Auberge Visvliet

Heirweg 13 9845 AA Visvliet Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Auberge Visvliet

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Mus .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Vorige week zaterdagavond met schoonouders bij Auberge Visvliet gegeten. Als altijd werden we weer bijzonder hartelijk ontvangen en binnen no time voorzien van een drankje. Gastvrijheid in het kwadraat. Ook het verrassingsmenu was weer tot volle tevredenheid. Gevarieerde gerechten, eerlijke producten, niet teveel en geen overbodige franje. Heel erg spijtig dat het restaurant in andere handen overgaat! Maar gelukkig is het nieuwe restaurant waar dit fantastische stel de scepter zwaait redelijk dichtbij dus hoeven niet voor altijd afscheid te nemen.
Geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Wij wilden wel eens culinair eten om te beoordelen of wij wat zouden missen wanneer je normaal in een eenvoudig restaurant eet. Nee dus , we kregen een amuse welke zeer smaakvol was , maar de eerste gang kon ons niet bekoren. Rolletjes varkensvlees met sperzieboon en puree. De tweede gang schelvis ? Volgens de kaart , was niks alleen een hoopje puree met vissmaak. De derde gang langzaam gegaarde parelhoen , dat kon er mee door. Het dessert was met stoofpeer en marsmalloh en een theelepeltje ijs nog net een zesje waard.
Nicole Z.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We gingen er via Groupon eten. Er werd duidelijk onderscheid gemaakt tussen de "gewoon" betalende klanten de klanten die via Groupon kwamen eten. Je kon merken dat er aan de "gewoon" betalende klanten meer aandacht werd besteed en dat het eten vlotter kwam. Belachelijk gewoon. Ik vroeg om patatjes erbij , maar die hadden ze niet in huis. De Groupon is juist bedoeld om de klanten kennis te laten maken met je restaurant. Je moet het zien als een investering. Dit was een gemiste kans. We komen nooit meer bij Auberge Visvliet in Visvliet.
Egbert H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Op onze trouwdag met een groupon voucher hier gegeten, een 4 gangen diner. Zoals altijd leuk en gastvrij ontvangst, eerst lekker bij de haard voorverwarmen. Daarna aan tafel, voor ons speciaal romantisch opgemaakt ter ere van onze trouwdag. Al de vier gangen perfect eten met heerlijke smaken combinatie en een mooi glas wijn. Goede uitleg van de menus. Na het eten gezellig weer aan de,haard met een koffie. Al een paar ster rstaurants bezocht, maar de Auberge kan zich wat ons betreft goed meten met. een ster
Arja V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Wij hebben ons aangenaam laten verrassen in restaurant auberge in visvliet,aangezien wij het type
Wokrestaurant bezoekers zijn, was dit de eerste keer voor ons een gangen menu. Waarbij elke gang voor ons een feestje was.De bediening was perfect waar ons werd meegedeeld wat er in elke gang voor ingrediënten zaten.De borden met gerechten zagen er prachtig uit, waar bij je kon zien dat de kok er veel aandacht aan had besteed. Het hoofdmenu met de tournedos liet ons helemaal verassen dit is een echte aanrader. We willen hierbij bediening en keuken bedanken voor de heerlijke avond die ze ons hebben bezorgd.
MarloesM .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Om meteen met de deur in huis te vallen: we hebben meer dan prima hier gegeten. Een waldorfsalade anno 2014 (fris, fruitig, een nootje), een vissoep, een runderstoof als hoofdgerecht (zeer smakelijk), aardappelpuree en een zalf van pompoen (vonden we iets minder lekker) en een dessert van chocolade. Ook smakelijk! We werden vriendelijk binnen gehaald door een dame. 3 gasten aan mijn tafel besloten een bob-arrangement wijn te nemen. Het viel op dat er een aantal keer geprobeerd werd meer wijn te verkopen. Het eerste glaasje wit werd nogal "verschillend" ingeschonken. Een mini-bodempje voor de een en wel 3x meer bij de ander. Daar maakte ik een opmerking over. Het werd bijgeschonken. Maar daarna werden de glaasjes ingeschonken achter de bar. Ook werd de fles niet meer getoond. Daar gaat het juist om bij een wijn-arrangement! Een mooi verhaal bij je glas met fles erbij. We zagen zelfs gebeuren (op/achter de bar) dat ingeschonken glazen weer deels werden terug geschonken met trechter in de fles. Dat geeft een onprettig gevoel en heeft niks met gastvrijheid te maken. Ook werd de dessertwijn als heel glas ingeschonken i.p.v. bob (dus half). Ook stonden er 3 volle glazen op de rekening. Toen we hier naar vroegen kwam als antwoord: anders is het maar zo weinig... We begrijpen heus dat er met een Groupon voucher niet veel verdiend wordt. Maar, het moet een investering zijn. Voor ons dus niet meer!
Resttest .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
hier weet men hoe het hoort, zeer goede bediening die weet wat men serveert, niet opdringerig, smaakvol eten. De eerste keer maar zeker niet voor het laatst, vandaag gereserveerd voor 4-gangen aspergemenu. Wordt vervolgd!
Motorsailer .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Dit is een restaurant dat in zijn klasse weinig concurrentie in de buurt heeft. Ondanks dat was het in mijn optiek erg rustig voor een vrijdagavond.Slechts 1 ander tafeltje bezet. Mede hierdoor en de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding vroegen we ons af of dit restaurant wel uit kan. De kwaliteit van de gangen was uitstekend en de bediening uiterst vriendelijk . Voor degene die er in zo'n soort restaurant niet van houden om BOB te moeten zijn: er kan dan tegen een gering bedrag overnacht worden, waarbij er de volgende morgen een uitstekend ontbijt wordt voorgeschoteld.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Een veel te goed bewaard geheim! Ergens op de grens van Groningen en Friesland een miniscuul dorpje Visvliet met een herberg waar je ongenadig lekker, gezellig en mooi kunt eten. Absolute aanrader.
Schaafsmagreta .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Vanavond heerlijk gegeten. Eerst een glaasje droge witte Spaanse wijn bij de open haard met een amuse erbij. Vervolgens naar onze tafel om met het voorgerecht te beginnen. Zelf had ik gekozen voor een arrangement met begeleidende wijnen. Het voorgerecht bestond uit langzaam gegaard varkensvlees, heel erg lekker qua smaak. Toen gerookte zalm met daaroverheen gegoten heerlijk geurige zalmsoep, het voorgerecht en de soep begeleid door een broodje uit de oven en heerlijke roomboter. Als hoofdgerecht hadden we stoofvlees van sucadelap en hierboven gebakken rundvlees, vooral de sucade was heerlijk van smaak. Als toetje vruchtenijs en chocoladeijs met hierop een 'parel' van witte chocolade.
Doetiepostma .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Gezellig bij de open haard beginnen en eindigen met een drankje.Goede sfeer, uitstekende gerechten, wat wil een mens nog meer1
Mus .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Eens in de zoveel tijd laten we ons hier verwennen. Ik kies bijna nooit van de menukaart maar geef door hoeveel gangen ik wil en wat ik niet lust. Ben nog nooit teleurgesteld. Er wordt gekookt met (eerlijke) streekproducten. Smaak is puur, opmaak van de borden soms te 'feestelijk'. Het oog wil weliswaar ook wat maar dan zou ik liever meer aandacht besteden aan het interieur: gedateerd en bijna shabby. Prijs kwaliteit is goed.Wel even reserveren want tegelijk met gezelschappen hier dineren geeft ergernis in de vorm van lang wachten en lawaai.