Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Ingelande .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Na een hartelijke ontvangst konden we zelf een tafel uitzoeken. Het eten was heerlijk en de bediening was ook goed. We kregen zelfs nog een extra gerecht. De inrichting vonden we passend. Het enige nadeel was de trap die je op moest om bij het restaurant te komen. Dit was voor herhaling vatbaar.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Eten was goed . De bediening was erg vriendelijk en zeker gemotiveerd. Het decor ziet er heel leuk uit. Het is zeker een aanrader. Gr H & M
p.g.g.janssen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Waren hier met 6 personen via de ah actie
De bediening was vriendelijk.
Het duurde erg lang voor dat er een gerechtje uit de keuken kwam dit had wat sneller gekunt
Het hoofdgerecht diamanthaasje was bij 3 van de 4 personen prima bereidt, bij de vierde persoon
Was het vlees wat te lang gebakken en daardoor wat taai.
De andere hoofdrechten waren prima.
Het toetje de chocolademouce was wat karig de framboos had daar wel bij kunnen weggelaten!
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Met de AH restaurantactie bij dit gezellige restaurant / herberg gegeten, echt iets voor wie van lekker kneuterig houdt. De inrichting van het restaurant is wat gedateerd, maar verder bezorgt de gastvrouw je een heel warm welkom en heeft voor iedereen een leuk praatje! Het eten was lekker, alleen was de diamanthaas een beetje lauw en taai. Verder heerlijk en de amuse was een ware verrassing! Ook de champignons in roomsaus vooraf waren verrukkelijk.
peterwfverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Met 8 personen lekker gegeten met de AH aktie. Lekkere extra amuse en verder heel compleet. Groente zou iets meer mogen voor de ouders, de jeugd had er meer dan genoeg aan.
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Geen 2e bezoek waard.Ober met enorme pretenties die niet waar gemaakt worden en brutaal.Trage bediening, soep te zout , vlees taai koffie zelfs slap , gedateerd interieur.
Positief de amuse .En de vriendelijke eigenaresse. Al met al een flop.
pieter175 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Vriendelijke bediening, met name de gastvrouw. Het restaurant is knus en gezellig, zeker in de winter. De gerechten waren wat simpel met name de opmaak. We hebben een gezellige avond gehad wat naast lekker eten ook meetelt. Al met al prima aan te bevelen maar stel je verwachtingspatroon niet te hoog.
Pbouwels .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Plus : bediening, vooraf verassing van de keuken, voorgerecht ( champignons)
Min : tijd tussen serveren gerechten duurde erg lang, hoeveelheid groente bij hoofdmenu karig
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Op 1-10-2015 gebruik gemaakt van de AH-voucher. Hiervoor was een speciaal menu waarvan heerlijk hebben gegeten. Prima en aardige bediening in een hele bijzondere ambiance. B,W,D, en B uit Almere
system .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Uit de voorgerechten koos ik de gebakken champignons in een heerlijke kruidige roomsaus. Het hoofdgerecht mocht er ook zijn, een diamanthaas van mals en sappig rundvlees met een voortreffelijke bijpassende portsaus. Daarbij geserveerd een goed aangemaakte spinazie à la crème en knapperige frites. De service en bediening was heel goed. Het interieur had een klassiek/chique uitstraling met een knapperend haardvuur dat in zijn geheel een warme huiselijke sfeer opriep.
henkiekrikke .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Amuse vooraf was een verrassing en erg lekker. Kerriesoep was heerlijk, champignons waren beetje flauw. Hoofdgerecht super en nagerecht ook. Bediening was vriendelijk en gastvrij. Ambiance was gezellig En nodigt uit om nog eens terug te komen.
4 levensgenieters uit het noorden.

andre.bosten .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Lekker eten, goede bediening, prima sfeervolle inrichting. bediening heeft oog voor detail. al met al een goede verzorgde indruk.
gerardus1 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Ruime porties, gezellig op vrijdagavond. Wij hebben een voorgerecht, diamanthaasje in portsaus en als dessert chocolade mousse echt een aanrader. Met de AH actie kun je kort van te voren ook nog in het weekend terecht. Auto geparkeerd bij Aldi.
nettyduijs .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Auberge Napoleon is een gezellig, sfeervol restaurant op een goede plek gelegen.
Goed toegankelijk en prettig ingericht. De bediening was hartelijk. Het eten was goed en ruim van variatie. Ook de bezetting was goed. Door het tijdstip, gelegen buiten het seizoen, was er
enige wachttijd waar begrip voor werd gevraagd en gekregen. Kortom een avond vullende eet ervaring. Een aanrader voor een ieder.
Corine D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
We moesten nogal lang wachten op het hoofdgerecht. De service was vriendelijk, maar het leek alsof de dame die bediende nogal gestresst/onrustig was. Ze nam weinig tijd om even rustig bij onze tafel te staan, te vragen of alles naar wens was, enz. Het eten was goed maar niet excellent. De entourage is ouderwets, maar beslist wel gezellig en knus.
n.kremers .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Eten was prima, het restaurant zag er zeer sfeervol uit.
De service liet te wensen over we waren er om 07:00 uur en hebben om 10:45 uur om het dessert gevraagd en meteen de rekening, ze waren ons min of meer vergeten !!
bakkertje53 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Het was een warm en thuisgevoel restaurant. Met zeer vriendelijke en kundig personeel.
Het eten was uitstekend, met als verrassing een klein soepje vooraf.(dit kwam als groet van de keuken). Wij gaan zeker nog eens terug om ook andere gerechten te proeven.
i.m.a. V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Dit was de 2e keer dat we in dit restaurant hebben gegeten. Dit keer hebben we genoten van het AH actiemenu. Voor het hoofdgerecht konden we kiezen uit 3 opties. Dat is lang niet overal zo. De porties waren ruim voldoende en de kwaliteit prima. Gezellige bediening.
tofra .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
We hebben gebruik gemaakt van het AH menu. Bij binnenkomst werden we gelijk verwelkomt door de kok, die ons vanuit de open keuken begroette. Hij zou ons een smakelijk maal voorzetten, en dat hebben hij en zijn vrouw ook gedaan. Vooraf kregen we olijven en een amuse van het huis. En vervolgens gingen we voor de kipreepjes en de champignons. Een royale portie. Ook de diamanthaas met portsaus was zeer smakelijk. Omdat de porties zo royaal waren, hebben we als derde gang koffie besteld. Een leuke avond, vriendelijke bediening, en een beetje het idee ergens in Frankrijk te zijn geweest, in een auberge.
gerdarini .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
We vonden de service super we waren met de bonnen van Albert heijn, kregen eerst een amuse en daarna het drie gangen menu het eten was goed en genoeg keuze voor Ah bon
Een aanrader