Aux Pays Bas

Meer informatie over restaurant Aux Pays Bas

6,7
R J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Slechte serivce, onvriendelijk personeel. Eten was niet bijzonder, vlees was droog, haar in de pasta en tot drie keer toe een fout bord op tafel gekregen met ingredienten waar iemand alergisch voor was. Dit was bij het bestellen wel vermeld. Bij het afrekenen werd de medewerker boos omdat we niet tevreden waren en meerdere klachten hadden. Deed erg moeilijk over het rondje gratis drankjes wat we zouden krijgen ivm het eten. Jammer dat er geen normaal gesprek met de medewerker te voeren was!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Met oudejaarsavond uit eten geweest. Een grote teleurstelling! Voor 39 euro(!) pp. vooraf prima carpaccio, als hoofdgerecht redelijke tournedos met smakeloos sausje, 2 stronkje broccoli, 3 pommes duchess en aardappelfrites. De verwachting was al laag voor het nagerecht, en dat bleek gegrond; een witte wijnglas met vanille ijs, chocoladesaus en slagroom. De hele avond chagrijnige en ongeïnteresseerde bediening gehad! Het restaurant heeft heel veel verdiend aan goedkoop, matig eten voor een hoge prijs. Om maar te zwijgen over het moeilijk doen over het geven van een karaf kraanwater bij een fles wijn. In een woord schandalig!
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Gereserveerd op oudejaarsavond, 3 gangen diner dat zeer teleurstellend was. Lasanga (hoofd) mag geen lasagne genoemd worden.
olliemakan .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wij vonden het eten niet bijzonder. Het zuur vlees was MIERZOET. De lasagne traditioneel redelijk en de pasta met spekjes en champignons en pesto erg zout Bovendien niet het geld waard voor gemiddeld €19.00 per gerecht. Maar klap op de vuurpijl was de Campari. €7,75. Dus nagevraagd of dit wel juist was. Ik had zoals altijd een Campari met ijs zonder citroen besteld. Er kwam een Campari met Cola. Hoe verzinnen ze het? Dus cola terug gestuurd. Wat blijkt je betaalt gewoon voor de cola. Ook al bestel je die niet en stuur je het terug. Volgens het personeel wordt dit in heel Maastricht zo gedaan voor ongeveer de zelfde prijs. Verdere discussie niet mogelijk. oke geef de cola dan maar mee. Ik was trouwens heel blij dat wij geen saté voor €22,00 besteld hadden. Toen dit voorbij kwam leken het enorme hompen vlees overgoten met een soort van diarree.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We zijn met 8 personen komen eten in deze prachtige zaak. We hadden verschillende soepjes en focaccia's. Het was erg lekker! Vriendelijk personeel ook. Hier komen we zeker nog terug. Groetjes
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wat een leuke zaak! We werden vriendelijk ontvangen bij de deur door een blond meisje. Eenmaal aan onze tafel werden we goed geholpen. Het eten leek ons allemaal lekker dus we vroegen aan onze ober voor een suggestie. Ze zei dat de hamburger erg lekker is en dat de pizza's gebakken worden in een echte pizza oven en dat deze zeker aan te raden zijn.. Dus we gingen uiteindelijk voor de pizza prosciutto en de hamburger. Het eten kwam redelijk snel (zeker voor zo'n drukke december dag), en het was heerlijk! Wij komen zeker terug.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Vanavond samen heerlijk gegeten op het mooie Vrijthof. We werden snel en vriendelijk geholpen en ondanks de drukte werd al het eten snel geserveerd, vooral de pizza's zijn een echte aanrader! Er werd meegedacht door de jongeman in de bediening omdat een van ons een allergie heeft, dit was zeer attent. Bij ons volgende bezoek aan Maastricht komen wij hier zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Wat een leuke zaak! We werden vriendelijk ontvangen bij de deur door een blond meisje. Eenmaal aan onze tafel werden we goed geholpen. Het eten leek ons allemaal lekker dus we vroegen aan onze ober voor een suggestie. Ze zei dat de hamburger erg lekker is en dat de pizza's gebakken worden in een echte pizza oven en dat deze zeker aan te raden zijn.. Dus we gingen uiteindelijk voor de pizza prosciutto en de hamburger. Het eten kwam redelijk snel (zeker voor zo'n drukke december dag), en het was super lekker! Wij komen zeker terug.
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Een sfeervol restaurant met vriendelijk personeel en een goede snelle service, dat zie je niet zo vaak ! Heerlijk gegeten en gedronken. Vooral de pizza's zijn een echte aanrader ( daar kunnen sommige pizzeria's nog iets van leren !! ). Namens mij en mijn collega's bedankt voor deze top avond! We komen zeker snel een keer terug. Stefan
Stefan H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel en ook nog eens een goede snelle service dat zie je niet meer snel! Een echte aanrader Zijn de pizza's, daar kunnen sommige pizzeria's nog iets van leren. Namens mij en alle collega's bedankt voor deze top avond.. Wij komen zeker nog eens terug. Stefan.
Thessa S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Samen wezen lunchen. Matig eten door de rare combinaties. Foccacia pittige kip is geen aanrader... De knorr-pakken zijn beter. De sinaasappelpers was aan vervanging toe, de stukjes bestonden niet alleen uit het vlees van de vrucht maar ook uit pitjes en schil. Voor vragen stond het personeel niet open. Pas bij het betalen werd je aangekeken
Juliette S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijke biefstuk pasta gegeten, goed op smaak en heerlijk gebakken. Bediening was aardig en het duurde niet al te lang hoewel het druk was. Gezellig terrasje buiten en goede sfeer.
VioletRood .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Samen met mijn vriend gegeten. Top locatie, maar onze kogelbiefstuk was helemaal doorbakken en taai. Zoiets kan je eigenlijk niet serveren. Ook staan achteraf de pepersaus voor de biefstuk en mayonaise (waar we niet om gevraagd hadden) nog extra op de rekenening. Beter kiezen we voortaan voor een van de andere restaurants aan het vrijtof.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vanavond met z'n tweeën erg lekker gegeten! Ik had een uitgebreide Griekse salade, mijn man de burger van Wagyu rund. Alles was goed op smaak. Als voorgerecht hadden we enkel brood met kruidenboter, maar alles bij elkaar hadden wij echt voldoende aan het hoofdgerecht. Vriendelijke, goede en vlotte service! Prijs-kwaliteit verhouding was normaal voor de locatie. Enig nadeel waren de vele rokers rondom ons op het terras, maar we hebben er zelf voor gekozen buiten te gaan zitten. Zeker voor herhaling vatbaar als we weer eens in Maastricht zijn.
ronmir .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Erg rommelige bediening. Eerste rondje drinken : vergeten, tweede drankje voor tafelgenote : vergeten. Rekening opmaken : vergeten. En dit alles zonder excuses. Het typisch Limburgse gerecht ''zuurvlees" : taaie stukjes vlees en summier in aantal. Voor een klein bakje mayonaise moet apart 1 euro (!) worden afgerekend (5 personen is dus 5 euro aan mayonaise op de rekening) . Typisch een zaak die te makkelijk gasten binnenkrijgt vanwege de locatie op het Vrijthof. Onze tip : kijk eens iets verder op het plein.
ddsdanah .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Au pays bas opent zijn keuken het langst, van de eetcafés gelegen op het vrijthof. Aangezien mijn vriend het verlangen hadden naar een fatsoenlijke warme maaltijd, bezochten we Au Pays Bas. Tevergeefs, want ons verlangen werd helaas niet vervuld.

Het eten
Ten eerste vind ik de verhouding tussen de prijs, de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten zeer slecht. Mijn maaltijd was qua omvang, zeer klein. Verder had ik een warme maaltijd besteld, n.l. pasta scampi, die helaas koud geserveerd werd. Verder hadden we een maaltijd besteld die net zoals de pasta tussen de 19 EUR en de 22 EUR heeft gekost. Bij dit gerecht zouden 'groenten' geserveerd worden. Helaas waren dit slechts 2 kleine stukjes broccoli.

Het personeel
Toen ik mijn klacht op een beleefde manier heb uitgesproken aan een van de personeelsleden, werd hier helaas slecht mee omgegaan. Zelfs onbeleefd. De rug werd ons toegekeerd, aangezien hij werd aangesproken door bekende. Ik voelde mij dus alles behalve serieus genomen en ben dan ook zeer teleurgesteld en ontevreden vertrokken. Dit heb ik nog nooit eerder ervaren.
Qruun S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Afgelopen dagen tweemaal geluncht met ons gezin. De eerste keer beviel goed: lekkere frietjes, mooie club sandwich en fijne salade met kip. De blonde dames zijn vriendelijk, maar soms zit je te lang te wachten op je drankjes: logistiek lijken terras en zaak binnen dan matig ingeregeld bij de jongere bedienden. De rekening was pittig, maar de algehele ervaring deugde zonder meer. De 2e keer viel het daarom tegen! Logistiek liep het ronduit rommelig, de dressing is op iedere salade identiek en eigenlijk is de zuurvlees (typisch Maastrichts, dat moet 100% op orde zijn) veel te duur: de paar stukjes taaiig rundvlees haalden het niet bij mijn schitterende studententijd-herinnering van dit streekgerecht. En dan valt ineens de rekening tegen en besef je: de Maastrichtse ziel raakt op de achtergrond. Het is een brasserie geworden als zovelen. Niet slecht, maar niet om voor om te lopen.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Als je om Heineken vraagt word je uitgelachen. Italian Coffee smaakt zeer waterig, totaal geen smaak aan.... Maar wordt niets aan gedaan Wij komen hier niet meer...
Oscar K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
medewerkers hebben er geen zin om ons te helpen duurd allemaal heel langs en bij klagen wordat er niet naar een oplossing gekeken. Volledige bedrag moeten betalen
Timo M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
De carpattio was helemaal niet goed op smaak hij was echt niet te eten en de soep was ook niet te drinken het zag er ook heel onsmakelijk. e bediening duurde heel lang en de ober was heel erg chagrijnig.