Auguste

Straatweg 144 3603 CS Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Auguste

Culinaire schilderijtjes

Laat je wegblazen door de heerlijke Franse gerechten die de chef op tafel zet. Verfijnd, als schilderijtjes op je bord en vol van smaak. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau in een prachtige omgeving. Naast het diner kun je hier ook terecht voor een smaakvolle lunch. De vlotte bediening zorgt ervoor dat er aan de voorkant niets mis gaat. Voor even vergeet je de drukte van het dagelijks leven.

Meer informatie over restaurant Auguste

Maandag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met de AH-Iens actie krijg je het dagmenu. Wij hadden vooraf gerookte en gepekelde zalm met een gepocheerd hoeve-eitje en honing-mosterddressing. Als hoofdgerecht 4 soorten vis en toe vruchtensoep met sorbetijs, aardbeien en een kletskoekje. We hebben heerlijk gegeten. De porties vis zijn ruim, groenten mag wat ons betreft wel wat meer zijn. Je krijgt er verder geen aardappelen of rijst bij. Als afsluiter hebben we buiten op het terras genoten van de koffie-/theetafel met chocola, koekje en Turks fruit. Erbij een likeurtje van het huis met witte chocola (heerlijk).
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima visrestaurant, waar ook vlees gegeten kan worden.
Vlotte bediening en het door de kok samengesteld 3 gangen menu was verrassend goed.
Henriette C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Aperitief jenever was bevroren en kon dus niet geschonken worden. Donkere rum was er niet. Allebei jammer!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een heerlijke avond gehad! Echt een aanrader! Lekker gegeten, heerlijke wijnen. Topbediening in een sfeervolle ambiance. Ga zeker terug!
its-s .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad op het terras van Auguste. Mijn moeder vond de kabelauw te veel a pointe, dit werd prima opgevangen door het personeel zodat wij allebei konden genieten van het eten zoals wij dat fijn vinden. Het wijnarrangement was goed gekozen en de brood pudding werd door ons beide hemels gevonden.
Esther R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten goed verwend ook het niet eten van vis was geen probleem , enige min puntje het lawaai van verkeer omdat je vlak aan de weg zit maar verder is dat geen probleem
jantien D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
we hebben gebruikt gemaakt van het 3 gangen diner en ons laten verrassen. Dat was zeer geslaagd we hebben genoten. We werden ook hartelijk ontvangen. Het waren diverse visgerechten.
Travmarlien2 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Wij hebben gisterenavond onze 30 jarige huwelijksdag met een diner bij Auguste gevierd met familie.
Wij kregen een mooie tafel op hun besloten terras, waar je het gevoeg hebt of je in Zuid Frankrijk zit!
Het menu was verfijnd en de bediening zeer attent.
Bedankt voor de onvergetelijke avond!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten bij Auguste. Bediening is prettig. Atmosfeer is goed. Alleen visgerechten. Erg lekker.Alles wordt op prima temperatuur geserveerd. Wijn was erg lekker. Personeel is plezietig. Zeker weer een keer terugkomen.
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gatsvrije ontvangst, gratis parkeren voor de deur en heerlijk gegeten en gedronken,
Voor ons helemaal goed en komen zeker terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk buiten diner gehad.
Goede producten heerlijk bereid.
Wel iets aan de prijs maar kwaliteit is goed. Vooraf heerlijke zalm.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Gratis parkeren in de buurt van het restaurant, het weer was zodanig dat wij konden dineren op het terras.het voorgerecht van het menu, Hoofdgerecht van rug vleugels subliem met Hollandse asperges en andere groenten konden mijn tafelgenote met goed uitgerserveerde drankjes tot ons nemen. Tafelgenote was zeer te spreken over hetdessert van aardbeien ijs met verse aardbeien en overige vruchten,ik had een kaasplateau van heerlijke buitenlandse kaasjes met alles erbij. Het glas witte wijn wat erbij eerd gedronken was uitermate passend. Hier komen wij binnenkort weer!
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk gegeten en gezeten. Verser dan verse vis en mooi dessert. Vriendelijke bediening.
Wat jammer dat er dan maar 3 tafels bezet zijn.
mbbw .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Goed restaurant!
Met z'n vieren heerlijk gegeten met de AH kortingsactie.
Vast menu maar daar was niets mis mee. We hebben het uitgebreid met een vierde gang die, evenals de andere 3, niet te versmaden was. Na overleg het dessert voor één persoon, diabetespatiënt, gewijzigd. Allemaal geen probleem.
Bediening erg goed en vriendelijk en dat gold voor alle obers. Het viel ons op dat het broodmandje steeds werd gevuld. Meestal moet je daar toch om vragen.
Wat ons betreft een aanrader!
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Service is slecht, eten is te doorgebakken daarom droog. Sommelier weet niet hoe je wijn moet laten proeven en is erg druk met zichzelf bezig. Te vol met tafels waardoor je niet normaal kan zitten. Verhouding eten en prijs. Is zwaar overprijst voor wat ze serveren.
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gereserveerd met AH dineractie (2e driegangenmenu gratis). Eten was in orde; de bijsmaak zat in de rekening. Voor het driegangenmenu hebben we € 44,50 betaald (los van de aspergesoep à € 10,0 p.p. die wij extra als tussengerecht hebben besteld). Thuis nog even op de website gekeken. Het viergangen aspergemenu van Auguste, met hetzelfde voor- en hoofdgerecht als het 'driegangen AH menu' kost € 37,50 p.p.. In dit viergangenmenu wordt als tussengerecht ook de aspergesoep geserveerd, dus voor- hoofd en nagerecht zouden € 37,50 - € 10,00 = € 27,50 moeten kosten. Conclusie: € 17,00 teveel betaald. Volgt u het nog? Misschien niet en is dit ook de bedoeling van Auguste. Advies: doe niet mee aan een actie of doe het eerlijk. P.s.: op mijn e-mail met deze klacht die ik dezelfde avond heb gestuurd heeft het restaurant niet gereageerd.
Lisa N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het eerste drankje, een crémant, stond met lekkere warme broodjes snel op tafel. Voorgerecht, coquilles, was erg lekker en zag er mooi uit. Hoofdgerecht, zeetong, was goed. Hier zou wat meer groente bij geserveerd mogen worden. Het andere hoofdgerecht, een salade riche was rijk (!) gevuld met zeevruchten. Jammer dat sommige nog gepeld moesten worden. Dessert, een gedeelde aardbeien pavlova was heerlijk. Wij kenden Auguste nog niet, maar vinden het een aanrader en komen zeker terug.
Ruud X.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Dinsdag 18 april het kreeftmenu besteld:in één woord fantastisch.
Mooi opgediende gerechten goed op smaak.
De bediening is prima en klantgericht.
Je bent echt uit bij Auguste.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Met zijn tweeën voor het kreeftmenu gegaan. Was erg smakelijk, met name de risotto met halve kreeft. Ook het dessert was overigens een uitblinker. Verder lekker brood met boter en tapenade erbij, en koffie met friandises toe. Niets op aan te merken en uiteindelijk voor een mooie prijs gegeten.
Blijkbaar hebben ze het commentaar hieronder van iemand anders over de prijzen ter harte genomen, wij vonden de prijs-kwaliteit verhouding dik in orde.

Auguste heeft een heerlijk terras waar we even hebben kunnen genieten van één van de eerste lentedagen.
Het restaurant zelf vonden wij enigszins tegenvallen, mag wel een opknapbeurtje gebruiken en een flinke schoonmaakbeurt. Begrijpelijk dat er vanuit de open haard wat stof en as kan vliegen, maar een aantal tafels (al gedekt, dus het servies ook) waren daardoor niet schoon. Opzich niet erg als de tafels afgehaald en opnieuw afgedekt zouden worden, maar het leek de eigenaar (wij gokten eerst op een stagiair, maar bleek dus de eigenaar te zijn!) een beter idee om met zijn mond de tafels schoon te blazen, terwijl gasten er om heen al aan het eten waren. Dit kan echt niet.

De service was dus met name heel wisselend. De chefkok ontving ons en was erg vriendelijk. Daarna viel het eerste deel van de service, verleend door de eigenaar, een beetje tegen.
Bij het menu hoorde een glas bubbels, maar dat werd ons niet aangeboden. Bij navraag kregen we te horen dat dat (ongevraagd) 'verrekend' was met de drankjes die we op het terras hadden genuttigd. Dat waren echter 1 glas witte wijn en 1 sinaasappelsap, dus niet echt in verhouding tot een glas bubbels.
Dat we voor het kreeftmenu kwamen was niet bekend bij hem, terwijl we het vooraf hadden aangegeven.
Toen de gerechten werden geserveerd werd er niet uitgelegd wat we kregen, en bij het weghalen van de borden werd er niet gevraagd hoe het smaakte. Onze glazen werden niet bijgeschonken. Doet toch af aan de ervaring, zeker omdat het ook niet erg druk was (wij waren de eerste gasten en uiteindelijk waren er misschien 7 tafels bezet)

Gelukkig pakte het tweede deel van de avond een jongere ober het over, en die had het wel begrepen. Rustig, vriendelijk en beleefd. Daardoor hebben we uiteindelijk toch nog een prima avond gehad.

Wellicht nog een keer in de herhaling, aangezien het eten echt een aanrader is!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Genoten van het kreeftmenu. Mooi voorgerecht, smakelijke soep en een heerlijke kreeft met een even smakelijke risotto. Verder een mooie wijnkaart en een gezellige sfeer.