Auberge de Rousch

Kloosterkensweg 17 6419 PJ Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge de Rousch

Culinair genieten van de bijzondere kaart

Kom ontspannen en culinair genieten in deze oude herberg. De keuken combineert de Bourgondische traditie met eigentijdse inzichten. De grote en kleine kaart zijn daardoor verrassend veelzijdig. De specialiteiten op de kaart wisselen met de seizoenen. Laat je eens verwennen door de chef en zijn culinaire brigade. Getrancheerde dry aged entrecôte en bourbonijs met een Pernodsabayon, dit is nog maar een kleine greep van de tongstrelende en verrassende gerechten die de kaart van Auberge de Rousch sieren.

Meer informatie over restaurant Auberge de Rousch

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Auberge de Rousch

René H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We hebben een aantal keren in de laatste maanden genoten van de menu's. Eerst een wildmenu, daarna een After Christmas menu, een kreeftenfestijn en de laatste keer asperges en zeetong. Ik beperk me tot de laatste keer, omdat men maar één recensie per jaar mag schrijven. We gingen voor de asperges en de zeetong. Beide gerechten kon je op diverse wijzen bestellen en mijn partner en ik hadden niet dezelfde keuze gemaakt. Alle keuzes waren naar grote tevredenheid, vergezeld van een heerlijke witte wijn. Mijn keuze was asperges op de ouderwetse manier met ei en ham en daarna zeetong Picasso. Het kon niet beter smaken. Dat is dan ook de reden dat we er vaker heen gaan dan naar andere restaurants.
leoniedebont .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben geluncht en alle gerechten waren van een uitstekende kwaliteit. Bediening was goed.
Mooie serre met een aangenaam uitzicht.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voorgerecht: Hertcarpaccio was iets te koud, hoofdgerecht: wildzwijn was prima mals met goede saus. Nagerecht was goed maar niet bijzonder. Personeel was zeer vriendelijk.
cals .
Wederom heerlijk gegeten.
Mooie sfeervolle ambiance. Vriendelijk personeel.
Heerlijke gerechten en er werd goed rekening mee gehouden dat 1 persoon in ons gezelschap een glutenallergie heeft.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Geslaagde avond in aangename ambiance. Voor herhaling vatbaar. Attent personeel; tijd tussen de gangen mag iets ruimer zijn.
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het vegetarische menu was eenvoudig, maar wel op mooie borden geserveerd. Het hoofdmenu laten staan omdat dit zo zout was dat het niet te eten was. De serveerder ging er alleen op in met de mededeling dat hij het door geeft aan de kok. Daar heb je dus niets aan op dat moment. De ruimte van restaurant waar wij zaten was een lange smalle serre. Gevolg is dat er zoveel tafels staan dat je niet lekker zit. Ook de serveerders wringen zich door de stoelen heen. Verder bij binnenkomst in deze serre is het trapje niet voor iedereen toegankelijk. Voor ons was dit eenmalig.
P. M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Allles prima, parkeren was een probleem door de vele feesten die er waren, terwijl er toch veel parkeerplaatsen
Zijn. Eten en bediening zeer goed,
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben al vaker bij Auberge de Rousch gegeten met familie of vrienden, en ook deze keer was het weer goed verzorgd, geen enkel minpuntje, we hadden weer een leuke avond !!
wimmmm .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
AH-actie. Prima gegeten. Lekker voorgerecht (hertencarpaccio) en overheerlijk hoofdgerecht( wild zwijn). Mooie en rustige ambiance.
Hub R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Uitstekende kwaliteit in een heerlijke ambiance. Tijd tussen voor- en hoofdgerecht was iets aan te lange tijd.
Totaal gezien was het een geslaagde avond. Gaan zeker nog eens terug.
haye S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We zaten in de prachtige serre.
Het was gezellig druk.
Het eten was lekker, prettige bediening.
Kortom, het restaurant is aan te bevelen
h E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
bediening zeer gast gericht ! heerlijke kabeljauw rilette en zeer malse kalfsentrecote een grand dessert wat inderdaad " GRAND" is
Hub C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
een gezellige, leuke avond en heerlijk gegeten, aangenaam verrast.
leuke vriendelijke bediening, mooie plaatjes op de warme!!!! borden, en alles even heerlijk, ook de wijnen waren prima. een goede keuze.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer sfeervolle entourage, aankleding passend bij de tijd van het jaar, vlotte bediening, drie gangen menu smaakvol, maar te duur! ( € 47,50 voor dit driegangenmenu )
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Was een erg leuke ,gezellige avond.Eten erg lekker en mooi verzorgd opgediend.,zijn dat ook niet anders van de Rousch gewend.Zien jullie in iedergeval op eerste Kerstdag met de familie weer.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het aangeboden menu was prima samengesteld met verse producten . De wachttijd was redelijk. De rode wijn kon iets koeler zijn, deze stond op een te warme plek, maar was van goede kwaliteit. Een aanrader.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Veel tafels op kleine ruimte, vlekken in het stoelkussen, koolrabisalade smaakte niet naar koolrabi, Tiramisu uit een koffiekopje. Brood kwam te laat. Driegangen diner voor 47,50 gehad, maar dat was het niet waard. Het eten was niet slecht, maar voor dat geld verwacht je iets beters. De wijn was wel goed.
Ingrid W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer tevreden, mooie avond! Voor herhaling vatbaar!
Hoezo 120 tekens als ik in het kort mijn ervaring voldoende kan weergeven?
HJM S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De Rousch kennen we al wat langer als een prima restaurant etc. Ook deze keer (via Iens) was het genieten van de mooie locatie, vriendelijke bediening en natuurlijk de voortreffelijke gerechten.
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
alles was voor iedereen naar wens, heerlijk eten heel leuk opgemaakt, gezellige sfeer, prachtig uitzicht op vijver.
(ben al vaker gast geweest). aktie kan voor mij elk jaar zijn.....