Auberge Des Moules

Visserslaan 3 4553 BE Philippine Nederland Kaart

Over restaurant Auberge Des Moules

Zeeuwse schatten vers bereid

In Zeeuws-Vlaanderen ligt een dorpje waarvan de naam klinkt als een ver vakantieoord; Philippine. Op de plek waar ooit de eerste mosselhaven van Nederland lag, is de liefde voor Zeeuwse schelp- en schaaldieren nog volop aanwezig. Restaurant Auberge des Moules presenteert een zeewaardige kaart, die met grote klasse de mooiste schatten aan je presenteert. Als je niet van zeevruchten houdt, zijn er veel smakelijke alternatieven. Alles even mooi opgemaakt en gastvrij geserveerd.

Meer informatie over restaurant Auberge Des Moules

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

Vanilleken .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vlotte bediening,heerlijke mosselen;en gezellig tafelen. En een alert iemand die direct zag dat onze aperitief niet zoals het hoort was opgediend!was dan ook niet aangerekend,waarvoor onze oprechte dank!
Tot de volgende!
Carlos V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Alles naar wens,zeer goede ontvangst,vriendelijk.Mosselen waren zeer lekker.Een min puntje:
Het gaat iets te vlug,weinig tijd tussen de aperitief en het eten.Mvg,Carlos en Lieve.
Ronkenburg .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Zeer vriendelijke en vlotte bediening! De mosselen waren overheerlijk! Ondanks de volle bezetting was dit nooit hinderlijk. Voor ons was het een gezellige avond!
Dekeyser.katrien .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Eten was prima: heerlijke mosselen maar ook een perfecte dame blanche. Hartelijke bediening waarbij je je snel op je gemak voelt. Een schoonheidsfoutje: mijn online reservatie werd bij hen verkeerd genoteerd - 2 personen ipv 4. Dus moesten we wel erg lang wachten voor we aan tafel konden.
Evertvank .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gerechten waren goed van smaak, de mensen nemen de moeite om je het naar de zin te maken ondanks de grote drukte. Zeker een aanrader voor vis en mosselgerechten. Vlees weet ik niet heb ik niet gegeten maar zal zeker ook niet slecht zijn.
Wel zeer druk (mosselseizoen)
Boermanb .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Ontvangst was geweldig. Het mosselmenu..de mossels waren heerlijk,het waren de eerste mosselen, erg gekruid, maar we konden zo andere krijgen. Dat is service. De bediening kon niet beter, erg vriendelijk. Zeker een aanrader
Set2maf .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Zowel de voorgerechten ( babykreeft en tartaki van zalm) als de hoofdgerechten ( rogvleugel en mosselen) waren heerlijk, fijn van smaak en echt genieten, absoluut geen sausje nodig bij de mosselen door de goede eigen smaak.
Wat wij misten was het gevoel van verwend worden ... het personeel doet zijn werk, niets meer en niets minder, geroutineerd. Dat vinden wij jammer, want dat geeft een avond uiteten voor ons toch net dat beetje extra ...
Serge18 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
1/ Iets te klein tafel
2/ Op een vraag naar de inhoud van de voorgerecht: U had het kunnen lezen op de kaart.....................
3/ De kreeft met een "beurre d'escargot" is een vreemde combinatie. De smaak van de kreeft verdwijnt achter de smaak van de knoflook
Wij hadden beter verwacht.
Serge Adamowicz

P.S. Ik ben een Fransman die niet foutloos in het Nederlands schrijft
Liekeprivate .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het was een warme ontvangst in een gezellig restaurant. Het eten was erg lekker en de bediening was vlot en klantgericht.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Des Moules is een zeer leuk restaurant. We namen natuurlijk mosselen en deze waren heerlijk . De bijpassende wijn was geweldig en de bediening ook.
Jcsv99 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Regelmatig bezoeken wij Philippine. Altijd eten wij bij Auberge des Moules. Altijd een hartelijke ontvangst. Vandaag twijfelen wij of wij nog mosselen moeten eten. Het seizoen is bijna ten einde. Wij vragen de bediening en men is heel eerlijk. Wij nemen daarom iets anders van de kaart. Blijkt geen verkeerde keuze. Wel heeft men een schaaltje mosselen om te proeven. Men heeft helemaal gelijk. Super dat men zo eerlijk was! Wij hebben weer genoten. Alleen 2 aandachtspunten: de chocola bij de dame blanche was koud en de 10 jaar oude port kwam pas toen de kaas op was. Toch komen wij zeker weer terug!!
Pallas23 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Hier weten ze nog wat goed gastheerschap is. Die is onovertroffen. Bijzonder voorkomende bediening, helemaal perfect, kom je zelden zo tegen. Dat is een warm bad. Het eten was ook heerlijk. Er kwamen meteen twee schaaltjes kreukels op tafel. Die peuter je er met een speld uit, een geduldwerkje. Als amuse geweldige Hollandse garnalen. We waren met vier personen en allemaal even content met onze hoofdgerechten: mosselen, kreeft, rogvleugel en tournedos. Carnivoren kunnen hier dus ook goed terecht. Een dikke pluim ook voor de wijn. De creme brulée als dessert was lekker, maar een tikje aan de slappe kant. De uitstekende koffie werd met een schaaltje lekkernijen van het huis geserveerd.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Een super restaurant waar service nummer EEN staat.
Ontvangst was buiten verwachting.
Eten van mosselen met begeleiding hoort erbij dat maakt het af.
Decor is werkelijk romanties waarbij je na het eten weg kan zwijmelen.
Voor vele malen herhaalbaar.
Joyce N.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Een restaurant dat zeker het omrijden waard is. Wij hebben genoten van het Auberge menu. Vooraf mooie coquilles met heerlijke kleine groenten, daarna een tongstrelende rogvleugel met een heerlijke zachter botersaus. Het dessert een soort spongecake met ananas was een mooie afsluiter. In dit restaurant heeft vis de hoofdrol, een rol die de kok van dit restaurant op topniveau speelt!
Olga H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Phillipine is een verrassend leuk dorpje, alleen al om de mosselgeschiedenis en zijn vele restaurantjes! Op zich al een aanrader om te bezoeken wanneer je in de buurt bent!

Wij kozen voor Auberge des Moules voor een late lunchen zelfs om 16:30 u zat het behoorlijk vol en de gasten bleven achter elkaar binnenkomen. Het restaurant heeft veel tafeltjes, dus geen probleem.

Dit restaurant bleek een goede keuze te zijn want de mosselen van mijn tafelgenoot waren volgens hem uitstekend en stonden bovenaan zijn lijstje van lekkere mosselen. Ik ben geen zeevruchten-eter, dus koos ik voor het trio Zeeuws lam: lekker en een goede portie (zelfs aan de royale kant, de mosselen trouwens ook qua grootte en protionering).

De inrichting van dit restaurant is niet helemaal onze smaak, maar wanneer het eten lekker is en de sfeer goed, maakt ons dat niet zo heel veel uit. Tafellinnen etc. is goed verzorgd en gastheer vriendelijk en behulpzaam.
Deggiex .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Eten : Kaart wisselt niet heel veel, maar eten is heerlijk klaargemaakt.
Service : Laat je verrassen met de wijn. Komen verrassende suggesties ...
Decor : Klassiek, rustig.
Pingrid .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014

Alles goed geregeld, door files kwamen wij wat later dan de afgesproken tijd aan in Auberge de moules, men was zo attent om onze gereserveerde tafel vrij te houden ook al was het erg druk. De bediening is vriendelijk en correct.
Wij hadden een mossel menu en een menu auberge de moules.
De voorgerechten waren erg lekker, het hoofdgerecht mosselen was een topper.
Helaas hadden wij na deze heerlijke maaltijd geen trek meer in het dessert.
Jmderuijter .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Als inwoner van Philippine hier natuurlijk al vaak gegeten. Vooral de fazant en de hertenbiefstuk zijn in de wildtijd een aanrader. Maar de visgerechten zijn ook top. Sfeervol restaurant en prima bediening. Wij gaan er graag eten!
Bappa .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Zoals gebruikelijk top Oosterscheldekreeft gegeten 1 x belle vue en 1 thermidor. Coquille met erwt en munt en met name de eendelever met superfood mueslireep waren klasse. Desserts waren mooie plaatjes. Die konden qua smaak wel iets beter, m.n. de melkchocolade banaan. Lekker wijnen voor een heel acceptabele prijs m.n. de spaanse wijn en de pinot grigio die per glas werden geschonken

Verder als altijd gemoedelijk eten in het lekker rustige Philippine
S V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Ook voor een lunch kan je hier heerlijk eten. Het restaurant zit vol, wat al een goed teken is. De bediening is beleefd en doet er alles aan om de gasten in de watten te leggen. De nadruk ligt op vis. Ik was op uitnodiging en heb op voorhand een mail gestuurd met de vraag of ik 2 vegetarische voorgerechten kon krijgen (de porties in dit restaurant zijn royaal te noemen, vandaar). In het restaurant kreeg ik geen simpele pasta met groenten aangeboden. Integendeel, ik kon kiezen uit 4 gerechten! Ik koos de pompoensoep met curry en de quinoa met groenten. Het was zalig! Mijn tafelgenoten hadden merendeels voor het mosselmenu gekozen en genoten ook volop. Kortom: een aanrader!