Auguste

Straatweg 144 3603 CS Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Auguste

Culinaire schilderijtjes

Laat je wegblazen door de heerlijke Franse gerechten die de chef op tafel zet. Verfijnd, als schilderijtjes op je bord en vol van smaak. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau in een prachtige omgeving. Naast het diner kun je hier ook terecht voor een smaakvolle lunch. De vlotte bediening zorgt ervoor dat er aan de voorkant niets mis gaat. Voor even vergeet je de drukte van het dagelijks leven.

Meer informatie over restaurant Auguste

Maandag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben genoten van het diner, de plezierige bediening, sfeer en het onverwacht gastoptreden van Laurens van Rooyen. Zeker voor herhaling vatbaar. Kortom: we hebben een heerlijke avond gehad.
Urs E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was erg goed maar best veel alles bij elkaar. Puree in het eerste gerecht en de cake in het dessert maakte het iets machtig.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijke avond, goed kreeftenmenu en top grand dessert. De combinatie van de wijnen en het eten maakte dit een culinair hoogtepunt. Aan het einde van de avond zelfs verrast met een tour door de wijnwinkel die grenst aan het restaurant. Wij komen zeker terug!
bram B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten
eendenkooi1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vooropgesteld, het eten was heerlijk maar.....dat je achteraf pas merkt dat je 3.50 moet betalen voor 4 stukjes brood met tapenade, niet ok! Dat je je aperitief nog niet op hebt als het voorgerecht wordt geserveerd, niet ok! Als de wijn niet geschonken wordt als je voor gerecht op tafel staat maar je al halverwege bent, niet ok! Dat de wijn die je ook aan particulieren verkoopt coor 11.95 , in je restaurant 33.50 kost, niet ok! Dat je bijne een uur moet wacten tussen voor en hoofdgerecht , niet ok! Dat koffie met wat zoets, 11.50 kost, niet ok! Zo heb je geen voordeel maar betaal je gewoon de volle mep. Ofwel je past je prijzen en manier van werken aan en wordt een gezellig eetcafe of je gaat er voor om de klasse te halen die je wilt uitstralen , daar betalen we dan overigens graag voor ! Zet hem op Auguste , dit kan echt beter!
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijke visgerechten, mooi opgemaakt, met prima wijn erbij. Inrichting kan wel een oppeppertje gebruiken, hier en daar nogal versleten.
Daisy R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Alle gerechten waren heel goed maar vooral de vegetarische gerechten waren fijne verrassing. Bovendien was er een leuke huisvrouw en was daarom de service ook goed. Waar we overigens ook heel blij mee waren was dat we bij een tafel vlakbij een open haard werden geplaatst.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Geluncht met een vriendin. Van te voren even gebeld of er plek was, zeer enthousiast te woord gestaan. Bij binnenkomst stonden we even verloren midden in het restaurant. Gelukkig liet de gastvrouw niet al te lang op zich wachten. Er kwam toen nog een meneer binnen die bij een ander gezelschap hoorde, ze vroeg eerst aan hem of ze zijn jas aan kon nemen, beetje vreemd. We konden zitten op een gezellige plek bij de openhaard. We begonnen met een alcoholvrije cocktail die lekker was, maar niet erg bijzonder/verrassend. Omdat ik volledig koemelkvrij moet eten kon ik het brood niet eten, dat is echt een minpunt, dat betekent dat hun brood niet van pure ingrediënten gemaakt is... We hebben het vis lunchmenu genomen en dat was heerlijk. De tonijntartaar was lekker zacht en de zalm van mijn zwangere vriendin was ook prima. Het hoofdgerecht van kabeljauw was heerlijk, maar mijn aangepaste saus (beurre blanc kon niet voor mij) was erg pittig... De gastvrouw was heel aardig en enthousiast maar kwam ook chaotisch over en liet ons langer wachten dan nodig (met zo weinig gasten in de zaak). Al met al heerlijk gegeten maar wel behoorlijk aan de prijs voor wat je krijgt.
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten: lekkere vis (voor/hoofd-)gerechten.
Ook met AH-actie: een hartelijke ontvangst, een heerlijk menu: een zeer goede ervaring. We komen zeker terug !
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer gezellig restaurant maar het eten viel zwaar tegen.
Voorgerecht was goed maar had wel wat spannender gemogen.
Hertenbieftuk was aan de lauwe kant en smaakte eerder naar een soort aardappelpuree dan een goed stuk vlees. De bijgeserveerde friet kwam te laat op tafel en was niet goed doorgebakken (waarschijnlijk vanwege de haast).
De ambiance, sfeer en service waren wel heel goed. Wellicht dat we het nog eens proberen.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Helaas had de kok maar gedeeltelijk rekening gehouden met mijn bij reservering opgegeven dieet-wensen.
In voor- en hoofdgerecht was het super, maar bij het stokbrood vooraf en het dessert liep het mis.
Mijn tafelgenoten hebben werkelijk van het totale diner genoten!
Efka H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Afgelopen maand op een zaterdag voor het eerst in restaurant Auguste gedineerd, met een gezelschap van zes personen.
De ontvangst vonden wij een beetje rommelig. Wij stonden meteen in het restaurant en schoven van links naar rechts om elkaar niet in de weg te staan.

Boven de tafel in de hoek hing een luidspreker, waar nogal onrustige jazzy muziek uitkwam. Het geluid stond te hard, en we hadden moeite elkaar te verstaan, Op ons verzoek werd de ‘muziek’ iets zachter gezet, maar nog steeds te hard naar ons zin. Zachte achtergrondmuziek zou ons inziens beter passen in een vol restaurant met veel bijgeluiden.

De gerechten waren goed, maar onze smaakpapillen werden absoluut niet geprikkeld, niets verrassends. Wij misten op dit niveau een amuse, ook was bij de hoofdgerechten geen groente aanwezig, op een miniem stukje bloemkool na en de bijgerechten waren zeer summier, zoals een klein bakje gewone salade.

De bediening was netjes, maar we hadden niet het gevoel in de watten gelegd te worden, wat wij van dit restaurant wel hadden verwacht.
Lang moeten wachten op elke gang en de bediening moest regelmatig gewenkt worden.

Als er een bijgerecht op was, werd er niet gevraagd of er nog iets aangevuld kon worden.

De wijnkennis was matig.

De prijzen liggen veel te hoog voor dit niveau.

Kortom, redelijk goed gegeten, aardige wijn, maar wij zullen niet gauw teruggaan naar dit restaurant.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
lekker, rustig gegeten, tussen voor en tussengerecht nog even de naastgelegen wijnzaak bezocht met vele bijzondere wijnen
Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Fantastische culinaire belevenis!!! Wat een prachtige visgerechten! Heerlijk van smaak, prachtig opgemaakt en een perfect wijnadvies
Nell V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Voor de eerste keer hier weer gegeten sinds het visrestaurant is. De gerechten waren uitstekend. De wijn was erg goed. De vis speelde wel een heel duidelijke hoofdrol, het groenten garnituur was wat magertjes.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk in alle rust gegeten en gedronken. Auguste is een aanrader als je de tijd en de pecunia hebt.
Gastvrij ontvangen worden door een attente host(ess).
Lekker warm, vlak bij de open haard, een goede wijn genieten (van de wijnboer ernaast) om vervolgens in alle rust van een heerlijk diner te mogen genieten.
Voldaan huiswaarts gekeerd :)
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Afgelopen vrijdag 21 okt jl. lunch van 3 gangen menu met welkomsdrank. Geen amuse en wel broodjes maar die kregen we rekening van 1,75 euro extra. Voorgerecht was tonijn carpaccio met 3 mossels, hoofdgerecht zeebaars met cookie en langoustine en dessert. De gerechten waren lekker en vriendelijke bediening. Ik zat dichtbij de keuken en heb ik toch last want mijn kleding stinkt hierdoor.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goede visgerechten en nette bediening maar sfeer kan toch iets warmer.
Heb toch t idee dat mensen die met AH bon komen niet populair zijn...
hm H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goede visgerechten. Wij vonden de porties (bijgerechten dan m.n.) een beetje aan de summiere kant. We hadden ook wat meer verrassende smaken verwacht maar deze waren desalniettemin goed en lekker. Jammer dat er zonder overleg extra brood wordt gebracht en ook 2 maal wordt gerekend dan.
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Super lekker gegeten. Gerechten met zorg klaargemaakt. Bediening zoals altijd erg vriendelijk.
Zitten bij de openkeuken biedt voor- en nadelen.
Voordeel: leuk gezicht om de brigafe aan het werk te zien.
Nadeel: de geur van bereiden van de maaltijden is overheersend. (Geen visgeur ofzo maar pannen/kookplaten). Betere afzuiging is een optie.
Maar ondanks dat een zeer gezellige en lekkere avond