Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom
JVaals .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker gegeten in dit gezellig, sfeervolle restaurant. Eten was goed, lekkere amuse vooraf van het huis en vriendelijke eigenaresse. Zeker voor herhaling vatbaar.
Vandeg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
OP vakantie in Vaals kwamen we via de AH actie deze eetgelegenheid tegen. Dit restaurant is iets duurder dan die we normaal bezoeken maar je ziet meteen het verschil. De bediening is perfect. Geen vakantiehulpen of stagiairs maar professionals die gewoon automatisch naar je toekomen als je ze nodig hebt. Voor het AH menu is de keuze iets beperkt maar niet minder goed. Bij binnenkomst kregen we bovendien een amuse bij de borrel en voor de eerste gang een verrassing uit de keuken. Wij kozen als voorgerecht de carpaccio, een zeer mooi opgemaakt en smakelijk gerecht. Ook hoofdgerecht en toetje was niets op aan te merken. Je waant je binnen in een huiskamer, heel gezellig met open haard. Omdat het geen grote open ruimte is voelt het heel besloten. In dit restaurant kom je niet alleen om je buik te vullen maar echt voor een avondje uit. Ook zonder AH actie zou ik dit zeker aanbevelen.
wilmastortelder .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Eten was goed, bediening ook. Alleen: het duurde wel erg lang. We hebben er 3 uur gezeten! Voorgerecht pas na een uur. Wel amuse gehad
gerritbesseling .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Goed eten, gezellige sfeer, bereidwillig personeel. Nadeel is dat het restaurant wat geïsoleerd ligt (1e verdieping). Daardoor heb je weinig om voor naar buiten te kijken...
RenskeCuli S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
We hebben onlangs bij Auberge Napoleon gegeten en beiden het keuze menu besteld voor 25 euro p.p. Het nog uit de tijd van Napoleon stammende bestek bleek het hoogtepunt van de avond. Helaas was dit evenals een groot deel van de uitgeserveerde gerechten , niet echt eetbaar. De bestelde Atlantsche tongetjes hadden een dusdanig lange route afgelegd dat ze sterk vermagerd waren en bij elkaar ongeveer 50 gram wogen .De spies met kogelbiefstuk was een taaie grijze massa. Na een klacht hierover werd beweerd dat het wel echte Hollandse biefstuk was ( dus geen kogel) en hij na het grillen in de oven werd gegaard. Door de geleiding van de spies kreeg je nu eenmaal dit resultaat en heel de keuken had hem geproefd en hij was best nog te eten. Als ik nog biefstuk had willen herkennen , had ik hem maar "medium" moeten bestellen. Dit was alleen lastig aan gezien het personeel het veel te druk had en we al blij waren dat het hoofdgerecht verscheen anderhalf uur na het voorgerecht. Het dessert bestond uit 2 aardbeien en een bolletje ijs. De naam " surprise van de chef" klopte volledig met wat je van deze chef kunt verwachten. We laten ons hier niet meer verrassen!
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De carpaccio vooraf werd op een andere manier geserveerd (niet in dunne plakjes, maar opgerold) hetgeen nogal tegenviel. De biefstuk bleek niet medium te zijn, maar medium rare, bevatte nogal wat pezen en was niet echt warm (kruidenboter smolt niet). De bakjes van de bijgeleverde groente was warm, maar de groente zelf niet.
yes-hans .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Op vakantie in Vaals vonden we dit verrassende adresje via de Shell-actie.
Bij de borrel wordt een leuke amuse geserveerd. Het menu is gevarieerd en alles is prima op smaak. De ontvangst is allervriendelijkst. De ambiance blijft een kwestie van smaak, maar het is stijlvol en alles is goed onderhouden.
Kortom een aanrader. Uitstekende huiswijnen. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding, ook zonder de Shell-actie.
RH123 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wat verrassend het etentje bij napoleon. Alle 3 de gerechten waren goed. Kwalitatief uitstekend, borden zeer verzorgd en mooi opgemaakt, en heerlijke smaak combinatie`s. Dit zijn juist de met de juiste wijnen bij elk gerecht.
robbenning4 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We hebben gebruik gemaakt van het shellmenu.

De entreé met een amuse was prima
Als voorgerecht de carpaccio; deze was opgerold???? en veel te koud...ronduit slecht
Als hoofdgerecht vis, was prima. de groente zat geen smaak aan en was veel te week.
De frites was veel te lang gebakken en dus bijna bruin.
Het nagerecht was een creme Bruleé, was niet veel mis mee.

Tenslotte nog een kop koffie genomen.... was niet te drinken

Al met al een teleurstellend etentje voor een prijs van € 32,50. Gelukkig was het tweede menu gratis......
rene.moonen .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De bediening en de sfeer van het restaurant waren zeer goed. Een gezellig restaurant, met goede uitstraling en warme sfeer. Wel jammer dat de speciale shell kaart duurder was dan wanneer je gewoon als klant binnenkomt. Wij hebben beide zeer goed gegeten en het eten was dan ook van goede kwaliteit.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Net restaurant, enthousiast personeel, lekker gegeten voor een mooie prijs (menu met korting Iens). Iets te lange zit, maar ja, het was druk met gezinnen.
mfmjjacobs .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het was weer eens top De aanbevolen gerechten aanvullend op het keuzemenu waren lekker
Bediening is prima en zeer hartelijk
Verheugen ons op de volgende keer
HenkTuin .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Was prima in orde, hadden we zonder Shellbonnen, nooit gevonden. We zijn erg plezierig verrast!! Het is dat we niet in de buurt wonen anders zouden we zeker regelmatig teruggaan!
fam.vaessen .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
De bediening was attent en erg vriendelijk.
De diverse hoofdgerechten waren ieder afzonderlijk heerlijk in het bijzonder de kalkoen rollade gevuld met roomkaas was voortreffelijk.
Dries K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Zalig gegeten. Pasteitje als voorgerecht heerlijk. Erg geslaagde varkenshaasje en snitzel. De gastvrouw tevens eigenares Pascalle deed alles om ons beide een knusse avond te bezorgen. Verder weinig zout ih eten. Top!
Gbiersteker B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Was gewoon heerlijk, gastvrij en veel aandacht voor de gasten. Een aanrader!
Wanneer je hier in de omgeving bent gewoon een bezoek brengen!
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Lekker eten, prima bediening. Je moet er wel enige tijd voor uittrekken want tijd tussen gangen was erg ruim. Decor is erg degelijk maar heeft ook een gezellige uitstraling.
yvonne.peters-renericken .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We waren weer erg tevreden ,het is echt een aanrader.Wij gaan er zeker weer naartoe.
Vriendelijke bediening,goed eten ,wat wil een mens nog meer.
hansenmarialaheij .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaresse van het familiebedrijf dat al 40 jaar oud is en plaats biedt aan ± 45 mensen.
We waren de eersten omdat we een vroeg tijdstip hadden uitgekozen.Het restaurant is heel knus met leuke hoekjes en doorkijkjes.In de loop van de avond waren alle tafels bezet.
Bij het aperitief drankje kreeg je een bakje olijven met feta kaas.
Vooraf aan de eerste gang kreeg je ook nog een amuse van het huis.
Bij het AH menu had je de keuze uit telkens 3 gerechten.
Onze keuze was: als voorgerecht garnalen kroket met een heerlijke salade heel mooi opgemaakt.(het oog wil ook wat)
Als hoofdgerecht gingen we voor scholfilet met een heerlijke vissaus en diamanthaasje (rundvlees) met portsaus. Dit werd geserveerd op een goed voorverwarmd bord met een stukje aardappelgratin en een bundeltje haricot vert omwikkeld met een stukje spek en wat lange smalle worteltjes voor de kleur. Als bijlage 2 groenten, rode kool en spruitjes in een lekkere saus, en heerlijke frites.
Als dessert konden we kiezen uit appeltaart en chocoladetaart.
Dit dessert , keuze van de chef, kan steeds wisselen naargelang de voorraad.
We hebben er heerlijk gegeten en waren er voor de eerste keer.
Het is een restaurant om terug te komen. Vriendelijke bediening en aantrekkelijke prijzen.
In ons geval een minpuntje: we moesten vrij lang wachten nadat we het menu hadden uitgekozen. Jammer! Bij de mensen die na ons kwamen zag ik dat het veel vlugger ging. Wij hebben totaal 3 uur getafeld.
Het restaurant is vanaf de straat te bereiken via 2 trappen omhoog. Voor oudere personen misschien moeilijk.
We hebben er gegeten op 27 januari 2016.
sjerfranssen .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Alles prima !!!!! Lekker eten !!! Sympathieke eigenares !!!!! :) Fantastiese sfeer !!!! Wij haden een leuke awondje !!!! Bedankt !!!