Auberge de Rousch

Kloosterkensweg 17 6419 PJ Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge de Rousch

Culinair genieten van de bijzondere kaart

Kom ontspannen en culinair genieten in deze oude herberg. De keuken combineert de Bourgondische traditie met eigentijdse inzichten. De grote en kleine kaart zijn daardoor verrassend veelzijdig. De specialiteiten op de kaart wisselen met de seizoenen. Laat je eens verwennen door de chef en zijn culinaire brigade. Getrancheerde dry aged entrecôte en bourbonijs met een Pernodsabayon, dit is nog maar een kleine greep van de tongstrelende en verrassende gerechten die de kaart van Auberge de Rousch sieren.

Meer informatie over restaurant Auberge de Rousch

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hanssen .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Snelle en prettige ontvangst, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Alleen € 15,50 voor een halve liter huiswijn vind ik toch wel aan de hoge kant.
Petersheim .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Het eten was weer voortreffelijk ,de bediening heel vriendelijk
Iedereen tevreden en na het eten nog even gezellig buiten gezeten.
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekkere en gezellige lunch. Eten was verrassend en de geschonken wijn heel lekker en passend. Ook het personeel was erg vriendelijk maar helaas moesten we nogal lang op ons eerste gerecht wachten.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Uitstekende kwaliteit van het eten; pittig aan de prijs (zonder AH-deal te duur); mooie locatie; apart ah-menu; onduidelijkheid bij het personeel over het serveren van kraanwater bij een fles wijn (volgens de een onmogelijk; volgens de ander geen probleem).
j.raggers .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met toeval kwamen we bij dit restuarant terecht en werden we positief verrast. Prettige ontvangst en hoewel grenzend aan een nieuwe wijk toch op een oude superplek. Is gelegen in een oude boerderij. Fijne gerechten ook voor een AH menu. Wel goed aan de prijs maar dan krijg je ook wat. Als we weer in buurt zijn komen we weer..
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Rumoerig personeel en hadden weinig aandacht voor de klant. Na elke gang moesten we lang wachten. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zelfs 50 minuten! (de chef verklaarde later dat het niet aan de keuken was doorgegeven, slordig) Het koste veel moeite de aandacht van het personeel te krijgen. Kwaliteit van het eten was goed. Op zich een mooie locatie maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
E F.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Mooie gelegenheid in Heerlen, aangename sfeer wij hebben er heerlijk gegeten, prijs kwaliteit was uitstekend.
Gerechten waren met zorg bereid.
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zeer mooie hoge serre/eetzaal met levendige sfeer en mooie gevarieerde kaart. Bijzonder mooie gerechten, ruim voldoende, goed geserveerd. Bediening soepel, niet over de top (behalve bij de "aardappelstaafjes" - patat dus). Geliefd bij grotere groepen en dat kan luidruchtigheid vergroten.
Irma C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wederom was er een heerlijk menu samengesteld met voor ieder wat wils of je nu van vlees, vis of vegetarisch houdt. De Vijvertuin was mooi aangekleed afgestemd op het seizoen. Wij komen hier altijd graag en zullen dit zoveel mogelijk blijven doen.
Lynn65 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
2 keer gezeten en 2 keer weggelopen zonder dat we wat kregen. De eerste keer op het terras hebben we eindelijk na 20 minuten gewacht te hebben op de bediening wat mogen bestellen. Een wijntje en een koffie. Nou, we hebben 25 minuten gewacht op ons drinken en zijn dan maar ergens anders wat gaan drinken want de ober hebben we niet meer gezien! En het was daar bijna leeg, dus alles andere als druk. En gister weer eens geprobeerd, dit keer hebben we niet eens wat kunnen bestellen omdat er weer niemand kwam bedienen. En ik blijf daar geen half uur zonder drinken zitten, dus weer opgestaan en ergens anders het weertje kunnen genieten op een andere terrasje.
Dit was dus de laatste keer dat wij ooit nog eens bij de Rousch zijn geweest!!! Dus mijn conclusie "vreselijke tent "
Willy R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
het klopt gewoon
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Prettige ontvangt. Heerlijk gegeten. De bediening was aangenaam en zeer attent. Kijkend naar de reguliere menukaart zou ik adviseren om standaard een 3- en 4-gangen menu aan te bieden uit minimaal vlees en vis bij de voor- en hoofdgerechten.
Phily D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
De binnenkomst was rommelig ,we zouden meteen uitleg krijgen ,maar dat is er bij ingeschoten.
Verder was het prima.
En voor herhaling vatbaar.
Ph. Duynisveld
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Mooie zaak. Lekker eten.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer.
bettina G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Perfect
Irma C.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hadden ern driegangenmenu van de AH spaaractie. De gerechten waren wederom heerlijk en ern goede portie met bijpassende wijnen. We komen graag weer terug!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom heerlijk driegangenmenu diner gegeten met bijpassende goede wijn. Persoonlijke en vriendelijke bediening. Komen zeker terug.
leny M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gisteren vanwege onze trouwdag wederom heerlijk gegeten bij Auberge de Rouche. We hadden gekozen voor het Winter menu. Heerlijke gerechten. We hadden echter niet in de gaten dat dit zoveel gerechten waren. Helaas hebben we het nagerecht afbesteld. Dit kregen we niet meer op. Ook compliment voor de bediening.
cals .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten met 8 personen.
De gerechten waren allemaal even lekker en ook werd er goed rekening mee gehouden dat 1 persoon glutenvrij moest eten.Vriendelijke bediening.
Wij komen terug !