Auberge Navet

Arnhemseweg 350 7334 AC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge Navet

Restaurant Auberge Navet bevindt zich in het voormalige tolhuis dat in 1999 geheel is gerenoveerd. In een sfeervolle inrichting zorgt Sandra met haar team voor een prettige en ontspannen sfeer, waarin je kunt genieten van een gastronomische avond of aangename lunch.

's Zomers kan dat ook buiten op het terras. De jonge keukenbrigade, onder leiding van Cees, kookt met hart en ziel. De producten uit de keuken zijn van een goed ambachtelijk niveau. Klassieke invloeden worden afgewisseld met noviteiten, hetgeen leidt tot verrassende gerechten.

Het restaurant heeft een landelijk karakter en staat in de Guide Rouge van de Michelin. De inspecteurs van deze gids vinden dit dan overduidelijk ook een aangenaam restaurant. Reserveer nu bij Auberge Navet in Apeldoorn en ontdek waarom.

Meer informatie over restaurant Auberge Navet

• Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hebben genoten
Ada S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hebben 6 oktober het 5 gangen verrassingsmenu gegeten met 4 personen. Het eten was geweldig! De bediening was fijn! Top avond gehad!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijke vooraf hapjes bij een drankje. Zeer professionele bediening. En de chocolaadjes en koekjes bij de koffie subliem. Klasse!
Josien L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Een absolute aanrader, geweldig gegeten, rustige sfeer, zeer vriendelijke bediening. Wij hadden een 5 gangen verrassingsmenu en alles was werkelijk overheerlijk.
Berdine K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Voortreffelijke service. Onbeperkt gratis water en broodjes met zoute roomboter.
Gratis amuses van het huis. En dan het eten. Om de vingers bij af te likken. Zowel vlees, vis als vegetarisch.
Fles Barolo erbij gedronken. Topavond gehad.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben natuurlijk weer voor het 5 gangen verrassingsmenu gekozen. Want we weten: altijd goed, lekker en verrassend. En inderdaad, we zijn weer verwend en verrast met een geweldig menu! Subliem!! En zeker voor herhaling vatbaar, kijken we nu alweer naar uit ;). Bedankt Sandra en team!
Rene Z.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met ons gezin hadden we iets te vieren. Het werd een feestelijke avond. Niet in de laatste plaats door Navet: sfeervolle ambiance, professioneel en sympathiek personeel en voortreffelijke gerechten.
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk en smaakvol gegeten. Vriendelijke bediening. Abosluut een aanrader
W. A. V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker gegeten, goede charmante bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
M.g.c. F.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten in de rustige ambiance. Zeer vriendelijke bediening en persoonlijke aandacht.
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Wij hadden gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu. Zoals altijd bij Navet genoten van alle heerlijkheden en de uitstekende bediening.
Andre S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Weg lekker gegeten. Fijne ambiance
Mink Jaap Y.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk genoten van alle nekkernijen van het 5 gangen verrassingszomermenu! We komen hier zeker nogmaals terug!!!
Johannes R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prima restaurant!
Branko P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het is zoals het hoort voor zo een restaurant
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige bediening! Goede sfeer.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Kreeften menu genomen, was weer zalig
Mame M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
In het kader van de Restaurantweken hebben we gegeten bij Auberge Navet in Apeldoorn. Het is ons goed bevallen.

Nadat we door de gastvrouw waren ontvangen werden we meteen naar onze tafel geleid en werd meteen aangegeven welke gerechten we beter niet konden bestellen vanwege onze schriftelijk doorgegeven dieetwensen. Ook werd meteen een grote karaf water op tafel gezet.
Al snel kwamen een aantal heerlijke amuses op tafel en er werd ook voldoende lekker bruin en donkerbruin brood geserveerd.

De gerechten van het menu waren mooi zacht van smaak. De porties van voor- en hoofdgerecht waren royaal. En dat gold ook voor het nagerecht.
We sloten de avond af met koffie, waarbij mijn tafelgenoot friandises nam.

Het restaurant is gevestigd in één van de oude tolhuizen aan de Arnhemse weg in Apeldoorn en heeft een knusse inrichting.

Ook hier was het assortiment aan vruchtensappen beperkt. En het schuieren van het tafelkleed voór het nagerecht mogen ze wat ons betreft wél invoeren.

De beschreven minpuntjes zijn maar klein en zullen zeker geen aanleiding zijn om niet nog eens naar Auberge Navet af te reizen.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gedineerd, rustige sfeervolle ambiance. Echt een aanrader.
Loura P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018