Augustus

Reinkenstraat 75 2517 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Augustus

Uitgebreide lunch met wijn van wijnvriend Marius

Of je nu in bent voor een lekkere warme kop koffie, een uitgebreide lunch of een heerlijk diner met een bij passende wijnkaart van hun wijnvriend Marius, bij Augustus kun je in elke mood terecht. Je kunt hier in alle rust genieten van je maaltijd, want het ligt niet in de hectische stadscentrum van Den Haag, maar de rustige buitenwijk van de stad. Buitenzitten kun je hier ook heerlijk, op een van de steigerhouten tuinmeubelen aan de gevel!

Meer informatie over restaurant Augustus

Maandag t/m Zaterdag
Zondag vanaf 12:00

Thea B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Een prima, gezellig en vriendelijk restaurant waar je lekker kunt eten. Ik kom er graag terug. De bediening is zeer vriendelijk en denkt goed mee.
anke-sander.dewolff .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Lekker in de tuin gezeten en het eten werd met korte tussen posen opgediend en alles was heerlijk.
Vriendelijke bediening en leuke ontvangst.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Gezellig restaurant , met mogelijkheid tot buiten eten. Eten is heerlijk ,keuze uit vlees , vis of vegetarisch. Borden worden mooi, verzorgd opgemaakt. Eten voor een prima prijs en prima service. Aanrader ,ook voor de lunch!
estherhakkoer .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Zoals altijd weer eens heerlijk gegeten bij Augustus. Super vriendelijke, correcte bediening en het eten is altijd erg goed van kwaliteit! Gelukkig is de kaart gevarieerd genoeg om telkens iets anders te proeven.
Complimenten dat ze deze kwaliteit al zo lang weten te garanderen!
Een aanrader voor wie het nog niet kent!
olivier F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Bij binnenkomst valt al direct op dat het een eetcafé is. De bar valt eerder op dan de tafels om aan te eten.
De tafels en stoelen zijn erg basic en nodigen niet uit voor een lange zit. De kaart maakt een keuze maken wel erg lastig en vraagt om een tweede bezoek. Dit doet de uiteindelijke keuze ook want wat smaken de gerechten goed. De opmaak van de borden zijn wel eenvoudig maar wat een smaakbelevenis. De porties mogen wel iets groter waardoor de prijs beter tot zijn recht komt. Maar wij komen graag terug om het andere lekkers van de kaart ook te komen eten.
Mara D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima eten, prijs kwaliteit verhouding is goed (door AH actie). Groenten bij het hoofdgerecht waren wat fantasieloos en niet heel smakelijk.
Bediening doet hun best, voor eetcafé begrippen prima.
Inrichting is behoorlijk aan een opknapbeurt toe. Wij hadden het gevoel dat er een nieuw restaurant geopend was in het pand van een anders oud restaurant maar er een geld was voor de verbouwing.
Al met al geen topper, maar gewoon prima.
evelinebruin .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Erg gezellig en lekker gegeten bij Augustus. Carpaccio vooraf en vooral het hoofdgerecht de tournedos met truffelsaus was smullen. Leuke service en lekkere wijn (Rioja rood)!
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Hier gegeten met gemengde gevoelens, dit kwam omdat sommige dingen uitzonderlijk lekker waren en andere gerechten weer niet zo. Aanrader is de lamsbiefstuk, die is erg mals en goed van smaak. De Haagsche tompouce viel tegen en was helaas te taai. De crème brulée is ook weer een aanrader, gewoon precies zoals die moet zijn. Van de tiramisu hadden we hoge verwachtingen omdat ie 'huisgemaakt' zou zijn, maar hij was een beetje droog en te slagroomachtig (in de supermarkt kun je hem lekkerder krijgen).
Verder goede bediening en de inrichting kan beter
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
De menukaart is hier buitengewoon indrukwekkend ruim qua keuze aan afwisselende unieke gerechten in vele vormen en maten met uiteenlopende ingrediënten. Het aanbod aan wijn, per glas, karaf of fles, is daar een aangename aanvulling op. Met een attente, rustige en beleefde bediening is Augustus daarom een totaalplaatje voor een avondje smaakvol genieten in de wijk Duinoord. Ik kom er geregeld en ben telkens tevreden over hun geleverde kwaliteit en kwantiteit in verhouding tot de gevraagde prijzen. Hun desserts ken ik overigens niet, want daar heb ik na vooral die héérlijke salades telkens plek meer voor.
Sandra C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Overall redelijk te spreken, vlees en voorgerecht prima!
3 dingen wat minder, we werden ergens achterin de uitbouw neergezet, aandacht krijgen van de bediening was daardoor erg lastg, matig met de hoeveelheid groente en toetje (tiramisu) was aan de droge kant.
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ook gegeten met jawel, de AH actie. Augustus begrijpt het. Gewoon van de kaart kiezen, heerlijk eten serveren en service geven. Zo bind je klanten. Voorgerechten, carpaccio en tartaar van tonijn waren heerlijk. Lamsfilet aanrader, bavette prima bereid, fijne structuur, ietsje flauw, op te lossen met p & z. Goed wijntje erbij. Na crème brulee en een origineel uitziende tiramisu, goed van smaak. Al met al, voor herhaling vatbaar.
Pien2604 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Drie kwartier moeten wachten voordat bestelling werd opgenomen.
Eten was erg lekker. Inrichting zou wel gepimpt mogen worden, was een beetje vies en oud.
rpnijhof .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We waren met 4, twee van ons zijn al eerder bij Augustus geweest met de AH-actie en waren lovend, dus dan wilden wij dan ook nog eens proberen voor het einde van deze actie. Het restaurant/eetcafé kan nog iets gezelliger worden aangekleed, maar het vriendelijke personeel presenteerde de à la carte gerechten met verve en uitleg. Alleen duurde het voorgerecht wel erg lang (3 van ons namen de heerlijke pittige gamba's) ! Stokbrood was vanavond van het huis. De witte (Sauvignon Blanc) en rode (Spaanse tempranillo) huiswijnen waren erg lekker en niet duur (€ 16,00 per fles). De rekening was door de AH actie schappelijk. Bij elke van de drie gangen werden de twee goedkoopste gratis genoteerd. Voldaan keerden wij om even over 22.00 uur huiswaarts (Voorburg) met Randstadrail 3 halte Conradkade.
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten. Met de AH actie mochten we alles van de kaart kiezen, Kaart is zeer uitgebreid, ook lekkere visgerechten zoals zarzuela. Bediening is vriendelijk en attent. Je betaalt voor het water, maar de opbrengst gaat naar het goede doel. De mobiele monchoutaart met kersen was overheerlijk. Klein minpuntje was dat één van de hoofdgerechten niet zo warm was.
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
zeer uitgebreide kaart, die we volop benut hebben door alle 6 steeds iets verschillends te kiezen. Het was allemaal heerlijk. Gezellige bediening. Wel een houten kont van de stoeltjes na een lange avond tafelen
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Augustus, leuk eetcafe, ik vind alleen de prijzen aan de hoge kant voor een eetcafe, maar dat is mijn mening, voor de rest nergens iets op aan te merken.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, lekker gegeten. Wel hele grote porties. Wij moesten in het kader van de AH-actie 3 gangen bestellen. Wel netjes dat 1 dessert niet in rekening werd gebracht.
ine2804 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben super lekker gedineerd, alles was perfect, bediening was geweldig, hoeveelheid ook meer als voldoende, zo jammer dat we 150 km van Den Haag wonen. Zodra we weer in Den Haag komen word dit ons vast restaurant. Parkeren voor de deur.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met AH/Iens restaurantactie bij Augustus gaan eten op een vrijdagavond. We mochten kiezen uit de hele kaart, een uitzondering bij zo'n actie. Het was gezellig druk, typische eetcafé-sfeer. Betaald parkeren voor de deur na 18u, maar op 10 minuten lopen sta je gratis op de Aert Goevaartsstraat. Er werd goed rekening gehouden met de gluten- en lactoseintolerantie van een van mijn tafelgenoten: adviezen/aanpassingen bij voor- en hoofdgerecht en een speciaal nagerecht, fruitsalade met honing. Ik had zelf carpaccio vooraf, barramundifilet als hoofdgerecht en crème brûlée als nagerecht. Allen waren zeer smakelijk, niets op aan te merken. De stoelen zijn niet extreem comfortabel voor een hele avond zitten, maar passen wel binnen de eetcafé-stijl. Bediening was attent en vriendelijk.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lekker gegeten met de AH-actie. Zeer vriendelijke bediening, lekkere gerechten. We mochten de gangen van de hele kaart kiezen, het goedkoopste gerecht was dan gratis.