Over het restaurant Auberge de Zwaan

Frans en internationaal genieten in hartje Oirschot

Auberge de Zwaan ligt in het hart van Oirschot, met uitzicht op de markt en de kerk. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken maar er zijn ook gerechten met een internationale twist. Leuk detail: op hun speciale wine-pad biedt het restaurant leuke feitjes over alle wijnen die ze schenken.

Meer informatie over restaurant Auberge de Zwaan

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

G.A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Sjef en Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was voor ons de 1st x dat we middels een AHmenu in Oirschot een restaurant bezochten in het winters gezellige centrum .Het restaurant ziet er goed uit en het nodigt uit om redelijk relaxed te eten. De keuze van het AHmenu was gezien de grotere kaart van het restaurant in verhouding. Alleen was onze keuze voor het kaasplankje (met overheerlijke schapekaas) een keuze met een toeslag bleek toen we achteraf toevallig de rekening nog eens bekeken. Beetje verneukt voel je je dan als klant, want het was de 3de gang van het AHmenu. De klant die eerst de kleine lettertjes vanwege een toeslag leest die moet nog geboren worden denken we. Dus als tip : Auberge de Zwaan of jullie verhogen de totaalprijs of personeel attendeert de klant er even op dat ze maar 2 gangen benutten van het menu als ze het kaasplankje nemen als dessert. Vanwege mijn allergien mijn complimenten voor de kok en voor het verdere smaakvolle menu ter kennismaking..
wimarg .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Direct na de feestdagen hebben we hier van het ÀH-menu genoten! Uitstekend verzorgd, goed op smaak, mooie porties. Kundige en vlotte bediening. Gaan er zeker weer terugkomen. Chapeau!
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Goede bediening, vriendelijk personeel. Een fijne avond gehad.
Een restaurant om zeker nog een keer terug te gaan.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een chique restaurant, met een mooi uitzicht op de markt in Oirschot.
Het eten is lekker, de porties zijn voldoende. Mooi opgediend.
Met regelmaat bezoeken we dit rust- uitstralende restaurant.
Mvg Jolanda
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
28/12 2016. 12.45 uur AH-menu. Voorgerecht: 13.10 uur, visterrine of wildpaté. visterrine was vlak van smaak, wildpaté was uitstekend. Hoofdgerecht: keuze uit vlees of vis. Wij beiden kozen voor vlees. 14.20 uur (70 min) later werd het hoofdgerecht opgediend, 1 x vlees en 1 x vis. Fout doorgegeven door de bediening. Dit toch maar geaccepteerd i.v.m. de angst dat het weer zo lang zou duren. Het eten was lauw zo ook de borden . Ons inziens hadden de borden te lang in de keuken gestaan. De bediening bestond uit één persoon, te weinig voor het aantal aanwezige gasten. Hij gebruikte ook regelmatig het woord jullie tegen de gasten.
Nagerecht: tiramesu. De kok had nog geen tijd gehad om dit te maken. De keus kon gemaakt worden uit de kaart. Na deze ervaring zullen wij bij Auberge de Zwaan niet meer komen. Dan hebben we in Oirschot betere ervaringen gehad.
Na
JacJansen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Erg gemoedelijke sfeer, leuke bediening die niet alleen erg servicegericht was maar ook open stond voor een praatje en een grapje. Het was een GEZELLIGE avond en we hebben voortreffelijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
irma.verberne .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Bij het eten vroegen we om de Portugese huiswijn die we de vorige keer dronken. Die was niet meer in het assortiment. De jonge sommelier bracht 2 andere wijnen die we mochten proeven. Hij gaf prima advies.
joseenwil .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
er was geen ontvangst we hebben naar de ingang moeten zoeken er stond niemand om ons te verwelkomen. we moesten de jassen over de stoel hangen. met de ah actie was het betaalbaar. ik zou nooit voor de volledige prijs gaan. het eten was goed maar niet speciaal. vlees/vis met groente en een bakje friet.
Marita S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten zeker voor herhaling vatbaar ook de bediening was erg vriendelijk wij zaten in de serre waar het wel tocht jammer
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was weer heerlijk ,zoals altijd bij de Zwaan
roosfloor .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Auberge de Zwaan is voor ons een goed adres, we gaan er vaker eten en als we hier terugkomen is dat een goed teken, nietwaar.
patriesw .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk geluncht. Prijs kwaliteit perfect. Een van ons moest eerder weg en kon indien gewenst het dessert, een kaasplankje meekrijgen. De gerechten waren voortreffelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima gerechten in een mooie, wat klassieke gelegenheid, mooi gelegen aan het plein van Oirschot. Hele vriendelijke bediening en geen last van rumoer of storende muziek. Met de AH-actie heel voordelig, anders wat hoger prijsniveau.
araaymakers .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben met de restaurantactie met een gezelschap van 6 bij de Zwaan gegeten maar het was echter maar karig en er werd van alles 'vergeten'. Brood en frietjes bijbesteld dat maar niet kwam en zo. Gelukkig werd het wel goed opgepikt toen er over werd geklaagd en kregen we een rondje van de zaak en een (weer karig) stukje vlees nageserveerd. Als je dus een grote eter bent, zoals de heren in ons gezelschap, ben je gewoon niet voldaan. Het is zo jammer dat veel restaurants niet uitpakken met zo'n actie, want met een goede ervaring ben je toch eerder geneigd eens vaker terug te komen en dan wel het volle pond te betalen. Nu blijven we toch met een nasmaak achter en zijn een beetje teleurgesteld.
tonnyvandewouw .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij echtpaar zijn gisteren om 18.30 u binnengekomen in het restaurant .Wij zijn daar terecht gekomen ivm AH actie.
Het voorgerecht hebben wij een uur op moeten wachten. Zo rond 19.30 u namen naast ons 5 gasten plaats die a la carte aten en wat bleek nou deze mensen hadden eerder hun voor en hoofdgerecht dan wij. Zo na 20.30 waren we al 2 uur binnen werd ons hoofdgerecht geserveerd terwijl ze naast ons al aan het opruimen waren. Wij hebben ons beklag gedaan ,men gaf ons gelijk maar onze gezellige avond was weg.
Men tracht na het diner het enigszins goed te maken door 2 likeurtjes aan te bieden.
We hadden het idee dat we 2 e rang burgers waren.
Onze buren waren al lang weer thuis.
dekruifbrusse .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De kwaliteit van het eten was goed, de rest teleurstellend. Een gesprek is door het lawaai moeilijk, de drankjes worden niet of te laat gebracht!
Voorlopig ga ik nietmeer naar de Zwaan.
Eugène V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Extreem lange wachttijd. Een deel van het bedienend personeel lijkt ongeïnteresseerd.
Verder lijkt het alsof er op hoeveelheden wordt beknibbeld, mogelijk vanwege AH-actie.
Al met al jammer. Wij gaan hier niet meer terug.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
wachttijd tussen voor en hoofdgericht was te lang. Bediening had een luisterend oor voor overleg en stelde alles in het werk om het desert snel te serveren. Overall een heerlijke ontspannen avond.
John D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij maakte gebruik van de Groupon aktie,hebben het gevoel dat het om die reden minder is.Vis hoofd gerecht was betreurenswaardig klein portie...kabeljauw vis was amper te zien op het bord...
Kaas plankje extra 3,50 betalen voor de twee super klein sneetjes vijgen/noten brood waar wij niet om gevraagd hadden.Rekening klopte ook niet,maar dat was niet de eerste keer.
Wij weten dat het beter kan uit ervaring.Doe er iets mee.