Auberge Navet

Arnhemseweg 350 7334 AC Apeldoorn Nederland Kaart

Over restaurant Auberge Navet

Laat je verrassen

Klassiekers en noviteiten komen hier perfect samen. Dit leidt tot seizoensgerechten die je zeker zullen verrassen. Het landelijke karakter zorgt voor een warm gevoel en een ontspannen sfeer in het restaurant. Hier kom je graag nog eens terug!

Meer informatie over restaurant Auberge Navet

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg duur
Gerdine N.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben hier 2 weken heerlijk gegeten met de restaurantweek. Ik had bij de reservering aangegeven dat ik zwanger was en de gastvrouw kwam uit zichzelf uitleggen welke gerechten wel en niet geschikt waren. Daarnaast kreeg ik een heerlijk alternatief aangeboden wat fantastisch smaakte! Complimenten voor de fantastische service en het heerlijke eten. We komen we zeker terug
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Wij hebben hier afgelopen week gegeten met een groep van 20 personen. Het eten was goed maar alles daaromheen vonden wij erg tegenvallen. Wij hadden een vast menu afgesproken voor een vaste prijs, hier stond blijkbaar een gerecht met supplement bij. Bij het bestellen van een spa rood een hele fles op tafel zetten en rekennen. Zonder overleg iedereen koffie/thee uit de kan serveren (erg vies van smaak) en daarvoor bijna 4 per kopje rekenen.
De service was prima maar wel erg onpersoonlijk en kil. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar ondanks dat het eten lekker was.
Ina46 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Wij hadden hier een soort van reünie. Heerlijk gegeten en vanwege het weer lekker buiten op het terras gezeten. Attente bediening, zoals altijd. We hadden allemaal voor het 3 gangen menu gekozen en iedereen was enthousiast over de verschillende gerechten. De amuses en het brood waren ook heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding is top.
R. V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Van voorgerecht tot dessert alles was smakelijk en smaakvol. Er werd prima rekening gehouden met een glutenvrij dieet. Ook dat was buitengewoon geslaagd.De bediening was zeer attent en oplettend.
iedereen van 14 tot 77 jaar heeft genoten.

fam. Veenhuizen
Yatreb .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016

Met z'n vieren lekker uit eten bij Navet in Apeldoorn. Mooie accommodatie en een prima sfeer. Personeel uitermate vriendelijk. Bijna hoffelijk. Kan zo op paleis Het Loo terecht. Heerlijke amuses en lekker vers brood met boter van de runderen uit Guernsey. Wij kozen voor het driegangen menu maar mochten rustig uit de kaart van de vier- of vijfgangen menu's kiezen. Het eten was heerlijk. Zowel de wild gerechten als de vis keuze. Ook de gekozen witte en rode wijnen vielen ons prima in de smaak.
Al met al zeker een aanrader. Prijs - kwaliteit-verhouding prima
Dienbas .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Dit is al vele jaren mijn favoriete adres. Helaas kom ik niet vaak genoeg omdat ik niet meer in apeldoorn woon. Het voelt een beetje als thuiskomen. Kwalitatief top, prima prijs kwaliteit verhouding, heerlijke amuses, brood en gerechten en friandises bij de koffie. Service en gastvrijheid zijn geweldig. Je bent inderdaad een avondje uit en het is elke keer een feest om hier weer aan te mogen schuiven. De gastvrouw en heren zorgen dat het aan niets ontbreekt. Goed dat ze ook een betaalbaar 3 gangen menu aanbieden!
Tristan .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Eerste Kerstdag weer heerlijk gegeten. Er werd een 7-gangendiner geserveerd van hoge kwaliteit en grote variatie.

Wij komen een aantal keer per jaar bij Navet. Wat ons steeds doet terugkeren is de fantastische service. Hier weet men nog hoe het hoort. Keurig volgens de etiquette zonder stijf te zijn. De gastvrouw maar ook de rest van het bedienend personeel nemen de tijd voor een praatje maar dringen zich niet op. Echte vakmensen in plaats van studenten met bijbaantjes.

Het restaurant is sfeervol ingericht en ruim opgezet. Niet zoveel mogelijk tafels per vierkante meter maar een huiselijke sfeer. Je bent hier echt een avondje uit.
MarkHakvoort .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Wij zijn hier al meerdere malen geweest en daarom toch maar eens een recensie. In dit restaurant kun je heerlijk eten. Carpaccio, en de ossenhaas gekozen en als dessert de grand dessert. Echt voortreffelijk. Bediening is zeer vakkundig en attent. Heerlijk wijnen en een zeer gezellige ambiance. Vooral de open keuken maakt veel sfeer. Komen snel weer eens.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
En weer een heerlijke avond hier bij Auberge Navet, samen met mijn vrouw heerlijk dinner voor 2. Op het voorgerecht kreeftensoep met tongen als hoofdgerecht Canadese kreeft... Zalig en wat een genot hier te eten, aanrader!
Jos.engelbert .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het eten was heerlijk in een goede ambiance.
Helaas was één van de stukjes lamsvlees van slechte kwaliteit: zeentjes en vet.
Joelle89 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Erg goed gegeten en vriendelijk bediening. Enige minput; is vrijwel elk gerecht zit kerrie verwerkt want mijns inziens afbreuk doet aan de variatie en verfijnde smaken.
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
een goed Resaurant, eten en drinken goed, parkeer gelegengeid ok..... bediening vriendelijk en correct.... kaart goed en uitgebreid.... zeker de moeite waard om eens aan te wippen...
Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Heerlijk gegeten, lekkere amuses en brood met een zachte zilte boter (wordt constant aangevuld!) net zoals het tafelwater. Gastvrouw is professioneel en weet wat ze doet. Het 3 gangen menu was goed van smaak en voldoende. Qua prijs / kwaliteit verhouding helemaal in orde. De vrij jonge bediening heeft naar mijn mening op bepaalde punten (nog) iets meer begeleiding nodig. Waarom de witte wijnglazen tot 3/4 vullen, terwijl er een koeler aanwezig is. Er was op dat moment tijd genoeg om af en toe mondjesmaat bij te schenken. Het zijn van die kleine dingetjes, toch daarom een puntje minder voor de service. Want dit behoort toch echt tot de basis van het gastheerschap. Klein beetje muziek op de achtergrond zou prettig geweest zijn, maar deze stond zo zacht dat ze deze beter uit konden zetten. Misschien is het hun stijl, misschien zijn ze het vergeten, maar het viel me gewoon op. Kom zeker eens terug.
lietzebas .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Echt de moeite waard! Zeer attente bediening. Informeel maar wel ingetogen. En alles op het juiste moment. De ambiance is sfeervol en verzorgd. Eerst buiten op het terras-met mooi uitzicht op het achtergelegen park- een goed glas huiswijn gedronken, vergezeld van een garnituur en een mooie amuse. Vervolgens binnen genoten van de smaakvolle en mooi gepresenteerde gerechten. Gekoeld water en brood wordt steeds zeer attent aangevuld en staat, net zoals amuse en garnituur, niet op de rekening.

Kortom, een fijn restaurant met uitstekende service. Klein minpuntje: op het terras kan het wat rumoerig zijn vanwege de naastgelegen doorgaande weg.
Aart I.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Goede prijs-kwaliteit verhouding, leuke op het seizoen gerichte kaart en attente bediening. Bij het buiten zitten rumoerig door ligging naast de weg.
Anieta S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Een mix van chique en gewoon restaurant. Een restaurant waar je jezelf kunt zijn. Heerlijk eten, bediening zeer vriendelijk, correct en ook persoonlijk. We hadden iets te vieren en daar werd op een leuke manier aandacht aan besteed. Voor ons een toprestaurant.
Agaacye .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Lekker lunch menu met licht rundvlees vooraf, verschillende gebakken vis en een bavarois toe. Mooie amuse met een bitterballetje van kaas. Gewoon goed.
Max V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Goede ambiance. Vriendelijke bediening die pas iets later echt loskwam, maar toen bleek de eigenaresse ook echt een leuk mens te zijn. Eten prima en de prijs was verrassend prettig. Aanradertje! Bovengemiddeld in Nederland.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten bij Auberge Navet. Allereerst hartelijk ontvangen en naar een tafel begeleid. De stoelen zaten direct al prima, erg prettig als je er een paar uur op moet zitten. We kregen direkt een grote karaf met vers water op tafel, vol met ijsblokjes. Die wordt niet in rekening gebracht en In de loop van de avond werd deze nog een keer vervangen door een nieuwe. Na een paar minuten werd er een schaal met heerlijk vers wit en donkerbruin brood gebracht , met roomboter. Super brood met een mooi knapperig korstje. Ook dit was gratis, evenals de originele en lekkere amuses waarvan we ruim werden voorzien. Halverwege de avond werd de broodschaal zelfs nog een keer aangevuld.
Over het eten kan ik kort zijn, we kozen 3 gangen á la carte en alles smaakte even heerlijk. Ik ga hier niet alle gerechten opnoemen, die staan ook op de site te zien, maar de vele verschillende stampotjes , o.a. met raapsteeltjes en rucola die bij de vlees- en visgerechten werden geserveerd waren superlekker.
De nagerechten smolten ook op de tong en de porties waren niet kinderachtig. Prettig hier is ook dat ze zonder problemen op verzoek wijzigingen willen aanbrengen in de combinatie van de gerechten. Als je iets wilt vervangen of bv extra ijs ipv een puddinkje wenst, dan doen ze dat graag.
Het meest opvallend was nog dat de bediening werkelijk 100% was. Niet te afstandelijk en ook niet te aanwezig, en ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is duidelijk dat de organisatie tot in de puntjes geregeld is bij Auberge Navet. Ook de tijd tussen de gangen door wordt perfekt in de gaten gehouden.
Onze complimenten en we komen graag weer eens terug.
Merxveld .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Uitstekende bediening. We werden verwelkomd met een karaf water met ijsblokjes, dat werd nagevuld. Krokant brood bij de amuses en het voorgerecht. Werd ook aangevuld. Heerlijke gerechten. Vooral het voorgerecht met diverse soorten kaas was apart.
Zeker een aanrader.