Auberge de Rousch

Kloosterkensweg 17 6419 PJ Heerlen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • - Duet van hertenhaas en pastrami van hert, zoetzure pompoen en een duxelles van paddenstoelen met een truffelcrème
      - Carpaccio van tonijn met een tartaar van zalm op een zwarte knoflook crème met parels van limoen, wasabi en wakame
      - Buffelmozzarella met tomaat op een carpaccio van chioggia biet, groene asperges, geschaafde Pecorino en een sorbet van biet met een ahorn-balsamico dressing
  • Hoofdgerechten
    • - Wildzwijnshaasje op hete bliksem met bospeen en roomboterspruiten, begeleid door een wildjus met een vleugje steranijs
      - Roodbaars met scampi’s, spaghetti, courgette, haricots verts en een Pernodsaus met bieslookolie
      - Een Portobello gevuld met groenterisotto, Parmezaanse kaas, gegratineerde geitenkaas, spinazie en kastanjes met een gele paprikasaus
  • Nagerecht
    • - Kaasplank met vijf Europese kazen geserveerd met zwartbrood, noten en vijgenchutney
      - Moelleux van pure chocolade, gel van mandarijn en Oreo crumble geserveerd met roomijs
      - Hazelnoottaartje met kaneel-appel, mokka ijs en vanille saus met liquor 43

Over het restaurant Auberge de Rousch

Culinair genieten van de bijzondere kaart

Kom ontspannen en culinair genieten in deze oude herberg. De keuken combineert de Bourgondische traditie met eigentijdse inzichten. De grote en kleine kaart zijn daardoor verrassend veelzijdig. De specialiteiten op de kaart wisselen met de seizoenen. Laat je eens verwennen door de chef en zijn culinaire brigade. Getrancheerde dry aged entrecôte en bourbonijs met een Pernodsabayon, dit is nog maar een kleine greep van de tongstrelende en verrassende gerechten die de kaart van Auberge de Rousch sieren.

Meer informatie over restaurant Auberge de Rousch

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Auberge de Rousch

Waldou W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening en gezellige, sfeervolle locatie.
M.rondas R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Sfeervol restaurant , vriendelijke bediening . Smaakvol eten . Gaan zeker nog eens terug .
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten en super service!
Beste mevrouw van Dijk,

Wij vinden het heel leuk om te horen dat u heerlijk heeft gegeten en dat u de service super vond. Ook hopen wij u natuurlijk nog een keer te zien.

Els B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het eten was heel,smakelijk ...borden mooi opgemaakt ..en een gezellige herfstsfeer ..een echte aanrader !!
Beste mevrouw Boersma,

Wij vinden het heel leuk om te horen dat u genoten heeft van de avond en dat u smakelijk heeft gegeten.

Team Auberge de Rousch!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Vanwege een feestelijke gelegenheid dit restaurant uitgezocht via de AH actie. De avond was meer dan geslaagd, mede dankzij de enthousiaste, gastvrije bediening. Het kan dus nog steeds, ook in 2018!
Aandacht vooraf voor allergie van een van de gasten is als zeer attent ervaren.

Een voortreffelijke amuse, fijne broodjes met smeersels vooraf, smakelijk voorgerecht - mooie balans in opzet naar hoofdgerecht. Nagerecht tongstrelend. Kortom: (h)eerlijk diner, mooi gepresenteerd
Uitstekende huiswijn en de koffie 'speciaal': dank Léon , ook voor rondleiding!
Mathilde B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goed gehumeurde bediening, mooie entourage, gaan we vaker doen!!
Beste mevrouw Brouns-Laeven,

Wij vinden het leuk om te zien dat u heerlijke heeft gegeten en dat u de entourage mooi vond. Wij hopen u graag nog eens te zien.

Andrea F.
Heerlijk gegeten!
Beste mevrouw Funcken,

Heel erg leuk om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten, wij hopen u graag nog eens terug te zien.

Marly D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Altijd een gezellig uitje ,in een mooie omgeving ,met een creatieve kok die ons weer heeft verrast met een heerlijke menu !
Beste mevrouw Dolman,

Wij vinden het heel leuk om te horen dat u een gezellig uitje heeft gehad in een mooie omgeving. Ook zijn wij blij dat het menu heeft gesmaakt en dat de kok volgens u, u weer heeft verrast met een heerlijk menu.

Gertie O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Alles was erg goed en lekker en leuke vriendelijke bediening .
Beste familie Offermanns - Biermans,

Wij vinden het heel erg leuk om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad en dat u en leuk tijd bij ons heeft gehad. wij hopen u natuurlijk nog een keer terug te zien.

HJ V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Alles prima geregeld .
Christina T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten van het 3 gangen actie menu.
Beste mevrouw Thomas,

Wij vinden het fijn om te lezen dat u heerlijk genoten heeft van het 3 gangen actie menu, wij hopen u natuurlijk nog een terug te zien.

Marja V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gebruik gemaakt van AH restaurantactie. Prijs van het 3-gangenmenu is aan de hoge kant. Kwaliteit van de gerechten was prima. Bediening was vriendelijk en niet stijf. Al meerdere keren bij De Rousch gedineerd. Nooit teleurgesteld over de gerechten.
Beste mevrouw Vermeeren,

Wij vinden het heel erg leuk om te lezen dat u meerdere malen bij ons bent komen dineren. Ook vinden wij het fijn dat u uw mening geeft over dat het diner aan de hoge kant is. Natuurlijk is het leuk om te lezen dat de bediening vriendelijk was en dat u de gerechten lekker vond.

Bedankt namens Auberge de Rousch
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zeker voor herhaling vatbar
Beste mevrouw Popken-Schoones,

Wij vinden het heel leuk om te horen dat u zo tevreden was over het eten en dat u zeker nog eens terug komt. Wij zien u graag de volgende keer.

Mici J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Een gezellige avond met mijn moeder en mijn dochters in een sfeervolle ambiance. Het eten was lekker en op het bord een mooi plaatje. Zeker voor herhaling vatbaar!
Beste mevrouw Jansen - van de Wouw

Wij vinden het heel leuk om te zien dat u zo'n leuke avond met uw moeder en dochters heeft gehad. Wij vinden het zeer fijn dat u zo lekker heeft gegeten en hopen u nog eens terug te zien.

Pierre W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gewoon weer een fantastische avond op alle gebied
Petra O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lang moeten wachten op hoofdgerecht en we moesten de kelners een paar gaan vragen of we iets te drinken konden bestellen. Eten was heel erg goed!!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Via A.H. gereserveerd bij dit restaurant. Ze hebben hiervoor een leuk menu samengesteld. Ze waren zeer verrassend en erg lekker! Dit restaurant is zeker een aanrader!
Beste mevrouw de Vries,

Wij vinden het heel erg leuk om te horen dat u ons AH menu zo lekker vond. Hartelijk dank voor deze goede cijfers en wij hopen u natuurlijk nog eens terug te zien om nog meer menu's van ons uit te proberen.

Mike B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prima sfeer en lekker eten
Beste meneer Bojko,

Fijn om te lezen dat u zo lekker heeft gegeten en dat u het zo gezellig bij ons heeft gehad. Wij hopen u natuurlijk nog een keer terug te zien.

Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lekker gegeten in een goeie ambiance
Beste mevrouw Esser-Engels,

Wij vinden het heel erg leuk om te horen dat u zo lekker heeft gegeten en dat de sfeer goed was. Natuurlijk hopen wij u nog een keer terug te zien.

Jan O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Voor herhaling vatbaar
Beste meneer Offermans,

Heel erg leuk om te lezen dat u zo'n leuke avond heeft gehad en dat u zeker nog een keer terug komt.