Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      bavarois
      ijskoffie

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Dries K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Zalig gegeten. Pasteitje als voorgerecht heerlijk. Erg geslaagde varkenshaasje en snitzel. De gastvrouw tevens eigenares Pascalle deed alles om ons beide een knusse avond te bezorgen. Verder weinig zout ih eten. Top!
Gbiersteker B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Was gewoon heerlijk, gastvrij en veel aandacht voor de gasten. Een aanrader!
Wanneer je hier in de omgeving bent gewoon een bezoek brengen!
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lekker eten, prima bediening. Je moet er wel enige tijd voor uittrekken want tijd tussen gangen was erg ruim. Decor is erg degelijk maar heeft ook een gezellige uitstraling.
yvonne.peters-renericken .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We waren weer erg tevreden ,het is echt een aanrader.Wij gaan er zeker weer naartoe.
Vriendelijke bediening,goed eten ,wat wil een mens nog meer.
hansenmarialaheij .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse van het familiebedrijf dat al 40 jaar oud is en plaats biedt aan ± 45 mensen.
We waren de eersten omdat we een vroeg tijdstip hadden uitgekozen.Het restaurant is heel knus met leuke hoekjes en doorkijkjes.In de loop van de avond waren alle tafels bezet.
Bij het aperitief drankje kreeg je een bakje olijven met feta kaas.
Vooraf aan de eerste gang kreeg je ook nog een amuse van het huis.
Bij het AH menu had je de keuze uit telkens 3 gerechten.
Onze keuze was: als voorgerecht garnalen kroket met een heerlijke salade heel mooi opgemaakt.(het oog wil ook wat)
Als hoofdgerecht gingen we voor scholfilet met een heerlijke vissaus en diamanthaasje (rundvlees) met portsaus. Dit werd geserveerd op een goed voorverwarmd bord met een stukje aardappelgratin en een bundeltje haricot vert omwikkeld met een stukje spek en wat lange smalle worteltjes voor de kleur. Als bijlage 2 groenten, rode kool en spruitjes in een lekkere saus, en heerlijke frites.
Als dessert konden we kiezen uit appeltaart en chocoladetaart.
Dit dessert , keuze van de chef, kan steeds wisselen naargelang de voorraad.
We hebben er heerlijk gegeten en waren er voor de eerste keer.
Het is een restaurant om terug te komen. Vriendelijke bediening en aantrekkelijke prijzen.
In ons geval een minpuntje: we moesten vrij lang wachten nadat we het menu hadden uitgekozen. Jammer! Bij de mensen die na ons kwamen zag ik dat het veel vlugger ging. Wij hebben totaal 3 uur getafeld.
Het restaurant is vanaf de straat te bereiken via 2 trappen omhoog. Voor oudere personen misschien moeilijk.
We hebben er gegeten op 27 januari 2016.
sjerfranssen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Alles prima !!!!! Lekker eten !!! Sympathieke eigenares !!!!! :) Fantastiese sfeer !!!! Wij haden een leuke awondje !!!! Bedankt !!!
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Leuk en gezellig restaurant met een goede bediening en prima eten conform een goede prijs-/prestatieverhouding. Voor herhaling vatbaar.
ellenhouben .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Eten was heerlijk, mooi restaurant! Al vonden wij t de hele avond wat frisjes binnen, jammer. De grootste domper kwam van de gastvrouw: toen ik aangaf zwanger te zijn en vroeg of er bepaalde gangen van het menu aangepast dienden te worden ivm voedingsrichtlijnen had zij hier nog nooit van gehoord! Mag je dan niet alles eten, vroeg ze! Nou, dat hoor je wel te weten hoor! Iedereen doet toch wat ie zelf wil, bla bla bla. Mevrouw, verdiep je hier maar eens in! De andere ober was overigens perfect, maar vanwege de uitspraken van de gastvrouw zou ik al niet meer teruggaan!
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wat n geweldige avond in dit super gezellige restaurant met een prachtige inrichting . We waren er nog nooit geweest ofschoon wij bijna 20 j vlakbij hebben gewerkt . We troffen dan ook enkele bekenden die we kenden toen we bij C1000 werkten. We gaan er beslist nog eens naar toe
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij komen met tussenpozen al een jaar of 35 bij Napoleon Auberge en we konden gelukkig nog 1 dag van te voren een tafeltje reserveren. Voorgerechten waren prima, de garnalen met schaal kon je alleen met je vingers eten, jammer geen water met een schijfje citroen voor je vingers, maar een in folie gewikkeld nat papiertje. Het grill plateau viel een beetje tegen door de spareribs. De tournadeau was heerlijk precies goed medium rare gebakken. Ik had als dessert een dame blanche, maar dit was niet het rijkelijke gevulde bakje met vanille ijs, slagroom en in een aparte kom de warme chocoladesaus. Maar een plat schaaltje met twee zielige plakken ijs waar een iel sausje van mango overheen zat. De chocoladesaus (koud) stond in een heel klein bakje tussen de schijven ijs. Ook misten we het lekkere zelfgemaakte kruidenboter dat altijd in een mooi schaaltje opgediend werd, hiervoor in de plaats kregen we een kuipje roomboter bij het brood. Jammer, wij hadden ons weer verheugd om hier te eten. Ik weet dat tijden veranderen, maar om met kuipjes en lapjes in folie te gaan werken gaat ons net even te ver.
jolanda9497 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het eten was zeer goed, het werd netjes opgediend. Gastvrij ontvangen door eigenaar in een sfeervolle omgeving. Een aanrader voor iedereen die op zijn gemak wil eten.
Bollie-9 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het menu van de AH-restaurantactie was, voor de prijs die er voor stond, OK. Net als de service, hoewel de timing tussen de gangen niet altijd klopte. Kopje decafé voortaan liever niet meer als oploskoffie, dat kan beter! Wat de entourage betreft: de entree is rommelig, maar binnen is het gezellig en knus. Zuinig verwarmen is weliswaar goed voor klimaat en milieu, maar het verblijf in het restaurantgedeelte moet wel aangenaam blijven en mag er niet onder lijden dat de rest van het gebouw (entree, bar,garderobe, toiletten etc) onverwarmd en koud is.
wilmor .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Vriendelijke ontvangst, eten was goed. Ze doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Een gezellig en schoon restaurant waar je op je gemak kan genieten van heerlijk eten
judith190 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Het is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was ok.
Het restaurant is moeilijk te bereiken als je wat moeilijk te been bent ivm hoge trap.
daveg .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Zeer gezellig en relaxed restaurant.
Eten iedere keer erg goed en verrassend en wat ook leuk is zijn de gratis tussengerechtjes.
Kortom gewoon eens proberen!
pnkraus K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
we hebben heerlijk gegeten in auberge Napoleon in Vaals. We hadden onze kortingskaart van de AH actie vergeten. Geen probleem we trekken de korting er gewoon vanaf!!
heidicollins .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Eten was van goede kwaliteit. Vooraf amuse van de chef. Kaart met AH-menu met van elk gerecht twee keuzes maar geen prijs! Hierbij geen drankenkaart met prijzen. Glas wijn besteld en ontving karaf voor 2 glazen (€7,-). Bijlage groente en frites bij hoofdgerecht evenveel voor 4 pers als andere tafel voor 2. Er kon wel nabesteld worden maar tegen de tijd dat dit gearriveerd is, was het vlees koud! Er was een heel lange wachttijd tussen de gangen: gereserveerd voor 19.00u en om 22.20u meteen na dessert afgerekend!!! Jammer, maar ondanks de trage bediening bleef men steeds vriendelijk.
TS89 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Zaterdagavond 19/12 gegeten bij Auberge Napoleon. Het eten was van goede kwaliteit en de aankleding in het restaurant is leuk en sfeervol. De service was goed, correct en zeer vriendelijk. Het enige minpuntje dat ik kan noemen is dat het tempo in de keuken erg laag lag. We hebben zeker drie kwartier gewacht op het voorgerecht (soep en garnalenkroket). Ook duurde het even voordat het hoofdgerecht kwam. De tijd tussen de gerechten was dus te lang. Verder veel lof voor dit restaurant!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Tijdens ons familie weekje in Landal Vaals hier gegeten met de AH bonnen. We werden gelijk vriendelijk ontvangen en ook voor het kleinste lid van de familie (1 jaar) werd gelijk een stoel en speeltjes geregeld. Zeer vriendelijk personeel wat echt hun best doet contact te maken. Prima 3 gangen keuze menu met voor iedereen wat. Lekker eten en juiste portie maat. De bijgerechten konden we bijvragen indien nodig. Leuke aankleding met een " ouderwets" thuis gevoel.
Hj D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Nog niet zo lang geleden hebben we dit prachtbedrijf bezocht. Tijdens onze 3 daagse mini-vakantie aan Vaals via Iens.nl hier beland.
Vanaf minuut 1 voelden we ons thuis, zowel de eigenaresse als haar personeel hebben alles gedaan om het mij, m'n vriendin én Lycke, onze hond het naar de zin te maken!
Het eten, de bediening, de gemütlichkeit, alles klopte!
Het kan dan ook geen verrassing zijn dat we hier ook de 2e dag ons hebben laten verwennen!
En wat was het geval, we kregen dezelfde tafel, de voerbakken, gevuld met hondekoekjes en de andere met water, stonden al klaar, net als 'ons' wijntje die in de wijnkoeler al op tafel stond!
Voor mensen die genieten met hoofdletter G willen ervaren, is dit zeker een aanrader!!
En ook wij gaan zeker weer terugkomen, ook al is Sneek-Vaals een serieus tripje ;)