Auguste

Willemstraat 9 5611 HA Eindhoven Nederland Kaart
31-402027154

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Auguste

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 13.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Auguste

Anneliese V.
Marille W.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Raul B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We hadden geboekt met 50% korting op de gehele rekening. Helaas kregen we een apart menuutje voor ons neus. Als ik de daarbij vermelde prijs had moeten betalen dan was het geserveerde erg teleurstellend geweest.
Het buurtafeltje kreeg amuses van het huis geserveerd......
Dus met korting helaas toch een andere behandeling.
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gegeten met 50% korting via IENS. Gravad lachs was lekker, maar erg kleine portie. Diamanthaas was erg goed. Dessert van rijst met kokos en mango een geslaagde combinatie.Wel Jammer dat er bij het serveren geen verdere uitleg werd gegeven over de gerechten. Bijzonder goede cappucino.
marieta K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk verassingsmenu veel variatie, echt 4 heerlijke verassingen.
yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Beetje somber en ongezellig als je in het achterste gedeelte zit.
H.M. V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Bediening was correct en vriendelijk Eten was lekker en zag er verzorgd uit
Henriette T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Lekker eten, duurde helaas wel lang voor het geserveerd werd.
Antoine T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Op zich lekker gegeten en het was betaalbaar vanwege een kortingsactie. Maar als ik de echte prijs had moeteen betalen vind ik de prijs/kwaliteit zoek (150 eur voor 2 pers).
De inrichting van de zaak is het net niet. Veel lawaai uit de keuken.
Al met al niet slecht maar ook niet bijzonder.
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Leuke avond, heerlijk eten, attente bediening
Marko D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gekozen voor een 4-gangen menu. Eerste 2 gerechten waren erg lekker, daarna werd het minder, alsof er wisseling van de kok had plaatsgevonden... Toetje niet kunnen nuttigen want alles duurde enorm lang waardoor we na 3 uur aan tafel te hebben gezeten en 3 gangen verder, helaas moesten aangeven dat het toetje qua tijd niet meer haalbaar was. Van 19-22 uur aan tafel in een 'normaal' restaurant is gewoon echt te lang.
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Met een groep van 8 een gezellige avond gehad bij Restaurant Auguste. Vier gangen verrassingsmenu. De gerechten waren ware kunstwerkjes waaraan je kon zien dat ze met zorg waren bereid, ze waren origineel met een Hollands tintje en lekker. De bediening was vriendelijk en droeg bij aan de sfeer. Voor mij is het restaurant een topper. Was er daarom al weer voor de derde keer.
De tafel van Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
9 januari 2018. Mijn veertigste verjaardag(sdiner) bij Auguste was een absoluut culinair hoogtepunt! Mijn partner en ik hebben intens genoten van het overheerlijke drie gangen verrassingsmenu (werd uiteindelijk vier gangen door een overheerlijk extra kaasplankje). Wij proefden vaak een nieuwe smaak achter een andere.
Fijne en vriendelijke service, duidelijke uitleg aan tafel door de zowel bediening als chef.
Wij komen graag terug! ???? ???? ????
Erik M.
De bediening was goed, onstspannen en vriendelijk. Het eten (en de drank) was heerlijk voor zeer schappelijke prijs. Een echte aanrader.
Stanley B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
WOW! Drie gangen verrassingsmenu plus extra kaasplankje plus wijn, whisky en port smaakten zó heerlijk samen! Absolute aanrader!
Fijne en vriendelijke service, duidelijke uitleg en suggesties.
Mijn partner en ik komen zeker terug! ???? ????????
Jacques G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Auguste, dit was voor ons de eerste, maar zeker niet de laatste keer. We kozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Mooie gerechten, vriendelijk en professioneel personeel, prettige wachttijden tussen de gangen door en lekkere bijpassende wijnen. Ga zo door Auguste, wij zijn fan!
guilli V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Gebruik gemaakt van Kerstmenu. Voorgerecht was vis, dus iets anders besteld. Verder 3 gangen menu. Alles duurde lang voordat het ter tafel kwam en er was weinig tijd om te vragen of er nog iets nodig was. Na bestelling drank moest nogmaals gevraagd worden of het gebracht kon worden. Personeel was wel vriendelijk, maar kon de drukte niet aan. Voor ons geen herhaling
peter G.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
We hadden met z'n tweetjes bewust voor Auguste gekozen omdat we onszelf een avond net iets meer wilden verwennen, en dat mag iets meer kosten. Het welkom van de maitre di (denk ik) was hartelijk. we dachten: mooi, dit wordt een feestelijke avond. Na het bekijken van de kaart besloten om geen menu te nemen maar 3 gangen a la carte te doen. Over het eten kan ik kort zijn: iedere gang goed verzorgd, rijk en kleurig van smaak, prima prima. Wat voor ons ronduit teleurstellend was, was de aandacht die we kregen. Of eigenlijk het gebrek aan aandacht. Als je ervoor kiest om net wat chiquer uit eten te gaan, dan mag je verwachten dat de gastheren en/of vrouwen - want dat zijn de staf feitelijk - je echt het gevoel geven dat ze het leuk vinden dat je bij ze bent komen eten. Behalve bij het moment van binnenkomst, ontbrak dat helaas. Eten en drinken (erg goede keuzes in wijn trouwens) werd keurig op tafel gezet en af en toe gevraagd of alles naar wens was, maar als 'beleving' was het buitengewoon mager. Je bent daardoor een dag later ook vergeten wat (of waar) je ook alweer gegeten hebt. Zonde.