Over restaurant Auberge de Zwaan

Frans en internationaal genieten in hartje Oirschot

Auberge de Zwaan ligt in het hart van Oirschot, met uitzicht op de markt en de kerk. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken maar er zijn ook gerechten met een internationale twist. Leuk detail: op hun speciale wine-pad biedt het restaurant leuke feitjes over alle wijnen die ze schenken.

Meer informatie over restaurant Auberge de Zwaan

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Marita S.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten zeker voor herhaling vatbaar ook de bediening was erg vriendelijk wij zaten in de serre waar het wel tocht jammer
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was weer heerlijk ,zoals altijd bij de Zwaan
Roosfloor .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Auberge de Zwaan is voor ons een goed adres, we gaan er vaker eten en als we hier terugkomen is dat een goed teken, nietwaar.
Patriesw .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Heerlijk geluncht. Prijs kwaliteit perfect. Een van ons moest eerder weg en kon indien gewenst het dessert, een kaasplankje meekrijgen. De gerechten waren voortreffelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima gerechten in een mooie, wat klassieke gelegenheid, mooi gelegen aan het plein van Oirschot. Hele vriendelijke bediening en geen last van rumoer of storende muziek. Met de AH-actie heel voordelig, anders wat hoger prijsniveau.
Araaymakers .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben met de restaurantactie met een gezelschap van 6 bij de Zwaan gegeten maar het was echter maar karig en er werd van alles 'vergeten'. Brood en frietjes bijbesteld dat maar niet kwam en zo. Gelukkig werd het wel goed opgepikt toen er over werd geklaagd en kregen we een rondje van de zaak en een (weer karig) stukje vlees nageserveerd. Als je dus een grote eter bent, zoals de heren in ons gezelschap, ben je gewoon niet voldaan. Het is zo jammer dat veel restaurants niet uitpakken met zo'n actie, want met een goede ervaring ben je toch eerder geneigd eens vaker terug te komen en dan wel het volle pond te betalen. Nu blijven we toch met een nasmaak achter en zijn een beetje teleurgesteld.
Tonnyvandewouw .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Wij echtpaar zijn gisteren om 18.30 u binnengekomen in het restaurant .Wij zijn daar terecht gekomen ivm AH actie.
Het voorgerecht hebben wij een uur op moeten wachten. Zo rond 19.30 u namen naast ons 5 gasten plaats die a la carte aten en wat bleek nou deze mensen hadden eerder hun voor en hoofdgerecht dan wij. Zo na 20.30 waren we al 2 uur binnen werd ons hoofdgerecht geserveerd terwijl ze naast ons al aan het opruimen waren. Wij hebben ons beklag gedaan ,men gaf ons gelijk maar onze gezellige avond was weg.
Men tracht na het diner het enigszins goed te maken door 2 likeurtjes aan te bieden.
We hadden het idee dat we 2 e rang burgers waren.
Onze buren waren al lang weer thuis.
Eugène V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Extreem lange wachttijd. Een deel van het bedienend personeel lijkt ongeïnteresseerd.
Verder lijkt het alsof er op hoeveelheden wordt beknibbeld, mogelijk vanwege AH-actie.
Al met al jammer. Wij gaan hier niet meer terug.
Dekruifbrusse .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De kwaliteit van het eten was goed, de rest teleurstellend. Een gesprek is door het lawaai moeilijk, de drankjes worden niet of te laat gebracht!
Voorlopig ga ik nietmeer naar de Zwaan.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
wachttijd tussen voor en hoofdgericht was te lang. Bediening had een luisterend oor voor overleg en stelde alles in het werk om het desert snel te serveren. Overall een heerlijke ontspannen avond.
John D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij maakte gebruik van de Groupon aktie,hebben het gevoel dat het om die reden minder is.Vis hoofd gerecht was betreurenswaardig klein portie...kabeljauw vis was amper te zien op het bord...
Kaas plankje extra 3,50 betalen voor de twee super klein sneetjes vijgen/noten brood waar wij niet om gevraagd hadden.Rekening klopte ook niet,maar dat was niet de eerste keer.
Wij weten dat het beter kan uit ervaring.Doe er iets mee.
Adenans.bullens .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellige en ongedwongen sfeer. Lekker en bijzonder eten. Heel erg genoten. Mooie tafelaankleding (echt linnen)
Een aanrader.
Robbert Paul F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Een goed restaurant van de oude stempel. Met zeer lekkere gerechten. De service in de zaak, als mede de entourage zou een update en energie-impuls mogen gebruiken. Dit zou de zaak goed doen. Want keuken is reeds op goed niveau!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij zijn er met onze kinderen en hun vrouwen geweest en hebben heerlijk gegeten. Het is midden in het centrum van Oirschot ,maar parkeren is geen probleem.De volgende keer gaan we wat vroeger,het centrum van Oirschot is ook heel mooi.Wat on s betreft tot een volgende keer.
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
de 2 voorgerechten waaruit gekozen kon worden leken teveel op elkaar.
Graag meer variatie.
De periode tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht duurde meer dan 3 kwartier!! Veel te lang. Ook hoofdgerecht minimale keuzemogelijkheden uitgaand van AH concept
R.vandewetering .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Alles was erg lekker. Ieder gerecht zag er geweldig mooi uit. Vriendelijke bediening.
Wij zaten in de serre langs het raam en dat is sjieker dan op het terras en je bent toch met het terras verbonden.
Een aanrader. Ga er zeker nog eens terug.
Jan en Riky
J.spoormans .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was bijzonder lekker!
Mooie opgemaakte borden.
En hele vriendelijke bediening!
Wij komen zeker weer een keertje terug!
Lmdekkers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Jammer dat bij het nagerecht drie mensen al klaar waren met het nagerecht toen de andere vijf het nog moesten krijgen. Verder alles OK
Loja1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
we hebben gezellig buiten gegeten,de borden waren mooi opgemaakt,de bediening was perfect.het eten was heerlijk
We komen zeker nog een keer terug
Eddinslage .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Ook al was het een etentje van de AH bonnen, de tafel in het restaurant, de bediening en het eten waren uitstekend. We hebben genoten ! We zullen er zeker nog eens teruggaan.