Augustus

Reinkenstraat 75 2517 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Augustus

Uitgebreide lunch met wijn van wijnvriend Marius

Of je nu in bent voor een lekkere warme kop koffie, een uitgebreide lunch of een heerlijk diner met een bij passende wijnkaart van hun wijnvriend Marius, bij Augustus kun je in elke mood terecht. Je kunt hier in alle rust genieten van je maaltijd, want het ligt niet in de hectische stadscentrum van Den Haag, maar de rustige buitenwijk van de stad. Buitenzitten kun je hier ook heerlijk, op een van de steigerhouten tuinmeubelen aan de gevel!

Meer informatie over restaurant Augustus

Maandag t/m Zaterdag
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Augustus

Manon J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten, er is genoeg keuze, zit wat bij voor iedereen, bediening vriendelijk
fredassel .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellige zaak, vriendelijke serveersters, goed gegeten voor een bijzonder gunstige prijs. We zullen hier graag terugkomen.
ronsoffers .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was prima ondanks de rumoer toch erg gezellig
Het interieur mag wat aan gedaan worden
Bijvoorbeeld de stoelen wat meer luxe
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Mijn commentaar: Het eten was smaakvol, het vlees mals, maar de linzensoep was wel aan de zoute kant. Verder was alles naar wens.
Jans V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was echt een ontdekking voor ons. Een gezellig restaurant met een uitgebreide kaart en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ook een erg aardige bediening.
Heidi R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijk personeel, goede wijn, eten prima. Een leuke avond uit. We wonen dicht in de buurt, dus handig. Bij het hoofdgerecht zat zoveel vlees, dat mijn hond de volgende dag ook lekker gegeten heeft!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. Gezellige zaak eerst een ruimte met banken en veel kussens zit elementen om lekker te lunchen. Dan een lange bar en achterin diverse tafeltjes wel reserveren want het liep vrij vlug vol jammer van het weer dat we niet in de tuin konden zitten. Begonnen met het voorgerecht het rondje van de koe. Voortreffelijke capaccio. Daarna de een had vis en ik een Haagse tompouce.
F T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellig restaurant, sfeervol ingericht, zeer vriendelijke bediening en de gerechten waren verzorgd maar niet bijzonder qua smaak. Op zich een restaurant waar we nog wel eens terug zullen gaan.
hteunessen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
1ste drankje en voorgerecht kwamen vlot, maar toen ging het lang duren: hoofdgerecht duurde 40 minuten, maar nagerecht idem en bleek bij navraag vergeten te zijn, hoefden niet opnieuw op te geven wat er besteld was, dus het hing nog ergens. Jammer, want dit drukte de pret van het lekkere eten.(betaald parkeren, dus 2x parkeertijd moeten verlengen)
miekenolten .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Superheerlijk gegeten; wij eten vegetarisch en hier krijg je voldoende keuze én waar voor je geld.
Mijn zoon en ik zaten achter (buiten) en dat was een extra meevaller met het mooie weer.
AANRADER>
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuk eetcafé, leuke buurt, leuke sfeer, leuke menukaart, leuke gerechten, leuke wijnen, leuke keuken, leuke eigenaar, leuke rekening.
Aan de inrichting kan iets meer aandacht worden besteed om deze leuker te maken, want de ambiance van nu past niet bij al het goede zoals ik hier voor heb omschreven: van meubilair t/m toilet.
Hetzelfde geldt voor de service: de dame doet haar werk, maar daar mee is wel alles gezegd, want deze leuke eetgelegenheid met dit leuke aanbod verdient een leukere bediening.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Augustus! Vriendelijke bediening en
een gezellige omgeving. Aanrader en we komen zeker nog eens terug.
bep B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed eten, flinke porties. Bediening aanvankelijk wat stug, later wat toegankelijker.
Gelukkig geen harde muziek, we konden op prettige geluidssterkte praten.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Uiterst vriendelijk ontvangen door de neef van de eigenaar. Hij werkt in de IT, maar met zijn gastheerschap en vriendelijkheid zou hij zo maar van vak kunnen ruilen :). Kaart van restaurant Augustus is zeer uitgebreid en de gerechten werden uitstekend bereid door een nog jonge kok die er vanwege de vakantietijd bijna alleen voorstond. Heerlijk gegeten (!): gamba's al ajillo, tournedos met truffelsaus en als dessert tiramisu en appeltaart met ijs. De desserts worden gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking van de kook- en bakgroep van Uit de kunst & Vliegwerk - goed initiatief en erg lekker. We zaten in de achterliggende tuin, al kan je ook prima binnen eten en zelfs voor de ingang met zicht op de gezellige Reinkenstraat. Komen zeker terug en zeker ook aan te bevelen!
l.nijst .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Bediening zeer vriendelijk, karaf water geen probleem. Eten was erg lekker, veel keuze en ook genoeg keuze in duur of goedkopere gerechten. Wel wat lawaaierig, soms moeite om je tafelgenoot te verstaan. Maar al met al een restaurant waar ik nog wel een keer terug wil komen.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht was zeer goed en het nagerecht was voortreffelijk. De bediening was uitstekend, wij gaan zeker de volgende keer weer bij Augustus eten.
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wederom een genot om hier te eten! Dessert met keuze uit taart en ijs waarvan de taart gemaakt is door verstandelijk gehandicapten vind ik een goed initiatief! Eten was prima, bediening goed en vriendelijk! Sfeer gezellig! reden te meer om weer een keer terug te komen!
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goede sfeer, klantvriendelijke bediening, uitgebreide kaart. Stoelen hebben een 'harde' zit het enige en kleine min puntje. Eten was heel erg lekker en zeker de moeite, maar dan om nogmaals te reserveren. Zo gezegd en zo gedaan! Tot volgende week!
fambeining .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit! Ontvangst is gastvriendelijk en er heerst een gezellige sfeer.
De inrichting van het restaurant is leuk en past echt bij Augustus.