Auberge de Rousch

Kloosterkensweg 17 6419 PJ Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge de Rousch

Culinair genieten van de bijzondere kaart

Kom ontspannen en culinair genieten in deze oude herberg. De keuken combineert de Bourgondische traditie met eigentijdse inzichten. De grote en kleine kaart zijn daardoor verrassend veelzijdig. De specialiteiten op de kaart wisselen met de seizoenen. Laat je eens verwennen door de chef en zijn culinaire brigade. Getrancheerde dry aged entrecôte en bourbonijs met een Pernodsabayon, dit is nog maar een kleine greep van de tongstrelende en verrassende gerechten die de kaart van Auberge de Rousch sieren.

Meer informatie over restaurant Auberge de Rousch

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Auberge de Rousch

Harry K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer sfeervolle entourage, aankleding passend bij de tijd van het jaar, vlotte bediening, drie gangen menu smaakvol, maar te duur! ( € 47,50 voor dit driegangenmenu )
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Was een erg leuke ,gezellige avond.Eten erg lekker en mooi verzorgd opgediend.,zijn dat ook niet anders van de Rousch gewend.Zien jullie in iedergeval op eerste Kerstdag met de familie weer.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het aangeboden menu was prima samengesteld met verse producten . De wachttijd was redelijk. De rode wijn kon iets koeler zijn, deze stond op een te warme plek, maar was van goede kwaliteit. Een aanrader.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Veel tafels op kleine ruimte, vlekken in het stoelkussen, koolrabisalade smaakte niet naar koolrabi, Tiramisu uit een koffiekopje. Brood kwam te laat. Driegangen diner voor 47,50 gehad, maar dat was het niet waard. Het eten was niet slecht, maar voor dat geld verwacht je iets beters. De wijn was wel goed.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer tevreden, mooie avond! Voor herhaling vatbaar!
Hoezo 120 tekens als ik in het kort mijn ervaring voldoende kan weergeven?
HJM S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De Rousch kennen we al wat langer als een prima restaurant etc. Ook deze keer (via Iens) was het genieten van de mooie locatie, vriendelijke bediening en natuurlijk de voortreffelijke gerechten.
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
alles was voor iedereen naar wens, heerlijk eten heel leuk opgemaakt, gezellige sfeer, prachtig uitzicht op vijver.
(ben al vaker gast geweest). aktie kan voor mij elk jaar zijn.....
Miriam C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Met vrienden gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Zeer positief over alles, voor herhaling vatbaar! Top lokatie met voldoende parkeergelegenheid.
Door V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Jammer dat bediening enigszins gehaast overkwam en er geen ruimte was om meer tijd te nemen tussen de drie gangen.
hy.duyx .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Fantastische locatie, zeer sfeervol. Vlotte bediening. Porties zeer ruim en smaakvol. Mooi keuzemenu. Extra brood werd op verzoek paar keer gebracht zonder het in rekening te brengen. Doen we zeker nog een keer!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, maar werd minder toen we geen koffie na wilden bestellen. De prijs met name van de drank is iets aan de hoge kant. Gezellige entourage en heel goed verzorgd.
Anke L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Restaurant is mooi gelegen (serre) en de tafel en stoelen zijn ruim en genoeg privacy. De bediending is vriendelijk en de gerechten zijn goed. Prima restaurant. Wij zijn hier al vaker geweest en de kwaliteit is constant. Dit is wel een restaurant en geen "all you can eat als het maar heel veel eten is" tent.
maria.masud .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Mooi locatie. We zaten bij een trapje, waar bediening meerdere keren liet bestek vallen (van opgeruimde boorden), verder gezellige sfeer.
Eten was lekker, maar verse groenten zijn minimaal aanwezig. Wijn is betrekkelijk duur. Voor die prijs mocht eten een stuk beter zijn.
Cees P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
De Auberge is altijd een prima plek met goed eten. Maar deze keer zat ook het weer mee en konden we op het fijne terras buiten eten.
Frantzen .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Vanwege het mooie weer gezellig op het terras gegeten. Het eten was goed van kwaliteit alleen een beetje veel voor de wat oudere klant, zouden senioren porties op de kaart moeten hebben.
Bediening was vriendelijk.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten in de mooie vijvertuin, prima prijs-kwaliteitsverhouding bij AH-actie. Bediening was heel vriendelijk en dessert werd in overleg iets later geserveerd.
Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een supergoed restaurant voor als je eens een speciaal etentje wilt. Tip: ben echter duidelijk over de prijzen, die zagen we nergens staan, we schrokken van de factuur. Onze verwachting was dat deze lager uit zou vallen met de AH- kortingsbonnen.
E F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gezellige avond met partner op het terras van het restaurant, het was niet al te druk .
Vriendelijke bediening. Wij hebben lekker gegeten met de AH -actie maar het waren geen hoogstandjes
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellige gelegenheid, goede kaart, lekker glas wijn en lekker gegeten, wat wil een mens nog meer.

Voor herhaling vat baar!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Kwaliteit van het 5-gangen diner was prima en keurig warm geserveerd en dat is een uitdaging als je met 30 personen bent. De toppers waren voor mij het 1e voorgerecht (koude zeebaars met garnituur) en de filet mignon (4e gerecht). Goed maar niet uitstekend waren voor mij de lamskoteletjes. Bijpassende wijnen waren ook prima. Een zeer geslaagde middag/avond dankzij de vriendelijke bediening.