Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      bavarois
      ijskoffie

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij komen met tussenpozen al een jaar of 35 bij Napoleon Auberge en we konden gelukkig nog 1 dag van te voren een tafeltje reserveren. Voorgerechten waren prima, de garnalen met schaal kon je alleen met je vingers eten, jammer geen water met een schijfje citroen voor je vingers, maar een in folie gewikkeld nat papiertje. Het grill plateau viel een beetje tegen door de spareribs. De tournadeau was heerlijk precies goed medium rare gebakken. Ik had als dessert een dame blanche, maar dit was niet het rijkelijke gevulde bakje met vanille ijs, slagroom en in een aparte kom de warme chocoladesaus. Maar een plat schaaltje met twee zielige plakken ijs waar een iel sausje van mango overheen zat. De chocoladesaus (koud) stond in een heel klein bakje tussen de schijven ijs. Ook misten we het lekkere zelfgemaakte kruidenboter dat altijd in een mooi schaaltje opgediend werd, hiervoor in de plaats kregen we een kuipje roomboter bij het brood. Jammer, wij hadden ons weer verheugd om hier te eten. Ik weet dat tijden veranderen, maar om met kuipjes en lapjes in folie te gaan werken gaat ons net even te ver.
jolanda9497 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het eten was zeer goed, het werd netjes opgediend. Gastvrij ontvangen door eigenaar in een sfeervolle omgeving. Een aanrader voor iedereen die op zijn gemak wil eten.
Bollie-9 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het menu van de AH-restaurantactie was, voor de prijs die er voor stond, OK. Net als de service, hoewel de timing tussen de gangen niet altijd klopte. Kopje decafé voortaan liever niet meer als oploskoffie, dat kan beter! Wat de entourage betreft: de entree is rommelig, maar binnen is het gezellig en knus. Zuinig verwarmen is weliswaar goed voor klimaat en milieu, maar het verblijf in het restaurantgedeelte moet wel aangenaam blijven en mag er niet onder lijden dat de rest van het gebouw (entree, bar,garderobe, toiletten etc) onverwarmd en koud is.
wilmor .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst, eten was goed. Ze doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Een gezellig en schoon restaurant waar je op je gemak kan genieten van heerlijk eten
judith190 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Het is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was ok.
Het restaurant is moeilijk te bereiken als je wat moeilijk te been bent ivm hoge trap.
daveg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Zeer gezellig en relaxed restaurant.
Eten iedere keer erg goed en verrassend en wat ook leuk is zijn de gratis tussengerechtjes.
Kortom gewoon eens proberen!
pnkraus K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
we hebben heerlijk gegeten in auberge Napoleon in Vaals. We hadden onze kortingskaart van de AH actie vergeten. Geen probleem we trekken de korting er gewoon vanaf!!
heidicollins .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Eten was van goede kwaliteit. Vooraf amuse van de chef. Kaart met AH-menu met van elk gerecht twee keuzes maar geen prijs! Hierbij geen drankenkaart met prijzen. Glas wijn besteld en ontving karaf voor 2 glazen (€7,-). Bijlage groente en frites bij hoofdgerecht evenveel voor 4 pers als andere tafel voor 2. Er kon wel nabesteld worden maar tegen de tijd dat dit gearriveerd is, was het vlees koud! Er was een heel lange wachttijd tussen de gangen: gereserveerd voor 19.00u en om 22.20u meteen na dessert afgerekend!!! Jammer, maar ondanks de trage bediening bleef men steeds vriendelijk.
TS89 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Zaterdagavond 19/12 gegeten bij Auberge Napoleon. Het eten was van goede kwaliteit en de aankleding in het restaurant is leuk en sfeervol. De service was goed, correct en zeer vriendelijk. Het enige minpuntje dat ik kan noemen is dat het tempo in de keuken erg laag lag. We hebben zeker drie kwartier gewacht op het voorgerecht (soep en garnalenkroket). Ook duurde het even voordat het hoofdgerecht kwam. De tijd tussen de gerechten was dus te lang. Verder veel lof voor dit restaurant!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Tijdens ons familie weekje in Landal Vaals hier gegeten met de AH bonnen. We werden gelijk vriendelijk ontvangen en ook voor het kleinste lid van de familie (1 jaar) werd gelijk een stoel en speeltjes geregeld. Zeer vriendelijk personeel wat echt hun best doet contact te maken. Prima 3 gangen keuze menu met voor iedereen wat. Lekker eten en juiste portie maat. De bijgerechten konden we bijvragen indien nodig. Leuke aankleding met een " ouderwets" thuis gevoel.
Hj D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Nog niet zo lang geleden hebben we dit prachtbedrijf bezocht. Tijdens onze 3 daagse mini-vakantie aan Vaals via Iens.nl hier beland.
Vanaf minuut 1 voelden we ons thuis, zowel de eigenaresse als haar personeel hebben alles gedaan om het mij, m'n vriendin én Lycke, onze hond het naar de zin te maken!
Het eten, de bediening, de gemütlichkeit, alles klopte!
Het kan dan ook geen verrassing zijn dat we hier ook de 2e dag ons hebben laten verwennen!
En wat was het geval, we kregen dezelfde tafel, de voerbakken, gevuld met hondekoekjes en de andere met water, stonden al klaar, net als 'ons' wijntje die in de wijnkoeler al op tafel stond!
Voor mensen die genieten met hoofdletter G willen ervaren, is dit zeker een aanrader!!
En ook wij gaan zeker weer terugkomen, ook al is Sneek-Vaals een serieus tripje ;)
TESTTESTTEST O.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
amuse: heldere bouillon (erg zout) en lekker loempiaatje
garnalenkroket goed, kleine salade met lekkere dressing
vlees een beetje taai in lekkere saus - groenten en frietjes een beetje karig
dessert lekker: mag een beetje meer zijn!
bwkieft .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wij zijn in de watten gelegd.
De bediening was zeer gastvrij.
Hebben heerlijk gegeten en het was er erg gezellig.
Wij raden dit restaurant dan ook van harte aan.
hettyvangils .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Het was een warme ontvangst door zeer gastvrije mensen
De locatie was heel mooi en sfeervol
Het eten was goed maar vooral ook lekker
Mochten we hier ongewenst in de buurt komen dan gaan we zeker terug naar dit restaurant
Fam. van Gils
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vriendelijk ontvangst, verrassend met extra entree, goed bereid voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Goede en persoonlijke bediening
d.oostwal .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
oer gezellig en net restaurant.vriendelijke bediening,top gegeten,heerlijkmenu met goede uitleg over het eten.speciaal te vermelden de nieuwe kok die zijn eigen idee heeft gegeven aan deze toch al fijne keuken.toppertje!!!!! en een restaurant om zeeeeer aan te bevelen.wat kan een mens genieten van deze limburgse verassing!! pascalle en personeel (ook de dame van de spoelkeuken) ga zo door!!!
Monique K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Knus restaurant in authentiek pand in het midden van Vaals. Eigenaresse geeft persoonlijke aandacht. Eigengemaakte kervelsoep extra gekregen. Wijn per halve liter genomen. Appeltaart bij de koffie was flinke punt. Wij vonden het vooral gezellig!
Ingelande .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Na een hartelijke ontvangst konden we zelf een tafel uitzoeken. Het eten was heerlijk en de bediening was ook goed. We kregen zelfs nog een extra gerecht. De inrichting vonden we passend. Het enige nadeel was de trap die je op moest om bij het restaurant te komen. Dit was voor herhaling vatbaar.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Eten was goed . De bediening was erg vriendelijk en zeker gemotiveerd. Het decor ziet er heel leuk uit. Het is zeker een aanrader. Gr H & M
p.g.g.janssen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Waren hier met 6 personen via de ah actie
De bediening was vriendelijk.
Het duurde erg lang voor dat er een gerechtje uit de keuken kwam dit had wat sneller gekunt
Het hoofdgerecht diamanthaasje was bij 3 van de 4 personen prima bereidt, bij de vierde persoon
Was het vlees wat te lang gebakken en daardoor wat taai.
De andere hoofdrechten waren prima.
Het toetje de chocolademouce was wat karig de framboos had daar wel bij kunnen weggelaten!