Auberge de Smockelaer

Givelderweg 2 6277 Slenaken Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Auberge de Smockelaer

Toonenmaria .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij de Smockelaer: asperges à la flamande die perfect waren klaargemaakt en gebakken speenvarken met calvados-saus, ook erg lekker en heel mals. Eten zonder tierelantijn en vooral heel smakelijk. De locatie is sfeervol en de bediening hartelijk. Hier komen we graag nog eens terug!
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Wandelend door de prachtige natuur van Zuid-Limburg het terras van de Smockelaer in Slenaken gekozen voor de lunch. Opnieuw aspergesoep (a € 5,75). Goed van smaak en goed gevuld met asperges. Vriendelijke en adequate bediening. Het terras oogt minder dan dat het is.
M A B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vanavond zijn wij met zijn vier bij De Smockelaer geweest , .
Na een lang wandeling zijn wij gezellig bij de openhard gezeten ,
Dat was ontzettend gezellige tent en heerlijke eten bij passende wijn ,
Leuke avondje gehad ,
Dat wordt ongetwijfeld herhaald .
Gponstein .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Woensdagavond 20 april daar gegeten met echtgenote ik had rundvleesburger mwahh voor 15 euro mag je wel iets meer verwachten mijn vrouw had runderbiefstuk met rosevalaardappeltjes voor 20 euro,allemaal heel simpel,bediening had geen aandacht voor gasten.ons zul je hier niet meer terugzien.jammer
Iens-Ruud .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Gisteren heerlijk en gezellig gegeten in deze auberge. Leuke ambiance bij de open haard. Twee goed op elkaar ingespeelde en soms komisch bedieningsduo.
Authentieke Limburgse gerechten als stoofpot en forel genomen.
Erg smakelijk allemaal samen met een vlot drinkende Spaanse rode wijn.
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Gister hier een late lunch gedaan. Binnen heerlijk bij de openhaard gezeten, kaarsjes aan leuk muziekje erbij en super aardige bediening. Ik heb de Smokkelaars rundvleesburger op met patat, super lekkere burger! En mijn man had de venkelsoep en de vis van de dag wat kabeljauw was die ook erg lekker was. Heerlijk wijntje erbij. Wij gaan hier zeker terug komen!
Kaareel .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Heerlijke rundvleesburger gegeten op het terras. Bediening was erg vriendelijk. Het terras ziet er erg gezellig uit. De burgers was top.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Wat een leuke zaak. Eerst buiten een drankje genomen en van de stilte, rust en vallende avond genoten. Later, binnen bij de openhaard had mijn wederhelft een sublieme forel met amandelen en ik een zalmsalade, waarbij ik bijna de saus van het bord wilde aflikken, zo subtiel lekker. Een geslaagde avond met oprechte bediening. Het was ons de wandeling meer dan waard.
J R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Tijdens onze wandeling belandden we bij toeval op het terras van de Smockelaer en dat was zeer aangenaam! De kaart staat vol heerlijkheden dus dat was nog best lastig kiezen. Het werd een schotel bloedworst met brood en het moet gezegd: zo lekker hem ik nog niet eerder gegeten. Super knapperig brood, appeltjes en garnituur erbij en een heerlijk biertje maakten het verblijf hier tot een klein feestje. Ook de uitsmijter van mijn partner was prima in orde. Waar bijna overal al wordt gewerkt met "handy's" gaat bestelling opnemen hier nog gewoon met een bloknootje en dat gaat gewoon goed. Hulde!
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
In de winter, na een wandeling in de sneeuw, lekker aan een open haard zitten en op temperatuur komen. soep was in orde en de bediening had ook tijd en interesse voor een gesprekje.
Pvangestel .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wat een leuke plek.
We werden warm ontvangen bij de Smockelaer. Niets was hen teveel. Daarnaast was het eten heerlijk. En wat leuk, het rundvlees komt van de koeien van de buurman en dat proef je!
Hier komen we zeker nog eens terug.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Heerlijk gegeten na winterwandeling, forel was smullen, ook stampotje echt lekker, verschillende bieren van tap en goeie wijn. Een aanrader!
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
16 November 2013
wij komen met 2 personen binnen als eerste klanten van de dag. buiten fris en heel mistig na een kilometer of 7 gelopen te hebben we zin in koffie met wat lekkers. we hebben mazzel want de keuken gaat net open om 12 uur. leuke pub-achtige sfeer en aankleding. snel komt er een dame opnemen, 2 koffie dus en er is in eerste instantie niet bij ,maar bij navraag aan de kok is er wel vlaai,kersenvlaai. de koffie is er snel maar de vlaai moet even geduld hebben omdat de dame druk aan het kwebbelen is met een leverancier en ober over koetjes en kalfjes... geeft niet dan nemen wij een koekje die bij de koffie ligt, nou die is gewoon oud ( de kok legt uit dat zijn collega het trommeltje niet goed heeft dichtgedaan gisteren, we krijgen wel netjes nieuwe verse koekjes. de koffie is op, en daar is dan de vlaai, nou dit was de grootste tegenvaller van vlaai in Limburg die je kunt bedenken. harde krokante bodem,amandel strooisel overdadig en hele grote suikers rondom op de korst. het kan zijn dat wij het niet snappen maar hjij was niet lekker. leek op tom pouce-pakket van de supermarkt. koffie tegelijk met vlaai is ook leuker.

toiletten zijn niet schoon gemaakt.
Dewandelaars .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Eind augustusr hebben wij hier op een zaterdagavond gegeten. Het eten had weinig smaak. Een kip-pannetje met doorgekookte kip. Cola light zat amper prik in. Ondanks dat er bijna niemand op het terras zat, duurde het lang en leek de serveerster er niet veel zin in te hebben. Jammer de entourage is prachtig evenals de plek. Wij gaan hier niet meer eten.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Geluncht op het terras bij heerlijk weer. Fatsoenlijke portie bloedworst met lekker brood en goed aangekleed. Daarbij een goed koud glas Cola van een goed merk.
Jean H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2012
Mijn vriendin is nogal kieskeurig wat betreft de Limburgse gewoonte om veel zoet in sauzen of dressings te verwerken. Nadat we dit aan de vriendelijke bediening hadden doorgegeven kwam de kok zelf even overleggen over wat we lekker vinden.
We kregen daarna een overheerlijk custom-made menu van allemaal kleine lekkere gerechtjes. Uiteindelijk hebben we een geweldige avond gehad.