Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      bavarois
      ijskoffie

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Mariqua88 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Heerlijk gegeten! De eigenaresse heeft passie voor haar vak en verstand van het eten en drank. Ze denkt met je mee (indien gevraagd) en geeft goede tips. Ze zorgt dat je je een welkome en gewaardeerde gast bent door een praatje te maken. Omdat we twee keer in dezelfde week hier gegeten hebben stelde ze zelf een alternatieve invulling van het 3-gangen menu voor! Kwalitatief goed eten, leuk decor, goede service voor een leuke prijs.
bedankt voor de zeer positieve reactie, groetjes Pascalle
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Als je buiten staat dan is de kans aanwezig dat je doorloopt. (hier moeten zij nog eens goed naar moeten kijken, in hun geval zou foto's van de gerechten goed zijn en wat aanpassingen aan het gebouw om het aantrekkelijker te maken).
Maar als je het eten geserveerd krijgt dan is dat boven verwachting lekker. Wij waren erdoor verrast. Dit is echt een adres waar je het liefst iedere week wil eten.
Fati D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Hartelijke ontvangst, je voelt je onmiddelijk op je gemak en welkom.
Erg sfeervolle inrichting en door veel ruimte tussen de tafels intieme sfeer.
Het eten was erg smaakvol en mooi geserveerd. Het dessert du chef, warm cakeje met rode fruit was erg lekker.
Gastvrouw ondanks de volle bezetting bleef heel vriendelijk, spontaan en bediende supersnel.
Francis S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Hele leuk restaurant.
Klantvriendelijk en niet al te lange wachttijd voor de gerechten.
Mooi ingericht en leuke muziek.
Werd ook druk bezocht door bezoekers.
Lekkerbek010 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Hier een 3 gangen diner genuttigd.
Als voor hollandse garnalen gemarineerd met Limburgse mosterd en papayasoep.
Als hoofd rode mul met geitenkaas,zuurkool,en kreeftensaus.
En na crêpes Suzette.Als amuse kregen wij konijnensoep met brood erbij.
De konijnensoep was erg lekker en proefde naar meer zoals het hoort bij een amuse.
Er wordt hier gekookt met verrassende smaakcombinaties die allemaal goed tot hun recht en samen komen.
Persoonlijk houdt ik wel van pittig eten .
Maar door de hoeveelheid en grofheid van zwarte peper werden na een een paar happen de mooie smaakcombinaties weggedrukt hierdoor.
Dit is erg zonde van zowel de papayasoep als de kreeftensaus.
Verder was alles erg lekker en was de bediening uitstekend,correct en heel vriendelijk.
De inrichting is klassiek en chic en het terras is een sfeervolle bistro.
Wij hebben hier een leuke gezellige avond gehad en willen graag nog wat andere gerechten proeven.Wij komen hier zeker nog eens terug
Annemie H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wij waren blij verrast met de vriendelijkheid van de gastvrouw en bediening, maar ook met geserveerde gerechten. Deze waren zeer smaakvol en professioneel opgediend.
Wij zullen dit restaurant zeker dit jaar nog een bezoeken.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Leuke gerechtcombinaties. Tonijnachtige vis in een saus van chocola en banaan. Ik kreeg helaas een nagerecht geserveerd dat ik niet besteld had. Sfeervolle zaak met vriendelijke gastvrouw
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Het restaurant ziet er aardig uit; straalt "Limburgse chic uit", bediening gemoedelijk en misschien zelfs iets te servicegericht: er wordt heel vaak gezegd dat je altijd iets bij kunt bestellen en dat ze je graag helpen. De dame die ons hielp was verder superaardig.
Dan het eten. Ik was er met een groepje. Voorgerechten waren redelijk: slakken waren goed, carpaccio was redelijk goed, maar wat die enorme berg sla met te scherpe dressing erop deed...? De hoofgerechten waren niet goed. Steeds werd gezegd dat de borden heet waren en dat komt volgens mij omdat al het eten op een bord in de oven wordt bereid. Snoekbaars was hierdoor veel te droog en de begeleidende zeekraal was droog van een verblijf in de oven.

Typisch een restaurant waar ze in een TV-programma een make-over uitvoeren.
vloemans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Met prachtig weer gegeten op het terras. We waanden ons in Zuid-Europa! 3-gangen menu voor € 23,50 was goed, het dessert met chocoladetaartjes was verrukkelijk! Vriendelijke eigenaresse. Doordat het druk was moesten we wat lang wachten, maar in deze omgeving en bij mooi weer was dat zeker geen probleem.