Auberge het Kookhuys

Vrijthof 27 5081 CB Hilvarenbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Auberge het Kookhuys

Harold.gosler .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben met de hele familie fantastisch gedineerd en zaten ook nog eens gezellig in een aparte kamer van Auberge Het Kookhuys in Hilvarenbeek. Of zoals Tijmen, onze kleinzoon van 10, die alles mee eet, het uitdrukte: goddelijk. Verrassend vier gangendiner op klassiek Franse basis. De bediening was aangenaam attent en geen overdreven aanprijzing. Al met al een topavond, ook al door de trucs van tafelgoochelaar Magic Mike, maar die hadden we zelf ingehuurd.
Ilse I.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Dit is een van mijn favo restaurants als we lekker en rustig willen eten,het eten is zeer fijn en met liefde klaargemaakt.de bediening is erg gemoedelijk maar toch ingetogen en netjes.
De wijnen zijn geen erg grote toppers maar wel erg lekker.
Het enige minpuntje is de ronde tafels met zen 2 ,vraag om niet met je gezicht naar de overkant te zitten want dat is soms storend!!
Maar een aanrader!!!
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Gekozen voor een 4 gangenmenu van de chef. Mooie presentatie van de gerechten met daarbij een goede uitleg van hetgeen geserveerd. De gerechten waren creatief en over de smaken was goed nagedacht. Alhoewel de inrichting van het restaurant wel wat aan de stijve kant is, zit je er toch lekker rustig en ontspannen. De service was goed, maar soms iets aan de snelle kant.
De prijs was iets aan de hoge kant voor wat we gegeten hebben.
Jordie N.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Dit jaar hebben we 't Kookhuys bezocht tijdens de restaurantweek. We werden goed ontvangen en kregen de keuze uit een drie-, vier- of vijfgangenmenu al dat niet met een wijnarrangement.
We besloten de kaasplank over te slaan, en kozen dus voor het viergangenmenu.

Het begon met een marbre van eend. Lekker, verrassend - soort van spekkoekpresentatie was het. Tweede ronde was een visassorti, dat goed was bereid en lekker smaakte. Ronde drie was een variatie van speenvarken - de presentatie en combinatie was erg origineel en het smaakte wederom lekker. We zijn geëindigd met een heerlijk dessert.

Al met al een geslaagde avond met meer dan genoeg culinaire verrassing, voldoende gegeten en voldaan keerde we weer naar huis.

De bediening was enthousiast en gepassioneerd met het vak. Het decor is wit met wat weinig warmte. Maar dat is ook niet nodig met het warme personeel en het goede eten.
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
Gisterenavond weer heerlijk gegeten. Als entree Zeeuwse creuses. Hele mooie grote oesters en hartstikke vers. Hierna een lekkere stukje ree wat op verschillende manieren was bereid. Zeer creatief en goed gemaakt. Als dessert een verrukkelijke moes met zoethout. Wederom vriendelijke en correcte bediening. Mooie wijnen en alles erg betaalbaar. Goede kwaliteit prijs verhouding. Het blijven terugkomen is het zeker waard!
Gool .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Het was weer even geleden, dat ik bij Het Kookhuys geweest was, maar eten en service waren als vanouds. Al meer dan 10 jaar kom ik in dit restaurant, dat nooit teleurstelt. Echt de top in Midden-Brabant !
Als voorgerecht werden in ras-el-hanout gemarineerde asperges geserveerd met gebakken langoustines en kwarteleitjes. Een plaatje op het bord en buitengewoon smaakvol. Het hoofdgerecht was een prachtig stuk grietflet op asperges en zeekraal met een kreeftensaus. Wederom heel erg smaakvol, echt een genot om te eten. Koffie met huisgemaakte lekkernijen sloten een geslaagde avond op het zonnige terras aan het Vrijthof van Hilvarenbeek af.
Dit restaurant is een absolute aanrader !
Steffen H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2013
Afgelopen woensdag met mijn vriendin bij het Kookhuys gegeten. Alles erg lekker op smaak, je kan merken dat hier een goede kok staat, wat ik als hobbiekok kan waarderen. Ondanks dat het deze avond niet heel druk was, hebben toch een heel gezellige avond gehad, mede ook door de prettige bediening
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Afgelopen zaterdag heerlijk met mijn ouders gegeten bij het Kookhuys. Als entree, lekkere volle creuses met een gratine van passievrucht. Heerlijke combinatie, erg verrassend! Daarna vlees van hele kreeft. Ongelofelijk heerlijk zacht en vers. Mijn tafelgenoten, vonden het ook ontzettend zacht en verfijnd smaken. Als nagerecht koffie met 5 lekkernijen. Wat een verrassing. Ik ben niet zo'n dessertmens maar dit zou ik zo weer bestellen. Goede wijnen, heel goed geadviseerd. Ook een heerlijk dessertwijn mogen proeven. Zeker het terugkomen waard!
Jojojojojo .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2013
hebben heerlijk gegeten. Echter het voorgerecht Mousse van gerookte zwezerik met krokant gebakken zwezerik,
augurk en met kerrie ingelegde bloemkool a € 17.– was echt heel karig. 3 stukjes zwezerik van 2 vierkante centimeter.
verder geen aanmerkingen, was goed
Manuel D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2012
Normaal gesproken eet ik met mijn schoonvader elders in Hilvarenbeek, echter deze keer voor het Kookhuys gekozen, mede door het feit dat ik vaak naar binnen had gekeken en het er gezellig uitzag. Hoe slecht is het ons bevallen door het voorgerecht. Zeer onfrisse oesters!! Ik gaf dit aan (er was bijvoorbeeld op het half dozijn 1 oester die volledig droog was, alleen nog het velletje), dat werd meteen verholpen met een nieuwe oester waarbij wij twijfelden aan de versheid. Echter de ober rook niets..., gelukkig de keuken wel.Ik heb mijn ervaring naderhand ook nog gemaild, echter geen reactie! Dan vraag je erom om nooit meer terug te komen en ook zeker geen reclame te maken bij vrienden uit de omgeving. Zo slecht heb ik het nog nooit gehad in een restauarnt
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Na 2 jaren hier weer eens terug gekomen. Het pand is binnen iets verbouwd, waardoor het restaurant ruimer geworden is. We hebben ons laten verwennen met het Kookhuys 4-gangen menu. De kwaliteit en de presentatie zijn zoals vanouds zeer goed, niets op aan te merken. De porties waren wel aan de kleine kant (wij zijn geen grote eters, dus deze opmerking is uniek voor ons). We hebben er heerlijke flessen wijnen bij gedronken, maar vonden het jammer dat er geen bijbehorend wijnarrangement wordt geschonken. We komen zeker nog eens terug.