Augustus

Reinkenstraat 75 2517 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Augustus

Uitgebreide lunch met wijn van wijnvriend Marius

Of je nu in bent voor een lekkere warme kop koffie, een uitgebreide lunch of een heerlijk diner met een bij passende wijnkaart van hun wijnvriend Marius, bij Augustus kun je in elke mood terecht. Je kunt hier in alle rust genieten van je maaltijd, want het ligt niet in de hectische stadscentrum van Den Haag, maar de rustige buitenwijk van de stad. Buitenzitten kun je hier ook heerlijk, op een van de steigerhouten tuinmeubelen aan de gevel!

Meer informatie over restaurant Augustus

Maandag t/m Zaterdag
Zondag vanaf 12:00

Willem B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
l.nijst .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Bediening zeer vriendelijk, karaf water geen probleem. Eten was erg lekker, veel keuze en ook genoeg keuze in duur of goedkopere gerechten. Wel wat lawaaierig, soms moeite om je tafelgenoot te verstaan. Maar al met al een restaurant waar ik nog wel een keer terug wil komen.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht was zeer goed en het nagerecht was voortreffelijk. De bediening was uitstekend, wij gaan zeker de volgende keer weer bij Augustus eten.
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wederom een genot om hier te eten! Dessert met keuze uit taart en ijs waarvan de taart gemaakt is door verstandelijk gehandicapten vind ik een goed initiatief! Eten was prima, bediening goed en vriendelijk! Sfeer gezellig! reden te meer om weer een keer terug te komen!
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Goede sfeer, klantvriendelijke bediening, uitgebreide kaart. Stoelen hebben een 'harde' zit het enige en kleine min puntje. Eten was heel erg lekker en zeker de moeite, maar dan om nogmaals te reserveren. Zo gezegd en zo gedaan! Tot volgende week!
fambeining .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit! Ontvangst is gastvriendelijk en er heerst een gezellige sfeer.
De inrichting van het restaurant is leuk en past echt bij Augustus.
F de D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Konden kiezen uit alle voor- en hoofdregerchten en desserts van de menukaart.
Mandy C.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Heerlijk gegeten!! Ruime porties en goede bediening. We hebben lekker buiten gezeten. Saté is een aanrader! Wij komen zeker terug... ????
Thea B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Een prima, gezellig en vriendelijk restaurant waar je lekker kunt eten. Ik kom er graag terug. De bediening is zeer vriendelijk en denkt goed mee.
anke-sander.dewolff .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Lekker in de tuin gezeten en het eten werd met korte tussen posen opgediend en alles was heerlijk.
Vriendelijke bediening en leuke ontvangst.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig restaurant , met mogelijkheid tot buiten eten. Eten is heerlijk ,keuze uit vlees , vis of vegetarisch. Borden worden mooi, verzorgd opgemaakt. Eten voor een prima prijs en prima service. Aanrader ,ook voor de lunch!
estherhakkoer .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zoals altijd weer eens heerlijk gegeten bij Augustus. Super vriendelijke, correcte bediening en het eten is altijd erg goed van kwaliteit! Gelukkig is de kaart gevarieerd genoeg om telkens iets anders te proeven.
Complimenten dat ze deze kwaliteit al zo lang weten te garanderen!
Een aanrader voor wie het nog niet kent!
olivier F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Bij binnenkomst valt al direct op dat het een eetcafé is. De bar valt eerder op dan de tafels om aan te eten.
De tafels en stoelen zijn erg basic en nodigen niet uit voor een lange zit. De kaart maakt een keuze maken wel erg lastig en vraagt om een tweede bezoek. Dit doet de uiteindelijke keuze ook want wat smaken de gerechten goed. De opmaak van de borden zijn wel eenvoudig maar wat een smaakbelevenis. De porties mogen wel iets groter waardoor de prijs beter tot zijn recht komt. Maar wij komen graag terug om het andere lekkers van de kaart ook te komen eten.
Mara D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima eten, prijs kwaliteit verhouding is goed (door AH actie). Groenten bij het hoofdgerecht waren wat fantasieloos en niet heel smakelijk.
Bediening doet hun best, voor eetcafé begrippen prima.
Inrichting is behoorlijk aan een opknapbeurt toe. Wij hadden het gevoel dat er een nieuw restaurant geopend was in het pand van een anders oud restaurant maar er een geld was voor de verbouwing.
Al met al geen topper, maar gewoon prima.
evelinebruin .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Erg gezellig en lekker gegeten bij Augustus. Carpaccio vooraf en vooral het hoofdgerecht de tournedos met truffelsaus was smullen. Leuke service en lekkere wijn (Rioja rood)!
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Hier gegeten met gemengde gevoelens, dit kwam omdat sommige dingen uitzonderlijk lekker waren en andere gerechten weer niet zo. Aanrader is de lamsbiefstuk, die is erg mals en goed van smaak. De Haagsche tompouce viel tegen en was helaas te taai. De crème brulée is ook weer een aanrader, gewoon precies zoals die moet zijn. Van de tiramisu hadden we hoge verwachtingen omdat ie 'huisgemaakt' zou zijn, maar hij was een beetje droog en te slagroomachtig (in de supermarkt kun je hem lekkerder krijgen).
Verder goede bediening en de inrichting kan beter
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
De menukaart is hier buitengewoon indrukwekkend ruim qua keuze aan afwisselende unieke gerechten in vele vormen en maten met uiteenlopende ingrediënten. Het aanbod aan wijn, per glas, karaf of fles, is daar een aangename aanvulling op. Met een attente, rustige en beleefde bediening is Augustus daarom een totaalplaatje voor een avondje smaakvol genieten in de wijk Duinoord. Ik kom er geregeld en ben telkens tevreden over hun geleverde kwaliteit en kwantiteit in verhouding tot de gevraagde prijzen. Hun desserts ken ik overigens niet, want daar heb ik na vooral die héérlijke salades telkens plek meer voor.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Overall redelijk te spreken, vlees en voorgerecht prima!
3 dingen wat minder, we werden ergens achterin de uitbouw neergezet, aandacht krijgen van de bediening was daardoor erg lastg, matig met de hoeveelheid groente en toetje (tiramisu) was aan de droge kant.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ook gegeten met jawel, de AH actie. Augustus begrijpt het. Gewoon van de kaart kiezen, heerlijk eten serveren en service geven. Zo bind je klanten. Voorgerechten, carpaccio en tartaar van tonijn waren heerlijk. Lamsfilet aanrader, bavette prima bereid, fijne structuur, ietsje flauw, op te lossen met p & z. Goed wijntje erbij. Na crème brulee en een origineel uitziende tiramisu, goed van smaak. Al met al, voor herhaling vatbaar.
Pien2604 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Drie kwartier moeten wachten voordat bestelling werd opgenomen.
Eten was erg lekker. Inrichting zou wel gepimpt mogen worden, was een beetje vies en oud.