Auberge Navet

Arnhemseweg 350 7334 AC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge Navet

Restaurant Auberge Navet bevindt zich in het voormalige tolhuis dat in 1999 geheel is gerenoveerd. In een sfeervolle inrichting zorgt Sandra met haar team voor een prettige en ontspannen sfeer, waarin je kunt genieten van een gastronomische avond of aangename lunch.

's Zomers kan dat ook buiten op het terras. De jonge keukenbrigade, onder leiding van Cees, kookt met hart en ziel. De producten uit de keuken zijn van een goed ambachtelijk niveau. Klassieke invloeden worden afgewisseld met noviteiten, hetgeen leidt tot verrassende gerechten.

Het restaurant heeft een landelijk karakter en staat in de Guide Rouge van de Michelin. De inspecteurs van deze gids vinden dit dan overduidelijk ook een aangenaam restaurant. Reserveer nu bij Auberge Navet in Apeldoorn en ontdek waarom.

Meer informatie over restaurant Auberge Navet

9,4

Jouw recensie over het restaurant Auberge Navet

Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het vijf gangen verrassingsmenu was weer heerlijk en de wijn ook. We kijken nu al uit naar wat Cees en Sandra volgende maand bedenken.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Voor het eten en service geven wij een 9 zeker een aanrader grt Rob&Miek
Giny N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vriendelijk ontvangen, lekker gegeten, borden mooi opgemaakt, smaak was goed maar kon nog iets explicieter. Zeker een adres om vaker te komen.
Manja K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk 5 gangen menu gekozen. Kwaliteit uitstekend, zeker omdat het voor mij lactosevrij moest zijn. Complimenten!
maurice A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het was zoals vanouds zeer goed en mooi eten. Weer genoten van het 5 gangen herfst menu. En voor de prijs hoef je het niet te laten!
BE V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Prima verzorging, lekker eten!
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Geweldig als altijd
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Qua interieur en menu niet de meeste hippe tent uit de omgeving maar het verassingsmenu was zeer de moeite waard en dat is voor ons het meest belangrijke.
Vooraf kregen we een heerlijke hertencarpaccio met truffelmayonaise gevolgd door een doperwtensoepje met crème fraîche en rauwe ham. Het hoofdgerecht was een geslaagde combinatie van zeetongfilets, hutspot en een raviola. Het toetje was eveneens geslaagd.
Het was wel vreemd om bij het wijnarrangement twee keer dezelfde witte wijn te krijgen.
Na het afrekenen concludeerden we dat de prijs-kwaliteitverhouding hier dik in orde is.
We gaan hier zeker nog eens eten.
Talitha Z.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Super 5-gangen verassingsmenu gegeten bij Navet. Alles is hier tot in de puntjes verzorgd. Echt een restaurant waar je een avond uit bent.
Hilke T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Altijd goed toeven bij Navet. Heerlijk eten (verrassingsmenu), prima wijnarrangement en precies genoeg aandacht van de bediening.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij Auberge Navet. We hebben ons laten verrassen met het 5 gangen diner met het wijnarrangement voor de bob. Je kon precies aangeven wat je niet wilde of luste en dan maakten zij een overheerlijk menu. Erg vriendelijke bediening. Echt een aanrader!
ger L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het totaalplaatje klopt helemaal
maria D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
De tijd is daar 20 jaar stil blijven staan. Zó oubollig!
T. T.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening
Heel gezellige avond gehad.
Vera M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Voldoende parkeergelegenheid ,goede privacy aan tafel, goede bediening, lekker en goede kwaliteit van de gerechten. Kortom, een avond vol verwennerij.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gewoon in een woord: fantastisch!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Erg goed restaurant, heerlijk gegeten. De gerechten zijn smaakvol, prachtig geserveerd, redelijk geprijsd. Prettig bediend, vriendelijk en ter zake kundig personeel. De aankleding van het restaurant mist wat mij betreft wat warmte, maar dat is persoonlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Geweldige avond gehad heerlijk gegeten Sandra t was top
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Een heerlijke avond met een vijf gangen verrssingsmenu en bijpassende wijn. Subliem!!
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017