Augustus

Reinkenstraat 75 2517 CS Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Augustus

Uitgebreide lunch met wijn van wijnvriend Marius

Of je nu in bent voor een lekkere warme kop koffie, een uitgebreide lunch of een heerlijk diner met een bij passende wijnkaart van hun wijnvriend Marius, bij Augustus kun je in elke mood terecht. Je kunt hier in alle rust genieten van je maaltijd, want het ligt niet in de hectische stadscentrum van Den Haag, maar de rustige buitenwijk van de stad. Buitenzitten kun je hier ook heerlijk, op een van de steigerhouten tuinmeubelen aan de gevel!

Meer informatie over restaurant Augustus

Maandag t/m Zaterdag
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Augustus

Walter S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het valt niet mee om op een zaterdag spontaan uit eten te gaan. De meeste etablissementen zijn dan volgeboekt. Na een tweetal afwijzingen, rond zeven uur bij Augustus terechtgekomen. Nog voldoende tafels beschikbaar. Wel een gezellige bedoeling, de meesten zijn vaste gasten. Dat merk je heel goed aan de bejegening van het bediend personeel. Wel fijn voor de vaste klanten. De bediening is vlot, en voor niet bekenden, een beetje nonchalant. Het door ons bestelde eten was goed te doen. Het zou fijn zijn als je frietjes zou maken van verse aardappelen in plaats van diepvries patatjes. het is net niet af, zeg maar. De aanbevolen rode Malbec bij mijn bavatte, smaakte gewoon naar kroegen slobberwijn, jammer. Water in flessen te koop, ook jammer. Moet toch "service van de zaak" zijn. Al met al, voor een "tweede keuze' eetgelegenheid, niet heel erg verkeerd hoor!
Renu S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het eten was onzettend lekker en de sfeer ontspannen en gezellig. Onze serveerster was heel aardig en attent.
Ik ga daar zeker nog een keer heen!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Geen enkele aanmerking,!
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima tent.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het was gezellig druk, de bediening prima. Maar, ik had het idee dat de kok het te druk had. Ik zag de vis niet door de groente en bij m’n zoon, was de biefstuk te doorbakken. Hij heeft dat ook gemeld aan de kok.
Verder hebben we een prima avond gehad.
Herma K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker klaargemaakt en er staan ook bijzondere gerechten op de kaart die je niet vaak meer krijgt, zoals lever.
De kaart zou wel af en toe wat nieuwe gerechten mogen bevatten, want al vrij lang hetzelfde. Verder zou het leuk zijn als je ook alternatieven voor frites zou kunnen vragen. Maar het zijn minor points!
Manon J.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Gisteren bij Augustus gegeten met zijn tweetjes. We hebben héérlijk gegeten en zijn ontzettend vriendelijk geholpen. Wij komen zeker terug!!
Chris J.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Lekker gegeten, er is genoeg keuze, zit wat bij voor iedereen, bediening vriendelijk
fredassel .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellige zaak, vriendelijke serveersters, goed gegeten voor een bijzonder gunstige prijs. We zullen hier graag terugkomen.
ronsoffers .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was prima ondanks de rumoer toch erg gezellig
Het interieur mag wat aan gedaan worden
Bijvoorbeeld de stoelen wat meer luxe
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Mijn commentaar: Het eten was smaakvol, het vlees mals, maar de linzensoep was wel aan de zoute kant. Verder was alles naar wens.
Jans V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was echt een ontdekking voor ons. Een gezellig restaurant met een uitgebreide kaart en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ook een erg aardige bediening.
Heidi R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Vriendelijk personeel, goede wijn, eten prima. Een leuke avond uit. We wonen dicht in de buurt, dus handig. Bij het hoofdgerecht zat zoveel vlees, dat mijn hond de volgende dag ook lekker gegeten heeft!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. Gezellige zaak eerst een ruimte met banken en veel kussens zit elementen om lekker te lunchen. Dan een lange bar en achterin diverse tafeltjes wel reserveren want het liep vrij vlug vol jammer van het weer dat we niet in de tuin konden zitten. Begonnen met het voorgerecht het rondje van de koe. Voortreffelijke capaccio. Daarna de een had vis en ik een Haagse tompouce.
Francesca T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gezellig restaurant, sfeervol ingericht, zeer vriendelijke bediening en de gerechten waren verzorgd maar niet bijzonder qua smaak. Op zich een restaurant waar we nog wel eens terug zullen gaan.
hteunessen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
1ste drankje en voorgerecht kwamen vlot, maar toen ging het lang duren: hoofdgerecht duurde 40 minuten, maar nagerecht idem en bleek bij navraag vergeten te zijn, hoefden niet opnieuw op te geven wat er besteld was, dus het hing nog ergens. Jammer, want dit drukte de pret van het lekkere eten.(betaald parkeren, dus 2x parkeertijd moeten verlengen)
mieke N.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Superheerlijk gegeten; wij eten vegetarisch en hier krijg je voldoende keuze én waar voor je geld.
Mijn zoon en ik zaten achter (buiten) en dat was een extra meevaller met het mooie weer.
AANRADER>
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Leuk eetcafé, leuke buurt, leuke sfeer, leuke menukaart, leuke gerechten, leuke wijnen, leuke keuken, leuke eigenaar, leuke rekening.
Aan de inrichting kan iets meer aandacht worden besteed om deze leuker te maken, want de ambiance van nu past niet bij al het goede zoals ik hier voor heb omschreven: van meubilair t/m toilet.
Hetzelfde geldt voor de service: de dame doet haar werk, maar daar mee is wel alles gezegd, want deze leuke eetgelegenheid met dit leuke aanbod verdient een leukere bediening.
Marieke W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Augustus! Vriendelijke bediening en
een gezellige omgeving. Aanrader en we komen zeker nog eens terug.
bep B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed eten, flinke porties. Bediening aanvankelijk wat stug, later wat toegankelijker.
Gelukkig geen harde muziek, we konden op prettige geluidssterkte praten.