Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      bavarois
      ijskoffie

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
Axboer D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Maaltijden feestelijk en met zorg geserveerd. Amuses van het huis tussendoor. Gastvrouw heeft aandacht voor de gasten en zet een goede sfeer neer.
De gerechten zijn met zorg en prima bereid. En wat natuurlijk belangrijk is: lekker!
Adresje om nog eens terug te komen.
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De mooi opgemaakte gerechten smaakten heerlijk!
De bediening was vriendelijk.
De inrichting is ietwat ouderwets, maar netjes.
F. K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geboekt via de AH restaurantactie, maar van verschil in kwaliteit was niets te merken. Vriendelijke bediening en omdat de wachttijd iets langer was dan gebruikelijk en extraatje van het huis tussendoor.
Als we weer in Vaals komen gaan we er zeker weer heen. Aanrader.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
In het kort:
We deden mee aan Api spaaractie dus we hebben geen Michelin restaurant verwacht, maar er zijn aantal dingen die ons avond verpest hadden:

2 uur wachten op het hoofdgerecht met twee kinderen! kan echt niet!!!
er worden plastike zakjes met eten in de magnetron opgewarmd
eend was niet voldoende doorgebakken
groenten...geen idee waar het vandaan kwam: potje?

Drama!
Zonder toetje letterlijk gevlucht.

Mevrouw van de bediening was vriendelijk, maar dat is helaas niet voldoende om een echte restaurant te runnen
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een gezellig , klein ingericht restaurantje. Vriendelijke mensen en lekker gegeten.
Hondje was ook welkom. We zijn er nu voor de tweede keer geweest en we komen uit Leiden.
Henk D. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Hier gegeten met mijn vrouw met de AH actie. Prachtige locatie en interieur. Goede gastvrouw en gastheer.
mooie en lekker 3 gangen diner, met als extra een bakje vol met olijven en als vooraf een heerlijke wild bouillon.
Alles was perfect een aanrader.
Arjan G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Er was een gemoedelijke sfeer. Ook onze 3 jarige zoon was blij verrast met de aandacht en het eten dat hij kreeg.

Vriendelijke medewerkers, goed eten en een comfortabele ruimte.
Golffinger .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Bij aankomst buiten stond een bord 3 gangen voor €25,- Hetzelfde 3 gangen AH menu kostte €32,50?
Voor deze prijs was de kwaliteit/prijs verhouding te duur!
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH bonnen. Kregen vooraf een amuse. Bij het hoofdgerecht viel vooral de kangoeroe in de categorie uitmuntend.
Sjo H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Eten was veel aandacht aan besteed verzorging en uitstraling was zeer goed. Alleen de tijd tussen de gerechten was vrij lang.
Reinier B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gezellige, ontspannen en rustige sfeer. Ideale locatie om in alle rust met je gezin te genieten van eten. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie. We waren met 5 personen. Als tip wil ik meegeven je gasten er op te attenderen, dat een 5e persoon gebruik kan maken van het keuze menu van € 25,-. Zeker als er een keuze is gemaakt die daar aan gelijk is. Verder bij het bestellen van een 2 glaasjes wijn niet zonder overleg een karaf aanbieden van € 15,-. Verder zijn wij uitermate tevreden!
Wim D.
DRAMA!

In het kort
AH actie, geen Michelin restaurant verwacht
2 uur wachten op het hoofdgerecht met twee kinderen KAN ECHT NIET!
eend niet doorgebakken
groenten waarschijnlijk uit het potje? vers was het niet
zonder toetje, met half lege maag gevlucht
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met de Albert Heijn diner voor twee bon, zijn we bij dit heerlijke restaurant gaan eten. Na een hartelijk ontvangst kregen ook wij een amuse van het huis. Dit al vonden wij bijzonder omdat we het zeker anders meegemaakt hebben.
Er waren twee zieke personeelsleden maar daar merkte wij niks van, de bediening bleef uiterst vriendelijk en gezellig.
We hebben heerlijk gegeten, vooraf carpaccio en lekkernijen uit Limburg. Als hoofdgerecht kangaroo, wat overigens erg lekker was en een heerlijke eend. Ook het garnituur erbij was zalig, vers en met liefde bereidt. Als toetje hadden we chocolade mousse en creme brulee. Fantastisch.
Verder heerlijke rose en bier.
Wat we overigens ook erg leuk vonden is dat de vader van de eigenaresse,de oud eigenaar, een
biertje kwam drinken en een praatje maakte met ons.
Echt een aanrader, we komen zeker terug als we in Limburg zijn.
melliw .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gegeten in een prettige ambiance. Het hoger gelegen terras biedt een leuk uitzicht. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was goed.
zuidlimburgse .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vanavond hier het ah menu gegeten, carpaccio, eend met sinasappelsaus, creme brulee en een lekkere amuse van kalfsbouillon, de prijs van 32,50 is niet teveel voor het gebodene, zou het met liefde voor neerleggen.
Ik ga zeker nog een keer terug.
J.A. D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben 18 augustus 2016 voor het eerst in dit prachtige restaurant gegeten. Aanleiding was de AH actie waaraan dit restaurant meedoet.

Geweldige ambiance. Uitstekend eten en ook een geweldige persoonlijke ontvangst door de eigenaresse.

Een echte aanrader!
gemmavanderveek_croese .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten bij Auberge Napoleon,de bediening was heel gezellig en er werd veel aandacht besteed aan evt diëet/allergie wensen.Het menu was met ruim voldoende variatie en afwisselend.De smaak was prima en als je nog niet genoeg zou hebben , kon je de sidedishes bij krijgen,echter dit was echt niet nodig.We hebben op ons gemak gegeten, natuurlijk moet je geen haast hebben en gewoon genieten van je menu in een hele gezellige embiance.Wij zaten omdat het mooi weer was , buiten , en als het later werd ging het dakzijl dicht.Fijne bediening, ontspannen en vrolijke mensen, niets was ze teveel.De prijs /kwaliteit verhouding was prima.Kortom voor herhaling vatbaar!
JVaals .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker gegeten in dit gezellig, sfeervolle restaurant. Eten was goed, lekkere amuse vooraf van het huis en vriendelijke eigenaresse. Zeker voor herhaling vatbaar.
Vandeg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
OP vakantie in Vaals kwamen we via de AH actie deze eetgelegenheid tegen. Dit restaurant is iets duurder dan die we normaal bezoeken maar je ziet meteen het verschil. De bediening is perfect. Geen vakantiehulpen of stagiairs maar professionals die gewoon automatisch naar je toekomen als je ze nodig hebt. Voor het AH menu is de keuze iets beperkt maar niet minder goed. Bij binnenkomst kregen we bovendien een amuse bij de borrel en voor de eerste gang een verrassing uit de keuken. Wij kozen als voorgerecht de carpaccio, een zeer mooi opgemaakt en smakelijk gerecht. Ook hoofdgerecht en toetje was niets op aan te merken. Je waant je binnen in een huiskamer, heel gezellig met open haard. Omdat het geen grote open ruimte is voelt het heel besloten. In dit restaurant kom je niet alleen om je buik te vullen maar echt voor een avondje uit. Ook zonder AH actie zou ik dit zeker aanbevelen.
wilmastortelder .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Eten was goed, bediening ook. Alleen: het duurde wel erg lang. We hebben er 3 uur gezeten! Voorgerecht pas na een uur. Wel amuse gehad