Auberge Napoleon

Maastrichterlaan 34 6291 ES Vaals Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Meer informatie over restaurant Auberge Napoleon

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was erg lekker. Vriendelijk bediening en hartelijke ontvangst. Alleen de koffie... die moet echt beter. Cappuccino leek wel slootwater en was veel te heet.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We komen zeker terug. Gezellig en lekker,
zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijke rode kool.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een heel goede ontvangst. Het is een mooi ,gezellig en warm aandoe nd restaurant.Wij hebben het als zeer een zeer aangenaam verblijf ondervonden.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goed verzorgde gerechten, niet overmatig, wel mogelijkheid om bij te vragen, een rustige ambiance met een gezellig haardvuur, vriendelijke bediening.
Ka V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Van buitenaf kun je niet zien hoe gezellig het er binnen uitziet. Wij waren hier met de ah kaart. Een uur te vroeg maar dat was geen probleem. Ontvangst was hartelijk. We kregen per gang de keuze uit twee gerechten. Borden zagen er goed uit. Decarpaccio werd opgerold als een rolletje opgediend. Nog nooit ergens gezien. Origineel. De boeuf bourguignon die ikzelf had vond ik iets te ver heen om de smaken goed te proeven. De eend was beter. Nagerecht was miniem, maar wel in orde. De prijs van de fles spa blauw vond ik te hoog: 6 euro! En ook de wijn was stevig aan de prijs. Al met al rekenden wij 130,- euro af voor 4 personen, zonder koffie of thee na en met een matige hoeveelheid wijn. Nog best veel.
robbert E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Teleurstellend. Moesten lang wachten op het hoofdgerecht. De T-bone steak was taai. De spruitjes waren bruin. Geen idee hoe je dat voor elkaar krijgt. Te weinig kwaliteit voor het geld.
Patrijsjes .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Alles was matig, behalve de wachttijden. De voorgerechten werden pas na ruim een uur uitgeserveerd. En waren ook nog eens qua omvang minimalistisch!
Hoofdgerechten werden uitgeserveerd met een sneer van de ober, dat we dan snel weg konden....
Als klap op de vuurpijl kregen we per persoon in plaats van het bestelde glas ongevraagd een klein karafje wijn. Daar moesten we uiteindelijk €15,00 voor betalen. Zo verdienen zij kennelijk het gratis tweede AH-menu terug.
Jammer doch helaas!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Sfeer: warm en intiem. Er zou wat meer afscheiding tussen de tafels mogen zijn. Je kijkt letterlijk op de tafel van je buurman die naast je zit. Al met al een gezellig culinair lekkere avond gehad waarbij dient opgemerkt

dat 3 uur tafelen voor een driegangenmenu wat al te gortig is. Het zou dus wat rapper kunnen gaan. Als hiermee rekening wordt gehouden keren wij graag terug.

Finy Schepers/Wim Schleijper.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
In 1 woord SUPER.
Heel gezellig, warme uitstraling van inrichting en zelfs een verjaardags presentje is aan gedacht. Geweldig lief.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuke en gezellige zaak in het verder vrij saaie Vaals. Mooi menu voor €32,50 met een fles Eboue tempranillo/cabernet sauvignon als huiswijn voor €21,50. Prima eend met sinasappelsaus en snoekbaars met garnituur van spruitjes en rode kool. Enthousiaste bediening en goed advies.
Beatrix01 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Sfeervolle, gezellige ( napoleontaanse?) inrichting met brandende haard.
Vlotte uitservering van het bestelde diner ( hoofdgerecht op warme borden). Prima eten en mooi opgediend op de borden. Koffie van goede kwaliteit evenals de wijnen.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten er de AH restaurantactie. Verrassende gerechten voor deze actie, zoals kangoeroe en zelfs nog extra keuze buiten het standaardmenu om. Zeer vriendelijk personeel met hart voor de zaak.
George V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Dit restaurant boekten wij thuis al vooraf op ons vakantieadres. Het was een schot in de roos.
In een zeer sfeervolle, klassieke ambiance werden wij verwelkomd met een amuse door een attente en vriendelijke gastvrouw.
Het AH keuzemenu beperkte zich niet tot de speciale kaart want er waren meer mogelijkheden.
Wij kozen carpaccio vooraf en als hoofdgerechten stoofpotje rundvlees en duo van vis.
Desgevraagd wijnsuggesties gekregen en die waren precies passend bij de gerechten.
Geen zuinig glas wijn, maar een karafje per persoon voor de prijs van een glas!
Eten en wijn waren heerlijk. Het mouse toetje en een kop koffie sloot de maaltijd af.
Wat jammer dat dit restaurant voor ons aan de andere kant van het land zit, anders kwamen we hier regelmatig.
John-van-den-Boogert .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Geboekt via AH-actie. We waren een lang weekend in Vaals en hebben toen voor dit restaurant gekozen. Een gouden greep! Zeer hartelijke ontvangst. Je wordt uit en in je jas geholpen bij aankomst en vertrek. Dat kom je vandaag de dag nauwelijks meer tegen. Er is geen aparte 'behandeling' voor klanten met AH-bonnen, je mag zelfs andere gerechten van de kaart kiezen. Bovendien worden vooraf en tussendoor gratis amuses, stokbrood/boter en olijven/feta geserveerd. De gerechten zijn prima van smaak en aantrekkelijk opgemaakt.
De sfeer in het restaurant is uitstekend en de bediening buitengewoon vriendelijk en attent. Na afloop nog heel gezellig gepraat met de kelner, eigenaresse en haar vader, de vorige eigenaar.
Auberge Napoleon is een restaurant zoals je dat als gast zou wensen. Een ABSOLUTE AANRADER! We komen uit Den Haag, maar komen zeker terug als we weer eens in Zuid-Limburg zijn.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Erg vriendelijke ontvangst. Goed eten. Typisch herfstgerecht met lekkere wijn erbij. Inrichting is van jaren 70-80. Aanrader.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Met de AH bon hier wezen eten, vorig jaar ook geweest tijdens onze vakantie in Landal Vaals.
Was goed bevallen dus nog een keer gegaan. Er is een keuze menu met voor ieder wat wils, zeer smakelijke gerechten met net iets anders dan je thuis gewend bent. Leuk klein groetje uit de keuken vooraf.
Je gaat hier niet heen voor een snelle hap, maar voor lekker langer te tafelen en te genieten van de rust en heerlijke gerechten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Erg lekker gegeten, er wordt goed gelet op vegetarische wensen en precies goed gewacht tussen hoofdgerecht en nagerecht. Top ervaring!
Axboer .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Maaltijden feestelijk en met zorg geserveerd. Amuses van het huis tussendoor. Gastvrouw heeft aandacht voor de gasten en zet een goede sfeer neer.
De gerechten zijn met zorg en prima bereid. En wat natuurlijk belangrijk is: lekker!
Adresje om nog eens terug te komen.
Maud S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De mooi opgemaakte gerechten smaakten heerlijk!
De bediening was vriendelijk.
De inrichting is ietwat ouderwets, maar netjes.
F. K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geboekt via de AH restaurantactie, maar van verschil in kwaliteit was niets te merken. Vriendelijke bediening en omdat de wachttijd iets langer was dan gebruikelijk en extraatje van het huis tussendoor.
Als we weer in Vaals komen gaan we er zeker weer heen. Aanrader.