Aubergine

Maashoek 2A 5935 BJ Steyl Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Aubergine

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Aubergine

B. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Af gelopen keer een 5 gangen kreeft menu gehad wauw..... wat was dat slecht je zou ver wachten van een sterren zaak dat je ook wat krijgt. maar helaas niet! 5 gangen kreeft was het helaas ook niet helemaal en als er al kreeft zou moeten in zitten was het niet te vinden of te proeven zelfs een gerecht waar je in plaats van kreeft een gamba kreeg erg jammer. met een eigenares die nog niet eens weet wat voor huiswijn ze hebben das al een lachertje maar moet zeggen die de wijnen deed wist wel waar ze het over had das dan nog iets positief maar verder nee dat zij de ster nog hebben geluk voor hun maar echt niet waard helaas ga hier niet meer heen
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Op mijn verjaardag kon ik geen beter restaurant uitzoeken. Heerlijke gerechten, vriendelijk personeel, erg attent om in het dessert “proficiat” te verwerken! Een ding is jammer, dat Aubergine wat ver gelegen is voor ons!
Ook jullie proficiat met de mooie zaak !
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Op zaterdag 14 oktober 2017 via heerlijk.nl een arrangement geboekt bij dit restaurant. 6 gangen diner + overnachting in hun B & B. Om 19.30 uur aan tafel en om 00.15 uur terug op onze suite. Mooie kamer met badkamer en keukentje. De gerechtjes vielen erg tegen, niet spannend en geen ster waardig en de wachttijd tussen de verschillende gangen was erg lang. 1x een bord terug gegeven. De hertenbiefstuk was echt helemaal doorbakken. Het was druk, dus flinke rumoer in de eetzaal. Al met al was de prijs-kwaliteit verhouding niet oké
Anne-Claire S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
6 gangen menu gegeten binnen een arrangement met logeren in de suite. Is uitstekend bevallen en een aanrader. De ingrediënten zijn vers, de smaken komen goed naar voren. Heerlijk was de huisgerookte zalm en de rundersukade. Na een aantal gangen was het dessert bestaande uit sorbetijs met vers fruit een frisse afsluiting. De bijpassende wijnen waren origineel en complimenteerden de gerechten.
Je voelt je bij dit restaurant welkom door de hartelijke benadering van zowel de gastvrouw als alle medewerkers.
We hebben erg genoten.
André T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Steyl ligt bij gemeente Venlo, dus redelijk ver van mijn huis. Gisteren in combinatie uitje naar Venlo heb ik bij restaurant Aubergine* voor lunch gegeten. De amuses en de drie gangen lunch menu waren redelijk lekker, maar niet spannend/wow. Vriendelijke bediening en heeft gezellig sfeer.
Kmi .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier wezen eten met mijn partner. Wij dineren vaker in sterrenrestaurants en ons valt vooral het decor van Aubergine op: verouderd en te groot waardoor je op een vrijdagavond zoals ons veelal naast lege tafels zit, en van de tientallen tafels die ze hebben, waren er maar 4 bezet. Mij dunkt dat ze hier nog wat punten ter verbetering hebben in de ambiance.

Genoten van een zes gangen menu, met bijzonder gepresenteerde amuses. Goede uitleg van de wijnen en een vlotte en servicegerichte bediening. Wat betreft smaken niet heel bijzonder, maar goed genoeg om een ster te mogen voeren. Wat ons betreft, had er meer durf cq lef in de gerechten gemogen.
Isy V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Buitengewoon lekker gegeten in Aubergine. Mooie ligging in het groen, met zelfs een glimpje van de Maas. Uitermate vriendelijke en deskundige bediening. Ook flexibel toen wij onverwacht iets eerder weg moesten. Wij hadden met vier personen het zesgangenmenu en lieten ons verrassen. De gerechten werden zeer mooi en aantrekkelijk gepresenteerd. Alles was even heerlijk, met fijn bijpassende wijnen uit alle windstreken. Kok gaat voor lekkere, subtiele smaken, maar zou af en toe ook iets uitgesprokeners mogen durven, om onvergetelijk te worden. Wij komen terug!
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
We hadden een 6 gangen verrassingsmenu. Het eten was leker, goed bereidt, maar niet spannend. In een sterrenrestaurant wil je verrast worden, speciale gerechten proeven, wij vonden het allemaal net wat te gewoontjes. Het had ook allemaal net wat beter op smaak gebracht kunnen worden. Het enige wat we echt verrassend lekker vonden was het nagerecht. Prima sommelier! De gastvrouw daarintegen was niet altijd even klantvriendelijk. Ze liet duidelijk merken niet blij te zijn toen er voordat we begonnen, ruim op tijd dus, aangegeven werd dat 1 persoon geen vis luste. Terwijl er wel stond geschreven dat je dit van te voren aan mocht geven. Werd overgigens wel rekening mee gehouden. Er werd echter wel 2x hetzelfde vlees geserveerd, beetje jammer ook! Wij zullen hier niet meer naar terug gaan. Er zijn vele betere sterren restaurants!
leonekejanssen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gisteren genoten van een heerlijk 6 gangen menu. Perfecte gerechten, borden mooi opgemaakt.
De tonijntartaar met oesterblaadjes was zeer verrassend.
Verder een erg vriendelijke gastvrouw en een perfecte vrouwelijke sommelier die zorgde voor een prima wijn / spijs combinatie, met mooie wijnen.

Robert G.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
In het kader van de restaurantweek deze Michelin sterren zaak bezocht. Driegangenmenu optioneel uit te breiden met Steenschol à raison van 7,50€. Heerlijk gegeten: voortreffelijke tonijn en 2 variaties van reebok. Prima bijpassende wijnen. Nieuwe sommelier is een aanwinst voor de zaak.
TopFlop .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Heerlijk gegeten! We hadden een 6-gangen proefmenu. Een paar leuke verrassingen, maar wat ons betreft had er iets meer pit in de gerechtjes gemogen. Smaken waren óf zout, of heel zacht en fris, maar geen enkele diepgang qua 'spicyness' / kruidigheid / pit, op 1 'jachtchoteltje' na.
Alles werd mooi opgediend, en geen alcohol was geen probleem.
We hadden gevraag of alles binnen 2,5 uur kon worden gedaan en dat kon.
Tot op de minuut nauwkeurig afgestemd, zonder een gehaast gevoel te hebben gehad. Perfect! Goede bediening, gastvrij, mooie lokatie, meer dan goed eten!
Rmpc D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Het eten was lekker maar niet avontuurlijk. Ik heb menigmaal in een niet sterren restaurant, beter gegeten. De prijs kwaliteit verhouding is daarom matig. De bediening is vriendelijk maar niet zo attent als van een sterrestaurant mag verwachten.
De wijnkeuze bij het arrangement is niet verrassend.
Ik verwacht dat de Aubergine op het huidige niveau de sterstatus niet vast zal kunnen houden.
Jean S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ik wil graag de ervaring van Bas33 (recensie 14 juni) onderschrijven. Je vraagt je af hoe groot de ignorantie van de gast is als je zo'n ervaring leest en vervolgens dezelfde ervaring hebt, nog geen twee weken later. "Zo gaat dat in een sterrenrestaurant" werd het gezelschap toegevoegd, een gezelschap dat eten tot hobby heeft en bijzondere restaurants in Europa en daarbuiten bezoekt. Gênant kortom.
Hoewel we vervolgens prima aten ook mijn idee: niet heengaan!
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Wij kregen de kaart. Links a la carte, rechts kleine gerechten a 15 euro per stuk. We kregen de uitleg dat als wij rechts van de kaart wilde kiezen, dat het hele gezelschap dat moest doen. We vragen nog een keer extra of we dan allen dezelfde gerechten moeten kiezen. Nee, dit is niet nodig. Deze opzet is de nieuwe trend in horeca-land, dus wij wilden graag allen kleine gerechtjes bestellen.
De gastvrouw komt opnemen. Wij bestellen, en bij de eerste order bleek dat wij tóch allen hetzelfde MOESTEN bestellen. "Want ja, dat zijn nu eenmaal de regels". De uitleg die wij kregen is dat het te complex werd voor de keuken om allemaal verschillende gerechten te koken. Let wel, á la carte waren bijna allemaal dezelfde gerechten. Gastvrouw gaat overleggen.
Ze komt terug, en wilt niet van de regels afwijken. 'Regels zijn regels'. (Let wel, het restaurant was half leeg). Wij verzoeken nogmaals, zij antwoord dat ze nog nooit zo'n moeilijke tafel als die van ons heeft meegemaakt...

Wij stonden op het punt om naar de snackbar te gaan, maar toch maar á la carte besteld. Jammer. Het eten was wisselend van smaak, de ganzenlever was erg lekker maar de zwezerik, lam en duif matig. In ieder geval niet in de buurt van ster waardig.

Voor een restaurant wat het niet moet hebben van de aanloop, is het bizar dat je zo je gasten behandeld. (Overigens was de rest van het bedienend personeel prima). Ik raad het restaurant stellig af. Het heeft mij in ieder geval van het geloof in het belang van een michelin ster afgebracht.
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Wij aten hier via Groupon zeven gangen en dat was prima in orde. De keuken is helaas niet erg avontuurlijk, maar dat neemt niet weg dat het gebodene van hoge kwaliteit is. Stuk voor stuk mooi uitziende gerechten met fijne ingrediënten. Zeer vakkundig allemaal, maar wat ons betreft soms een beetje te saai. Een leuke vondst was wel de mini-barbecue aan tafel bij het voorgerecht: niet alleen bijzonder, maar ook echt een verrijking van het gerechtje vanwege de rooksmaak.
De gastvrouw was uitermate vriendelijk en attent, waardoor we ons hier echt welkom voelden.
Een echt minpunt vonden wij entourage: het interieur is echt toe aan een flinke restyling, want de zaak ademde voor ons toch net iets teveel de sfeer van een gemiddeld wegrestaurant, ondanks de prachtige kunst op de vensterbank.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Gisteravond gaan dineren bij Aubergine. Op reservering van de Heerlijk.nl. Vooraf enkele recensies gelezen die niet zo positief waren. We waren dus benieuwd. Ik kan alleen maar zeggen dat ik mij totaal niet herken in alle negatieve recensies. Het was een heerlijke, gezellige avond. Alle 6 gangen waren heerlijk op smaak en mooie combinaties. Een mooie fles wijn erbij en je bent klaar. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en mochten kiezen waar we wilden zitten. Alles bij elkaar een zeer fijne avond met heerlijke gerechtjes van de chef. Aubergine is zeker een absolute aanrader en de ster zeker waard.
Wilmy B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
De gerechten werden iets te vlot achter elkaar geserveerd, goed gegeten, weinig verrassend. Het Bob-arrangement erg prijzig: 15 euro voor 3 maal 2 slokjes wijn, ongevraagd friandises bij de koffie à 8,50.
Geen aanrader voor deze prijs.
Homleo V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Na een lekker welkomstdrankjes werden er diverse amuses op tafel gezet.
Met 6 personen gekozen voor het Jubileum menu bestaande uit 4 gangen.
Het voorgerecht gaf een lekkere smaakbeleving, alleen de onderliggende "toast" was niet knapperig meer.
Het hoofdgerecht, ree filet, was niet bij iedereen goed van kwaliteit. Slordig was dat er toch champignons bij geserveerd werden bij 1 persoon die aangegeven had die niet te appricieren.
De zoete afsluiting was lekker evenals de koffie met diverse friandises.
Op de juiste temperatuur waren de geschonken witte en rode wijnen.
De bediening was correct maar erg strak.
Al met al een geslaagde avond, maar we hebben andere keren meer genoten.
Marije M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Een weinig hartelijk welkom. Zelf de jassen opgehangen. Een van onze gasten had een allergie en dat was maar lastig, lastig. Ze waren zeer zuinig met de wijn,
De bediening zet het eten voor je neer. Zonder glimlach. Het eten was lekker, maar van een restaurant met een ster had ik meer verwacht. Borden waren vrij sober opgemaakt, smaakvolle, maar simpele gerechten. Ben je een echte wijnliefhebber, dan heb je betere wijn thuis.

Kortom het viel enorm tegen, vooral het gastheerschap was ver onder de maat. Bij het weggaan heb ik twee keer 'dag mevrouw en tot ziens' geroepen, maar er kwam geen reactie terug. Toen heb ik zelf de deur naar buiten maar opengedaan en ben naar huis gegaan.
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Zeker goed gegeten bij Aubergine, leuke concepten (mini bbq bij de amuse van gele biet). Wijnen leuk maar dat is ook een paradepaardje. Helaas was de bediening deze avond op de automatische piloot gezet. De tekst en uitleg was een standaard onpersoonlijk riedeltje. Dat maakt de beleving net wat minder. Uiteraard was zowel het eten als drinken zoals je mag verwachten.