Auguste

Straatweg 144 3603 CS Maarssen Nederland Kaart

Over het restaurant Auguste

Culinaire schilderijtjes

Laat je wegblazen door de heerlijke Franse gerechten die de chef op tafel zet. Verfijnd, als schilderijtjes op je bord en vol van smaak. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau in een prachtige omgeving. Naast het diner kun je hier ook terecht voor een smaakvolle lunch. De vlotte bediening zorgt ervoor dat er aan de voorkant niets mis gaat. Voor even vergeet je de drukte van het dagelijks leven.

Meer informatie over restaurant Auguste

Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Fam D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten: lekkere vis (voor/hoofd-)gerechten.
Ook met AH-actie: een hartelijke ontvangst, een heerlijk menu: een zeer goede ervaring. We komen zeker terug !
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer gezellig restaurant maar het eten viel zwaar tegen.
Voorgerecht was goed maar had wel wat spannender gemogen.
Hertenbieftuk was aan de lauwe kant en smaakte eerder naar een soort aardappelpuree dan een goed stuk vlees. De bijgeserveerde friet kwam te laat op tafel en was niet goed doorgebakken (waarschijnlijk vanwege de haast).
De ambiance, sfeer en service waren wel heel goed. Wellicht dat we het nog eens proberen.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Helaas had de kok maar gedeeltelijk rekening gehouden met mijn bij reservering opgegeven dieet-wensen.
In voor- en hoofdgerecht was het super, maar bij het stokbrood vooraf en het dessert liep het mis.
Mijn tafelgenoten hebben werkelijk van het totale diner genoten!
Efka H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Afgelopen maand op een zaterdag voor het eerst in restaurant Auguste gedineerd, met een gezelschap van zes personen.
De ontvangst vonden wij een beetje rommelig. Wij stonden meteen in het restaurant en schoven van links naar rechts om elkaar niet in de weg te staan.

Boven de tafel in de hoek hing een luidspreker, waar nogal onrustige jazzy muziek uitkwam. Het geluid stond te hard, en we hadden moeite elkaar te verstaan, Op ons verzoek werd de ‘muziek’ iets zachter gezet, maar nog steeds te hard naar ons zin. Zachte achtergrondmuziek zou ons inziens beter passen in een vol restaurant met veel bijgeluiden.

De gerechten waren goed, maar onze smaakpapillen werden absoluut niet geprikkeld, niets verrassends. Wij misten op dit niveau een amuse, ook was bij de hoofdgerechten geen groente aanwezig, op een miniem stukje bloemkool na en de bijgerechten waren zeer summier, zoals een klein bakje gewone salade.

De bediening was netjes, maar we hadden niet het gevoel in de watten gelegd te worden, wat wij van dit restaurant wel hadden verwacht.
Lang moeten wachten op elke gang en de bediening moest regelmatig gewenkt worden.

Als er een bijgerecht op was, werd er niet gevraagd of er nog iets aangevuld kon worden.

De wijnkennis was matig.

De prijzen liggen veel te hoog voor dit niveau.

Kortom, redelijk goed gegeten, aardige wijn, maar wij zullen niet gauw teruggaan naar dit restaurant.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
lekker, rustig gegeten, tussen voor en tussengerecht nog even de naastgelegen wijnzaak bezocht met vele bijzondere wijnen
Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Fantastische culinaire belevenis!!! Wat een prachtige visgerechten! Heerlijk van smaak, prachtig opgemaakt en een perfect wijnadvies
Nell V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Voor de eerste keer hier weer gegeten sinds het visrestaurant is. De gerechten waren uitstekend. De wijn was erg goed. De vis speelde wel een heel duidelijke hoofdrol, het groenten garnituur was wat magertjes.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk in alle rust gegeten en gedronken. Auguste is een aanrader als je de tijd en de pecunia hebt.
Gastvrij ontvangen worden door een attente host(ess).
Lekker warm, vlak bij de open haard, een goede wijn genieten (van de wijnboer ernaast) om vervolgens in alle rust van een heerlijk diner te mogen genieten.
Voldaan huiswaarts gekeerd :)
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Afgelopen vrijdag 21 okt jl. lunch van 3 gangen menu met welkomsdrank. Geen amuse en wel broodjes maar die kregen we rekening van 1,75 euro extra. Voorgerecht was tonijn carpaccio met 3 mossels, hoofdgerecht zeebaars met cookie en langoustine en dessert. De gerechten waren lekker en vriendelijke bediening. Ik zat dichtbij de keuken en heb ik toch last want mijn kleding stinkt hierdoor.
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Goede visgerechten en nette bediening maar sfeer kan toch iets warmer.
Heb toch t idee dat mensen die met AH bon komen niet populair zijn...
hm H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goede visgerechten. Wij vonden de porties (bijgerechten dan m.n.) een beetje aan de summiere kant. We hadden ook wat meer verrassende smaken verwacht maar deze waren desalniettemin goed en lekker. Jammer dat er zonder overleg extra brood wordt gebracht en ook 2 maal wordt gerekend dan.
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Super lekker gegeten. Gerechten met zorg klaargemaakt. Bediening zoals altijd erg vriendelijk.
Zitten bij de openkeuken biedt voor- en nadelen.
Voordeel: leuk gezicht om de brigafe aan het werk te zien.
Nadeel: de geur van bereiden van de maaltijden is overheersend. (Geen visgeur ofzo maar pannen/kookplaten). Betere afzuiging is een optie.
Maar ondanks dat een zeer gezellige en lekkere avond
Henriette C.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Berekening van plat (kraan)water en schaaltje brood is wat overdreven. De bediening was buitengewoon vriendelijk. Wij zaten aan tafel 3. Als de buitendeur open gaat is het erg koud aan die tafel. Misschien helpt een gordijn achter de deur.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker eten, maar veel te lang moeten wachten op ieder gerecht. Wachten zonder wijn, want we hadden een arrangement, dus 1 glas per gang. Toen achteraf bleek dat de heerlijke witte wijn van Skaap als fles maar 1 euro duurder was geweest dan het glas (8 euro per glas in het wijnarrangement, 9 euro per fles), overheerste de teleurstelling. Kortom, in potentie goed maar veel te duur voor het huidige niveau.
Jilly B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Super lekker gegeten. De sfeer was goed en de bediening heel vriendelijk. Hier ga ik absoluut terugkomen, ben erg benieuwd naar de gewone kaart! Nu hebben we er gegeten met de Albert Heijn bon. Voor en hoofdgerecht betroffen beide visgerechten. Welke super lekker smaakten!
ellenbrakman .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, gerechten warren mooi opgemaakt en geode smaakcominaties. bedoeling Kan alerted. Open haard Moët worded gemaakt. Niet stolen.
Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Een tijdje geleden plaats genomen in dit kleine maar fijne restaurant in Maarssen en dat zonder enige voorkennis of ervaring met dit bedrijf. We werden wat vlot maar vriendelijk ontvangen en de sfeer voelde gelijk erg prettig aan. Voorafgaand aan de avond hadden we door gegeven dat er enige uitzonderingen aanwezig waren en dat was voor de keuken van Auguste geen enkel probleem, dat gaf ons een goed vertrouwen. Vooraf geserveerd een klassieke steak tartaar en een mooie smaak combinatie tussen verse Tonijn en Gamba, de wijnen daarbij geserveerd erg goed in combinatie met de vis soorten die ik voor me had liggen. Als hoofdgerecht kregen we een prachtig stuk parelhoen met daarbij goed nagedacht over seizoens-producten, het zachte glas rode wijn paste perfect bij de gekozen producten uit het gerecht en daardoor was ook deze wijnspijs combinatie prachtig in balans. Het dessert was voor ons een plaatje voor het oog en betreft de wijn keuze was daar weer zeer goed over smaak nagedacht. We hebben de avond afgesloten met een heerlijk koffie servies en een prachtige whiskey en wat ons betreft komt Auguste weer zeer snel op de agenda te staan!
EskesG .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Zondagavond 16-10-'16 . Heerlijk en gezellig gegeten bij Auguste!
Sfeervolle gelegenheid ziet er fantastisch uit. Het eten was mooi opgediend en prima van smaak. Lof aan de kok.
Leuke vlotte bediening. Gewoon een gezellige avond gehad met dank aan AH anders waren we hier misschien niet geweest nu is het voor herhaling vatbaar.