Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Halve fles mineraalwater

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Auberge Napoleon

Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en heerlijk lang getafeld Dit restaurant zag er heel gezellig en warm uit de gerechten waren heerlijk. Dank
W p D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Als je gezellig uit eten gaat moet je daarvoor de tijd nemen en dit is iets wat ze goed doorhebben bij napoleon.
Bedoening zeer goed met tijd voor praatje.
PERFECT.
Ricardo B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Leuk en gezellig restaurant waar de bediening vriendelijk en goed voor hun gasten zorgt... Het eten was heerlijk.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Uitstekend gegeten in een fantastische atmosfeer.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Ondanks dat wij met de ah zegelactie geboekt hadden kregen wij toch een amuse van het huis. Bediening was zeer vriendelijke en vlot. Zeker de moeite waard. Inrichting is erg gezellig en je zit niet boven op elkaar.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige ambiance met een perfecte sfeer. Uitstekende gastvrouw.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Prima, goede vriendelijke bediening, heerlijk eten, op voorverwarmde borden, mooi mals en lekker toebereid vlees. Zoals ik verwachtte. We zijn al 4 keer daar geweest, telkens een aangename verrassing.
pdweerd .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige gelegenheid. Eten was niet bijzonder maar voor een AH-actie restaurant beter dan het gemiddelde. Geluidsniveau wat aan de hoge kant. Maar dat lag aan de drukke zaterdagavond en de vrij kleine ruimte.
Ananda K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten is heerlijk. Je krijgt veel waar voor je geld. De hostess is erg vriendelijk en gastvrij. Enige tip de muziek past niet helemaal bij de sfeer die het restaurant uitstraalt. Een enorme aanrader!
Anna D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Aangename gelegenheid om te eten
Voorgerecht te grof opgemaakt, lammer
Prettige gastvrouw
Interieur rommelig, teveel snuisterijen
wallydepally .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
heb een fantastische koninginnesoep gehad met een niet te beschrijven smaak. heel bijzonder. ook de rest was van een picodebello nivo.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een sfeervol terras. Zelfs de hond kreeg iets lekkers bij zijn water van de vriendelijke gastvrouw. Je hebt hier nog het gevoel dat je uit bent en niet alle gangen snel achter elkaar naar binnen moet proppen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Goed restaurant, betaalbaar, inrichting gedateerd, echter de bediening door de dame was bevlogen en belangstellend. Gebruik gemaakt van het weekmenu. Het was gewoon goed voor elkaar.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Via AH Iens tijdens een paar dagen Zuid-Limburg hier geboekt. Buiten op het terras gegeten. Het keuzemenu was voldoende divers om een keuze te maken. Gerechten smakelijk en goed verzorgd. Het duurde wat lang, maar gelukkig waren we in de relaxmode. Inrichting kan wat upgrade gebruiken.
wimjeffrey .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. De bediening had aandacht voor de gasten en even tijd voor een praatje. De inrichting was gezellig en bovenal hebben we heerlijk gegeten.
j.g.groenveld .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De zeebaars kwam zeer vermoedelijk uit de diepvries en was fantasieloos bereid. Het restaurant heeft 3 personeelsleden, waardoor de wachttijd al snel oploopt.
codem L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
w

achttijd lang,komt door een kok en eenserverster. Tevens druk bezet deze avondPrijs € 35.-tamelijk overtrokkenwij hadden weliswaar een AH actie kaart, maar toch!!!
altrewi .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wat een mooi restaurant en een gezellige bediening. De inrichting heel sfeervol en de bediening attent en deskundig. De kok werd bijgestaan door een ober, omdat het moeilijk blijkt een goede kok te vinden. Het mag gezegd, de beide heren verstonden hun vak uitstekend. Voor- hoofd- en nagerecht waren heel smekleijk, in goede porties en mooi opgemaakt. Een aanrader als je in Vaals bent.
Umar V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Dit restaurant weet wat service is wat gastvrijheid is en wat een top menu kaart heeft. Vandaag hebben we een t bone steak en een schnitzel gegeten. Heerlijk. Dit restaurant is echt aan te raden. Ik ben heel blij dat ik dit restaurant heb leren kennen. Ze weten wat ze doen en ze doen wat ze weten
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima bistro , goeie prijzen, vriendelijke bediening.
Tussen het opdienen van de gerechten zit een behoorlijke tijd , maar dat vinden wij juist prima !
Lekker rustig tafelen