Auguste

Straatweg 144 3603 CS Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Auguste

Culinaire schilderijtjes

Laat je wegblazen door de heerlijke Franse gerechten die de chef op tafel zet. Verfijnd, als schilderijtjes op je bord en vol van smaak. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau in een prachtige omgeving. Naast het diner kun je hier ook terecht voor een smaakvolle lunch. De vlotte bediening zorgt ervoor dat er aan de voorkant niets mis gaat. Voor even vergeet je de drukte van het dagelijks leven.

Meer informatie over restaurant Auguste

Maandag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Auguste

Janne M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Afgelopen week weer bij August gegeten. Twee aar geleden zijn wij her ook geweest, toen was het een fantastische ervaring. Deze week was onze ervaring beduidend minder. Geen verrassende smaakcombinaties en het dessert wat we bestelde was indentiek van elkaar (alleen het hoofdingredient verschilde). De bediening was matig, had minder aandacht voor de gerechten zoals wij wel gewend zijn in dergelijke restaurants.
Wij vinden de prijs van het diner niet meer in verhouding staan met de kwaliteit/ervaring van het restaurant.
Gerline R.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Helaas is onze avond bij Auguste een beetje tegengevallen. De avond begon prima met een aperitief en brood. Na verloop van tijd werd de kaart gebracht en hebben we gekozen om te starten met oesters. Daarna zowel gekozen voor het drie gangen menu als a la carte keuzes. De gerechten waren prima, maar niet erg bijzonder. Aandachtspunten voor de bediening: vergeet je gasten niet na het hoofdgerecht. Na de hoofdgerechten hebben we in meer dan een uur moeten wachten vanaf het moment dat de borden werden weggehaald, de nagerechten werden geserveerd en we de koffie uiteindelijk op tafel hadden staan. Bediening liep meerdere malen voorbij, maar leek weinig oog voor de gasten te hebben (met uitzondering van een aantal kennissen (?) die ook aanwezig waren).
Verder is het jammer dat de bediening niet noteert wie er gebruik maakt van een drie gangen menu en dus geen nagerecht hoeft te bestellen. Bij een restaurant in deze prijsklasse verwacht ik daar meer van.
Ook de penetrante geur die met regelmaat uit de keuken/bar of toiletten komt is echt een punt van aandacht. Dit is echt zonde als je lekker wil gaan eten!
Kortom, de prijs-kwaliteit verhouding kan nog wel iets beter. Jammer!
'Mike K.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
voor n restaurant met deze uitstraling gaat er nog wel eea verkeerd.
het eten was goed, maar de bediening liet een aantal steekjes vallen.
de fles witte wijn was niet op temperatuur, en de gevraagde creuses werden verwisseld voor franse oesters ( ongevraagde meerprijs van 24 euro)
de entree is rommelig, kapot tafellaken met wijnvlekken op tafel.
de zeetong van 44.50 was een ondermaatse ( soort grote sliptong)
ik had hier meer van verwacht.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lunchmenu was heerlijk en werd vlot geserveerd. Prima prijs kwaliteit verhouding. Prima adres om snel en culinair te lunchen met relaties.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Gekozen voor een 3-gangen vismenu. Juist bij vis verwacht je geraffineerde gerechten maar helaas. Een voorgerecht met grote lappen zalm en een hoofdgerecht met 3 stukken vis op zuurkool. De wijn werd onevenwichtig geschonken (te vol, te weinig) en af en toe kwam een onaangename lucht uit de keuken (put of het vat met zuurkool?). Al met al een teleurstellende ervaring.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Prima restaurant met goede gerechten en goede sfeer.
A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke bediening en prima eten (verrassend met wat zuurkool) en een overheerlijk dessert (verbeterpuntje: het was geen kaneelijs).
Roy En Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg lekker gegeten en prima service, toppertje hoor , wij komen zeer zeker terug, voor herhaling vatbaar.
Een 3 gangen menu, 2 flessen wijn met ons vieren voor nog geen 150 euro, geweldig toch ?
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een van mij favoriete restaurantjes. Professioneel. Het idee van visgerechten spreekt me erg aan. Bediening is prima. Gerechten waren stuk voor stuk goed en mooi opgemaakt. Huis chardonnay was heerlijk. Lekker avondje gehad.
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Gezellig restaurant en heerlijk eten.
Catoke V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-kaart. We hadden een vier gangen verrassingsmenu. Bediening was goed en correct. Het enige dat er op aan te merken was, was dat er wat meer variatie in de gangen had kunnen zijn. Gang twee en gang drie bestonden uit gebakken vis. Een vissoep of een bisque als afwisseling had niet misstaan. Ondanks dat we met de AH-kaart aten, was het toch wel prijzig. Voor een speciale gelegenheid is het een prima restaurant.
Fred F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
goed eten, uitstekende wijn, leuke sfeer, aangename bediening, wel prijzig maar gelukkig konden we de AH restaurant kaarten gebruiken
Bianca A.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Mooie ambiance . Zeer goede ontvangst. We kreeg een 3 gangen menu heerlijke zalm als voorgerecht lekker van smaak en mooi opgemaakt, hoofdgerecht de zeebaars met zuurkool zacht van smaak echt super en een overheerlijk toetje met een dessertwijn. Karafje tafelwater werd aangeboden en een keurige bediening komen zeker nog een keertje terug
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker gegeten inp, w een goede ambiance, een goede bedieningen en een heerlijke espresso.wat willen jullie eigenlijk nog meer weten
Pim R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hier gegeten met het AH menu wat goed beviel. Vlotte bediening en goede wijnen die wel aan de hoge kant zijn. Maar wij komen hier zeker nog is eten
Francisca H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij hebben uitstekend gegeten en een prima middag gehad. Restaurant wat smoezelig niet al te schoon. Bediening laat te wensen over! Duidelijk nog een leerling (aardig) maar ik denk niet dat het de baan is voor de persoon in kwestie daarvoor ontbrak toch een stukje inzicht en gevoel voor de functie. Hij deed zijn best maaaaaaaaaaaaaar! Naar mijn mening is ook deze functie het visitekaartje van een restaurant. Bevlogen eigenaar, heel vriendelijk maar ik denk dat ook hij het verkeerde beroep heeft gekozen. Zijn passie ligt duidelijk ergens anders: "de klassieke muziek". Toen ik dat zei werd het door hem beaamd. Overigens over dit onderwerp een heel leuk en interessant gesprek met hem gehad.
R.J. D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Diner 3 gangenmenu AH is sterk overpriced ca 45 euro.
Wijn per glas is wel heel weinig ingeschonken
Eten op zich goed maar te duur
tafel4 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer goed eten, maar daar betaal je natuurlijk ook naar.
Vriendelijk personeel en kwamen op de juiste momenten langs. Niet te vaak, maar ook niet te weinig.
Leuke Sfeer, zat ook goed vol
Dries K.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Er waren nogal wat verbeterpunten, er waren twee personen die de bediening verzorgden, een van hen was onder de maat, niet echt een gastvrouw en niet oplettend.
Daarnaast was er nogal wat serviesgoed met stukjes eraf, de wachttijd tussen de gangen was te lang.
Wij waren er met de AH-aanbieding en mochten niet kiezen uit de kaart, zodoende weten we nu nog niet wat er zoal op de kaart staat.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Veel geld voor oke eten en slechte bediening
Zeer chaotische bediening. Eerst koffie, daarna pas de ammaretto (bediening dacht dat dit een soort koekje was...?), tegemoetkoming extra kopje koffie.
Koude rode wijn