Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Annemie H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wij waren blij verrast met de vriendelijkheid van de gastvrouw en bediening, maar ook met geserveerde gerechten. Deze waren zeer smaakvol en professioneel opgediend.
Wij zullen dit restaurant zeker dit jaar nog een bezoeken.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Leuke gerechtcombinaties. Tonijnachtige vis in een saus van chocola en banaan. Ik kreeg helaas een nagerecht geserveerd dat ik niet besteld had. Sfeervolle zaak met vriendelijke gastvrouw
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Het restaurant ziet er aardig uit; straalt "Limburgse chic uit", bediening gemoedelijk en misschien zelfs iets te servicegericht: er wordt heel vaak gezegd dat je altijd iets bij kunt bestellen en dat ze je graag helpen. De dame die ons hielp was verder superaardig.
Dan het eten. Ik was er met een groepje. Voorgerechten waren redelijk: slakken waren goed, carpaccio was redelijk goed, maar wat die enorme berg sla met te scherpe dressing erop deed...? De hoofgerechten waren niet goed. Steeds werd gezegd dat de borden heet waren en dat komt volgens mij omdat al het eten op een bord in de oven wordt bereid. Snoekbaars was hierdoor veel te droog en de begeleidende zeekraal was droog van een verblijf in de oven.

Typisch een restaurant waar ze in een TV-programma een make-over uitvoeren.
vloemans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Met prachtig weer gegeten op het terras. We waanden ons in Zuid-Europa! 3-gangen menu voor € 23,50 was goed, het dessert met chocoladetaartjes was verrukkelijk! Vriendelijke eigenaresse. Doordat het druk was moesten we wat lang wachten, maar in deze omgeving en bij mooi weer was dat zeker geen probleem.