Auberge de Rousch

Kloosterkensweg 17 6419 PJ Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge de Rousch

Culinair genieten van de bijzondere kaart

Kom ontspannen en culinair genieten in deze oude herberg. De keuken combineert de Bourgondische traditie met eigentijdse inzichten. De grote en kleine kaart zijn daardoor verrassend veelzijdig. De specialiteiten op de kaart wisselen met de seizoenen. Laat je eens verwennen door de chef en zijn culinaire brigade. Getrancheerde dry aged entrecôte en bourbonijs met een Pernodsabayon, dit is nog maar een kleine greep van de tongstrelende en verrassende gerechten die de kaart van Auberge de Rousch sieren.

Meer informatie over restaurant Auberge de Rousch

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Caroline L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een supergoed restaurant voor als je eens een speciaal etentje wilt. Tip: ben echter duidelijk over de prijzen, die zagen we nergens staan, we schrokken van de factuur. Onze verwachting was dat deze lager uit zou vallen met de AH- kortingsbonnen.
E F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gezellige avond met partner op het terras van het restaurant, het was niet al te druk .
Vriendelijke bediening. Wij hebben lekker gegeten met de AH -actie maar het waren geen hoogstandjes
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellige gelegenheid, goede kaart, lekker glas wijn en lekker gegeten, wat wil een mens nog meer.

Voor herhaling vat baar!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Kwaliteit van het 5-gangen diner was prima en keurig warm geserveerd en dat is een uitdaging als je met 30 personen bent. De toppers waren voor mij het 1e voorgerecht (koude zeebaars met garnituur) en de filet mignon (4e gerecht). Goed maar niet uitstekend waren voor mij de lamskoteletjes. Bijpassende wijnen waren ook prima. Een zeer geslaagde middag/avond dankzij de vriendelijke bediening.
deure034 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij kozen voor dit restaurant omdat we goede ervaringen hadden vorig jaar. Graag hadden we dit jaar weer ergens anders willen proberen maar ik wordt erg beperkt doordat niet alle restaurants rolstoeltoegankelijk zijn en ik weet dat je hier, via een omweg ook redelijk goed binnen kunt komen.
Net als vorig jaar waren we nu ook weer erg tevreden over het eten, de bediening etc. Aanrader!
Smit J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zeer de moeite waard. Mooie en rustige omgeving. Goede parkeermogelijkheden in een parkachtige omgeving. zeer attente bediening.
moniquecorten1 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
In 1 woord GEWELDIG :-). Wachttiijd was uitstekend, waardoor we de tijd hadden om rustig bij te praten als familie. Ik plaats hier heel graag een groot compliment aan het jonge stel Beckers. en natuurlijk zeg ik van deze plek: tot heel gauw!
Michel J.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was heerlijk! De bediening en de uitleg van de wijn was perfect. Wij komen beslist weer terug !!
Familie Michel Janssen uit Spaubeek.
inge L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
De bediening was prima en attent en beleefd. Het eten was matig voor de prijs.
Er was geen tafelwater. Dat verwacht je toch in zulk restaurant. De broodjes waren oud en niet warm. De vis was overgoten met saus.. Saus dien je apart op te dienen. De puree bij de vis was oud en smakeloos. De borden waren rommelig. Het lam dat op de kaart stond was geen lam. Het was ander vlees.
Het voorgerecht was klein en rommelig. Hoeveel kost een rode biet? Leg behoorlijk wat schijfjes in het rond op het bord. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer. Dit menu moet eigenlijk een visitekaartje zijn.
corderksen .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Prettige bediening eten was super!, een terug komer
Mooie ambiance en gezellige sfeer komen zeker weer terug!!????????
Mooie omgeving en gemakkelijk te parkeren
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geslaagde avond met goede vriendelijke bediening. Sfeer was goed, eten was erg lekker. Iedere menugang had iets speciaals waardoor je verrast werd. Wij gaan zeker nog eens terug.
BK1 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Eerste vervelende ervaring dat keuzemenu afwijkt van AH-menu op website. Personeel beleefd, maar dat is anders dan vriendelijk. Bij amuses (o.a. Olijven) worden geen prikkers geleverd, dus met de handen eten dan maar. Bijgeserveerd brood waarschijnlijk gesponsord door plaatselijke tandarts: daar kon je echt je tanden op stukbijten.Wijn geserveerd in vies glas. Voorgerecht met kalfsvlees viel vies tegen, opmaak kan beduidend beter en meer verse sla doet ook wonderen. Bietencarpaccio daarentegen erg goed, fris, verrassend en veel spannende texturen. Hoofdgerecht lamsfilet. Tsja, lamsfilet die te gaar was op een bedje van goulash, met risotto die op aardappelgratin lijkt en nergens naar smaakt. Gerecht dat we niet begrepen. De restjes misschien opgemaakt? Ronduit slecht. Dessert kaasplanken, Veilig toch? Helaas. Op de twee verschillende plankjes was er weinig overeenkomst te bespeuren, grof gesneden hompjes kaas, opvallend verschillend van elkaar.
Tussendoor kwam de eigenaar zelf ook serveren. Trek een volgende keer een hemd aan waar geen vlekken in zitten svp. Wat betreft entourage zou dit restaurant een toppertje kunnen zijn, maar dan moet er wel een andere brigade in de keuken komen. Dit menu is echt de 47 euro niet waard.
yt .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Prettige ontvangst , uitgebreide menukeuze, zeer vriendelijke bediening in een prachtige ambiance. De hoeveelheden waren voldoende en ook brood werd zonder dat we het vroegen aangevuld
witteheeren .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
De prijs van € 47.- vonden wij aan de hoge kant.
Hoofdgerecht niet uitdagend op bord.
Restaurant ligt in een mooie omgeving met een heerlijk terras erbij.
annemietijssen .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Super genoten van een 3-gangen menu van de AH Restaurantactie. Het voorgerecht, een royaal gevulde Ceasar salade was voortreffelijk. De lamsfilet bij het hoofdgerecht was een beetje taai maar geen probleem, er werd een nieuw stukje vlees voor ons gebakken. En deze lamsfilet was super. Het nagerecht, vanille ijs met aardbei was ook zeer goed. Genoten van een heerlijke avond.
TOINE V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Het eten was voortreffelijk. Lekkere roodbaars. Of mals kalfsvlees. met een heerlijke wijn. Die ons werd opgediend door kundig personeel. Het kopje koffie achteraf konden we drinken op het mooie terras.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
We waren verrast over de smaak van het eten en de sfeer in de serre met mooi uitzicht. Een aanrader! De ingang van het restaurant is de eerste keer lastig te vinden.
z0mer .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gisteravond driegangen AH menu gegeten. Goed menu, leuke keuzes en Het was heerlijk! Prachtige lokatie en fijne bediening. Wij komen zeker terug.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede ontvangst door vriendelijke bediening. Eten was erg lekker en de porties waren goed, niet teveel en niet te weinig. Wachttijd tussen de gangen was niet te lang. Sfeer in het restaurant is gezellig. Tafel voor twee was alleen wat aan de grote kant waardoor je iets te ver van je eetpartner af zit, maar dat is dan ook het enige minder positieve puntje.
Margo J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk, fantasievol en zeer goed vegetarisch menu. Verrassende smaakcombinaties, een lust voor het oog en de smaakpapillen. De bediening was fantastisch en gastvrij. Na het dessert kwam de gerant ons belangstellend vragen naar ons diner. Al met al een enorme aanrader!