Over het restaurant Auberge De Veste

Hotspot voor Bossche bourgondiers

Met ingredienten van nu creëert Auberge De Veste plaatjes van gerechten. Je kunt kiezen voor een vast menu, of je kunt je laten verrassen door de Chef. En natuurlijk is lunch ook een optie! Perfect voor een dagje sightseeing in de Brabantse hoofdstad.

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Auberge De Veste

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
4 gangen genoten. We beginnen met wat amuses waarbij de taco met verse makreel echt zalig was. De eerste gang daarna een heerlijke steak tartaar. Mooi op smaak gebracht. De rode poon daarna met daarbij een ravioli gevuld met poon en wortel en fijn bereidde erwtjes en groene asperges was een waardige opvolger. De piece was uitstekend bereid lam: een rack en de zadel. Heerlijke eigen jus erbij. Top avond.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben hier al een aantal keer gedineerd en we zijn nog nooit teleurgesteld. De wijn-spijs combinaties verdienen een extra compliment beter dan in een aantal sterrenzaken waar we zijn geweest. Kortom kan met gerust hart iedereen aanbevelen hier te gaan eten
Walter D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Mooie gerechten met klassieke elementen en uitdagende smaken.
Uitgebruide wijnkaart met mooie wijnen, perfect op dronk.
Dut was weer puur genieten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Het eten was erg goed en in verhouding met de toch hoge prijs. De bediening van het te jonge personeel was amateuristsch en niet passend bij het niveau.
peter G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Top gegeten. De Veste pakt uit met gedurfde wijn apps combinaties...prima
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk eten met fantastische wijnen!
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
De inrichting leek wel vergane glorie. Rommelig, plastic zak op de bank tegenover ons. Bediening mag professioneler: niet gepast om mee te luisteren en daar dan wat over te zeggen.
Amuse was erg lekker. Voorgerecht qua smaak wat vlak. Hoofdgerecht was oké en toetje ook. De wijnen waren goed.
Marko G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Verrassend menu, eenvoudige ingrediënten op een uitstekende manier samengesteld zodat het iets bijzonders wordt. Dessert bracht de beste caramel ooit geproefd! Het wijnarrangement sloot erg mooi aan, evenals het verrassende drankje dat bij het dessert werd geserveerd. Door de uit de toon vallende saus bij het hoofdgerecht geen perfecte score maar voor de cuisine wel een stevige 4 sterren!
Joukje D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een uitstekende bereiding van het diner en heerlijke begeleidende wijnen. De smaak van de tomaat herkenden we net meer in de amuse en de saus bij het hoofdgerecht vonden we niet goed passen.
De pauzes tussen de gangen vonden wij aan de ruime kant.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Wij hebben genoten . geweldig . voor herhaling de moeite waard
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het restaurant heeft een hele mooie uitstraling. Ruben en zijn team zorgen voor een prettige, hele gastvrije sfeer. Mooie gerechten met goed erbij passende wijnen. Een echte aanrader!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De smaken waren fantastisch, zowel van het eten als de wijnen. De wachttijden tussen de de gerechten waren best lang (we hadden voor 4 gangen gekozen). Pas bij navraag begrepen we dat dat de bedoeling was, omdat het om een avondvullend programma zou gaan. Dat hoefde voor ons niet zo. Het hoofdgerecht was qua groenten en andere accessoires heerlijk maar de longhaas was te rauw, en daardoor moeilijker te snijden en kauwen. Was blijkbaar een nieuw menu, dus zal zeker verbeteren. Qua service was men uiterst gastvrij en gezellig, maar er werd weinig gevraagd of alles naar wens was, alleen bij het afruimen na een gang. Door de duur tussen de gangen zaten we geregeld zonder iets te drinken. Nogmaals: prima avond gehad maar voor de 9,1 op Iens nog wel wat verbeterpunten
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
In een woord: voortreffelijk!
Arjan C.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten en een hele goede bediening met uitleg. 5 gangen met veel variatie en smaakexplosies. Verwennerij.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
We zijn zeer gastvrij ontvangen, de juiste hoeveelheid aandacht en toelichting over de gerechten en de wijn.
Werkelijk heerlijk gegeten, de gerechten zien er ook prachtig uit.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Oudjaar hier getafeld en wat een feest. Heerlijke gerechten in een zeer prettige ambiance waar je ruim zit. Op verzoek werd een heerlijke Bourgogne uit de Maranges uit de kelder gehaald want de eigenaar weet waar hij het over heeft qua wijnen. Zeer aanbevelenswaardig restaurant.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Hier wordt je verwend. Chef tovert de klassiekers uit de keuken. Hoewel, klassiek? Soms een oosters tintje, soms een prachtig groentewerkje erbij. Daarmee stijg je uit boven de klassiekers en heb je je eigen smaak bepaald. En daar komen de mensen op af. Heerlijk ruime tafelzetting. Geweldige bediening door de enthousiaste eigenaar. Die minstens zoveel verstand heeft van wijn als van de keuken. Laat je verrassen op een complete avond uit. Met een menuprijs die je doet afvragen waar de Bib blijft.
Just K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldige zaak! Trouw aan klassiekers, zoals de kans om oesters per stuk te bestellen. Prima huischampagne van een klein huis, gehaald door de eigenaar. De hele wijnkaart is mooi. En gelukkig is ook het wijnarrangement een feest. Extra vermelding verdienen ook de sausen. Ze verdiepen het gerecht. Een avond lang vermaak op in alle opzichten hoog niveau. En met de service aan tafel die daarbij past. Top!
Jean S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
fijne plek, goed eten, vriendelijke mensen: prima
nldx .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Bijzonder goed eten, klassieke ambiance, erg goede wijnen. Verrassingsmenu met wijnarrangement zorgt voor een ideale avond.