Auberge Vincent

Meer informatie over restaurant Auberge Vincent

7,1
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Met mooi weer fijn groot terras met uitzicht op parkje. Binnen doorsnee aankleding laat zich omschrijven als keurig en strak. Bediening afhankelijk van wie je krijgt, aardig als bijbaantje tot deskundig. Eten vers en met aandacht bereid en flinke porties, doorsnee kaart met aandacht voor calorieën. Prijs kwaliteit correct. Niet voor de romantiek maar prima voor zakelijk of wanneer je in 1 1/2 uur goed wilt eten.
Vanderkorput .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Wij hebben er geluncht was echt minimaal, kamers waren redelijk. We wilde s'middags iets drinken maar het personeel was aan het eten ( allemaal) dus geen bediening. De volgende ochtend bij het ontbijt was alles op, wit brood, croissants, roerei, spek en sap echt slecht het ontbijt kon tot half elf genuttig worden wij waren er om tien uur.
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Bij binnenkomst moesten we vragen waar we onze jassen (zelf) konden gaan ophangen. Dat is de eerste keer dat ik zoiets mee maak in een restaurant.
We hadden een Groupon-bon en daarop stond vermeld dat “het culinaire driegangendiner” t.w.v. euro 38,50 zou zijn, met de bon de helft. Overeind blijft dus dat dit etentje euro 38,50 kost!!

We startten met een glas/glaasJE Campari met ijs. Hiervoor werd de hoofdprijs berekend t.w. euro 4,95!!
Terwijl we ons aperitiefje aan het opdrinken waren werd er, zonder enig woord, de amuses op tafel gezet. Dus zonder uitleg wat het gerechtje inhield. Maar even aan de ober gevraagd.
We vonden het gerechtje redelijk van smaak, de eerste hap was prima maar verder zaten we sla te happen. Alles niet zo erg smaakvol.
Onze keuze voor het diner bestond voor mij uit twee voorgerechtjes i.p.v. een hoofdgerecht en een kaasplankje als dessert. Ik ben niet zo’n grote vlees/viseetster namelijk. Achteraf realiseerde ik me dat ik waarschijnlijk nog een soepje had kunnen bestellen. Immers: twee voorgerechtjes i.p.v. hoofdgerecht + 1 nagerecht zou dan dus gelden voor twee gangen, maar goed.
Mijn gerecht vitello tonato was niet zo best. Weer een enorme berg sla en praktisch geen tonijnmayonaise. En die tonijmayonaise is nou toevallig de smaakmaker van het gerecht. En waar waren de kappertjes die ook zo bij dit gerecht horen??
We hadden een glas wijn besteld en dat heeft ons nooit bereikt! Bij navraag kwam er een flauw excuus over de lippen. Verder geen enkele compensatie in de vorm van een kopje koffie bijvoorbeeld.
Het werd eigenlijk doodgezwegen.
Ook stonden nog steeds aan het einde van het etentje de Campari-glazen op de tafel, niet weggehaald.
We besloten af te rekenen en gingen onze jassen halen. De ober was te druk met andere zaken.
Kortom: we stonden alweer na anderhalf uur buiten, een illusie armer.
Jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
We hadden een social deal 3 gangen dinee a la cart van 38,50 voor 19,00. Dit klopte niet helemaal maar in grote lijnen. Het is een mooie zaak mooi aangekleed open keuken bediening soepel en proffesioneel. Het geheel komt aangnaam en warm over. Wij mochten dan van de kaart bestellen alleen de prijzen waren op deze kaart niet vermeld we kozen de ribeye en de tournedos voor het laatste moest daar 5,00 euro extra bij betaald worden. Als voor gerecht vitello tonato, na chocolade taartje met pistache ijs.
De Tournedo was medium besteld en waren wat iets te medium naar mijn idee de runderribeye was tikkeltje aan de droge kant.
Pistache ijs is heerlijk.
Flesje italiaanse wijn erbij de primitivo drinkt heerlijk weg, maar was iets te koel naar mijn idee, kortom we hadden een gezellige avond en is voor herhaling vatbaar. Een aanwinst voor centrum Nuenen.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Goede lunch gehad, producten zijn vers en worden op een pure manier bereid - smaak is ook naar behoren! Service is meer dan goed, voelt de gasten aan en houdt rekening met de sfeer aan tafel.
Zanita .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Wij zijn hier terecht gekomen via een grouponbon. Het hotel en de kamers zijn prima. Het ontbijt is niet overdadig luxe maar ruim voldoende. Over het diner, wat onderdeel uitmaakte van de grouponbon wil ik het nog even hebben. Wij hadden aangegeven hier vrijdagavond gebruik van te willen maken. Dat was niet mogelijk omdat het hele restaurant bezet was i.v.m. een besloten feest. Als gast in het hotel wordt je dan dus eigenlijk gewoon op straat gezet, om maar elders te gaan eten. Excuses zijn daarvoor aangeboden en een drankje om het goed te maken. prima.

De volgende dag.
De prosecco kon zonder problemen worden omgeruild voor een glas rode wijn en een jus d'orange.
Vervolgens konden wij volgens de ober uit de aangeboden kaart, 3 gangen naar keuze bestellen, dat was allemaal prima. Wij namen: tartaar van zalm, tournedos met rozemarijn saus en een chocolade dessert. Volgens de kaart wordt het hoofdgerecht geserveerd met aardappel en groentegarnituur.
Het voorgerecht was prima, maar mist een beetje aankleding op het bord. Nu alleen een hoopje sla met dressing bovenop de zalm, en wat zompig stokbrood.
Het hoofdgerecht is naar mijn mening ver beneden de maat. Een goede tournedos (iets te gaar), op een hoopje gebakken uien/paprika en welgeteld 5 wedges, de rozemarijn saus was helemaal niet terug te vinden (voor 23,50 euro). Dat kan niet de bedoeling zijn. We hebben er salade en frietjes bijgevraagd. Het chocolade toetje was perfect, niets op aan te merken.

Vervolgens kwam de rekening. We schrokken ons rot. We moesten 5 euro p.p. meer betalen voor de tournedos, hadden ze ons niet verteld en voor de friet en sla werd 6 euro in rekening gebracht.
Hiervan hebben we gezegd dat we vonden dat een "normale" portie groente en patat standaard bij zo'n gerecht hoort. De 6 euro werd kwijtgescholden.

Onze conclusie over het algemeen: We komen misschien wel terug voor het hotel, maar weten niet of we hier weer komen eten. Het is een duur restaurant. Ook de aanbieding via groupon is vertekend, je verwacht een 3 gangen menu, maar ondertussen moet je bijbetalen (zonder dat dit echt duidelijk is).
En de wisselende recensies op internet, baren mij zorgen, hangt dit af van de kok, welke kok?? Ik weet het niet.

Onze ervaring is dat groupon aanbiedingen gedaan worden door hotels / restaurants die in zwaar weer verkeren. Ik denk dat het hier ook zo is. Bij het ontbijt zag ik vrolijk gezichten. Bij het diner veel minder en geen lokale bezoekers. Zij weten betere / goedkopere zaken te vinden.

Arno H.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Mooie moderne uitstraling met ruim opgezet terras. Lekker ruig buitenmeubilair en mooi uitzicht op parkje. Vriendelijk jong personeel dat helaas bij het drukker worden de logistiek niet voldoende aankan. Zelf opstaan om: de menukaart te halen, om het dessert te gaan bestellen, om de rekening nogmaals te vragen.
De maïskip in dikke bruinige saus met aardappelgratinee? (Uitleg wordt niet gegeven, dus ?) is niet om voor terug te komen.
De ambiance en vriendelijkheid van personeel zorgen ervoor dat ik graag op een zonnige dag nog een keer op het terras om 15 uur kom snacken.
Jori V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Het snikhete weekend van 2012, 18 en 19 augustus. Op zondagmiddag, de heetste dag van 2012 hebben we in de schaduw buiten op het terras een lunch genuttigd met uitzicht op de wielerronde van Nuenen. Een prima locatie om te eten. Een leuk mediterraan uitziend terras bracht een leuke sfeer. We hadden gekozen voor de pistolet oude kaas. Tja, over een pistolet oude kaas kan natuurlijk een hele pagina vol worden geschreven maar laat ik het erbij houden dat hij prima smaakte zoals een pistolet oude kaas maar dat de Eur 7 die ervoor gevraagd werd toch wel wat aan de hoge kant is voor een pistolet oude kaas. De bediening was attent en vriendelijk en het restaurant zag er binnen ook knus en gezellig uit. Er is nu een Italiaans restaurant in dit hotel gevestigd, zeker het proberen waard voor ons in de toekomst.