifauna
Annalen . Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Vandaag vroeg onze terminaal zieke tante of ze eten van Avifauna kon krijgen. Ze had al weken niet echt warm gegeten en wilde dit nog graag een keer. Dus de dames gevraagd of het mogelijk was om eten mee te nemen. Er werd echt fantastisch gereageerd. Alles was mogelijk en we kregen zelfs alle servies er bij in bruikleen want dan had tante nog de echte vd Valk beleving ipv dat het in plastic doosjes mee gegeven zou worden. Ook kregen we drinken aangeboden. Wat een fantastische service zeg!! En het eten was prachtig opgemaakt. Ze heeft heerlijk gegeten.
Dames: heel erg bedankt voor deze service!
Gw1957 . Gastronoom (10 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Over het eten kan ik heel kort zijn, het is van der valks (super) zoals wij gewend zijn (en we zijn al in heel veel valken geweest in NL).Wat mij onmiddellijk opviel waren de smoezelige en beschadigde beige stoelen brrr. Toen ik plaats nam in zn stoel zakte ik gelijk 8cm naar beneden leek klein duimpje wel aan de tafel en kon zo echt niet eten.De dame die ons netjes verwelkomde bij binnenkomst (Miranda op de bon) zag dit en kwam mij gelijk te hulp met een rode stoffen stoel en kon nu redelijk aan tafel plaats nemen.Bij ons in de buurt zat een wat groter gezelschap op vertrekken, wat een stoelen verschuivingen om er weg te komen hadden die mensen nodig met die zware logge dingen.Dan de indeling voor het ontbijt zo rommelig en onlogisch . Gooi die nis in de muur naar de keuken dicht en maak een mooie L buffet. Ik zelf denk dat de manager van dit restaurant toch bij 1 van zijn vele collega's moet gaan kijken want dit is een zwakke broeder van de Valken. Het ontbijt zelf was erg goed alle lekker vers en goed van smaak.
Arnoldiens . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zaterdag live cooking brunch met 6 volwassenen en drie kinderen. 3 personen glutenvrij, was van te voren doorgegeven. Het was geweldig geregeld. De chef kok kwam speciaal aan tafel om de wensen aan te horen en mogelijkheden te bespreken. We kregen een uitgebreide toelichting. Er werd zelfs een complete glutenvrije hoofdschotel klaar gemaakt. Zo'n goede service hebben we nog nergens meegemaakt. De buffetten waren uitgebreid en lekker en werden adequaat bijgevuld. Complimenten voor de chef kok en zijn team!
Rbarendrecht . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Restaurant en interieur zien er keurig uit, maar zijn niet het nieuwste meer. Eten: perfect, o.a. maandmenu met asperges, tegen betaalbare prijzen. Genoten van de bediening o.l.v. Roy; perfecte service. Hier kom je voor terug!
Heel fijn om te horen dat u genoten heeft, bedankt voor de recensie!
Marjolein B. 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Afgelopen weekend 2 nachtjes in het hotel en er ook wezen eten (vrijdag) en 2 keer ontbijten. Mijn ouders vierden hun huwelijksdag altijd met een brunch in een van der valk hotel. Ik heb er al verschillende van binnen gezien (hengelo, apeldoorn, hoorn). Ik verheugde me dan ook enorm op het ontbijt in hotel Avifauna. Het was een beetje een teleurstelling. De warme gerechten waren ontzettend lekker, maar de (verse?) sinaasappelsap uit de automaat smaakt bij het HEMA ontbijt beter. Het hoekje waar het ontbijt wordt opgediend is krap, en je bent constant aan het zoeken - schaaltjes en fruit en noten/zaden staan er wel, maar dan moet je zoeken waar de yoghurt is. Indeling is onlogisch waardoor je tegen elkaar aan loopt. De broodjes waren prima (lekkere croissants!!!) maar om ze te kunnen pakken moet je door je knieen omdat ze op kniehoogte liggen. Niet fris, niet handig met een gevuld bord in je hand en niet handig met een rok aan. Bediening vond het ook geen probleem om je in de weg te staan. Van de 3 keer eten is er 1 keer een medewerker voor me aan de kant gegaan omdat ik er liep. Bij binnenkomst werd ook niet naar kamernummer/naam gevraagd, we konden zo aanschuiven. Maar ook geen welkom, dus dan sta je er wel een beetje vreemd bij en voel je je er niet thuis.

Het avondeten was ook wat jammer. We konden lekker buiten zitten (mooi meubilair, hoewel we de 2e ochtend een wiebeltafel kozen). We ervaarden het als een drukke, hectische omgeving met voornamelijk personeel dat (met alle respect) als een kip zonder kop rondliep. Er is ons 2 keer gevraagd of we al geholpen werden, en de drankbestelling werd opgenomen door een medewerker die met vuile vaat rondliep van een andere tafel. Kwam niet netjes over op mij en gebeurde vaker. Vervolgens zijn we in totaal door 5 verschillende medewerkers bediend. In Apeldoorn/Hengelo gebeurd dat écht niet. Eerst waren ze er wel, en toen weer niet, want we hebben ruim 15 minuten gewacht op ons hoofdgerecht. Toen werd er alleen appelmoes / sla neergezet en konden we weer ong. 10 minuten wachten. Bij het afruimen werd er gevraagd of we nog een dessert wensten.... eh hoezo? We hebben toch al 2 keer doorgegeven dat we het 3 gangenmenu hebben gekozen?
Goed, je kan een slechte dag hebben, maar daar leek het hier niet echt op. Toen een medewerker bij het afrekenen aan een tafel naast ons ook nog uitgebreid over haar ex begon (tot ongemak van de klanten daar) en bij ons hardop de cijfers van het bonnetje niet goed voorlas (maar wel juist in het pinapparaat typte) wisten we dat dit niet een eenmalige slechte dag was...

Het eten was heerlijk. Daar heb ik niets op aan te merken. knettersuiker in je toetje, wie wil dat nou niet :D

Nog een algemeen verzoek: er liepen bij het ontbijt veel kinderen 'los' rond. MEdewerkers zagen dit niet als een probleem maar ik heb verschillende kinderen aangesproken op hun gedrag (rennen/gillen etc.) ik erger me daar kapot aan. Het is geen pannekoekenrestaurant of de IKEA, het is een HOTEL met restaurant!

Het meubilair buiten is prachtig, bij de tijd en voorzien van 'tamme' kauwen ;) Binnen is het gedateerd en laten de deukjes op de stoelen wel zien dat ze er al enige tijd staan. Ik begrijp zelf niet goed waarom er grote logge stoelen staan die je nauwelijks kan verplaatsen. Ik heb mensen gezien die de stoel van een andere tafel moeten aanschuiven, om in hun eigen stoel te komen. Niet handig bij een ontbijt! Ook niet gezien de vele ouderen die er ontbeten. Ik mis ook tafels voor 2 personen, ik voel me altijd bezwaard als het druk is en je gaat aan een 4 persoonstafel zitten..

Tip: zou er een apart gedeelte kunnen komen buiten voor de niet-rokers? Bv afgescheiden met windschermen. We hebben wel steeds strategisch een plek gekozen maar je kunt niet bepalen waar de mensen die na je komen en roken gaan zitten... en dan waait er een vlaag sigarettenrook over je 3 gangen diner, dat gaat ten koste van het geheel!

Conclusie: Eten is goed, goede medewerkers zijn helaas in de minderheid. Het geheel inclusief decor is het nét niet. De ''ik voel me hier thuis'' sfeer wordt vooral door rokers en kinderen ervaren lijkt het :)
Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide recensie. Uw opmerkingen worden besproken in het managementoverleg en daar waar mogelijk zullen wij zeker aanpassingen gaan doorvoeren.
Hartelijke groet, team Avifauna
Bill S. Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Asperges Flamande, mooie portie, A2, botermals en leuk gepresenteerd. Service goed en vriendelijk. Decor nog een beetje oubollig, maar servies en bestek duidelijk verbeterd.
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat u te spreken was over de asperges en de service. We blijven uiteraard verbeteren, ook op gebied van inrichting! Mvg Team Avifauna
Philip V. Gastronoom (29 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Hier gegeten met een groep van 10 personen. De inrichting is netjes, maar een beetje aan de donkere kant. Service correct, ook met een grotere groep loopt alles soepeltjes. Het eten, zoals gebruikelijk bij van der Valk, was niet al te spannend. De Thaise Tom Yam soep aan de zoute kant en vlak qua smaak, de Indiase wokschotel was wel lekker maar ook niet heel opwindend.
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Uw opmerking over het eten geven wij uiteraard door aan de keuken. Mvg Team Avifauna
Jose02323 . 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Grote teleurstelling. ..1ste kerstdag live cooking. ..Met 8 personen in een ongezellig hok gestopt, totaal afgezonderd van het gebeuren. Schalen constant leeg. Eten vaak koud. Veel te druk bij het buffet. We hebben al eerder live cooking gedaan bij avifauna en weten hoe goed het kan zijn. En dat op 1ste kerstdag. .personeel is top
Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het zeer vervelend dat het kerst live cooking diner niet aan uw verwachting voldeed. Graag nemen wij telefonisch contact met u op om uw ervaring persoonlijk te bespreken en een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw naam en telefoonnummer naar ons te mailen? Dit kan naar info@avifauna.nl o.v.v. Iens-recensie. Bedankt alvast!

Reactie van proever:

Ik ben inmiddels gebeld door van der valk avifauna. Mijn klacht is serieus behandeld. Daarom zullen wij zeker weer graag een bezoekje brengen in het restaurant.
Mwbb . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Ter ere van mijn verjaardag afgelopen zondag gegeten bij vd valk in avifauna. Wat een domper! Het duurde ontzettend lang voordat het eten kwam, 1 schaaltje asperges en 1 bakje salade met 6 personen, lullige kleine bakjes friet en gebakken aardappels. Tot twee x toe werd er afgeruimd terwijl nog niet iedereen klaar was. Personeel niet erg vriendelijk. Kortom, eenmalig! Geen aanrader
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat u geen fijn diner bij ons had. Graag nemen wij telefonisch contact met u op om uw ervaring persoonlijk te bespreken en een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw naam en telefoonnummer naar ons te mailen? Dit kan naar info@avifauna.nl o.v.v. Iens-recensie. Bedankt alvast!
Gastronomer . Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Zondag 13 december met kinderen en 4 kleinkinderen (oudste is 3), na bezoek aan het park, van het live cooking buffet genoten.
Vooral voor de kleintjes was het erg leuk. Er waren aparte tafeltjes met stoeltjes en ze werden geholpen door "eigen" personeel. De kok kwam gezellig bij hen zitten en hielp bij het pizza maken en later bij het pannenkoek bakken. Onze kleinkinderen vonden het fantastisch.
Ook het buffet was goed verzorgd. Veel keus, de hertenbiefstuk was voortreffelijk en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Wat fijn om te horen. Hopelijk snel tot ziens!
Jatcmaatjes . Gastronoom (19 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Hadden gereserveerd voor 2 personen. Bij aankomst werd ons verteld dat er een leuke tafel voor ons klaar stond. Vervolgens liep de medewerkster wat vertwijfeld rond en bleek dat er meerdere tafels vrij waren; reserveren was niet nodig geweest. Uiteindelijk een tafel genomen waar het wat rustiger was. Aan één van ons werd gevraagd wat ze wilde drinken, ze wilde echter eerst even de kaart zien; de ober verdween en de andere persoon werd niets gevraagd ???? De kaart is niet verrassend, maar dat verwachtten we ook niet bij Avifauna. Het eten was redelijk, al was de varkenshaas te doorbakken en daardoor te droog en de champignonssaus had te lang gestaan voor het gerecht geserveerd werd. Bediening matig, niet echt onvriendelijk, maar ook
niet gezellig en niet echt zakenkundig: iemand bestelde de huiswijn, de merlot...o, de rode bedoelt u ???? Decor: veel te fel verlicht, kon niet gedimd worden en erg gedateerde kleuren. Verwarming stond veel te hoog. Bij vertrek niemand meer gezien en en toen maar gedacht: bedankt, maar niet tot ziens.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan Avifauna. Graag nemen wij telefonisch contact met u op om uw ervaring persoonlijk te bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw naam en telefoonnummer naar ons te mailen? Dit kan naar info@avifauna.nl o.v.v. Iens-recensie. Bedankt alvast!
Dick G. 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wat een tegenvaller. Het eten is van een abominabel slecht niveau. Mijn schnitzel zat vol zenen en was buitengewoon slecht van smaak. De stroganoffsaus was er gewoon overheen gegoten, die hoort ernaast geserveerd te worden. Culinair gezien stelt het daar niets voor. Oubollige entourage, en het bedienend personeel is niet echt onaardig, maar de gemiddelde nachtzuster in een ziekenhuis is vriendelijker. Trouwens, ziekenhuiseten, daar had het van weg.
Hartelijk bedankt voor uw recensie. Graag nemen wij telefonisch contact met u op om uw ervaring persoonlijk te bespreken en een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw naam en telefoonnummer naar ons te mailen? Dit kan naar info@avifauna.nl o.v.v. Iens-recensie. Bedankt alvast!
NellaBella . Fijnproever (9 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
We aten er altijd graag, alles goed en lekker snel, goeie bediening. Maar sinds een tijdje is dat ongelofelijk teruggelopen. Vier maal achter elkaar ging het flink mis, dat kan geen toeval zijn.
Wij zijn geen zeurpieten, willen gewoon lekker eten en dat kon altijd prima bij vd Valk Avifauna. Je kreeg altijd sla tussen je hoofdgerecht en het voorgerecht en bij het hoofdgerecht een garnituur van groenten en friet en gebakken aardappeltjes.
Opeens waren gerechten niet meer goed gemaakt, veel ingredienten die ontbraken, we kregen geen garnituur meer en geen salade. Ja daar konden we volgende keer gewoon om vragen.... Dat deden we dus speciaal en ja hoor, zat er allemaal bij volgens de bediening. Alleen werd het nooit gebracht. Nadat wij probeerden iemand te waarschuwen, wat niet lukte omdat er niemand in onze hoek verscheen, maar gegeten; echt totaal mislukte tortellinie, koud en smaakte naar vieze vaatdoeken maar opgegeten, we wilden het eigenlijk terugsturen, maar ik heb diabetes en moest perse eten. En dat garnituur kwam niet dus kon ik ook niet daar wat van nemen. Bij navraag kregen we te horen: ja maar dat hoort niet bij een pasta gerecht.... terwijl we van te voren gevraagd hadden of er een sla en groente aardappeltjes garnituur bij kon...
Gewoon totaal mislukt daar, opeens en ik vond het doodzonde! Dus maar eens gemaild met onze klachten, juist omdat we het zo jammer vonden, terwijl het altijd GOED was daar. Kreeg een keurige mail terug en later belde zelfs de directeur, die stelde voor dat we een keer kwamen eten MET hem en dan al onze klachten konden vertellen. Daar hebben we even over nagedacht, maar hij wist de hele rij aan klachten al want die had ik gemaild en wij zagen er geen nut in om met hem te gaan eten als goedmakertje. A) Als de directeur aan tafel zit gaat er echt NIETS mis! B)Uit eten gaan is een feestje en het lijkt me helemaal niet gezellig om samen te eten met mijn man en dan een vreemde erbij die je totaal niet kent. Dus niet gedaan en we komen er ook niet meer, na vier keer op rij dikke fouten en vreemde bediening was de maat vol en er keus genoeg uit restaurants.
Wij dachten nog dat het misschien toch toeval was, juist toevallig bij ons die missers tot we mensen spraken die niets afwisten van ons verhaal en die ons vertelden: ja wij aten altijd vaak en graag bij VD Valk Avifauna, maar al een paar keer achter elkaar krijgen we geen garnituur meer en het eten is gewoon elke keer anders, niet goed meer. Dus dat geeft toch wel te denken. JAMMER
Marieke K. Gastronoom (25 recensies) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Bar en bar slechte bediening. Onwijs lang moeten wachten oo het uitseeveren vh eten en het opnemwn van bestellingen. De biologische kip op brood was super zout en de chilisaus nergens te bekennen. Mijn tafelgenoten hadden saladd met zeetong...wat meer op pangafilet leek. De taartjes waren wel weer lekker. Voor mij nooit weer vd valk. Te hoge prijzen voor slecht eten en slechte service
Ans K. 1e beoordeling (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
wij hadden weer eens zin naar restaurant v/d Valk in Alphen a/d Rijn te gaan zoals vroeger . we komen vaak in Breukelen in Spier. in Almere en Akersloot. we kwamen om 18.00 uur in het restaurant binnen. het was er erg stil. we kozen voor de grote zaal. na ongv 10 minuten kwam er een ober vragen wil U iets drinken. na een kwartier hadden we een drankje en we bestelde meteen ons hoofdgerecht. na weer een kwartier kwamen er mensen na ons en weer een kwartier laten mensen precies achter ons met een hond. de mensen iets verder achter ons kregen hun hoofdgerecht op tafel !!!! wij even zwaaien naar de ober !! die deed net alsof hij ons niet zag !!! wat schetste onze verbazing ,de 2 mensen achter ons kregen ook hun hoofdgerecht en de hond een bak water. er liep maar 1 ober ik meteen roepen ober ober. hij keek niet op of om en verdween weer. na ruim een uur was dit toch wel heel vreemd we hadden al gegeten en gedronken en werden er niet vrolijker op. toen maar eens op zoek naar een ober !! nergens niet voor niet achter in het hele restaurant niemand te bekennen. he he daar kwam de ober aan . ik zei tegen hem U bent ons zeker vergeten ? we zwaaien we roepen maar U hoort en ziet niets we wachten al ruim 1 uur op ons eten en de mensen na ons hebben het allemaal op tafel !!! ja sorry over 2 minuten komt het eraan pffff we werden koud we werden warm en na nog eens 10 minuten eindelijk. het smaakte verder prima , maar ons etentje was niet leuk meer. had U nog een nagerecht gewenst ? kwam de ober vragen ,die inmiddels aan voelde dat dit wel heel treurig was. nee dank U .we hebben geen zin om weer een uur te wachten . sorry sorry zei hij .maar dan bied ik U een kopje koffie aan, hij rende opeens als een speer en we hebben de koffie nog opgedronken, maar moesten snel naar huis, we hadden onze tijd zitten verdoen met ergernis en wachten. een stil en ongezellig restaurant is het geworden. met slechte service. zeg eerlijk tegen de mensen ik ben jullie vergeten maar doorlopen en niet omkijken is heel onvriendelijk. wij hebben zoiets nog nooit bij een v/d Valk Restaurant meegemaakt. en gaan dus hier in Alphen aan de Rijn nooit meer.
Bacchus67 .. Gastronoom (51 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Gisteren, op de eerste lentedag van 2015, hier gebruncht met de familie. Leuke locatie, zeker omdat de prijs inclusief toegang tot het vogelpark is. Vriendelijk ontvangst en uitleg over het buffet. Grote keuze. Vis, vlees, warm en koud buffet. Lekkere flinterdunne taco-pizza's, soep en voor de kinderen pannenkoeken, poffertjes en snacks. Veel keuze uit verschillende lekkere kazen en zelfs sushi en uitgebreid dessertbuffet. Het enige kritiekpuntje was dat ik een spiegeleitje besteld had en de kok deze onderste boven op mijn bord neerlegde. Dit vond ik echt zo raar en ik heb er ook wat van gezegd. Spiegeleitje hoort toch met de 'sunny side up'. Kok heeft het eitje daarna wel omgedraaid, maar ik kreeg hier wel een beetje 'gaarkeuken' idee bij. Ook het bijvullen van de snacks ging nogal ruw. Of het 'erin' gegooid werd. Jammer, want al met al waren de gerechten goed en genoeg keuze. Het restaurant zelf is een beetje gedateerd (eind '90-ties). Eigenlijk zou het eens grondig gerestyled moeten worden.
Frans V. Gastronoom (22 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
In de avond hier gegeten met goede vriend:
Als voorgerecht had ik Champignons in knoflookroomsaus met tuinkruiden en reepjes boerenham, enig minpuntje was dat er geen lepeltje bij zat om de saus mee op te scheppen.
Het hoofdgerecht voor twee personen was: CHATEAUBRIAND. Mals gesneden ossenhaas met diverse groenten en vlees jus.
Als dessert een Wiener apfelstrudel met koffie en hierna een koffie met een Calvados.

Dat het decor een relatief laag cijfer heeft gekregen komt zuiver en alleen doordat de plaats waar wij zaten naast de verwarming was en die een bebouwde warme lucht verspreide.
Goedemiddag, hartelijk bedankt voor uw positieve reactie. Uw opmerking over de warme lucht nemen wij op met de technische dienst.

Reactie van proever:

Dank voor uw reactie ik ben er zeker van dat het goed gaat komen.