Aux Pays Bas

6,6
Duur
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een sfeervol restaurant met vriendelijk personeel en een goede snelle service, dat zie je niet zo vaak ! Heerlijk gegeten en gedronken. Vooral de pizza's zijn een echte aanrader ( daar kunnen sommige pizzeria's nog iets van leren !! ). Namens mij en mijn collega's bedankt voor deze top avond! We komen zeker snel een keer terug. Stefan
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel en ook nog eens een goede snelle service dat zie je niet meer snel! Een echte aanrader Zijn de pizza's, daar kunnen sommige pizzeria's nog iets van leren. Namens mij en alle collega's bedankt voor deze top avond.. Wij komen zeker nog eens terug. Stefan.
Thessa S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Samen wezen lunchen. Matig eten door de rare combinaties. Foccacia pittige kip is geen aanrader... De knorr-pakken zijn beter. De sinaasappelpers was aan vervanging toe, de stukjes bestonden niet alleen uit het vlees van de vrucht maar ook uit pitjes en schil. Voor vragen stond het personeel niet open. Pas bij het betalen werd je aangekeken
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijke biefstuk pasta gegeten, goed op smaak en heerlijk gebakken. Bediening was aardig en het duurde niet al te lang hoewel het druk was. Gezellig terrasje buiten en goede sfeer.
VioletRood .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Samen met mijn vriend gegeten. Top locatie, maar onze kogelbiefstuk was helemaal doorbakken en taai. Zoiets kan je eigenlijk niet serveren. Ook staan achteraf de pepersaus voor de biefstuk en mayonaise (waar we niet om gevraagd hadden) nog extra op de rekenening. Beter kiezen we voortaan voor een van de andere restaurants aan het vrijtof.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vanavond met z'n tweeën erg lekker gegeten! Ik had een uitgebreide Griekse salade, mijn man de burger van Wagyu rund. Alles was goed op smaak. Als voorgerecht hadden we enkel brood met kruidenboter, maar alles bij elkaar hadden wij echt voldoende aan het hoofdgerecht. Vriendelijke, goede en vlotte service! Prijs-kwaliteit verhouding was normaal voor de locatie. Enig nadeel waren de vele rokers rondom ons op het terras, maar we hebben er zelf voor gekozen buiten te gaan zitten. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in Maastricht zijn.
Ronmir .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Erg rommelige bediening. Eerste rondje drinken : vergeten, tweede drankje voor tafelgenote : vergeten. Rekening opmaken : vergeten. En dit alles zonder excuses. Het typisch Limburgse gerecht ''zuurvlees" : taaie stukjes vlees en summier in aantal. Voor een klein bakje mayonaise moet apart 1 euro (!) worden afgerekend (5 personen is dus 5 euro aan mayonaise op de rekening) . Typisch een zaak die te makkelijk gasten binnenkrijgt vanwege de locatie op het Vrijthof. Onze tip : kijk eens iets verder op het plein.
Ddsdanah .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Au pays bas opent zijn keuken het langst, van de eetcafés gelegen op het vrijthof. Aangezien mijn vriend het verlangen hadden naar een fatsoenlijke warme maaltijd, bezochten we Au Pays Bas. Tevergeefs, want ons verlangen werd helaas niet vervuld.

Het eten
Ten eerste vind ik de verhouding tussen de prijs, de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten zeer slecht. Mijn maaltijd was qua omvang, zeer klein. Verder had ik een warme maaltijd besteld, n.l. pasta scampi, die helaas koud geserveerd werd. Verder hadden we een maaltijd besteld die net zoals de pasta tussen de 19 EUR en de 22 EUR heeft gekost. Bij dit gerecht zouden 'groenten' geserveerd worden. Helaas waren dit slechts 2 kleine stukjes broccoli.

Het personeel
Toen ik mijn klacht op een beleefde manier heb uitgesproken aan een van de personeelsleden, werd hier helaas slecht mee omgegaan. Zelfs onbeleefd. De rug werd ons toegekeerd, aangezien hij werd aangesproken door bekende. Ik voelde mij dus alles behalve serieus genomen en ben dan ook zeer teleurgesteld en ontevreden vertrokken. Dit heb ik nog nooit eerder ervaren.
Qruun S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Afgelopen dagen tweemaal geluncht met ons gezin. De eerste keer beviel goed: lekkere frietjes, mooie club sandwich en fijne salade met kip. De blonde dames zijn vriendelijk, maar soms zit je te lang te wachten op je drankjes: logistiek lijken terras en zaak binnen dan matig ingeregeld bij de jongere bedienden. De rekening was pittig, maar de algehele ervaring deugde zonder meer. De 2e keer viel het daarom tegen! Logistiek liep het ronduit rommelig, de dressing is op iedere salade identiek en eigenlijk is de zuurvlees (typisch Maastrichts, dat moet 100% op orde zijn) veel te duur: de paar stukjes taaiig rundvlees haalden het niet bij mijn schitterende studententijd-herinnering van dit streekgerecht. En dan valt ineens de rekening tegen en besef je: de Maastrichtse ziel raakt op de achtergrond. Het is een brasserie geworden als zovelen. Niet slecht, maar niet om voor om te lopen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Als je om Heineken vraagt word je uitgelachen. Italian Coffee smaakt zeer waterig, totaal geen smaak aan.... Maar wordt niets aan gedaan Wij komen hier niet meer...
Oscar K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
medewerkers hebben er geen zin om ons te helpen duurd allemaal heel langs en bij klagen wordat er niet naar een oplossing gekeken. Volledige bedrag moeten betalen
Timo M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
De carpattio was helemaal niet goed op smaak hij was echt niet te eten en de soep was ook niet te drinken het zag er ook heel onsmakelijk. e bediening duurde heel lang en de ober was heel erg chagrijnig.
Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Vrijdag 3juli kwamen wij met 5dames naar het concert van Andre Rieu, met een diner op jullie terras, 4dames aan een tafeltje de 5de ernaast bij een vreemde heer. we zaten zo eng dat we stoelen niet konden draaien, we moesten de borden zelf doorgeven, t personeel kon nergens door, de mensen naast ons zaten met de borden op schoot.Ik hoop dat U hier iets aan veranderd? Het eten was prima, daar was niets op aan te merken.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Ik heb gisteren de kogelbiefstuk geprobeerd. Nou het was een aanfluiting. Een klein biefstukje en dat nog vol met pees. de friet was niet goudkleurig en dus waarschijnlijk oud vet. Ook veel kleine stukjes. de sla bestond meer uit blad dan restgroente. Kreeg een nieuwe biefstuk na klacht en weer vol met pees. Tja we krijgen hier nooit klachten over werd er mij verteld. En dat moet ik geloven. Neen nooit meer dat restaurant pff. Was nota bene op mijn verjaardag. Wat een domper.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Op het mooie terras onder de heater gezeten en de bediening was vriendelijk. Dat was het positieve gedeelte! De kroketten met brood voor 8,95 waren te hard gebakken cafetaria kroketten, geen van Dobben of iets soortgelijks. Mijn "Italiaanse bol filet" voor 6,95 was een klein ciabatta broodje met een klein beetje filet. De uitjes waren ze vergeten. De Side salad bestond voornamelijk uit zand .. Kortom leuke locatie maar waardeloos en duur!
Bartt88H .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
ik ben laats wezen eten bij restaurant Aux Pays Bas dinner&lounge. Het was rond het middag uur een uurtje of 3 het zonnetje scheen volop en het was echt druk. Ik had niet veel tijd. Er was geen enkele plek meer vrij op het terras maar een zeer vriendelijke gastvrouw zij tegen mij je kan ook vragen of je bij de iet wat liever oude man mag aanschuiven hij zit hier vaker en vind het leuk als die aanspraak heeft. Dat deed ik dus en het was echt super gezellig. Ik had echt zin op een hamburger en had gehoord van horen zeggen dat bij de aux pay bas de hamburger nog beter is dan de hamburgers bij de befaamde Hard Rock Cafés over de hele wereld. En ja het was echt zo! In het kort gezegd heb ik een top lunch gehad dit door de gezelligheid en kwaliteit van eten en de aardige "mooie" gastvrouw :)
Daphne H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
De bediening is heel vriendelijk en snel bij je om te bestellen. het is gelegen midden op het vrijthof wat het terras heel aantrekkelijk maakt om te gaan zitten. prijs-kwaliteit verhouding is precies goed genoeg. Ze maken er zelfgemaakte pizza's die heerlijk zijn.
Lijan .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Zeer slechte bediening. Eten is te duur in verhouding met de kwaliteit. Niet nog eens heen dus! Enige pluspunt is de centrale locatie aan het Vrijthof.
Bartt88H .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Ben gister wezen dineren bij de Aux Pay Bas op vrijthof te Maastricht. In deze donker dagen na de kerst is het moeilijk om een gezellig restaurant te vinden waar je gezellig op je gemak kunt genieten van lekker eten en goede service. Gister avond had ik dus echt een top avond want bij dit restaurant kwam alles naar voren wat ik verwacht van een gezellig hapje eten en drinken met goede service. Er waren niet veel mensen op het moment dat ik er was maar door het mooie interieur hing er toch een gezellige en warme sfeer. En het eten wat ik besteld had voldeed aan alle wensen als voorgerecht had ik een rundercarpaccio dit voorgerecht is perfect om mee te beginnen niet te veel en het smaakte echt heerlijk. Het bediend personeel kwam ook netjes vragen of het eten na wens was en haalde netjes op tijd de borden uit voor het hoofdgerecht. Als hoofdgerecht had ik een pasta met spekjes en groene pesto saus. Dit gerecht viel bij mij helemaal in de smaak het was gewoon overheerlijk en zag er ook nog eens leuk en netjes uit en dat is wel eens anders bij andere restaurants. En voor mij personenlijk wat echt een groot plus punt was, dat het personeel vooral de gastvrouw van die avond super aardig en behulpzaam was.
Hans54321 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
We zijn naar binnen gegaan omdat het er buiten gezellig uitzag. Binnen is er weinig ruimte. De tafels staan te dicht opelkaar. Gerechten zijn duur en voor mayonaise moest je (bleek achteraf) extra betalen. Dat doe je bij een snackbar. Het enige wat snel gaat is afruimen. Geen aanrader.