Augustus

Reinkenstraat 75 2517 CS Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Augustus

Uitgebreide lunch met wijn van wijnvriend Marius

Of je nu in bent voor een lekkere warme kop koffie, een uitgebreide lunch of een heerlijk diner met een bij passende wijnkaart van hun wijnvriend Marius, bij Augustus kun je in elke mood terecht. Je kunt hier in alle rust genieten van je maaltijd, want het ligt niet in de hectische stadscentrum van Den Haag, maar de rustige buitenwijk van de stad. Buitenzitten kun je hier ook heerlijk, op een van de steigerhouten tuinmeubelen aan de gevel!

Meer informatie over restaurant Augustus

Maandag t/m Zaterdag
Zondag vanaf 12:00

Voordelig
Mdavis .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Reijndersrpm .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Grote keuze uit enorme diversiteit aan gerechten. Voor iedereen is er wel wat van zijn/haar gading. Wij hadden "Ouderwets". Kalfslever, super zacht en goed klaargemaakt. Complimenten. Tevens is de bediening heel vlot en aardig.
Stam0584 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben voortreffelijk gegeten bij Augustus met de AH Actiebon. Geen special Menuutje maar gewoon van de kaart kunnen eten. Wat een verrassende menukaart voor een eethuisje! Wel zou een extra stukje brood bij de voorgerechten mogen. Eén stukje per persoon is wat karig en het zou fijn zijn als de borden voorverwarmd zouden worden. Het eten, zoals de voortreffelijke slibtong, wordt zo helaas wat snel koud. Snel opeten is geen optie, daar is het te lekker voor. De porties waren beslist voldoende, ook voor de wat grotere eter. Beslist een aanrader en ik kom zeker terug, er staan nog genoeg lekkers op de kaart!!
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met ah aktie met vrienden uit eten geweest bij augustus.leuk eetcafe, lekkere voorgerechten,goed eten en goede wijn.we komen hier zeker terug
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We zijn met de ah bonnen uit eten geweest bij augustus.Lekker eten voor betaalbare prijs.aardige eigenaar
een aanrader dus.
Birgül T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De ontvangst van de jonge serveerster was niet hartelijk en afstandelijk, we kregen niet meteen de kaart en de plek waar we zaten was donker en koud. We zijn later op de avond ergens anders gaan zitten omdat we op de tocht zaten en wij waren niet de enige, een ander echtpaar is ook verwisseld van plek vanwege de tocht. De wachttijd voordat je gerecht kwam was lang en het hoofdgerecht was lauw en de borden waren koud. Als je wat wilde bestellen duurde het lang omdat de bediening niet goed keek waardoor je lang met je hand omhoog zat. Wij hebben dan ook geen fooi gegeven omdat wij vinden dat je fooi moet verdienen en niet vanzelfsprekend is.
GerdeBaas .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eten is voor een Eetcafe meer dan bovengemiddeld goed. Eerlijk gezegd lijkt het meer een restaurant en geen cafe. Prijs is zeer redelijk door de ah aktie anders zou het best duur kunnen zijn. Daartegenover is het eten dat je geserveerd krijgt vele malen beter dan een cafe daghap en kun je ook gewoon een sate'tje of hamburger bestelle . Wij komen terug.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Hier al een paar keer gegeten, niets op aan te merken, goed eten, goede bediening en gezellig, kortom een aanrader, deze keer waren wij met de AH Bon.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Woensdag lekker gegeten bij Augustus, een leuk eetcafé in de Reinckenstraat.
De ontvangst was hartelijk en we werden naar onze tafel gebracht. Het was koud in de zaak, ik kon geen radiator of gevelkachel ontdekken en de hele avond bleef die onaangename temperatuur. Vandaar mijn beoordeling op inrichting en sfeer: Redelijk.
Vooraf de slakken traditioneel, lekker maar ik was na 4 slakken wel klaar met de knoflookolie.
Daarna een tournedos en een bavette met knapperige groenten er onder. Geserveerd op een plank met een groot mes erbij. Erg leuk gedaan. Zowel de tournedos als de bavette viel erg in de smaak. Daarbij frietjes in een boodschappenmandje. Het nadeel van zowel de plank als het boodschappenmandje is dat alles snel afkoelt. Ik had het fijner gevonden als het vlees op een voorverwarmd bord was geserveerd. Als toetje een crème brulee en een femme blanche. Bij het laatste zou warme chocoladesaus lekkerder zijn geweest.
Maar al met al een zeer geslaagde avond met een aardige man in de bediening. We hadden grote bewondering hoe hij het in zijn eentje redde. Door omstandigheden was een collega niet beschikbaar die avond.
IngridvanSteen .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijk ontvangen. Het eten was erg lekker. Mooi opgediend en een feest om naar te kijken. En de bediening was ook heel goed kwamen ook vragen of alles naar wens was.
J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bediening was prima en we hebben lekker gegeten. Tijdens het eten was er niets aan de hand.
Helaas waren we beide ziek na afloop. We hadden allebei de zalmtartaar en verder verschillende gerechten.

Erg jammer. Toch niet wat je je voorstelt van een gezellige avond uit met zijn 2tjes.
Mootje M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Echt een van de beste plekjes in Den Haag, eten, drinken, service, sfeer, prijs, alles is TOP!! Neem vooral eens, wel pittig, de Catalaanse ossenhaas, geweldig. De rosé is de beste ever en de koffie uitmuntend.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Jammer dat de tompouce erg droog was.Niet bepaald sappig vlees. Soep e creme brulee waren daarentegen weer perfect van smaak.
Fransrees .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Na zo'n 3 jaar werd het weer eens hoog tijd om naar Augustus te gaan.
We startte met slakken en konden kiezen uit twee uitvoeringen. De keuze was makkelijk: weer die met champignons en kaas.
De schaaltjes waren duidelijk minder gevuld dan vorige keer en de smaak leek ook een mindere explosie van heerlijk, maar misschien hadden we ze in ons geheugen steeds lekkerder gemaakt.
We namen daarna de scampi's. Ik beet op een stukje Spaanse peper en stond in brand. De prettige dames van de bediening hebben me bezworen andere gebruikers even te waarschuwen.
Jammer vond ik dat de muur van diverse flessen wijn waar voor 15,- euro uit gekozen kon worden, verdwenen was. Ik had graag de eigenaar gevraagd wat de reden was, maar hij had geen tijd voor me.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Fijn restaurant met heerlijke gerechten. Pretentieloos en van goede kwaliteit. Gezellige eet-café sfeer. Lekkere biertjes, en aardige bediening.
Stratmar .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zondagavond dus druk. Daardoor wat langer moeten wachten alles. Niet zo erg. Eten; vooraf tonijntartaar 3x, garnalen 1x erg lekker. Hoofdgerecht 4 tournedos truffelsaus prima gebakken zoals wij dat wilden en prima kwaliteit. Ik had maar 1 Ah kaart meegenomen, diwe mocht ik vandaag alsnog langs brengen. We komen zeker terug.
Moos V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima tent! Wellicht had ik niet de gambas met knoflook moeten nemen...het is nu dinsdag en ik heb het idee dat er nog een walm om me heen hangt..overigens waren ze heel smaakvol en pittig!
ROBIENS D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Voor het eerst in dit restaurant gegeten. Prima gerechten, lekker gegeten. HEt was erg druk, dus ontzettend lawaaierig, een normaal gesprek was bijna niet te voeren.
De bediening was beneden de maat. De dames hadden er duidelijk geen zin in. Jammer. Misschien komen wij terug, maar dan hopelijk met een andere bediening of de dames hebben een ander humeur.
JudithvanderSpek .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Op de carpaccio mocht minder kaas. Voor de rest top en gezellig.w e hadden te weinig ah zegels bij. Hier werd geen probleem van gemaakt en we mogen de zegels nasturen.