Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Meer informatie over restaurant Auguste

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 13.00 - 22.00 uur
Zaterdag en zondag 16.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Auguste

Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wat een geweldige plek is dit!

Van buiten helaas nog niet zichtbaar genoeg, maar zodra je binnen stapt is het een verademing. Super oog voor detail en inrichting.
Zeer fijn welkom in een ontspannen atmosfeer, snelle bediening.

We kozen voor het 3-gangen verrassingsdiner zodat de chef zichzelf volledig uit kon leven. Van brood tot dessert was een verwenning voor je smaakpapillen.

Zeer zeker een aanrader om nog eens te doen.
Verborgen pareltje hartje centrum!
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Topavond gehad! Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Heerlijke gerechten voor een eerlijke prijs en vriendelijke bediening ????
Bjorn E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het 4 gangen menu was heerlijk, goede afwisseling van vis en vlees en een lekker dessert als afsluiting. We komen zeker een keer terug.
Suzanne R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten bij dit voor ons nieuwe restaurant. Professionele bediening die wel in was voor een geintje, een dikke plus. Het eten was heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding helemaal prima. Goed passende wijnen geserveerd gekregen bij de overheerlijke gerechten. Wachttijd tussen twee gangen was goed. De sfeer is gezellig. Beetje fancy, maar zeker ook knus. Bedankt voor de fijne avond. Wij komen terug!
Evelien W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Top!!
Oda B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Op het dakterras gezeten. Wat een prachtig plekje midden in de stad! Het eten was erg lekker. We hadden het verrassingsmenu en werden aangenaam verrast met een verrukkelijk smaakbombardement.
De bediening was fijn en warm door twee vriendelijke heren die echt hun best deden om het ons naar de zin te maken.
Aanrader!
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hadden een aantrekkelijke korting waardoor de prijs kwaliteit zeer goed was. Voor het volle pond had ik het te duur gevonden. Het eten was heel goed, persoonlijk had ik er graag meer groente bij gehad. De tafeltjes staan dicht naast elkaar waardoor de intimiteit van persoonlijke gesprekken aangetast wordt. De bediening was niet altijd even alert. We hebben daardoor minder gedronken, wat voor ons prijstechnisch gunstig was :-).
Joeri K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een informele, maar keurige en vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker vaker terug!
Dorothé W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Voorgerecht en tussengerecht waren echt top, hoofdgerecht goed, kaasplankje niet bijzonder behoudens de ingelegde koolrabi. Leuk restaurant, goede sfeer. De wachttijd tussen de gerechten was alleen lang terwijl het restaurant nog niet half vol was.
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heel lekker maar zonder de korting heel erg duur.
Josette L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De inrichting in het achterste deel van de zaal kan beter. Met de Iens-deal is de prijs-kwaliteitverhouding zeer gunstig, maar de originele prijzen van de gerechten net iets aan de hoge kant.
HANS M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De ontvangst was hartelijk en uitnodigend. Wij hebben een 4-gangen menu samengesteld uit de kaart. Ieder gerecht was verrassend, erg mooi opgemaakt en smaakte heerlijk. De service was gedurende de gehele avond erg prettig en attent. Echt een aanrader.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gebruik gemaakt van de Iens aanbieding. Prima aanbieding met heerlijke gerechten, goede bediening en erg gunstige kwaliteit/prijsverhouding.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk 4 gangen gegeten en rekening inderdaad geheel door de helft. Top!
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
veel te duur voor wat je krijgt. wij hadden 50 procent korting en nu was de prijs okee..
Lizeth B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Inrichting modern, beetje kil misschien, maar niet negatief bedoeld. Aardige bediening ????. Heerlijke wijn. Met korting heel interessant, anders is het wel behoorlijk aan de prijs. Maar je krijgt zeker waar voor je geld. Aanrader dus.
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima gerechten, niet superveel keuze..kleine kaart. Vanwege Iens -aktie geen menu mogelijk helaas;) jammer wel dat 2 ingrediënten oo weten, de wijn bleek op te zijn? ( fles kon niet..) en later bleek dat er nog een doos wijn was gevonden?! Verder lag een belangrijk ingrediënt van het hoofdgerecht niet op t bord, dus vroegen we daarnaar. Een raar onduidelijk verhaal over miscommunicatie in de keuken...vanwege de aktie was het prijstechnisch uiteindelijk prima zo, maaranders hadden we echt teveel betaald vinden we allemaal! Aandachtspunten dus!!
Froukje K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening
Corinne B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Sfeerloos en slechte prijs-kwaliteit verhouding. Te duur en veel te weinig eten op je bord. Brood en amuse niet geserveerd. Kil en somber interieur. Geen aanrader van ons.