Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      bavarois
      ijskoffie

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Huisdieren welkom
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
In 1 woord SUPER.
Heel gezellig, warme uitstraling van inrichting en zelfs een verjaardags presentje is aan gedacht. Geweldig lief.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuke en gezellige zaak in het verder vrij saaie Vaals. Mooi menu voor €32,50 met een fles Eboue tempranillo/cabernet sauvignon als huiswijn voor €21,50. Prima eend met sinasappelsaus en snoekbaars met garnituur van spruitjes en rode kool. Enthousiaste bediening en goed advies.
Beatrix01 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Sfeervolle, gezellige ( napoleontaanse?) inrichting met brandende haard.
Vlotte uitservering van het bestelde diner ( hoofdgerecht op warme borden). Prima eten en mooi opgediend op de borden. Koffie van goede kwaliteit evenals de wijnen.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten er de AH restaurantactie. Verrassende gerechten voor deze actie, zoals kangoeroe en zelfs nog extra keuze buiten het standaardmenu om. Zeer vriendelijk personeel met hart voor de zaak.
George V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Dit restaurant boekten wij thuis al vooraf op ons vakantieadres. Het was een schot in de roos.
In een zeer sfeervolle, klassieke ambiance werden wij verwelkomd met een amuse door een attente en vriendelijke gastvrouw.
Het AH keuzemenu beperkte zich niet tot de speciale kaart want er waren meer mogelijkheden.
Wij kozen carpaccio vooraf en als hoofdgerechten stoofpotje rundvlees en duo van vis.
Desgevraagd wijnsuggesties gekregen en die waren precies passend bij de gerechten.
Geen zuinig glas wijn, maar een karafje per persoon voor de prijs van een glas!
Eten en wijn waren heerlijk. Het mouse toetje en een kop koffie sloot de maaltijd af.
Wat jammer dat dit restaurant voor ons aan de andere kant van het land zit, anders kwamen we hier regelmatig.
John-van-den-Boogert .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Geboekt via AH-actie. We waren een lang weekend in Vaals en hebben toen voor dit restaurant gekozen. Een gouden greep! Zeer hartelijke ontvangst. Je wordt uit en in je jas geholpen bij aankomst en vertrek. Dat kom je vandaag de dag nauwelijks meer tegen. Er is geen aparte 'behandeling' voor klanten met AH-bonnen, je mag zelfs andere gerechten van de kaart kiezen. Bovendien worden vooraf en tussendoor gratis amuses, stokbrood/boter en olijven/feta geserveerd. De gerechten zijn prima van smaak en aantrekkelijk opgemaakt.
De sfeer in het restaurant is uitstekend en de bediening buitengewoon vriendelijk en attent. Na afloop nog heel gezellig gepraat met de kelner, eigenaresse en haar vader, de vorige eigenaar.
Auberge Napoleon is een restaurant zoals je dat als gast zou wensen. Een ABSOLUTE AANRADER! We komen uit Den Haag, maar komen zeker terug als we weer eens in Zuid-Limburg zijn.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg vriendelijke ontvangst. Goed eten. Typisch herfstgerecht met lekkere wijn erbij. Inrichting is van jaren 70-80. Aanrader.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH bon hier wezen eten, vorig jaar ook geweest tijdens onze vakantie in Landal Vaals.
Was goed bevallen dus nog een keer gegaan. Er is een keuze menu met voor ieder wat wils, zeer smakelijke gerechten met net iets anders dan je thuis gewend bent. Leuk klein groetje uit de keuken vooraf.
Je gaat hier niet heen voor een snelle hap, maar voor lekker langer te tafelen en te genieten van de rust en heerlijke gerechten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg lekker gegeten, er wordt goed gelet op vegetarische wensen en precies goed gewacht tussen hoofdgerecht en nagerecht. Top ervaring!
Axboer .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Maaltijden feestelijk en met zorg geserveerd. Amuses van het huis tussendoor. Gastvrouw heeft aandacht voor de gasten en zet een goede sfeer neer.
De gerechten zijn met zorg en prima bereid. En wat natuurlijk belangrijk is: lekker!
Adresje om nog eens terug te komen.
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De mooi opgemaakte gerechten smaakten heerlijk!
De bediening was vriendelijk.
De inrichting is ietwat ouderwets, maar netjes.
F. K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geboekt via de AH restaurantactie, maar van verschil in kwaliteit was niets te merken. Vriendelijke bediening en omdat de wachttijd iets langer was dan gebruikelijk en extraatje van het huis tussendoor.
Als we weer in Vaals komen gaan we er zeker weer heen. Aanrader.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
In het kort:
We deden mee aan Api spaaractie dus we hebben geen Michelin restaurant verwacht, maar er zijn aantal dingen die ons avond verpest hadden:

2 uur wachten op het hoofdgerecht met twee kinderen! kan echt niet!!!
er worden plastike zakjes met eten in de magnetron opgewarmd
eend was niet voldoende doorgebakken
groenten...geen idee waar het vandaan kwam: potje?

Drama!
Zonder toetje letterlijk gevlucht.

Mevrouw van de bediening was vriendelijk, maar dat is helaas niet voldoende om een echte restaurant te runnen
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een gezellig , klein ingericht restaurantje. Vriendelijke mensen en lekker gegeten.
Hondje was ook welkom. We zijn er nu voor de tweede keer geweest en we komen uit Leiden.
Henk D. V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Hier gegeten met mijn vrouw met de AH actie. Prachtige locatie en interieur. Goede gastvrouw en gastheer.
mooie en lekker 3 gangen diner, met als extra een bakje vol met olijven en als vooraf een heerlijke wild bouillon.
Alles was perfect een aanrader.
Arjan G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Er was een gemoedelijke sfeer. Ook onze 3 jarige zoon was blij verrast met de aandacht en het eten dat hij kreeg.

Vriendelijke medewerkers, goed eten en een comfortabele ruimte.
Golffinger .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Bij aankomst buiten stond een bord 3 gangen voor €25,- Hetzelfde 3 gangen AH menu kostte €32,50?
Voor deze prijs was de kwaliteit/prijs verhouding te duur!
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH bonnen. Kregen vooraf een amuse. Bij het hoofdgerecht viel vooral de kangoeroe in de categorie uitmuntend.
Sjo H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Eten was veel aandacht aan besteed verzorging en uitstraling was zeer goed. Alleen de tijd tussen de gerechten was vrij lang.
Reinier B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Gezellige, ontspannen en rustige sfeer. Ideale locatie om in alle rust met je gezin te genieten van eten. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie. We waren met 5 personen. Als tip wil ik meegeven je gasten er op te attenderen, dat een 5e persoon gebruik kan maken van het keuze menu van € 25,-. Zeker als er een keuze is gemaakt die daar aan gelijk is. Verder bij het bestellen van een 2 glaasjes wijn niet zonder overleg een karaf aanbieden van € 15,-. Verder zijn wij uitermate tevreden!