Auguste

Straatweg 144 3603 CS Maarssen Nederland Kaart

Over restaurant Auguste

Culinaire schilderijtjes

Laat je wegblazen door de heerlijke Franse gerechten die de chef op tafel zet. Verfijnd, als schilderijtjes op je bord en vol van smaak. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau in een prachtige omgeving. Naast het diner kun je hier ook terecht voor een smaakvolle lunch. De vlotte bediening zorgt ervoor dat er aan de voorkant niets mis gaat. Voor even vergeet je de drukte van het dagelijks leven.

Meer informatie over restaurant Auguste

Maandag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Nell V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Voor de eerste keer hier weer gegeten sinds het visrestaurant is. De gerechten waren uitstekend. De wijn was erg goed. De vis speelde wel een heel duidelijke hoofdrol, het groenten garnituur was wat magertjes.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk in alle rust gegeten en gedronken. Auguste is een aanrader als je de tijd en de pecunia hebt.
Gastvrij ontvangen worden door een attente host(ess).
Lekker warm, vlak bij de open haard, een goede wijn genieten (van de wijnboer ernaast) om vervolgens in alle rust van een heerlijk diner te mogen genieten.
Voldaan huiswaarts gekeerd :)
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Afgelopen vrijdag 21 okt jl. lunch van 3 gangen menu met welkomsdrank. Geen amuse en wel broodjes maar die kregen we rekening van 1,75 euro extra. Voorgerecht was tonijn carpaccio met 3 mossels, hoofdgerecht zeebaars met cookie en langoustine en dessert. De gerechten waren lekker en vriendelijke bediening. Ik zat dichtbij de keuken en heb ik toch last want mijn kleding stinkt hierdoor.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goede visgerechten en nette bediening maar sfeer kan toch iets warmer.
Heb toch t idee dat mensen die met AH bon komen niet populair zijn...
Hm H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goede visgerechten. Wij vonden de porties (bijgerechten dan m.n.) een beetje aan de summiere kant. We hadden ook wat meer verrassende smaken verwacht maar deze waren desalniettemin goed en lekker. Jammer dat er zonder overleg extra brood wordt gebracht en ook 2 maal wordt gerekend dan.
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Super lekker gegeten. Gerechten met zorg klaargemaakt. Bediening zoals altijd erg vriendelijk.
Zitten bij de openkeuken biedt voor- en nadelen.
Voordeel: leuk gezicht om de brigafe aan het werk te zien.
Nadeel: de geur van bereiden van de maaltijden is overheersend. (Geen visgeur ofzo maar pannen/kookplaten). Betere afzuiging is een optie.
Maar ondanks dat een zeer gezellige en lekkere avond
Henriette C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Berekening van plat (kraan)water en schaaltje brood is wat overdreven. De bediening was buitengewoon vriendelijk. Wij zaten aan tafel 3. Als de buitendeur open gaat is het erg koud aan die tafel. Misschien helpt een gordijn achter de deur.
Ivar K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten, maar veel te lang moeten wachten op ieder gerecht. Wachten zonder wijn, want we hadden een arrangement, dus 1 glas per gang. Toen achteraf bleek dat de heerlijke witte wijn van Skaap als fles maar 1 euro duurder was geweest dan het glas (8 euro per glas in het wijnarrangement, 9 euro per fles), overheerste de teleurstelling. Kortom, in potentie goed maar veel te duur voor het huidige niveau.
Jilly B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Super lekker gegeten. De sfeer was goed en de bediening heel vriendelijk. Hier ga ik absoluut terugkomen, ben erg benieuwd naar de gewone kaart! Nu hebben we er gegeten met de Albert Heijn bon. Voor en hoofdgerecht betroffen beide visgerechten. Welke super lekker smaakten!
Ellenbrakman .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, gerechten warren mooi opgemaakt en geode smaakcominaties. bedoeling Kan alerted. Open haard Moët worded gemaakt. Niet stolen.
Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een tijdje geleden plaats genomen in dit kleine maar fijne restaurant in Maarssen en dat zonder enige voorkennis of ervaring met dit bedrijf. We werden wat vlot maar vriendelijk ontvangen en de sfeer voelde gelijk erg prettig aan. Voorafgaand aan de avond hadden we door gegeven dat er enige uitzonderingen aanwezig waren en dat was voor de keuken van Auguste geen enkel probleem, dat gaf ons een goed vertrouwen. Vooraf geserveerd een klassieke steak tartaar en een mooie smaak combinatie tussen verse Tonijn en Gamba, de wijnen daarbij geserveerd erg goed in combinatie met de vis soorten die ik voor me had liggen. Als hoofdgerecht kregen we een prachtig stuk parelhoen met daarbij goed nagedacht over seizoens-producten, het zachte glas rode wijn paste perfect bij de gekozen producten uit het gerecht en daardoor was ook deze wijnspijs combinatie prachtig in balans. Het dessert was voor ons een plaatje voor het oog en betreft de wijn keuze was daar weer zeer goed over smaak nagedacht. We hebben de avond afgesloten met een heerlijk koffie servies en een prachtige whiskey en wat ons betreft komt Auguste weer zeer snel op de agenda te staan!
EskesG .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zondagavond 16-10-'16 . Heerlijk en gezellig gegeten bij Auguste!
Sfeervolle gelegenheid ziet er fantastisch uit. Het eten was mooi opgediend en prima van smaak. Lof aan de kok.
Leuke vlotte bediening. Gewoon een gezellige avond gehad met dank aan AH anders waren we hier misschien niet geweest nu is het voor herhaling vatbaar.
rinske W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie in dit sfeervolle restaurant. Leuk dat je in de keuken kan kijken (waar de kok alles prima voor elkaar heeft). Veel vaste gasten (ondernemers uit de buurt?) waardoor de sfeer soms wat amicaal kan zijn. Heerlijk drie gangen menu uitgebreid met een extra gang waarbij het voorgerecht (tonijn) en de extra gang (truffel risotto) op ons de meeste indruk maakten, heerlijk! Erbij een bob arrangement met heerlijke wijnen, meer heb je niet nodig :).
Jilles C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Driegangen menu en het tussengerecht waren waren erg lekker en bediening netjes en gezellig. Aanrader, wij komen zeker terug.
Bogusia H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Bij Auguste zijn we meer dan eens geweest en elke keer genoten!
Gisteren aan ons favoriete tafel op het terras. Heerlijk!
De wijnen bij Auguste zijn ook noemenswaardig!
ZilFer .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Super lekker eten, heerlijk op het terras gegeten. Alleen wel jammer dat op het terras gerookt wordt. Bediening is goed. Gezellige locatie voor een luxe etentje.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wat is dit toch een uitstekend restaurant. Was een poosje geleden, maar wederom meer dan fantastisch gegeten. Nu allemaal vis. Uitstekend wijntje erbij
Mooi verrassingsmenu. Allemaal top.
Pieteke V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Bij Auguste aten we het menu van de Restaurantactie van Albert Heijn. Het was erg lekker, maar de porties zijn wel klein. Bij anderen zagen we frieten op tafel, die bleken we apart te moeten bestellen. Dit was ons niet verteld en een menukaart hebben we ook niet gezien, dus dat was een klein minpuntje. Verder prima service en lekkere witte huiswijn.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wat een leuk verjaardagdiner had moeten worden is helaas een teleurstellende avond gebleken. Ik had gereserveerd online en aangegeven dat er een gast met allergie en een jarige gast was. Een goed gastheer had dit direct opgepakt en tenminste de jarige gefeliciteerd. Ook de allergie was niet bekend. Lezen jullie die mail eigenlijk wel? Waar moet ik beginnen. Laat ik met het positieve starten. Het menu was heel erg lekker. Aan de kok ligt het niet. De bediening laat ontzettend veel steken vallen. Ze zijn onpersoonlijk, er kan geen lachje vanaf. Koud en niet alert. We moesten telkens zelf om drinken vragen. Bestek werd verkeerd ingedekt. De jonge ober ging buiten een rookpauze houden kwam binnen en ging direct verder met zijn werk zonder zijn handen te wassen.,De gastheer stond regelmatig op zijn telefoon te kijken achter de bar. De dame in de bediening liet mij na het verlaten van het toilet niet eerst passeren maar propte zichzelf met borden en al langs mij heen. Ook op het toilet was veel mis . De bril zit los. In de handdoekjes zaten gaten en er was geen bakje om ze na gebruik in te doen. Bij het herentoilet waren er helemaal geen handdoekjes. Het was warm binnen en deur werd opgezet. Even communiceren met je gasten of ze niet op de tocht zitten! Dat zaten we namelijk. Op ons verzoek werd ie gesloten om na vijf minuten weer geopend te worden.
Van Auguste had ik dit absoluut niet verwacht.
Happy birthday to me.
Ag.ruitenbeek .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was erg lekker, de bediening erg metjes gekleed en het restaurant heeft een luxe uitstraling. Enige minpuntje was de regen maar zelfs daar werd hard aan gewerkt door mensen snel naar binnen of onder de parasol te krijgen.