Auberge Napoleon

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Auberge Napoleon

Gastvrijheid in Vaals

Vlakbij het drielandenpunt in een prachtige oude herberg zit een heerlijk restaurant verscholen. Het team van Auberge Napoleon staat voor je klaar en zorgt er voor dat je een onvergetelijke avond beleeft. Maak je klaar voor uitdagende combinaties die resulteren in een ware smaakexplosie. Laat je overdonderen door een verrassend menu, prikkelende smaken en uitmuntende service.

Meer informatie over restaurant Auberge Napoleon

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Auberge Napoleon

pdweerd .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellige gelegenheid. Eten was niet bijzonder maar voor een AH-actie restaurant beter dan het gemiddelde. Geluidsniveau wat aan de hoge kant. Maar dat lag aan de drukke zaterdagavond en de vrij kleine ruimte.
Ananda K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten is heerlijk. Je krijgt veel waar voor je geld. De hostess is erg vriendelijk en gastvrij. Enige tip de muziek past niet helemaal bij de sfeer die het restaurant uitstraalt. Een enorme aanrader!
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Aangename gelegenheid om te eten
Voorgerecht te grof opgemaakt, lammer
Prettige gastvrouw
Interieur rommelig, teveel snuisterijen
wallydepally .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
heb een fantastische koninginnesoep gehad met een niet te beschrijven smaak. heel bijzonder. ook de rest was van een picodebello nivo.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een sfeervol terras. Zelfs de hond kreeg iets lekkers bij zijn water van de vriendelijke gastvrouw. Je hebt hier nog het gevoel dat je uit bent en niet alle gangen snel achter elkaar naar binnen moet proppen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Goed restaurant, betaalbaar, inrichting gedateerd, echter de bediening door de dame was bevlogen en belangstellend. Gebruik gemaakt van het weekmenu. Het was gewoon goed voor elkaar.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Via AH Iens tijdens een paar dagen Zuid-Limburg hier geboekt. Buiten op het terras gegeten. Het keuzemenu was voldoende divers om een keuze te maken. Gerechten smakelijk en goed verzorgd. Het duurde wat lang, maar gelukkig waren we in de relaxmode. Inrichting kan wat upgrade gebruiken.
wimjeffrey .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. De bediening had aandacht voor de gasten en even tijd voor een praatje. De inrichting was gezellig en bovenal hebben we heerlijk gegeten.
j.g.groenveld .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De zeebaars kwam zeer vermoedelijk uit de diepvries en was fantasieloos bereid. Het restaurant heeft 3 personeelsleden, waardoor de wachttijd al snel oploopt.
codem .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
w

achttijd lang,komt door een kok en eenserverster. Tevens druk bezet deze avondPrijs € 35.-tamelijk overtrokkenwij hadden weliswaar een AH actie kaart, maar toch!!!
altrewi .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wat een mooi restaurant en een gezellige bediening. De inrichting heel sfeervol en de bediening attent en deskundig. De kok werd bijgestaan door een ober, omdat het moeilijk blijkt een goede kok te vinden. Het mag gezegd, de beide heren verstonden hun vak uitstekend. Voor- hoofd- en nagerecht waren heel smekleijk, in goede porties en mooi opgemaakt. Een aanrader als je in Vaals bent.
Umar V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Dit restaurant weet wat service is wat gastvrijheid is en wat een top menu kaart heeft. Vandaag hebben we een t bone steak en een schnitzel gegeten. Heerlijk. Dit restaurant is echt aan te raden. Ik ben heel blij dat ik dit restaurant heb leren kennen. Ze weten wat ze doen en ze doen wat ze weten
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima bistro , goeie prijzen, vriendelijke bediening.
Tussen het opdienen van de gerechten zit een behoorlijke tijd , maar dat vinden wij juist prima !
Lekker rustig tafelen
Margaretha H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, was niet zo druk, aardige gastvrouw, eten was prima, zeker aan aanrader.
ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een mooie avond, dus wij konden plaatsnemen op het dakterras. Er was een dame met kennis van zaken, die het hele terras bediende, waardoor wij erg lang moesten wachten. Hierdoor besloten wij meteen over te gaan naar het hoofdgerecht: mijn partner koos de varkenshaas en was daar tevreden over, mijn scholfilet was nogal smakeloos. De bijgeleverde gerechten smaakten goed. De wijn blijft altijd een kwestie van smaak, maar nodigde mij niet uit voor een tweede glas. Iemand erbij in de bediening zou een grote verbetering zijn!
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Te druk voor 2 personen in de bediening, veel geren en langer wachten dan prettig is. Wel leuk terras! Jammer van dat zuinige streepje op het wijnglas...typisch " Hollands" zullen de buitenlandse gasten zeggen...
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Met AH actie lekker gegeten, 3 gangen menu €35, een lekkere amuse(vlees bouillon).
Alleen tussen de gangen moesten we lang wachten.
Alice L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gezellige inrichting. Heerlijk eten. Fijne, vriendelijke bediening! Leuke kaart. Heel betaalbaar!!! Gastvrouw nam de tijd. Kortom: goede aanrader! Prijs kwaliteit verhouding is ongekend.
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was erg lekker. Vriendelijk bediening en hartelijke ontvangst. Alleen de koffie... die moet echt beter. Cappuccino leek wel slootwater en was veel te heet.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ze doen erg hun best, maar het is toch meer een lokaal ding denk ik. De kaart sprak ons wat minder aan van boven de rivieren. Teveel Duitse invloeden qua kaart.
Service was super totdat het druk werd. Aan de mensen en hun inzet ligt het zeker niet!