Auberge Navet

Arnhemseweg 350 7334 AC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge Navet

Restaurant Auberge Navet bevindt zich in het voormalige tolhuis dat in 1999 geheel is gerenoveerd. In een sfeervolle inrichting zorgt Sandra met haar team voor een prettige en ontspannen sfeer, waarin je kunt genieten van een gastronomische avond of aangename lunch.

's Zomers kan dat ook buiten op het terras. De jonge keukenbrigade, onder leiding van Cees, kookt met hart en ziel. De producten uit de keuken zijn van een goed ambachtelijk niveau. Klassieke invloeden worden afgewisseld met noviteiten, hetgeen leidt tot verrassende gerechten.

Het restaurant heeft een landelijk karakter en staat in de Guide Rouge van de Michelin. De inspecteurs van deze gids vinden dit dan overduidelijk ook een aangenaam restaurant. Reserveer nu bij Auberge Navet in Apeldoorn en ontdek waarom.

Meer informatie over restaurant Auberge Navet

• Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prima restaurant!
Branko P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het is zoals het hoort voor zo een restaurant
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige bediening! Goede sfeer.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Kreeften menu genomen, was weer zalig
Mame M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
In het kader van de Restaurantweken hebben we gegeten bij Auberge Navet in Apeldoorn. Het is ons goed bevallen.

Nadat we door de gastvrouw waren ontvangen werden we meteen naar onze tafel geleid en werd meteen aangegeven welke gerechten we beter niet konden bestellen vanwege onze schriftelijk doorgegeven dieetwensen. Ook werd meteen een grote karaf water op tafel gezet.
Al snel kwamen een aantal heerlijke amuses op tafel en er werd ook voldoende lekker bruin en donkerbruin brood geserveerd.

De gerechten van het menu waren mooi zacht van smaak. De porties van voor- en hoofdgerecht waren royaal. En dat gold ook voor het nagerecht.
We sloten de avond af met koffie, waarbij mijn tafelgenoot friandises nam.

Het restaurant is gevestigd in één van de oude tolhuizen aan de Arnhemse weg in Apeldoorn en heeft een knusse inrichting.

Ook hier was het assortiment aan vruchtensappen beperkt. En het schuieren van het tafelkleed voór het nagerecht mogen ze wat ons betreft wél invoeren.

De beschreven minpuntjes zijn maar klein en zullen zeker geen aanleiding zijn om niet nog eens naar Auberge Navet af te reizen.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gedineerd, rustige sfeervolle ambiance. Echt een aanrader.
Loura P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk gegeten!
Aad M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Mijn vrouw en ik hebben een gezellige avond gehad in uw restaurant en genoten van een heerlijk 5 gangen verrassings-diner.
A. Moerman
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Originele gerechten tegen een mooie prijs. Echt lekker gegeten en je krijgt ook best veel. Klein verbeterpuntje is het aanbieden van een wijnarrangement maar het kan ook zijn dat ik dit over het hoofd heb gezien.
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Misschien niet de meest hippe zaak van de omgeving maar zeker één van de betere wat betreft het culinair niveau. De prijs-kwaliteitsverhouding is hier dik in orde. De chef is klassiek opgeleid en dat proef je aan de wijze waarop hij bijvoorbeeld een klassieker als bearnaisesaus bereid. Grote klasse! Een volgende keer doen wij eens à la carte in plaats van het zeer smakelijke 5-gangen verrassingsmenu. Jazeker, wij komen terug!

Pas wel op met parkeren: vanuit centrum Apeldoorn ben je geneigd de eerste parkeerplaats te kiezen en deze is vaak vol. Je moet dan achteruit een drukke verkeersweg op (levensgevaarlijk!) om zodoende het tweede parkeerterrein te bereiken. De eigen doorgang naar dat tweede terrein wordt geblokkeerd door de bedrijfsauto...
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Hadden een surprise menu, met een verrassende culinaire samenstelling. Tekst en uitleg waaruit dit was samengesteld en smullen maar. Vijf gangen, met voldoende tussenpozen om even na te genieten. De volgende keer toch ook eens proberen van de kaart!!
Jannemanishere .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018

Rob O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Dessrt in diverse gedeeltes heerlijk maar wellicht wat erg volumineus, daarna bij de koffie de friandises echr re veel. Zeer prettige bediening.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
In een woord prima voor elkaar.Genoten van de gerechten en de wijn.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Uitstekende bediening t/m het serveren van koffie en thee na het geweldige 5-gangen surprisemenu. Zelfs uitleg bij de keuze van de thee.
Elleke W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Zo hoort eten bij een restaurant te zijn, alles is precies goed! Gastvrijheid, correcte bediening, onverwachte amuses, stijlvol opgediende heerlijke gerechten, goede prijs/kwaliteitverhouding, sfeer en decor. Jammer genoeg wonen we te ver weg om vaker te gaan, maar we hebben onze verjaardagen hier gelukkig al vaak kunnen vieren!
Arjen V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het vijf gangen verrassingsmenu was weer heerlijk en de wijn ook. We kijken nu al uit naar wat Cees en Sandra volgende maand bedenken.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Voor het eten en service geven wij een 9 zeker een aanrader grt Rob&Miek
Giny N.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Vriendelijk ontvangen, lekker gegeten, borden mooi opgemaakt, smaak was goed maar kon nog iets explicieter. Zeker een adres om vaker te komen.