Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
De reservering was om 19.00uur,een leuke locatie veel tafels bezet.
Het leek een geslaagde avond te worden.
De drankjese en een amuse werden geserveerd nadat de bestelling was opgenomen.
Het duurde echter tot 20.00uur voordat het voorgerecht werd geserveerd.
Om 20.30uur gevraagd wanneer het hoofgerecht geserveerd werd omdat het toch wel lang ging duren. Het antwoord was dat het zeker nog een kwartier ging duren het ging nl per 2 of 3 tafels. De vraag of het soms drukker was dan ze verwachte werd ontkent, het verliep normaal!
Na 20 minuten hebben we besloten niet langer op het hoofdgerecht te wachten
Er werd uitgebreid excuses gemaakt hiervoor en er werd aangeboden dat wij niet hoefden te betalen voor de drankjes en de voorgerechten! Dit vond ik coulant, maar mijn tip is toch mensen niet zolang op hun maaltijd te laten wachten.

karinhendriks76 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Het is ons goed bevallen. We kregen zelfs een welkomsgerechtje van de kok. Dit was heerlijk en heel attent. Het is was goed, wij hebben er van genoten. Zeker een aanrader.
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Helaas werd ons etentje met de AH restaurantbon een teleurstelling. Nadat ons een tafeltje was aangewezen gebeurde er 20 minuten niets. Men liep straal langs ons heen zonder ons zelfs aan te kijken. Toen mochten we een drankje bestellen en volgde er een potje olijfjes, weer 20 minuten later volgde een amuse. Ruim een half uur daarna kwam het voorgerecht. Niet de beloofde gemarineerde kipreepjes op salade, maar een hoopje uiteen geplozen kipfilet, leek zodanig met zout, smaakversterkers en bouillonpoeder toegetakeld dat er geen herkenbare smaak meer overbleef. Gelukkig lag de sla ernaast en was daar niets mee gedaan. Twee uur na aankomst kregen wij ons hoofdgerecht. Smakeloze groenteblokjes, onbestemde sausjes, te gare vis, overgepaneerde schnitzel en niet te kauwen biefstuk. Ook het dessert was treurig. Alleen de verse aardbeien waren een eerlijk product. Voor een culinaire ervaring is dit adres geen aanrader. De plek is geweldig, middenin Vaals, het restaurant is heel smaakvol ingericht en de stoelen zitten prima. Maar de kok mag wel weer eens op cursus. Misschien is Herman den Blijker een idee?
ellievosse .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Voorgerecht en nagerecht was goed maar het hoofdgerecht slecht. Het vlees was gewoon taai . Het waren nogwel diamant haasjes
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Soort mix grill. Was echt geen 300 gram per pp. Vlees was droog, biefstuk te gaar en de saus dreef op het bord. Slappe bak groente. Echt geen €70,- waarde!
Eduardo49 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Sfeer en bediening is niets op aan te merken. Eten was goed en voldoende biefstuk was goed op een na dat waren meerdere kleine stukjes(taai). Na een opmerking hier over werd ons meteen ter compensatie gratis koffie voor vier personen aangeboden. goed afgehandeld.
Auberge Napoleon is een restaurant dat ik normaal ook nog wel eens zal bezoeken.
Voor ik het vergeet de huiswijn was perfect en de prijzen voor de drank zeker in orde.
Mariqua88 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Heerlijk gegeten! De eigenaresse heeft passie voor haar vak en verstand van het eten en drank. Ze denkt met je mee (indien gevraagd) en geeft goede tips. Ze zorgt dat je je een welkome en gewaardeerde gast bent door een praatje te maken. Omdat we twee keer in dezelfde week hier gegeten hebben stelde ze zelf een alternatieve invulling van het 3-gangen menu voor! Kwalitatief goed eten, leuk decor, goede service voor een leuke prijs.
bedankt voor de zeer positieve reactie, groetjes Pascalle
MaxKritikus .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Supermooie lokatie, maar het eten heeft ons teleurgesteld. Vlees was niet lekker op smaak, te kleine portie en de gepofte aardappel leek eerder uit de microwave dan uit de grill/oven ( Hij was namelijk eerder gekookt dan enigszins aangebakken) De verwachte sourcreme in mijn aardappel leek een soort verzuurde mayonaise.

Ook veel te duur voor wat we kregen, ondanks de mooie interieur.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Als je buiten staat dan is de kans aanwezig dat je doorloopt. (hier moeten zij nog eens goed naar moeten kijken, in hun geval zou foto's van de gerechten goed zijn en wat aanpassingen aan het gebouw om het aantrekkelijker te maken).
Maar als je het eten geserveerd krijgt dan is dat boven verwachting lekker. Wij waren erdoor verrast. Dit is echt een adres waar je het liefst iedere week wil eten.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Het eten was uitstekend, de bediening zeer vriendelijk, maakte ook een praatje met de gasten en de entourage was gewoon schitterend
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Geweldige bediening en super gastvrij. Ook het meedenken voor onze dochter van 6 jaar was niets te veel en werd alles mogelijk gemaakt.
Fati D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Hartelijke ontvangst, je voelt je onmiddelijk op je gemak en welkom.
Erg sfeervolle inrichting en door veel ruimte tussen de tafels intieme sfeer.
Het eten was erg smaakvol en mooi geserveerd. Het dessert du chef, warm cakeje met rode fruit was erg lekker.
Gastvrouw ondanks de volle bezetting bleef heel vriendelijk, spontaan en bediende supersnel.
Francis S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Hele leuk restaurant.
Klantvriendelijk en niet al te lange wachttijd voor de gerechten.
Mooi ingericht en leuke muziek.
Werd ook druk bezocht door bezoekers.
Jcobben .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
We zijn al vaker in dit restaurant geweest en iedere keer is het lekker. Nu kregen we van het huis een venkel/mosterd soep en die was verrukkelijk. Zelf geen fan van venkel maar deze was heerlijk. Het voorgerecht was rode kool met parelhoen en hoofdgercht was een schnitzel met krokante laag en pepersaus. Als nagerecht een mouse au chocolat. Alles wat we hadden was goed aangekleed en porties waren goed. Als je hier met honger weggaat ben je het zelf schuld. Het restaurant heeft een goede ambiance mede door de gastvrouw. Zij weet veel van de gerechten en heeft veel plezier aan haar restaurant.

Kortom een goede aanrader met een zachte prijs.
nelliejans .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Omdat wij de soep van de dag niet graag lustten (spruitensoep), kozen we voor de vissoep. Als amuse kwam er toch een klein kommetje spruitensoep en de vissoep was écht niet lekker. Ze had een zurige smaak en in mijn bord lagen 5 grote tenen look... De hoofdschotel was OK.
Franco33 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
erg lang moeten wachten op een lauwe soep. deze werd na 2 uur en 10 minuten geserveerd. niemand die kwam vragen of je nog iets wilde drinken. erg druk in de zaak en minimale bediening.
jammer............
latak .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Zaterdagavond bij Auberge Napoleon gaan eten. Gereserveerd om 19 uur. Duurde lang voor onze bestelling werd opgenomen, vervolgens meer dan een uur gewacht op ons voorgerecht. Werd er maar 1 voorgerecht gebracht, het andere zijn we moeten gaan vragen. Was ze vergeten mee te nemen! Vervolgens pas om half 10 ons hoofdgerecht. Gerechten veel te sterk gekruid, erg overheersend. We hebben het dessert laten zitten en zijn gegaan.
Bodelier .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
In een gezellig restaurant met een goede en correcte bediening hebben wij afgelopen vrijdag een 3 gangen menu gehad. Vooraf kregen we 3 amuses die lekker waren, maar ook pittig. Het voorgerecht was lauwwarme zalm met courgettesalade. De zalm was niet lauwwarm, maar zo warm dar ik even moest wachten alvorens te kunnen beginnen met eten. De smaak was verder goed. Het hoofdgerecht was rode mul met zuurkool, gegratineerd met geitenkaas. De kaas was helaas veel te pittig waardoor je geen zuurkool en ook gen vis meer proefde. Na de kaas te hebben verwijderd proefde je wel de mul die goed gegaard en lekker was. Het nagerecht was prima. Jammer dat de vriendelijke gastvrouw vergeten was om de dessertwijn koel te zetten.
Al met al was het een leuke avond met wat kleine missers. Het is zeker een restaurant om nog eens naar terug te gaan.
jmeijers58 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Met de AH-restaurantactie hier gegeten. Menu van 25,00. Voorgerecht: gorgonzola-peer soep: nog nooit zo'n lekkere soep gegeten, daarna kalfsteak met truffelsaus heerlijk en als dessert perziktaartje met warme vanillesaus, super. Bediening was ontzettend aardig en gastvrij. Het geheel was boven onze verwachting. Dit is absoluut een aanrader, wij gaan in ieder geval terug.
Lekkerbek010 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Hier een 3 gangen diner genuttigd.
Als voor hollandse garnalen gemarineerd met Limburgse mosterd en papayasoep.
Als hoofd rode mul met geitenkaas,zuurkool,en kreeftensaus.
En na crêpes Suzette.Als amuse kregen wij konijnensoep met brood erbij.
De konijnensoep was erg lekker en proefde naar meer zoals het hoort bij een amuse.
Er wordt hier gekookt met verrassende smaakcombinaties die allemaal goed tot hun recht en samen komen.
Persoonlijk houdt ik wel van pittig eten .
Maar door de hoeveelheid en grofheid van zwarte peper werden na een een paar happen de mooie smaakcombinaties weggedrukt hierdoor.
Dit is erg zonde van zowel de papayasoep als de kreeftensaus.
Verder was alles erg lekker en was de bediening uitstekend,correct en heel vriendelijk.
De inrichting is klassiek en chic en het terras is een sfeervolle bistro.
Wij hebben hier een leuke gezellige avond gehad en willen graag nog wat andere gerechten proeven.Wij komen hier zeker nog eens terug