Over restaurant Auberge 't Asje

Bourgondische keuken

Kom genieten bij Auberge 't Asje in Dalfsen! De kok heeft voor u een drie gangen à la Carte menu samengesteld. Je kan kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten voor een vastgestelde prijs van € 31,50 per persoon. De keuken heeft een Frans - Bourgondische achtergrond en de gerechten die ze presenteren worden gemaakt van verse en eerlijke producten. Kom snel langs en vergeet niet vooraf te reserveren!

Meer informatie over restaurant Auberge 't Asje

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 16:00 - 21:00

Wilmasligman .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten, zeer gastvrije en vriendelijke bediening. Zeer smaakvol en keus voor iedereen. Eindelijk weer eens een goed restaurant zonder dat alles op de bon gezet wordt. Uitgebreid broodplankje vooraf waar tegenwoordig standaard minimaal 4,50 voor in rekening gebracht wordt, hier is het van het huis. Voor herhaling vatbaar!
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Niet twijfelen
Gewoon doen!
Wat een verademing om hier gegeten te hebben.
Eindelijk mensen die weten hoe je een goed restaurant moet leiden.
Prijs-kwaliteit in de juiste verhouding.
Eerlijke producten met zorg bereid.
We hebben een heerlijke middag gehad en zullen jullie aanbevelen bij anderen.
We zijn ons bewust dat we zelf erg kritisch zijn en door onze ervaringen in andere horeca eigenlijk al de moed hebben opgeven ooit nog eens gewoon goed, eerlijk en lekker te eten.
Chapeau!!!
Ga zo door, tot gauw

Evelinestetter .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben een heerlijk vegetarisch verrassingsmenu gegeten. Bijzondere gerechten, prachtig opgemaakt en met heerlijke smaken. De kok kwam persoonlijk informeren naar voorkeuren en presenteerde elk gerecht. Afgaand op wat er voor vegetariers op de kaart staat waren we heel blij verrast. Echt top!!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
zondag na een dagje fietsen gegeten bij 't Asje. Vriendelijke ontvangst en uitstekende bediening. Het 3-gangen menu bood een ruime keuze aan gerechten. Het eten was van prima kwaliteit en goed bereid. Dit restaurant is een aanrader.
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We waren een weekend in een huisje op Buitenplaats Gerner. Dit restaurant ligt bij de ingang en dan is de keus snel gemaakt. Beslist een goede keus!.
Ruim aanbod en een vaste prijs voor een 3 gangenmenu met een vrije keus van de kaart.
En keus was er genoeg.
De kwaliteit van het eten was uitstekend en niets dan lof voor de bediening. We waren met 6 personen waaronder 2 tieners die te groot zijn voor servet (kinder menu) en te klein voor tafellaken (de menukaart). maar er werd leuk en goed op ingespeeld en bij het afrekenen werd er ook nog rekening meegehouden dat ze niet vol voor de menukaart waren gegaan en toch wat van het kindermenu hadden besteld. Er was een aangepaste prijs. Zeker het vermelden waard.

Wij kunnen dan ook dit restaurant van harte aanbevelen. Maar op drukke dagen wel reserveren. wij hadden het gelukkig gedaan en hadden een vorstelijke plaats. Maar op die zaterdag was het restaurant vol.
Antonenmaria .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Inmiddels hebben wij diverse keren bij het Asje gegeten. En altijd is het weer een feestje. Heerlijke wijnen, alles vers en zelfgemaakt, heerlijk malse vleesgerechten en heerlijke voor- en nagerechten. Super kwaliteit. Absoluut een aanrader!
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Een wijn en spijs avond. 4 gangen en bij elke gang 2 vrschillende wijnen met goede uitleg van arjan van der wijngaard van oud reuchlin & boelen. Het eten was fantastisch met als uitschieter de hertenbiefstuk met saus die een vleugje chocolade had. Dat samen met een plakje baklever echt een sensatie in je mond. Hierbij een verrukkelijke rode chileense wijn. Een mooie avond mede door de uiterst vriendelijke en goede bediening. In één woord geweldig
LexAnnelies .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Gezellige locatie met attente bediening. Met 4 personen allemaal verschillende gerechten gekozen en allemaal zeer tevreden over de kwaliteit.
Hanneke N.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Ten eerste als je binnenkomt word je gastvrij ontvangen...de locatie is prachtig....bediening is uitstekend ze komen geregeld bij je langs of alles naar wens is.....het eten was voortreffelijk zowel voorgerecht als hoofdgerecht...we waren met ons vieren dus verschillende gerechten maar het was allemaal zeer smaakvol..zelfs het nagerecht....wij vonden deze keuze zo goed dat wij hier zeker weer terugkomen!!..Bedankt voor deze aktie
Veen B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Minder: geen lekker bier
Beter: Heerlijke tomatensoep
Minder: te zoete droge wijn
Minder: salade buffet; als we ons eten willen halen, gaan we wel naar de mac. Niet gedaan dus.
Beter: prima biefstuk
Minder: bij afrekenen kreeg ik het advies hoe ik fooi kon geven. Niet gedaan dus.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Prettige en persoonlijke ontvangst door Lianne en je voelt je echt welkom. Het eten is van zeer goede kwaliteit en de regelmatig wisselende kaart biedt ruime keuze. Alle gerechten zijn voortreffelijk bereid en het is altijd een feest om hier te eten!
Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijk gegeten. De proeverij past goed bij elkaar. Het vlees bij het hoofdgerecht was precies zoals ik gevraagd had. Goede wijnkaart. Vriendelijke bediening. Mooi restaurant, waar je ook leuk buiten kan zitten.
Theolies .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
bij dit restaurant heb je een 3 gangen menu voor 29 euro met keuze uit 9 voorgerechten 9 hoofdgerechten en 8 nagerechten.
de keuken bevindt zich centraal in het restaurant dus kan je de koks zien werken.
bij binnenkomst krijg je brood met kruidenboter, tapenade en heerlijke gemarineerde olijfjes.
bij het hoofdgerecht kan je gebruik maken van de saladebar.
als voorgerecht had ik proeverij met heerlijke kleine gerechtjes.
Als hoofdgerecht biefstuk van de haas met truffeljus de biefstuk was te zuigen, gewokte groente erbij en gebakken aardappeltjes met schil.
Nagerecht een kaasplankje die goed op temperatuur was.
Rode wijn en een karaf water met ijs.
dit restaurant is voor mij een topper.
Bruinsma-Kooreman .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Zeer mooie locatie. Heel romantisch. Ook het interieur wordt in een landelijke stijl voortgezet. Robuuste tafels, gigantisch ‘kookeiland’ in het midden van het restaurant en daardoor zicht op de zwoegende koks en de geconcentreerde chef kok. Fijn personeel, hartelijk ontvangen en gezellig babbeltje kunnen maken. De prosecco van het huis gehad (?!). We hebben hier overigens 2 keer gegeten, na onder de indruk te zijn geraakt na het 1e diner. Ze kenden ons nog de 2e keer. De proeverij was beide keren anders en het was duidelijk met veel aandacht en finesse opgesteld.
Biefstuk van de haas met een truffeljus: biefstuk mals en buitenzijde dichtgeschroeid, gaf wel een bite. Ik ben een truffel-fan, dus de jus kon ik wel in liters meenemen, de truffel was aanwezig maar niet te sterk en overduidelijk niet met een flintertje truffel aangemaakt (zoals in de olie bv).
Langzaam gegaarde Kalfssucade: flink bord vol met sucade, en zelfs om extra jus gevraagd, heerlijk.
Oosterse eendenborst: mooi gegrild op het vet, ook dat gaf weer een bite. En het vlees...heerlijk! Precies lang genoeg gegaard, zacht rood van binnen, wat veel smaak gaf (net als het vet). Ook nu weer veel aandacht voor de soja-jus (verklapt geheim: met hoi-sin, dus heerlijk zoet en zout). De wasabi mayonaise erbij was niet zo sterk als ik eigenlijk verwachtte. Misschien verschil in smaak.
Spies met varkenshaas en champignons: goed mals, fijn van smaak. Iets meer champignons om met de varkenshaas te combineren was beter geweest.
Als dessert de koffie t Asje (met likeur) genomen en daarna een mooie wandeling door het naastgelegen bos tijdens de zonsondergang...wat wil een mens nog meer.
Complimenten voor de eigenaren, ze doen het goed!
Greetje B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
heerlijk op tweede kerstdag gegeten! de eend was verrukkelijk!
personeel bijzonder vriendelijk, goed op elkaar ingesteld, in 1 woord geweldig.
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Mede door alle positieve recensies toch wel een tegenvaller. Om positief te beginnen; misschien niet super professioneel, maar personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De vriendelijke bediening zorgde ervoor dat de grote kale ruimte minder kil aanvoelde.

Het eten zelf was behoorlijk wisselvallig. Het hoofdgerecht (de eend) was heerlijk. Het voorgerecht (gamba's en tonijn) was goed klaargemaakt, maar niet erg spannend, beetje flauwe smaak. De afsluiter (kaasplankje) was ondermaats. Buiten het vluchtig noemen van de namen verder geen uitleg en bij de meeste kazen zat de korst er nog aan. Dit kan bij sommige kazen, maar de oude kaas was nu eigenlijk niet te eten.

Ik weet niet of er toevallig problemen waren met de afzuiging, maar na een avondje dineren stonken onze kleren behoorlijk. Al met al voor ons dus geen succesnummer zoals de recensies hier wel doen vermoeden.
Pleijsier .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
vorige week heerlijk wezen eten. werden door een meisje heel leuk ontvangen en voelde ons meteen erg welkom.. werden netjes naar tafel gebracht. ook de keuken kan er wat van.. wat daar uit de keuken komt fantastisch de smaken zo in balans.. ook tijdens de avond werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was.. ons ga je er zekers vaker tegen komen..
Ld .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Met flinke groep bij Auberge 't Asje gegeten. (10 personen)
Alles liep naar wens ondanks zeer diverse leeftijden en bestellingen.
Zeer attente bediening.
Prijs kwaliteit uitstekend.
Smaken prima met goede producten.
Kortom, avondje genieten
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Wat een parel in het Vechtdal.
Een prima tent om te dineren. Er heerst een ongedwongen sfeer, en de jonge koks en bediening zijn goed op elkaar ingespeeld. Het eten, de wishbone , de steaktartaar ( top ) en het eigenhandig gemaakt grand dessert, welke niet op de kaart staat, maar werd op verzoek gewoon zonder discussie gemaakt, en verorberd door ons !! Leuk te ervaren dat wij, ondanks dat we er nog niet eerder waren geweest zo serieus genomen werden! Het voelde alsof we er al jaren over de vloer kwamen. Ga zo door! Jammer dat ik al meer dan 20 jaar getrouwd ben, anders had ik dat graag daar willen doen.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
Heerlijk gegeten en zeer attente bediening! Wij vierden de 86e verjaardag van mijn schoonmoeder en op een hele persoonlijke manier werd door de bediening hier aandacht aan gegeven. Wij komen zeker terug! Dit restaurant is een echte aanrader.