Over het restaurant Auberge De Veste

Hotspot voor Bossche bourgondiers

Met ingredienten van nu creëert Auberge De Veste plaatjes van gerechten. Je kunt kiezen voor een vast menu, of je kunt je laten verrassen door de Chef. En natuurlijk is lunch ook een optie! Perfect voor een dagje sightseeing in de Brabantse hoofdstad.

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Auberge De Veste

Elly D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Prima Kerstdiner, een verrassing dat de chef bij iedere gang voor ons een alcoholvrij glas bijpassende drank verzorgd had. Mooie combinatie van gerechten.
W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
We hadden een heerlijk viergangen diner met bijpassende wijn in een mooie omgeving. Het was gezellig dus heel erg was het niet, maar door de lange wachttijd tussen de gerechten nam het diner meer dan 4 uur in beslag.
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Erg goed. Mooi verrassingsmenu, goed wijnarrangement en het leukste is nog wel de entertainende uitleg over de wijnen bij het eten. Aandacht voor de klant, erg gewaardeerd. Chapeau!
Paul O.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Verrassingsmenu was gevarieerd en heel goed. Heerlijke amuses vooraf. Prima wijnen erbij, maar ook een zeer ruime keuze uit de wijnkaart mogelijk.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Driegangen menu gedaan. Zonder wijnarrangement. Het was heerlijk. Fijne rustige sfeer. Vriendelijke bediening. Mooie porties. Heel lekker gegeten.
De tafel van Willem F.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Hoge verwachtingen. Helaas niet uitgekomen. Als je dat dan aangeeft, schiet de eigenaar luidruchtig in de verdediging in een vol restaurant.
Jadis S.
Dit restaurant stond al jaren op ons lijstje, we hadden misschien toch wat recensies moeten lezen voordat we hier naartoe gingen. Mogelijk in een sleur geraakt? Kwaliteit prijs verhouding lijkt een beetje zoek. Na het aangeven dat we geen wijn arrangement wilden, maar losse wijnen gingen bestellen kregen we het gevoel dat we niet meer interessant waren. De amuses waren saai en bijna smaakloos. Het voorgerecht was wel lekker. De serveerster vroeg verder bij geen enkele gang of het lekker was. Verder werd er vrijwel niet gevraagd of we iets wilde drinken. Het hoofdgerecht kreeg ik een halve portie van fazant met daarin een dikke zeen en dus niet eetbaar. Het leek alsof we met zijn vieren 2 stukken moesten delen. De eigenaar leek wel te schreeuwen aan tafel en ging met ons een lange discussie aan en beledigde ons. Erg vrije houding en dat maakte de situatie enorm ongemakkelijk. Zonde van zoveel geld. Gelukkig hebben we wel een gezellige avond gehad met elkaar.
BoschBolletje P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Prettige ruimte, goede ontvangst.
Mooie gerechten. Goede bijpassende wijnen.
Hoofdgerecht niet helemaal goed warm.
Iets te lange wachttijden.
Wijn niet gespecificeerd op de nota
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Fantastische avond gehad! Voortreffelijk eten. We hadden een 4 gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Eigenaar Ruben Coonen heeft veel kennis van wijn en geeft goede uitleg. Personeel is zeer vriendelijk. Auberge de Veste is echt een van de betere restaurants van Den Bosch. We hoorden dat ze recent een belangrijke culinaire prijs hadden gewonnen. Zeer verdiend. Dit restaurant is echt een aanrader!!!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Kei lekker. Goede sfeer, fijne bediening.
Sarah H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was echt top! Aanrader.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Plezierige ontvangst, onze Franse gasten werden in hun eigen taal ontvangen. Een aanrader, wij zullen onze B& B
gasten met plezier door sturen.

Aad van Zelst
Renske C.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
De bediening denkt echt mee... Wel zou hij iets zachter mogen praten want nu hoor je wat hij tegen iedereen zegt. Verder was het eten echt overheerlijk, zeker met de prijs die je ervoor betaald. Wij hebben echt een top avondje gehad!
Govert D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten met een mooi wijnarrangement
Colinda R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Overheerlijk gegeten. Uitstekende bediening.. top.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Gastvrij restaurant, pure gerechten en bijzondere bijpassende wijnen. Heerlijk gegeten.
Nadia B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Een erg leuk kleinschalig restaurant met een zeer enthousiaste gastheer met veel passie voor de wijnen en de gerechten die ze serveren. Het verrassingsmenu zorgt ook echt voor verrassingen door de speciale onverwachte combinaties die gemaakt worden. Zeker een aanrader voor een heerlijke avond vol lekkere en leuke gerechten.
Wpleiden P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Prettig gegeten op terras bij de Auberge. Voorgerecht was niet bijzonder, maar de overige gerechten waren prima. De porties waren tamelijk klein. Het wijnarrangement vonden we behoorlijk aan de prijs, zeker daar waar je geen prijsopgave aan de voorkant krijgt. Prettige bediening. De eigenaar zelf is hartelijk en vrij, misschien net iets te vrij naar onze smaak, maar dat is persoonlijk.
Bert .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
We hadden in Auberge de Veste al meerdere keren gegeten. En ook na vanavond kan ik zeggen dat we hier in de toekomst nog vaker zullen komen. We hadden een 5-gangen menu met een bijpassend wijnarrangement besteld.
Zowel het eten als de wijn waren helemaal top. De wijnen pasten prima bij de gerechten.
En ook de bediening was van dezelfde kwaliteit als spijs en drank. Helemaal top. Ik kan alleen maar zeggen, 'tot een volgende keer'!
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Fantastisch verrassingsmenu. De eigenaar heeft verbazingwekkende kennis over wijnen. Alle gangen werkelijk top. Aanrader!
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Gezellige gastheer en -vrouw, gewoon en enthousiast. Deskundig wijnadvies, zeer goede wijnkeuzes.
Een van de beste combinaties van chefsmenu en wijnmenu die ik ooit heb meegemaakt.