Over het restaurant Auberge de Zwaan

Frans en internationaal genieten in hartje Oirschot

Auberge de Zwaan ligt in het hart van Oirschot, met uitzicht op de markt en de kerk. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken maar er zijn ook gerechten met een internationale twist. Leuk detail: op hun speciale wine-pad biedt het restaurant leuke feitjes over alle wijnen die ze schenken.

Meer informatie over restaurant Auberge de Zwaan

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Karel P.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was prima
Johanna B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zeer nette bediening en het eten was heerlijk! Zal zeker nog een keer gaan. Het AH menu was praktisch hetzelfde als de reguliere 3 gangen menu.
h.haven .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima restaurant, keurige ambance, aardige attente bediening. Redelijk druk, maar aanvaardbaar geluidsniveau, al kwamen er af en toe nogal harde geluiden van een belendende tafel. Desondanks: wij komen zeker terug!
Anneliesiens .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was heerlijk, smakelijk opgemaakt en keurig geserveerd. De bediening vriendelijk maar het was duidelijk te druk
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Teleurstellend. Al vaker geweest maar nu echt minder. Vragen wat we wilden drinken duurde lang, het brengen ervan nog langer. Zaten al aan voorgerecht toen drank kwam. Bij hoofdgerecht kregen we het vlees en de frietjes zouden volgen, inderdaad toen de rest bijna op was want je je laat vlees wat al lauw was niet helemaal koud worden. Bij commentaar daarop extra stukje vlees gekregen. Toch teleurstellende avond helaas.
Donna58 P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Teleurstellende ervaring, helaas. Er was veel te weinig personeel, waardoor we onevenredig lang moesten wachten. Het eerste kwartier aan tafel gebeurde er niets, we stonden op het punt te vertrekken toen we eindelijk iets te drinken konden bestellen. Verder waren de gerechten wel lekker, maar qua hoeveelheid karig. Het tweede glas huiswijn was een hele andere wijn. Ik kon nog net voorkomen dat het werd bijgeschonken. Uiteindelijk kwam wel de juiste fles tevoorschijn. Beetje vreemd was het wel, aangezien bij het bestellen van het eerste glas geen keuze was. Niet voor herhaling vatbaar, jammer want qua sfeer en aankleding ziet het er tiptop uit.
Noud08 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Mooi restaurant in een sfeervolle ambiance. Met de AH bon een kleine speciale kaart gepresenteerd waaruit je een keuze kon maken. Vooraf heerlijk bruin vers brood, wat niet in rekening werd gebracht. Het voorgerecht van wildpaté was prima en mooi opgediend. Het hoofdgerecht van rode mul ( vis) smaakte goed, maar de porties waren miniem. Het nagerecht van tiramisu was ruim voldoende, maar iets te flauw van smaak. De bediening was vriendelijk en zorgzaam. Omdat we de AH bon konden gebruiken was de prijs/kwaliteitsverhouding goed. We hadden een hele fijne gezellige avond.
jgoossens1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het voorgerecht van tonijn en het voorgerecht met de wildpate waren voortreffelijk
Het hoofdgerecht van runderstaartstuk was prima
Misschien een beetje aan de kleine kant maar de smaak was voortreffelijk
Het vismenu met de mul was heerlijk
Al met al een prima keuze om hier te gaan eten
Dries S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was duidelijk een AH-menu.
Deels goed verzorgd, maar karig.
De porties waren aanzienlijk verschillend in grootte.
De borden waren warm, maar de groente en het vlees was lauw.
Jammer, ik had van dit restaurant anders verwacht. De bediening was matig. Rode wijn schenken in een net leeggedronken glas met witte wijn getuigd niet van attentheid cq kennis.
Ook was er tussendoor geen enkel contact met de vraag of alles naar wens was. Jammer.
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Over het algemeen prima in orde alleen het was echt heel fris waar wij zaten door tocht in de serre ik adviseer een tafeltje te vragen dieper in de zaak wij zaten net waar alle deuren samen komen.
TMT C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was goed, maar er was geen amuse of iets anders leuks kleins van het huis. Dat was zeer mager. Het stukje vis bij het hoofdgerecht was amper een stukje vis voor bij een voorgerecht. Ik begrijp verder niet waarom er zo weinig groentes bij het eten zijn. Het advies is tegenwoordig 250 gram per maaltijd. Hier washet amper 50 gram
G.A.J. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben genoten,alles was naar wens ,een extra compliment voor de wildpate. Ook was de ontvangst hartelijk,en de bediening prettig.
Sjef en Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het was voor ons de 1st x dat we middels een AHmenu in Oirschot een restaurant bezochten in het winters gezellige centrum .Het restaurant ziet er goed uit en het nodigt uit om redelijk relaxed te eten. De keuze van het AHmenu was gezien de grotere kaart van het restaurant in verhouding. Alleen was onze keuze voor het kaasplankje (met overheerlijke schapekaas) een keuze met een toeslag bleek toen we achteraf toevallig de rekening nog eens bekeken. Beetje verneukt voel je je dan als klant, want het was de 3de gang van het AHmenu. De klant die eerst de kleine lettertjes vanwege een toeslag leest die moet nog geboren worden denken we. Dus als tip : Auberge de Zwaan of jullie verhogen de totaalprijs of personeel attendeert de klant er even op dat ze maar 2 gangen benutten van het menu als ze het kaasplankje nemen als dessert. Vanwege mijn allergien mijn complimenten voor de kok en voor het verdere smaakvolle menu ter kennismaking..
wimarg .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Direct na de feestdagen hebben we hier van het ÀH-menu genoten! Uitstekend verzorgd, goed op smaak, mooie porties. Kundige en vlotte bediening. Gaan er zeker weer terugkomen. Chapeau!
Annie M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. Goede bediening, vriendelijk personeel. Een fijne avond gehad.
Een restaurant om zeker nog een keer terug te gaan.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een chique restaurant, met een mooi uitzicht op de markt in Oirschot.
Het eten is lekker, de porties zijn voldoende. Mooi opgediend.
Met regelmaat bezoeken we dit rust- uitstralende restaurant.
Mvg Jolanda
dirkerik .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
28/12 2016. 12.45 uur AH-menu. Voorgerecht: 13.10 uur, visterrine of wildpaté. visterrine was vlak van smaak, wildpaté was uitstekend. Hoofdgerecht: keuze uit vlees of vis. Wij beiden kozen voor vlees. 14.20 uur (70 min) later werd het hoofdgerecht opgediend, 1 x vlees en 1 x vis. Fout doorgegeven door de bediening. Dit toch maar geaccepteerd i.v.m. de angst dat het weer zo lang zou duren. Het eten was lauw zo ook de borden . Ons inziens hadden de borden te lang in de keuken gestaan. De bediening bestond uit één persoon, te weinig voor het aantal aanwezige gasten. Hij gebruikte ook regelmatig het woord jullie tegen de gasten.
Nagerecht: tiramesu. De kok had nog geen tijd gehad om dit te maken. De keus kon gemaakt worden uit de kaart. Na deze ervaring zullen wij bij Auberge de Zwaan niet meer komen. Dan hebben we in Oirschot betere ervaringen gehad.
Na
JacJansen .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Erg gemoedelijke sfeer, leuke bediening die niet alleen erg servicegericht was maar ook open stond voor een praatje en een grapje. Het was een GEZELLIGE avond en we hebben voortreffelijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Bij het eten vroegen we om de Portugese huiswijn die we de vorige keer dronken. Die was niet meer in het assortiment. De jonge sommelier bracht 2 andere wijnen die we mochten proeven. Hij gaf prima advies.
joseenwil .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
er was geen ontvangst we hebben naar de ingang moeten zoeken er stond niemand om ons te verwelkomen. we moesten de jassen over de stoel hangen. met de ah actie was het betaalbaar. ik zou nooit voor de volledige prijs gaan. het eten was goed maar niet speciaal. vlees/vis met groente en een bakje friet.