Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      bavarois
      ijskoffie

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Met de AH restaurantactie bij dit gezellige restaurant / herberg gegeten, echt iets voor wie van lekker kneuterig houdt. De inrichting van het restaurant is wat gedateerd, maar verder bezorgt de gastvrouw je een heel warm welkom en heeft voor iedereen een leuk praatje! Het eten was lekker, alleen was de diamanthaas een beetje lauw en taai. Verder heerlijk en de amuse was een ware verrassing! Ook de champignons in roomsaus vooraf waren verrukkelijk.
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Geen 2e bezoek waard.Ober met enorme pretenties die niet waar gemaakt worden en brutaal.Trage bediening, soep te zout , vlees taai koffie zelfs slap , gedateerd interieur.
Positief de amuse .En de vriendelijke eigenaresse. Al met al een flop.
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Op 1-10-2015 gebruik gemaakt van de AH-voucher. Hiervoor was een speciaal menu waarvan heerlijk hebben gegeten. Prima en aardige bediening in een hele bijzondere ambiance. B,W,D, en B uit Almere
System D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Uit de voorgerechten koos ik de gebakken champignons in een heerlijke kruidige roomsaus. Het hoofdgerecht mocht er ook zijn, een diamanthaas van mals en sappig rundvlees met een voortreffelijke bijpassende portsaus. Daarbij geserveerd een goed aangemaakte spinazie à la crème en knapperige frites. De service en bediening was heel goed. Het interieur had een klassiek/chique uitstraling met een knapperend haardvuur dat in zijn geheel een warme huiselijke sfeer opriep.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
We moesten nogal lang wachten op het hoofdgerecht. De service was vriendelijk, maar het leek alsof de dame die bediende nogal gestresst/onrustig was. Ze nam weinig tijd om even rustig bij onze tafel te staan, te vragen of alles naar wens was, enz. Het eten was goed maar niet excellent. De entourage is ouderwets, maar beslist wel gezellig en knus.
N.kremers K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Eten was prima, het restaurant zag er zeer sfeervol uit.
De service liet te wensen over we waren er om 07:00 uur en hebben om 10:45 uur om het dessert gevraagd en meteen de rekening, ze waren ons min of meer vergeten !!
i.m.a. V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Dit was de 2e keer dat we in dit restaurant hebben gegeten. Dit keer hebben we genoten van het AH actiemenu. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit 3 opties. Dat is lang niet overal zo. De porties waren ruim voldoende en de kwaliteit prima. Gezellige bediening.
Tofra S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Bij binnenkomst werden we gelijk verwelkomt door de kok, die ons vanuit de open keuken begroette. Hij zou ons een smakelijk maal voorzetten, en dat hebben hij en zijn vrouw ook gedaan. Vooraf kregen we olijven en een amuse van het huis. En vervolgens gingen we voor de kipreepjes en de champignons. Een royale portie. Ook de diamanthaas met portsaus was zeer smakelijk. Omdat de porties zo royaal waren, hebben we als derde gang koffie besteld. Een leuke avond, vriendelijke bediening, en een beetje het idee ergens in Frankrijk te zijn geweest, in een auberge.
Greetje H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. We kregen net als alle andere gasten meteen een bakje olijven en daarna een kopje bouillon, erg leuk. De keuze voor het menu is beperkt, maar er staan lekkere dingen op. Het voorgerecht salade met kip, was heerlijk en erg veel. We hadden er bijna voldoende aan !! Ook de hoofdgerechten waren lekker. De bediening is vriendelijk. Jammer dat je een fles water moet kopen, want het kraanwater in Nederland is ook erg lekker.
peet61 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Hier kun je goed eten in een mooie omgeving. Mooi glaswerk en andere objecten uitgestald in kasten, maar ook op andere plaatsen. Mooi gedekte tafels, prachtig dakterras.
Iedere gast kreeg eerst een amuse van de zaak, bouillon, toast, gebakken uienrjng met tatziki.
Varkensmedaillons waren uitstekend, ik had de diamant haasjes die helaas aan 1 kant een beetje taai waren maar wel met heerlijke portsaus. Champignons in roomsaus ook heel lekker.als dessert een goede koffie en het dessert du chef was witte en bruine chocolade mousse met aardbeiensaus, gegarneerd met aalbessen en daarnaast nog heerlijk rijpe meloen met bosbessen. Niets dan lof over dit etablissement.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Erg fijn restaurant. Netjes en smaakvol ingericht. Bediening super. Zeer attent en met veel uitleg.
Gebruik gemaakt van de AH-actie en daarmee kon je uit een keuzemenu kiezen. Het menu zelf staat op hun site en daar kan je van te voren al op kijken wat opties zijn. Kregen als amuse een soepje. We hebben er als voorgerechten de salade met kipreepjes en champignons. Dat was goed en meer dan voldoende. Als hoofdgerecht de vis gegeten en die was heerlijk. Nagerecht van de chef was erg lekker m.n. mousse.

timmep .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het is een tamelijk chique restaurant. Het eten was goed en lekker, maar we hebben wel geweten dat we met 'n AH-kaart kwamen. We kregen geen normale menukaart, maar officiëel een map met alleen het AH-menu. Hierdoor voelden we ons als een bedelaar, die bij de gratie gods in dit chique restaurant mocht komen eten. Dat was heel vervelend. De bediening liet op zich wachten en door een verkeerd verstaan verzoek moesten we nóg langer wachten.
Hier komen we dus niet graag terug om te eten, omdat we ons niet bij het kapitaalkrachtig volk kunnen aansluiten.
sjoukjeheida .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
We werden hartelijk ontvangen en zijn uitermate tevreden, hebben genoten van het keuzemenu en kwamen hier terecht vanwege de ah-diner actie. Iedere gang was met zorg bereid, vooral de salade met kip vond ik erg lekker. Mijn man vond de varkensmedallions zeer smaakvol, ook de appetizer die ons werd aangeboden (bouillon en kippenvleugel) was heerlijk, kortom op z'n Fries 'net stinne mar hinne' (niet omdralen maar bezoeken)
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Op zondag 09 augustus bij Auberge Napoleon wezen eten. Zeer vriendelijke ontvangst van de gastvrouw. Na eerst een overheerlijke amuse (Verrassend) echt genoten van het diner. De bediening was TOP.
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
We werden hartelijk ontvangen en naar een leuke tafel op het dakterras begeleid. Het drankje kwam snel. Dat was overigens het laatste dat snel was. Het voorgerecht werd na 1 1/2 uur gebracht en het hoofdgerecht 3 kwartier later. Het nagerecht duurde maar een kwartiertje. Overigens was het eten prima en het personeel erg vriendelijk. Jammer dat het zo vreselijk lang duurde en dat bij een half leeg restaurant.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
met ah actie 3 gangen. 3x niks. amuse: soepje was smakelijk, loempiaatje was bevroren vanbinnen. voorgerecht: paddenstoelen in saus was een smaakloze lauwe brij. hoofdgerecht: scholfilet een kleffe bremzoute vis met een heel vreemde structuur. toetje was redelijk zag er leuk uit, maar met verse aardbeien kan je niet veel fout doen. het ijsje in het glaasje was taai.
na een klacht over de zoute vis kregen we koffie gratis, maar de kok bleef erbij dat hij niets fout had gedaan.
al met al slecht.
wij vragen ons af hoe het kan dat parfait-ijs taai kan zijn en waarom er diezelfde avond geklaagd was over de vis die alleen te zout zou zijn geweest, maar niets over de structuur en de champignons. Is dit nu zoeken of waar zijn sommige gasten mee bezig als het erg warm is?
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
De reservering was om 19.00uur,een leuke locatie veel tafels bezet.
Het leek een geslaagde avond te worden.
De drankjese en een amuse werden geserveerd nadat de bestelling was opgenomen.
Het duurde echter tot 20.00uur voordat het voorgerecht werd geserveerd.
Om 20.30uur gevraagd wanneer het hoofgerecht geserveerd werd omdat het toch wel lang ging duren. Het antwoord was dat het zeker nog een kwartier ging duren het ging nl per 2 of 3 tafels. De vraag of het soms drukker was dan ze verwachte werd ontkent, het verliep normaal!
Na 20 minuten hebben we besloten niet langer op het hoofdgerecht te wachten
Er werd uitgebreid excuses gemaakt hiervoor en er werd aangeboden dat wij niet hoefden te betalen voor de drankjes en de voorgerechten! Dit vond ik coulant, maar mijn tip is toch mensen niet zolang op hun maaltijd te laten wachten.

Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Helaas werd ons etentje met de AH restaurantbon een teleurstelling. Nadat ons een tafeltje was aangewezen gebeurde er 20 minuten niets. Men liep straal langs ons heen zonder ons zelfs aan te kijken. Toen mochten we een drankje bestellen en volgde er een potje olijfjes, weer 20 minuten later volgde een amuse. Ruim een half uur daarna kwam het voorgerecht. Niet de beloofde gemarineerde kipreepjes op salade, maar een hoopje uiteen geplozen kipfilet, leek zodanig met zout, smaakversterkers en bouillonpoeder toegetakeld dat er geen herkenbare smaak meer overbleef. Gelukkig lag de sla ernaast en was daar niets mee gedaan. Twee uur na aankomst kregen wij ons hoofdgerecht. Smakeloze groenteblokjes, onbestemde sausjes, te gare vis, overgepaneerde schnitzel en niet te kauwen biefstuk. Ook het dessert was treurig. Alleen de verse aardbeien waren een eerlijk product. Voor een culinaire ervaring is dit adres geen aanrader. De plek is geweldig, middenin Vaals, het restaurant is heel smaakvol ingericht en de stoelen zitten prima. Maar de kok mag wel weer eens op cursus. Misschien is Herman den Blijker een idee?
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Soort mix grill. Was echt geen 300 gram per pp. Vlees was droog, biefstuk te gaar en de saus dreef op het bord. Slappe bak groente. Echt geen €70,- waarde!
Eduardo49 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Sfeer en bediening is niets op aan te merken. Eten was goed en voldoende biefstuk was goed op een na dat waren meerdere kleine stukjes(taai). Na een opmerking hier over werd ons meteen ter compensatie gratis koffie voor vier personen aangeboden. goed afgehandeld.
Auberge Napoleon is een restaurant dat ik normaal ook nog wel eens zal bezoeken.
Voor ik het vergeet de huiswijn was perfect en de prijzen voor de drank zeker in orde.