Augustus

Reinkenstraat 75 2517 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Augustus

Uitgebreide lunch met wijn van wijnvriend Marius

Of je nu in bent voor een lekkere warme kop koffie, een uitgebreide lunch of een heerlijk diner met een bij passende wijnkaart van hun wijnvriend Marius, bij Augustus kun je in elke mood terecht. Je kunt hier in alle rust genieten van je maaltijd, want het ligt niet in de hectische stadscentrum van Den Haag, maar de rustige buitenwijk van de stad. Buitenzitten kun je hier ook heerlijk, op een van de steigerhouten tuinmeubelen aan de gevel!

Meer informatie over restaurant Augustus

Maandag t/m Zaterdag
Zondag vanaf 12:00

Pien2604 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
rpnijhof .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We waren met 4, twee van ons zijn al eerder bij Augustus geweest met de AH-actie en waren lovend, dus dan wilden wij dan ook nog eens proberen voor het einde van deze actie. Het restaurant/eetcafé kan nog iets gezelliger worden aangekleed, maar het vriendelijke personeel presenteerde de à la carte gerechten met verve en uitleg. Alleen duurde het voorgerecht wel erg lang (3 van ons namen de heerlijke pittige gamba's) ! Stokbrood was vanavond van het huis. De witte (Sauvignon Blanc) en rode (Spaanse tempranillo) huiswijnen waren erg lekker en niet duur (€ 16,00 per fles). De rekening was door de AH actie schappelijk. Bij elke van de drie gangen werden de twee goedkoopste gratis genoteerd. Voldaan keerden wij om even over 22.00 uur huiswaarts (Voorburg) met Randstadrail 3 halte Conradkade.
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prima gegeten. Met de AH actie mochten we alles van de kaart kiezen, Kaart is zeer uitgebreid, ook lekkere visgerechten zoals zarzuela. Bediening is vriendelijk en attent. Je betaalt voor het water, maar de opbrengst gaat naar het goede doel. De mobiele monchoutaart met kersen was overheerlijk. Klein minpuntje was dat één van de hoofdgerechten niet zo warm was.
Birgit H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
zeer uitgebreide kaart, die we volop benut hebben door alle 6 steeds iets verschillends te kiezen. Het was allemaal heerlijk. Gezellige bediening. Wel een houten kont van de stoeltjes na een lange avond tafelen
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Augustus, leuk eetcafe, ik vind alleen de prijzen aan de hoge kant voor een eetcafe, maar dat is mijn mening, voor de rest nergens iets op aan te merken.
Jet B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, lekker gegeten. Wel hele grote porties. Wij moesten in het kader van de AH-actie 3 gangen bestellen. Wel netjes dat 1 dessert niet in rekening werd gebracht.
ine2804 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben super lekker gedineerd, alles was perfect, bediening was geweldig, hoeveelheid ook meer als voldoende, zo jammer dat we 150 km van Den Haag wonen. Zodra we weer in Den Haag komen word dit ons vast restaurant. Parkeren voor de deur.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met AH/Iens restaurantactie bij Augustus gaan eten op een vrijdagavond. We mochten kiezen uit de hele kaart, een uitzondering bij zo'n actie. Het was gezellig druk, typische eetcafé-sfeer. Betaald parkeren voor de deur na 18u, maar op 10 minuten lopen sta je gratis op de Aert Goevaartsstraat. Er werd goed rekening gehouden met de gluten- en lactoseintolerantie van een van mijn tafelgenoten: adviezen/aanpassingen bij voor- en hoofdgerecht en een speciaal nagerecht, fruitsalade met honing. Ik had zelf carpaccio vooraf, barramundifilet als hoofdgerecht en crème brûlée als nagerecht. Allen waren zeer smakelijk, niets op aan te merken. De stoelen zijn niet extreem comfortabel voor een hele avond zitten, maar passen wel binnen de eetcafé-stijl. Bediening was attent en vriendelijk.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Lekker gegeten met de AH-actie. Zeer vriendelijke bediening, lekkere gerechten. We mochten de gangen van de hele kaart kiezen, het goedkoopste gerecht was dan gratis.
Arthur1980 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Leuke gevarieerde menukaart. Vriendelijke bediening.
Eten was goed. Met name Lam als hoodgerecht is een aanrader.

Hier komen we zeker nog een keer terug!
Ina H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Zoals gewoonlijk erg smakelijk eten, veel verse producten.
Vriendelijke bediening.
Een restaurant om vaak terug te komen .
mdavis .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. De bediening was snel en aardig.
De prijs/kwaliteit verhouding was prima.
reijndersrpm .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Grote keuze uit enorme diversiteit aan gerechten. Voor iedereen is er wel wat van zijn/haar gading. Wij hadden "Ouderwets". Kalfslever, super zacht en goed klaargemaakt. Complimenten. Tevens is de bediening heel vlot en aardig.
stam0584 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben voortreffelijk gegeten bij Augustus met de AH Actiebon. Geen special Menuutje maar gewoon van de kaart kunnen eten. Wat een verrassende menukaart voor een eethuisje! Wel zou een extra stukje brood bij de voorgerechten mogen. Eén stukje per persoon is wat karig en het zou fijn zijn als de borden voorverwarmd zouden worden. Het eten, zoals de voortreffelijke slibtong, wordt zo helaas wat snel koud. Snel opeten is geen optie, daar is het te lekker voor. De porties waren beslist voldoende, ook voor de wat grotere eter. Beslist een aanrader en ik kom zeker terug, er staan nog genoeg lekkers op de kaart!!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met ah aktie met vrienden uit eten geweest bij augustus.leuk eetcafe, lekkere voorgerechten,goed eten en goede wijn.we komen hier zeker terug
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We zijn met de ah bonnen uit eten geweest bij augustus.Lekker eten voor betaalbare prijs.aardige eigenaar
een aanrader dus.
Birgül T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De ontvangst van de jonge serveerster was niet hartelijk en afstandelijk, we kregen niet meteen de kaart en de plek waar we zaten was donker en koud. We zijn later op de avond ergens anders gaan zitten omdat we op de tocht zaten en wij waren niet de enige, een ander echtpaar is ook verwisseld van plek vanwege de tocht. De wachttijd voordat je gerecht kwam was lang en het hoofdgerecht was lauw en de borden waren koud. Als je wat wilde bestellen duurde het lang omdat de bediening niet goed keek waardoor je lang met je hand omhoog zat. Wij hebben dan ook geen fooi gegeven omdat wij vinden dat je fooi moet verdienen en niet vanzelfsprekend is.
GerdeBaas .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten is voor een Eetcafe meer dan bovengemiddeld goed. Eerlijk gezegd lijkt het meer een restaurant en geen cafe. Prijs is zeer redelijk door de ah aktie anders zou het best duur kunnen zijn. Daartegenover is het eten dat je geserveerd krijgt vele malen beter dan een cafe daghap en kun je ook gewoon een sate'tje of hamburger bestelle . Wij komen terug.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier al een paar keer gegeten, niets op aan te merken, goed eten, goede bediening en gezellig, kortom een aanrader, deze keer waren wij met de AH Bon.