Over het restaurant Auberge De Veste

Hotspot voor Bossche bourgondiers

Met ingredienten van nu creëert Auberge De Veste plaatjes van gerechten. Je kunt kiezen voor een vast menu, of je kunt je laten verrassen door de Chef. En natuurlijk is lunch ook een optie! Perfect voor een dagje sightseeing in de Brabantse hoofdstad.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Auberge De Veste

Sarah H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was echt top! Aanrader.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Plezierige ontvangst, onze Franse gasten werden in hun eigen taal ontvangen. Een aanrader, wij zullen onze B& B
gasten met plezier door sturen.

Aad van Zelst
Renske C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
De bediening denkt echt mee... Wel zou hij iets zachter mogen praten want nu hoor je wat hij tegen iedereen zegt. Verder was het eten echt overheerlijk, zeker met de prijs die je ervoor betaald. Wij hebben echt een top avondje gehad!
Govert D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten met een mooi wijnarrangement
Colinda R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Overheerlijk gegeten. Uitstekende bediening.. top.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Gastvrij restaurant, pure gerechten en bijzondere bijpassende wijnen. Heerlijk gegeten.
Nadia B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Een erg leuk kleinschalig restaurant met een zeer enthousiaste gastheer met veel passie voor de wijnen en de gerechten die ze serveren. Het verrassingsmenu zorgt ook echt voor verrassingen door de speciale onverwachte combinaties die gemaakt worden. Zeker een aanrader voor een heerlijke avond vol lekkere en leuke gerechten.
Wpleiden P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prettig gegeten op terras bij de Auberge. Voorgerecht was niet bijzonder, maar de overige gerechten waren prima. De porties waren tamelijk klein. Het wijnarrangement vonden we behoorlijk aan de prijs, zeker daar waar je geen prijsopgave aan de voorkant krijgt. Prettige bediening. De eigenaar zelf is hartelijk en vrij, misschien net iets te vrij naar onze smaak, maar dat is persoonlijk.
Bert .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
We hadden in Auberge de Veste al meerdere keren gegeten. En ook na vanavond kan ik zeggen dat we hier in de toekomst nog vaker zullen komen. We hadden een 5-gangen menu met een bijpassend wijnarrangement besteld.
Zowel het eten als de wijn waren helemaal top. De wijnen pasten prima bij de gerechten.
En ook de bediening was van dezelfde kwaliteit als spijs en drank. Helemaal top. Ik kan alleen maar zeggen, 'tot een volgende keer'!
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Fantastisch verrassingsmenu. De eigenaar heeft verbazingwekkende kennis over wijnen. Alle gangen werkelijk top. Aanrader!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Gezellige gastheer en -vrouw, gewoon en enthousiast. Deskundig wijnadvies, zeer goede wijnkeuzes.
Een van de beste combinaties van chefsmenu en wijnmenu die ik ooit heb meegemaakt.
Inez E.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We komen hier vaker, en het is elke keer geweldig. Mooie en zeer smakelijke gerechten, heerlijke wijnen, fantastische bediening.
Alexander N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Super gerechten. Mooie combinaties die elkaar complementeren. Heerlijk buiten op terras gezeten al zit je bijna op de stoep. Binnen mag wat mij betreft wat strakker worden ingericht. Maar een mooie avond gehad en zal er zeker nogmaals heen gaan.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Mooi opgemaakte heerlijke gerechten in een geslaagd 4 gangen verassingsmenu. Mooi restaurant vlakbij het centrum op een aangename rustige locatie.
Kathleen D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten was heel lekker, maar veel te weinig. Dubbel van de portie zou nog iets geweest zijn. 1 klein broodje bij het voorgerecht. Het mag nu wel gastronomisch zijn, maar zo een kleine porties waren teleurstellend .
Erwin B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten, in een rustige ambiance, zodat we goed konden bijpraten. Bediening was op prettige wijze op achtergrond aanwezig en gaf mooie toelichting op gerechten en wijn.
Voor herhaling vatbaar!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
heerlijk restaurant, goede ambiance, heerlijke wijn met veel kennis, echt een aanrader
ElsBerendsen .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
We vierden onze trouwdag bij De Veste. Prachtige gerechten, heerlijke wijnen. Echt top! De setting is klassiek, maar de keuken en wijnkaart gaan zeker met de tijd mee. We aten vier gangen en bestelden een fles Pommard. Hele fijne avond gehad.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
we waren al eerder geweest en we wisten dat het goed was.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
4 gangen genoten. We beginnen met wat amuses waarbij de taco met verse makreel echt zalig was. De eerste gang daarna een heerlijke steak tartaar. Mooi op smaak gebracht. De rode poon daarna met daarbij een ravioli gevuld met poon en wortel en fijn bereidde erwtjes en groene asperges was een waardige opvolger. De piece was uitstekend bereid lam: een rack en de zadel. Heerlijke eigen jus erbij. Top avond.