Auberge Graaf Hendrik

Graaf Hendrikstraat 2 7047 AE Braamt Nederland Kaart

Over restaurant Auberge Graaf Hendrik

Bij Auberge houden ze van pure, eerlijke gerechten met verse producten. De menukaart wisselt daarom een aantal keren per jaar. Ook is het mogelijk om hier te genieten van een heerlijke brunch, high-tea of BBQ. Oh ja, het Braams twaalfuurtje is een echte aanrader!

Meer informatie over restaurant Auberge Graaf Hendrik

Erg voordelig
Erg kort
A.J. R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Vanmiddag met zijn vieren bij Graaf Hendrik een High Tea met bonnen van vakantieveilingen gehad. Prima ontvangst door gastvrouw. Keuze uit heel veel verschillende en aparte theemixen (kon bijna niet kiezen). Per 2 p. kreeg je een kannetje thee en zodra leeg was werd bijgevuld. Plateau met 4 soorten belegde sandwiches (serano ham, zalm, eiersalade en tonijnsalade). Vers gebakken en warme scones met -erg- klein schaaltje creme fraiche en jam. En nog een etagere met cakejes, appelgebak, brownies, en nog meer lekkere dingen. Het meeste zelf gebakken. Alleen de bananen- en slagroomsoesjes en kleine tom-pouce kwamen uit de winkel. Wij vonden het allemaal goed verzorgd en lekker en kunnen echt aanbevelen.
Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een nacht mogen verblijven hier.
Ontbijt was prima, niet zelf pakken maar je wordt bediend.
De avond ervoor een dessert gehad van lokale boerderijijs. Heerlijk.
Gedateerd inetrieur met loshangend behang en ratjetoe aan inboedel maar goed dat mocht pret niet drukken.
Vriendelijk personeel.
Met een lach op het gezicht en een goed gevoel hebben we de zaak verlaten.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Hele lekkere high tea gehad! Voor herhaling vatbaar. In een gezellige sfeer met een goede bediening. Met veel variatie qua hapjes.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij zijn op zondag 21-08-2016 hebben we high tea gedaan met z'n 2 het was super verzorgd een leuke huiselijke sfeer voor herhaling vatbaar
Wxxxb .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Dit is echt een geweldig restaurant. We aten vooraf champignons, perfect klaargemaakt met tempuradeeg. Mijn partner smulde van de hapjes van gegrilde courgette, verse omelette, salami, gerookte ham met meloen - etc. Allemaal vers en krokant. Heerlijk! Het hoofdgerecht was geweldig, een sappige Black Angusburger. Lekker gegaard zoals we het graag wilden. Toe een per-fec-te créme brulée: koele vanille met een knapperig suikerlaagje. Kom daar nog maar eens om. En de rekening? Die 58 € incl wijn en koffie geven we graag nog eens uit. Bij Graaf Hendrik!
Loes D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Gezellig restaurant, aardige kaart. Eten was prima, vrij eenvoudig en de porties waren niet erg groot, maar groot genoeg. Mooie locatie.
Jrougoor .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
wij waren met zijn vieren en zowel de vleeseters als de vegetariërs hebben heerlijk gegeten, we werden bediend door een vriendelijke jongeman die ondanks alle drukte ontspannen bleef en tijd had voor toelichting en een babbeltje, hetgeen een gemoedelijke sfeer gaf. We hebben gezellig aan een ronde tafel onder een enorme notenboom buiten gezeten. Het decor binnen heeft iets van een huiskamer, ziet er eenvoudig maar goed verzorgd uit, zo ook de toiletruimte. Het eten is met aandacht bereid en wordt ook zo op gediend. Ongevraagd iets extra's bij de koffie maakte het af. Twee fietsers uit Arnhem.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
vrijdag 29 april gegetenbij Auberge Graaf Hendrik in Braamt.
De eigenaar die bediende was echt een opgewekte achterhoeker.
Vooraf vooraf hadden we brood met smeersel. Als hoofdgerecht een Italiaans stoofpotje met verse heerlijke friete en wat salade. Wij kozen als dessert ijs ( speciaal van de melk van koeien uit Hummelo ) versierd met boerenjongens en wat advokaat, lekker.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Lekker gegeten in een enigszins gedateerde (qua inrichting ) omgeving. Een vriendelijke, humoristische, bediening. Een kaart die mondeling werd uitgebreid met een aantal nieuwe keuzemogelijkheden. Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed.alles wordt van verse produkten bereid.
Basj12 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vriendelijke bediening met tijd voor een spontaan grapje. De inrichting is een tikkeltje apart maar dat mag de pret niet drukken. Het eten zelf was prima in orde.
Joke N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij zijn hier 2 dagen geweest 26 febr aankomst en 28 feb vertrek het is bijzonder goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar
Er was niets te veel en als je iets vroeg dan werd het meteen geregeld
Een uitmuntende kok en de bediening was ook supergoed en vriendelijk
Kortom we hebben 'n heerlijk weekend gehad
Decor krijgt 'n 9 want de deur piepte dat ben ik vergeten te zeggen anders hadden ze dat meteen geregeld dus mijn fout
W.bouwmeister .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Eten was heerlijk, de eigenaar die ook bediende was vriendelijk maar niet representatief en het interieur was erg gedateerd
Helma J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Voor mijn man die niet alles lust was het menu lastig maar ondanks heeft hij toch heerlijk gegeten en als hij zegt voor herhaling vatbaar betekent dat heelveel
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het was er druk toen wij bij de Auberge aankwamen. Het was namelijk het laatste weekend dat de zegeltjes actie van AH ingeleverd kon worden. Ondanks dat kregen we nog de keus uit twee tafeltjes. We kozen ervoor om bij het raam te gaan zitten. Hier hebben we heerlijk genoten van het drie gangen keuzemenu. Voor mij een Doesburgse mosterdsoep met spekjes en voor mijn partner Champignons met een knoflooksaus. Geen op of aanmerkingen over, de smaak was heerlijk. Daarna kregen we een gevulde kipfilet en een zalmfilet. De zalm was eigenlijk net iets te gaar en leek eerder gestoomd dan gebakken. Maar we weten eerlijk gezegd niet meer of dit ook zo gemeld was. De smaak was heerlijk en de garnituur van groenten was net nog knapperig gaar. Heerlijk. De chocolade/hazelnootmouse en crème brulee maakte het af. Heel de Auberge werd nog op kop gezet om ons een mooie dessertwijn te serveren. Afgesloten met een espresso was de avond voor ons compleet. Er was een gezellige sfeer met een gemoedelijke bediening en ondanks de grote drukte hebben we niet het idee gekregen dat de keuken het niet aan kon. Top!
Etendellemann .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met een lekker rood wijntje erbij. De inrichting is erg gedateerd en je zit erg opgepropt in een soort van huiskamer. Alle gesprekken kun je woordelijk volgen, dat is minder. De jonge ober deed erg zijn best om het iedereen naar de zin te maken, dat heeft hij goed gedaan. Wij hebben een leuke avond gehad.
G.w.dijkman .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Geen professionele uitstraling. Kwaliteit eten was wel goed maar groenten niet gaar genoeg.Wel erg summier allemaal. Wel prettig als de digitale kaart uptodate is.
Alettakoele .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Met AH actie hier gegeten. Menu werd uitgelegd, er was iets ter vervanging. Goede keuzes. Vooraf van de zaak heerlijk stokbrood met huisgemaakte kruidenboter en olijven.
Voorgerecht was prima, zeker de regionale mosterdsoep. Hoofdgerecht was ook prima met genoeg bijgerechten, in ieder geval warme groenten. Nagerecht was oke, partner had genoeg gegeten en nam gewoon koffie.
Voor deze prijs een prima dagafsluiting.
Carolynizaks .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Bij aankomst was er geen verlichting rondom het pand en dus ingang moeilijk te vinden.
De bediening was vriendelijk en er was een lekkere wijn.
Voorgerecht was prima, hoofdgerecht was niet zo bijzonder en het nagerecht was simpel.
Het interieur was wat achter gebleven in de tijd. Een achtergrond muziekje was wenselijk en de verlichting had iets minder fel kunnen zijn.
Esthervandepoll .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Klein en knus restaurantjes. Aardige mensen maar weg lange wachttijd en hoeveelheid eigenlijk niet voldoende hoewel wij geen grote eters zijn...
Ronaldans .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Leuke knusse entourage, goede bediening,
Geen menukaart, maar alles werd duidelijk uitgelegd.
Het eten kon iets kruidiger volgens onze mening, maar dat is persoonlijk.