Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      bavarois
      ijskoffie

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

Wim D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
DRAMA!

In het kort
AH actie, geen Michelin restaurant verwacht
2 uur wachten op het hoofdgerecht met twee kinderen KAN ECHT NIET!
eend niet doorgebakken
groenten waarschijnlijk uit het potje? vers was het niet
zonder toetje, met half lege maag gevlucht
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met de Albert Heijn diner voor twee bon, zijn we bij dit heerlijke restaurant gaan eten. Na een hartelijk ontvangst kregen ook wij een amuse van het huis. Dit al vonden wij bijzonder omdat we het zeker anders meegemaakt hebben.
Er waren twee zieke personeelsleden maar daar merkte wij niks van, de bediening bleef uiterst vriendelijk en gezellig.
We hebben heerlijk gegeten, vooraf carpaccio en lekkernijen uit Limburg. Als hoofdgerecht kangaroo, wat overigens erg lekker was en een heerlijke eend. Ook het garnituur erbij was zalig, vers en met liefde bereidt. Als toetje hadden we chocolade mousse en creme brulee. Fantastisch.
Verder heerlijke rose en bier.
Wat we overigens ook erg leuk vonden is dat de vader van de eigenaresse,de oud eigenaar, een
biertje kwam drinken en een praatje maakte met ons.
Echt een aanrader, we komen zeker terug als we in Limburg zijn.
melliw .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gegeten in een prettige ambiance. Het hoger gelegen terras biedt een leuk uitzicht. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was goed.
zuidlimburgse .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vanavond hier het ah menu gegeten, carpaccio, eend met sinasappelsaus, creme brulee en een lekkere amuse van kalfsbouillon, de prijs van 32,50 is niet teveel voor het gebodene, zou het met liefde voor neerleggen.
Ik ga zeker nog een keer terug.
J.A. D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben 18 augustus 2016 voor het eerst in dit prachtige restaurant gegeten. Aanleiding was de AH actie waaraan dit restaurant meedoet.

Geweldige ambiance. Uitstekend eten en ook een geweldige persoonlijke ontvangst door de eigenaresse.

Een echte aanrader!
gemmavanderveek_croese .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten bij Auberge Napoleon,de bediening was heel gezellig en er werd veel aandacht besteed aan evt diëet/allergie wensen.Het menu was met ruim voldoende variatie en afwisselend.De smaak was prima en als je nog niet genoeg zou hebben , kon je de sidedishes bij krijgen,echter dit was echt niet nodig.We hebben op ons gemak gegeten, natuurlijk moet je geen haast hebben en gewoon genieten van je menu in een hele gezellige embiance.Wij zaten omdat het mooi weer was , buiten , en als het later werd ging het dakzijl dicht.Fijne bediening, ontspannen en vrolijke mensen, niets was ze teveel.De prijs /kwaliteit verhouding was prima.Kortom voor herhaling vatbaar!
JVaals .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker gegeten in dit gezellig, sfeervolle restaurant. Eten was goed, lekkere amuse vooraf van het huis en vriendelijke eigenaresse. Zeker voor herhaling vatbaar.
Vandeg .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
OP vakantie in Vaals kwamen we via de AH actie deze eetgelegenheid tegen. Dit restaurant is iets duurder dan die we normaal bezoeken maar je ziet meteen het verschil. De bediening is perfect. Geen vakantiehulpen of stagiairs maar professionals die gewoon automatisch naar je toekomen als je ze nodig hebt. Voor het AH menu is de keuze iets beperkt maar niet minder goed. Bij binnenkomst kregen we bovendien een amuse bij de borrel en voor de eerste gang een verrassing uit de keuken. Wij kozen als voorgerecht de carpaccio, een zeer mooi opgemaakt en smakelijk gerecht. Ook hoofdgerecht en toetje was niets op aan te merken. Je waant je binnen in een huiskamer, heel gezellig met open haard. Omdat het geen grote open ruimte is voelt het heel besloten. In dit restaurant kom je niet alleen om je buik te vullen maar echt voor een avondje uit. Ook zonder AH actie zou ik dit zeker aanbevelen.
wilmastortelder .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Eten was goed, bediening ook. Alleen: het duurde wel erg lang. We hebben er 3 uur gezeten! Voorgerecht pas na een uur. Wel amuse gehad
gerritbesseling .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Goed eten, gezellige sfeer, bereidwillig personeel. Nadeel is dat het restaurant wat geïsoleerd ligt (1e verdieping). Daardoor heb je weinig om voor naar buiten te kijken...
RenskeCuli S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
We hebben onlangs bij Auberge Napoleon gegeten en beiden het keuze menu besteld voor 25 euro p.p. Het nog uit de tijd van Napoleon stammende bestek bleek het hoogtepunt van de avond. Helaas was dit evenals een groot deel van de uitgeserveerde gerechten , niet echt eetbaar. De bestelde Atlantsche tongetjes hadden een dusdanig lange route afgelegd dat ze sterk vermagerd waren en bij elkaar ongeveer 50 gram wogen .De spies met kogelbiefstuk was een taaie grijze massa. Na een klacht hierover werd beweerd dat het wel echte Hollandse biefstuk was ( dus geen kogel) en hij na het grillen in de oven werd gegaard. Door de geleiding van de spies kreeg je nu eenmaal dit resultaat en heel de keuken had hem geproefd en hij was best nog te eten. Als ik nog biefstuk had willen herkennen , had ik hem maar "medium" moeten bestellen. Dit was alleen lastig aan gezien het personeel het veel te druk had en we al blij waren dat het hoofdgerecht verscheen anderhalf uur na het voorgerecht. Het dessert bestond uit 2 aardbeien en een bolletje ijs. De naam " surprise van de chef" klopte volledig met wat je van deze chef kunt verwachten. We laten ons hier niet meer verrassen!
Ed S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
De carpaccio vooraf werd op een andere manier geserveerd (niet in dunne plakjes, maar opgerold) hetgeen nogal tegenviel. De biefstuk bleek niet medium te zijn, maar medium rare, bevatte nogal wat pezen en was niet echt warm (kruidenboter smolt niet). De bakjes van de bijgeleverde groente was warm, maar de groente zelf niet.
yes-hans .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Op vakantie in Vaals vonden we dit verrassende adresje via de Shell-actie.
Bij de borrel wordt een leuke amuse geserveerd. Het menu is gevarieerd en alles is prima op smaak. De ontvangst is allervriendelijkst. De ambiance blijft een kwestie van smaak, maar het is stijlvol en alles is goed onderhouden.
Kortom een aanrader. Uitstekende huiswijnen. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding, ook zonder de Shell-actie.
RH123 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wat verrassend het etentje bij napoleon. Alle 3 de gerechten waren goed. Kwalitatief uitstekend, borden zeer verzorgd en mooi opgemaakt, en heerlijke smaak combinatie`s. Dit zijn juist de met de juiste wijnen bij elk gerecht.
robbenning4 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We hebben gebruik gemaakt van het shellmenu.

De entreé met een amuse was prima
Als voorgerecht de carpaccio; deze was opgerold???? en veel te koud...ronduit slecht
Als hoofdgerecht vis, was prima. de groente zat geen smaak aan en was veel te week.
De frites was veel te lang gebakken en dus bijna bruin.
Het nagerecht was een creme Bruleé, was niet veel mis mee.

Tenslotte nog een kop koffie genomen.... was niet te drinken

Al met al een teleurstellend etentje voor een prijs van € 32,50. Gelukkig was het tweede menu gratis......
rene.moonen .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De bediening en de sfeer van het restaurant waren zeer goed. Een gezellig restaurant, met goede uitstraling en warme sfeer. Wel jammer dat de speciale shell kaart duurder was dan wanneer je gewoon als klant binnenkomt. Wij hebben beide zeer goed gegeten en het eten was dan ook van goede kwaliteit.
Jos K.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Net restaurant, enthousiast personeel, lekker gegeten voor een mooie prijs (menu met korting Iens). Iets te lange zit, maar ja, het was druk met gezinnen.
mfmjjacobs .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het was weer eens top De aanbevolen gerechten aanvullend op het keuzemenu waren lekker
Bediening is prima en zeer hartelijk
Verheugen ons op de volgende keer
HenkTuin .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Was prima in orde, hadden we zonder Shellbonnen, nooit gevonden. We zijn erg plezierig verrast!! Het is dat we niet in de buurt wonen anders zouden we zeker regelmatig teruggaan!
fam.vaessen .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
De bediening was attent en erg vriendelijk.
De diverse hoofdgerechten waren ieder afzonderlijk heerlijk in het bijzonder de kalkoen rollade gevuld met roomkaas was voortreffelijk.