Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      bavarois
      ijskoffie

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
We moesten nogal lang wachten op het hoofdgerecht. De service was vriendelijk, maar het leek alsof de dame die bediende nogal gestresst/onrustig was. Ze nam weinig tijd om even rustig bij onze tafel te staan, te vragen of alles naar wens was, enz. Het eten was goed maar niet excellent. De entourage is ouderwets, maar beslist wel gezellig en knus.
n.kremers .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Eten was prima, het restaurant zag er zeer sfeervol uit.
De service liet te wensen over we waren er om 07:00 uur en hebben om 10:45 uur om het dessert gevraagd en meteen de rekening, ze waren ons min of meer vergeten !!
bakkertje53 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Het was een warm en thuisgevoel restaurant. Met zeer vriendelijke en kundig personeel.
Het eten was uitstekend, met als verrassing een klein soepje vooraf.(dit kwam als groet van de keuken). Wij gaan zeker nog eens terug om ook andere gerechten te proeven.
i.m.a. V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Dit was de 2e keer dat we in dit restaurant hebben gegeten. Dit keer hebben we genoten van het AH actiemenu. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit 3 opties. Dat is lang niet overal zo. De porties waren ruim voldoende en de kwaliteit prima. Gezellige bediening.
Tofra S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Bij binnenkomst werden we gelijk verwelkomt door de kok, die ons vanuit de open keuken begroette. Hij zou ons een smakelijk maal voorzetten, en dat hebben hij en zijn vrouw ook gedaan. Vooraf kregen we olijven en een amuse van het huis. En vervolgens gingen we voor de kipreepjes en de champignons. Een royale portie. Ook de diamanthaas met portsaus was zeer smakelijk. Omdat de porties zo royaal waren, hebben we als derde gang koffie besteld. Een leuke avond, vriendelijke bediening, en een beetje het idee ergens in Frankrijk te zijn geweest, in een auberge.
gerdarini .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
We vonden de service super we waren met de bonnen van Albert heijn, kregen eerst een amuse en daarna het drie gangen menu het eten was goed en genoeg keuze voor Ah bon
Een aanrader
Greetje H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. We kregen net als alle andere gasten meteen een bakje olijven en daarna een kopje bouillon, erg leuk. De keuze voor het menu is beperkt, maar er staan lekkere dingen op. Het voorgerecht salade met kip, was heerlijk en erg veel. We hadden er bijna voldoende aan !! Ook de hoofdgerechten waren lekker. De bediening is vriendelijk. Jammer dat je een fles water moet kopen, want het kraanwater in Nederland is ook erg lekker.
Zolderworm .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Op zich hebben we best goed gegeten bij Auberge Napoleon. We deden het Albert Heijn menu en hadden het diamanthaasje met portsaus. Op zich een beetje weinig groenten, maar het haasje was voortreffelijk, evenzo de portsaus. Ook over de bediening zijn we goed te spreken. Maar die inrichting van het restaurant! Ik weet het wel: smaken verschillen. Maar wat deed dit pijn aan onze ogen. Lelijke bakstenen binnenmuren, knalrode wanden, een ondraaglijk geel-oker plafond. En overal de meest wanstaltige kitsch-voorwerpen. Geen enkel punt van rust of schoonheid. Alles om ons heen schreeuwde: wij zijn lelijk! Hoog tijd voor een complete make-over.
puckvanzon .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We vonden alles erg lekker.
Dat we van te voren een groetje uit de keuken kregen sprak ons ook erg aan.
De inrichting en de sfeer waren prima.
Ook de bediening was heel persoonlijk.
JoepWB .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Erg gezellig restaurant, heel leuk aangekleed en goed verzorgd. Bediening, waaronder de eigenaresse, is zeer behulpzaam, spontaan en vriendelijk. Eten was erg lekker, hier komen we zeker nog een keer terug!
peet61 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Hier kun je goed eten in een mooie omgeving. Mooi glaswerk en andere objecten uitgestald in kasten, maar ook op andere plaatsen. Mooi gedekte tafels, prachtig dakterras.
Iedere gast kreeg eerst een amuse van de zaak, bouillon, toast, gebakken uienrjng met tatziki.
Varkensmedaillons waren uitstekend, ik had de diamant haasjes die helaas aan 1 kant een beetje taai waren maar wel met heerlijke portsaus. Champignons in roomsaus ook heel lekker.als dessert een goede koffie en het dessert du chef was witte en bruine chocolade mousse met aardbeiensaus, gegarneerd met aalbessen en daarnaast nog heerlijk rijpe meloen met bosbessen. Niets dan lof over dit etablissement.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Erg fijn restaurant. Netjes en smaakvol ingericht. Bediening super. Zeer attent en met veel uitleg.
Gebruik gemaakt van de AH-actie en daarmee kon je uit een keuzemenu kiezen. Het menu zelf staat op hun site en daar kan je van te voren al op kijken wat opties zijn. Kregen als amuse een soepje. We hebben er als voorgerechten de salade met kipreepjes en champignons. Dat was goed en meer dan voldoende. Als hoofdgerecht de vis gegeten en die was heerlijk. Nagerecht van de chef was erg lekker m.n. mousse.

rvankalken .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Wij gingen voor de AH actie met het gevoel van wij zien wel.
Het werd een dinner van hoge kwaliteit, eigenlijk een 11.
Wij werden zeer goed ontvangen en er was goede sfeer-muziek waarbij ook nog aan tafel bij gepraat kon worden.
Kortom goede service, goed eten en een prachtige omgeving.
EEN AANRADER, ook zonder AH actie.
svb89 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Erg genoten van het eten! En de service was meer dan top, ook de gezellige olijfjes met kaas op tafel. En dan ook nog een heerlijke amuse, groetje uit de keuken! :) echt een aanrader!
timmep .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het is een tamelijk chique restaurant. Het eten was goed en lekker, maar we hebben wel geweten dat we met 'n AH-kaart kwamen. We kregen geen normale menukaart, maar officiëel een map met alleen het AH-menu. Hierdoor voelden we ons als een bedelaar, die bij de gratie gods in dit chique restaurant mocht komen eten. Dat was heel vervelend. De bediening liet op zich wachten en door een verkeerd verstaan verzoek moesten we nóg langer wachten.
Hier komen we dus niet graag terug om te eten, omdat we ons niet bij het kapitaalkrachtig volk kunnen aansluiten.
tuerkiseva .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Het tweede eten was inderdaad gratis maar de rekening voor alles andere was uitzonderlijk hoog. Geen aanrader voor vrienden!
ham.vonken .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Bediening heel vriendelijk en attent
Eten was lekker en goed verzorgd en er werd goed rekening gehouden met de glutenallergie
van mijn vrouw
Dus voor herhaling vatbaar
Gezellig en sfeervolle lokatie
stokroos .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
we hebben er lekker gegeten in een leuk ingericht restaurant.
Het eten was lekker vooral de schol was uitmuntend.
De bediening was prettig maar soms moesten we lang wachten tussen de gangen door.
Verder vonden we het jammer dat we een menukaart kregen met speciaal voor a/h-klanten geselecteerde menu`s en niet de gewone kaart.
visserma1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Zeer attente bediening. Een vrouw die haar vak verstaat. Het drie gangen menu was smakelijk en goed verzorgd. De ambiance hoorde bij het gebouw. Het hoeft niet je smaak te zijn.
sjoukjeheida .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
We werden hartelijk ontvangen en zijn uitermate tevreden, hebben genoten van het keuzemenu en kwamen hier terecht vanwege de ah-diner actie. Iedere gang was met zorg bereid, vooral de salade met kip vond ik erg lekker. Mijn man vond de varkensmedallions zeer smaakvol, ook de appetizer die ons werd aangeboden (bouillon en kippenvleugel) was heerlijk, kortom op z'n Fries 'net stinne mar hinne' (niet omdralen maar bezoeken)