Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Meer informatie over restaurant Auberge Napoleon

• Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
codem .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
w

achttijd lang,komt door een kok en eenserverster. Tevens druk bezet deze avondPrijs € 35.-tamelijk overtrokkenwij hadden weliswaar een AH actie kaart, maar toch!!!
altrewi .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wat een mooi restaurant en een gezellige bediening. De inrichting heel sfeervol en de bediening attent en deskundig. De kok werd bijgestaan door een ober, omdat het moeilijk blijkt een goede kok te vinden. Het mag gezegd, de beide heren verstonden hun vak uitstekend. Voor- hoofd- en nagerecht waren heel smekleijk, in goede porties en mooi opgemaakt. Een aanrader als je in Vaals bent.
Umar V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Dit restaurant weet wat service is wat gastvrijheid is en wat een top menu kaart heeft. Vandaag hebben we een t bone steak en een schnitzel gegeten. Heerlijk. Dit restaurant is echt aan te raden. Ik ben heel blij dat ik dit restaurant heb leren kennen. Ze weten wat ze doen en ze doen wat ze weten
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima bistro , goeie prijzen, vriendelijke bediening.
Tussen het opdienen van de gerechten zit een behoorlijke tijd , maar dat vinden wij juist prima !
Lekker rustig tafelen
Margaretha H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, was niet zo druk, aardige gastvrouw, eten was prima, zeker aan aanrader.
ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een mooie avond, dus wij konden plaatsnemen op het dakterras. Er was een dame met kennis van zaken, die het hele terras bediende, waardoor wij erg lang moesten wachten. Hierdoor besloten wij meteen over te gaan naar het hoofdgerecht: mijn partner koos de varkenshaas en was daar tevreden over, mijn scholfilet was nogal smakeloos. De bijgeleverde gerechten smaakten goed. De wijn blijft altijd een kwestie van smaak, maar nodigde mij niet uit voor een tweede glas. Iemand erbij in de bediening zou een grote verbetering zijn!
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Te druk voor 2 personen in de bediening, veel geren en langer wachten dan prettig is. Wel leuk terras! Jammer van dat zuinige streepje op het wijnglas...typisch " Hollands" zullen de buitenlandse gasten zeggen...
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Met AH actie lekker gegeten, 3 gangen menu €35, een lekkere amuse(vlees bouillon).
Alleen tussen de gangen moesten we lang wachten.
Alice L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gezellige inrichting. Heerlijk eten. Fijne, vriendelijke bediening! Leuke kaart. Heel betaalbaar!!! Gastvrouw nam de tijd. Kortom: goede aanrader! Prijs kwaliteit verhouding is ongekend.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was erg lekker. Vriendelijk bediening en hartelijke ontvangst. Alleen de koffie... die moet echt beter. Cappuccino leek wel slootwater en was veel te heet.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ze doen erg hun best, maar het is toch meer een lokaal ding denk ik. De kaart sprak ons wat minder aan van boven de rivieren. Teveel Duitse invloeden qua kaart.
Service was super totdat het druk werd. Aan de mensen en hun inzet ligt het zeker niet!
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We komen zeker terug. Gezellig en lekker,
zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijke rode kool.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goed verzorgde gerechten, niet overmatig, wel mogelijkheid om bij te vragen, een rustige ambiance met een gezellig haardvuur, vriendelijke bediening.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een heel goede ontvangst. Het is een mooi ,gezellig en warm aandoe nd restaurant.Wij hebben het als zeer een zeer aangenaam verblijf ondervonden.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Van buitenaf kun je niet zien hoe gezellig het er binnen uitziet. Wij waren hier met de ah kaart. Een uur te vroeg maar dat was geen probleem. Ontvangst was hartelijk. We kregen per gang de keuze uit twee gerechten. Borden zagen er goed uit. Decarpaccio werd opgerold als een rolletje opgediend. Nog nooit ergens gezien. Origineel. De boeuf bourguignon die ikzelf had vond ik iets te ver heen om de smaken goed te proeven. De eend was beter. Nagerecht was miniem, maar wel in orde. De prijs van de fles spa blauw vond ik te hoog: 6 euro! En ook de wijn was stevig aan de prijs. Al met al rekenden wij 130,- euro af voor 4 personen, zonder koffie of thee na en met een matige hoeveelheid wijn. Nog best veel.
robbert E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Teleurstellend. Moesten lang wachten op het hoofdgerecht. De T-bone steak was taai. De spruitjes waren bruin. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Te weinig kwaliteit voor het geld.
Patrijsjes .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Alles was matig, behalve de wachttijden. De voorgerechten werden pas na ruim een uur uitgeserveerd. En waren ook nog eens qua omvang minimalistisch!
Hoofdgerechten werden uitgeserveerd met een sneer van de ober, dat we dan snel weg konden....
Als klap op de vuurpijl kregen we per persoon in plaats van het bestelde glas ongevraagd een klein karafje wijn. Daar moesten we uiteindelijk €15,00 voor betalen. Zo verdienen zij kennelijk het gratis tweede AH-menu terug.
Jammer doch helaas!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Sfeer: warm en intiem. Er zou wat meer afscheiding tussen de tafels mogen zijn. Je kijkt letterlijk op de tafel van je buurman die naast je zit. Al met al een gezellig culinair lekkere avond gehad waarbij dient opgemerkt

dat 3 uur tafelen voor een driegangenmenu wat al te gortig is. Het zou dus wat rapper kunnen gaan. Als hiermee rekening wordt gehouden keren wij graag terug.

Finy Schepers/Wim Schleijper.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
In 1 woord SUPER.
Heel gezellig, warme uitstraling van inrichting en zelfs een verjaardags presentje is aan gedacht. Geweldig lief.