Auguste

Straatweg 144 3603 CS Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Auguste

Culinaire schilderijtjes

Laat je wegblazen door de heerlijke Franse gerechten die de chef op tafel zet. Verfijnd, als schilderijtjes op je bord en vol van smaak. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau in een prachtige omgeving. Naast het diner kun je hier ook terecht voor een smaakvolle lunch. De vlotte bediening zorgt ervoor dat er aan de voorkant niets mis gaat. Voor even vergeet je de drukte van het dagelijks leven.

Meer informatie over restaurant Auguste

Maandag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Auguste. Bediening is prettig. Atmosfeer is goed. Alleen visgerechten. Erg lekker.Alles wordt op prima temperatuur geserveerd. Wijn was erg lekker. Personeel is plezietig. Zeker weer een keer terugkomen.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gatsvrije ontvangst, gratis parkeren voor de deur en heerlijk gegeten en gedronken,
Voor ons helemaal goed en komen zeker terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk buiten diner gehad.
Goede producten heerlijk bereid.
Wel iets aan de prijs maar kwaliteit is goed. Vooraf heerlijke zalm.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gratis parkeren in de buurt van het restaurant, het weer was zodanig dat wij konden dineren op het terras.het voorgerecht van het menu, Hoofdgerecht van rug vleugels subliem met Hollandse asperges en andere groenten konden mijn tafelgenote met goed uitgerserveerde drankjes tot ons nemen. Tafelgenote was zeer te spreken over hetdessert van aardbeien ijs met verse aardbeien en overige vruchten,ik had een kaasplateau van heerlijke buitenlandse kaasjes met alles erbij. Het glas witte wijn wat erbij eerd gedronken was uitermate passend. Hier komen wij binnenkort weer!
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten en gezeten. Verser dan verse vis en mooi dessert. Vriendelijke bediening.
Wat jammer dat er dan maar 3 tafels bezet zijn.
mbbw .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed restaurant!
Met z'n vieren heerlijk gegeten met de AH kortingsactie.
Vast menu maar daar was niets mis mee. We hebben het uitgebreid met een vierde gang die, evenals de andere 3, niet te versmaden was. Na overleg het dessert voor één persoon, diabetespatiënt, gewijzigd. Allemaal geen probleem.
Bediening erg goed en vriendelijk en dat gold voor alle obers. Het viel ons op dat het broodmandje steeds werd gevuld. Meestal moet je daar toch om vragen.
Wat ons betreft een aanrader!
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Service is slecht, eten is te doorgebakken daarom droog. Sommelier weet niet hoe je wijn moet laten proeven en is erg druk met zichzelf bezig. Te vol met tafels waardoor je niet normaal kan zitten. Verhouding eten en prijs. Is zwaar overprijst voor wat ze serveren.
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gereserveerd met AH dineractie (2e driegangenmenu gratis). Eten was in orde; de bijsmaak zat in de rekening. Voor het driegangenmenu hebben we € 44,50 betaald (los van de aspergesoep à € 10,0 p.p. die wij extra als tussengerecht hebben besteld). Thuis nog even op de website gekeken. Het viergangen aspergemenu van Auguste, met hetzelfde voor- en hoofdgerecht als het 'driegangen AH menu' kost € 37,50 p.p.. In dit viergangenmenu wordt als tussengerecht ook de aspergesoep geserveerd, dus voor- hoofd en nagerecht zouden € 37,50 - € 10,00 = € 27,50 moeten kosten. Conclusie: € 17,00 teveel betaald. Volgt u het nog? Misschien niet en is dit ook de bedoeling van Auguste. Advies: doe niet mee aan een actie of doe het eerlijk. P.s.: op mijn e-mail met deze klacht die ik dezelfde avond heb gestuurd heeft het restaurant niet gereageerd.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eerste drankje, een crémant, stond met lekkere warme broodjes snel op tafel. Voorgerecht, coquilles, was erg lekker en zag er mooi uit. Hoofdgerecht, zeetong, was goed. Hier zou wat meer groente bij geserveerd mogen worden. Het andere hoofdgerecht, een salade riche was rijk (!) gevuld met zeevruchten. Jammer dat sommige nog gepeld moesten worden. Dessert, een gedeelde aardbeien pavlova was heerlijk. Wij kenden Auguste nog niet, maar vinden het een aanrader en komen zeker terug.
Ruud X.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Dinsdag 18 april het kreeftmenu besteld:in één woord fantastisch.
Mooi opgediende gerechten goed op smaak.
De bediening is prima en klantgericht.
Je bent echt uit bij Auguste.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Met zijn tweeën voor het kreeftmenu gegaan. Was erg smakelijk, met name de risotto met halve kreeft. Ook het dessert was overigens een uitblinker. Verder lekker brood met boter en tapenade erbij, en koffie met friandises toe. Niets op aan te merken en uiteindelijk voor een mooie prijs gegeten.
Blijkbaar hebben ze het commentaar hieronder van iemand anders over de prijzen ter harte genomen, wij vonden de prijs-kwaliteit verhouding dik in orde.

Auguste heeft een heerlijk terras waar we even hebben kunnen genieten van één van de eerste lentedagen.
Het restaurant zelf vonden wij enigszins tegenvallen, mag wel een opknapbeurtje gebruiken en een flinke schoonmaakbeurt. Begrijpelijk dat er vanuit de open haard wat stof en as kan vliegen, maar een aantal tafels (al gedekt, dus het servies ook) waren daardoor niet schoon. Opzich niet erg als de tafels afgehaald en opnieuw afgedekt zouden worden, maar het leek de eigenaar (wij gokten eerst op een stagiair, maar bleek dus de eigenaar te zijn!) een beter idee om met zijn mond de tafels schoon te blazen, terwijl gasten er om heen al aan het eten waren. Dit kan echt niet.

De service was dus met name heel wisselend. De chefkok ontving ons en was erg vriendelijk. Daarna viel het eerste deel van de service, verleend door de eigenaar, een beetje tegen.
Bij het menu hoorde een glas bubbels, maar dat werd ons niet aangeboden. Bij navraag kregen we te horen dat dat (ongevraagd) 'verrekend' was met de drankjes die we op het terras hadden genuttigd. Dat waren echter 1 glas witte wijn en 1 sinaasappelsap, dus niet echt in verhouding tot een glas bubbels.
Dat we voor het kreeftmenu kwamen was niet bekend bij hem, terwijl we het vooraf hadden aangegeven.
Toen de gerechten werden geserveerd werd er niet uitgelegd wat we kregen, en bij het weghalen van de borden werd er niet gevraagd hoe het smaakte. Onze glazen werden niet bijgeschonken. Doet toch af aan de ervaring, zeker omdat het ook niet erg druk was (wij waren de eerste gasten en uiteindelijk waren er misschien 7 tafels bezet)

Gelukkig pakte het tweede deel van de avond een jongere ober het over, en die had het wel begrepen. Rustig, vriendelijk en beleefd. Daardoor hebben we uiteindelijk toch nog een prima avond gehad.

Wellicht nog een keer in de herhaling, aangezien het eten echt een aanrader is!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Genoten van het kreeftmenu. Mooi voorgerecht, smakelijke soep en een heerlijke kreeft met een even smakelijke risotto. Verder een mooie wijnkaart en een gezellige sfeer.
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wat een heerlijk kreeftmenu hadden ze bij Auguste in Maarssen. Echt een hele lekkere kreeftenbisque, lekker royal gevuld met zeevruchten. De kreeft met wilde spinazie en kreeftenrisotto was perfect en een genot om te eten.
Bubbels vooraf en een lekker Pinot Gris zorgde voor een leuke combinatie met het heerlijke eten.
De warme lokatie en aankleding, de perfecte bediening en gastvrijheid, samen met ons eigen zelfschap, maakte het een geweldige avond. Dank daarvoor.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben genoten van het diner, de plezierige bediening, sfeer en het onverwacht gastoptreden van Laurens van Rooyen. Zeker voor herhaling vatbaar. Kortom: we hebben een heerlijke avond gehad.
Urs E.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was erg goed maar best veel alles bij elkaar. Puree in het eerste gerecht en de cake in het dessert maakte het iets machtig.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijke avond, goed kreeftenmenu en top grand dessert. De combinatie van de wijnen en het eten maakte dit een culinair hoogtepunt. Aan het einde van de avond zelfs verrast met een tour door de wijnwinkel die grenst aan het restaurant. Wij komen zeker terug!
bram B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijk gegeten
eendenkooi1 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vooropgesteld, het eten was heerlijk maar.....dat je achteraf pas merkt dat je 3.50 moet betalen voor 4 stukjes brood met tapenade, niet ok! Dat je je aperitief nog niet op hebt als het voorgerecht wordt geserveerd, niet ok! Als de wijn niet geschonken wordt als je voor gerecht op tafel staat maar je al halverwege bent, niet ok! Dat de wijn die je ook aan particulieren verkoopt coor 11.95 , in je restaurant 33.50 kost, niet ok! Dat je bijne een uur moet wacten tussen voor en hoofdgerecht , niet ok! Dat koffie met wat zoets, 11.50 kost, niet ok! Zo heb je geen voordeel maar betaal je gewoon de volle mep. Ofwel je past je prijzen en manier van werken aan en wordt een gezellig eetcafe of je gaat er voor om de klasse te halen die je wilt uitstralen , daar betalen we dan overigens graag voor ! Zet hem op Auguste , dit kan echt beter!
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijke visgerechten, mooi opgemaakt, met prima wijn erbij. Inrichting kan wel een oppeppertje gebruiken, hier en daar nogal versleten.
Daisy R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Alle gerechten waren heel goed maar vooral de vegetarische gerechten waren fijne verrassing. Bovendien was er een leuke huisvrouw en was daarom de service ook goed. Waar we overigens ook heel blij mee waren was dat we bij een tafel vlakbij een open haard werden geplaatst.