Auberge de Rousch

Kloosterkensweg 17 6419 PJ Heerlen Nederland Kaart

Over restaurant Auberge de Rousch

Culinair genieten van de bijzondere kaart

Kom ontspannen en culinair genieten in deze oude herberg. De keuken combineert de Bourgondische traditie met eigentijdse inzichten. De grote en kleine kaart zijn daardoor verrassend veelzijdig. De specialiteiten op de kaart wisselen met de seizoenen. Laat je eens verwennen door de chef en zijn culinaire brigade. Getrancheerde dry aged entrecôte en bourbonijs met een Pernodsabayon, dit is nog maar een kleine greep van de tongstrelende en verrassende gerechten die de kaart van Auberge de Rousch sieren.

Meer informatie over restaurant Auberge de Rousch

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Andre-christa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
wij hebben een heerlijke lunch gehad,het eten was voortreffelijk,de bediening attent en zeer vriendelijk en de omgeving erg mooi.Een echte aanrader waar we zeker vaker terug zullen komen!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Echt fantastisch ook het wijn arrangement. Mooi restaurant aan de vijver. Echt een aanrader. Ook het personeel erg vriendelijk en professioneel.
Elisabeth S.
Lesbest .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
R.sleurink .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten , goede service en vriendelijk personeel, Zeker komen we weer terug. Hebben wild gegeten en echt complementen voor de kok , Super.
Aniahita .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ben er geweest. Mooi restaurant, ook fijne sfeer. porties zijn echt klein ..meer bord dan eten en niet lekker en in verhouding van wat je krijgt veel te duur. ook geen aandacht aan de decoratie besteed Ik heb verwachtingen als ik uitga eten dan wil ik ook genieten en als ik dan al voor een duurder restaurant kies verwacht ik een perfect eten. En als ik thuis lekkerder kan eten, dan in een restaurant met een geleerde kok dan.. klopt daar voor mij wat niet..mijn vraag werken die hier ook met kant en klaar producten.. dan kan ik ook echt in een fastfoodrestaurant gaan, krijg ik ook fritten en bijna geen groenten en geen salade bij een hoofdgerecht wat toch €24, kost.. is fastfood tenminste goedkoop...als vergelijk de Valk is wat het eten betrefd toch stukken beter...zoveel in de kwaliteit en in de grote van de porties ..bij de Valk krijg je altijd extra groenten en salade bij het eten. Zelf met saladebuffet..kan Rousch een voorbeeld aan nemen. bijna in iedere restaurant wordt bij een hoofdgerecht ook een portie salade geserveerd...ben echt teleurgesteld..eten teleurstellend
Daphnée T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Beetje jammer dat het erg lang duurde voordat er wat brood op tafel kwam voor bij de boter die er al stond. Nog geen minuut later kwamen al de voorgerechten, waar we nog wijn bij moesten bestellen wat ook niet erg vlot ging.
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Er was geen verschil in behandeling of entourage voor ons "AH-klanten" ten opzichte van andere keren dat wij de locatie bezochten. Alles prima en sfeervol, zoals gewend.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Was hier uit hoofde actie Albert Heijn. Vond prijs voor 3 gangenmenu erg prijzig € 46. Nu in de actie dus 2 menu's voor € 46 en dat was prima.
Luc R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Mooie, uitgebalanceerde gerechten. Zeer vriendelijke ontvangst, vlotte, alerte en vriendelijke bediening.
De Rousch is niet alleen een restaurant, maar ook een zalencentrum, waardoor het op de parkeerplaats nogal druk kan zijn, en dan moet je soms een eindje (door de regen) lopen.
Verder wel mooi, sfeervol ingericht, schoon, mooi uitzicht op de Weltervijver.

Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Top avond gehad! Super gegeten prima verzorgd. Leuk weer ingericht ook naar het herfst seizoen! Zeker een aanrader om weer terug te komen!
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Mijn man en ik waren erg verrast over de prachtige menu kaart waar uit wegpoetsen gerechten konden kiezen , terwijl we met de AH actie kwen dineren.
De diverse onderdelen waren verrukkelijk en mooi opgemaakt.
En als kers op de taart kregen we jéérlijke bonbons bij de koffie.
Wat tevens prettig was, en zeker noet gebruikelijk, dat ik gewoon een glas kraanwater kon bestellen.
Na afloop hebben we nog een heel prettig gesprek met de eigenaresse gehad, die daarvoor alle tijd nam.
Kortom: een aanrader!
Verabrouwer .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
mooie locatie met 'n lekkere lunch, wel wat prijzig maar voor 'n keertje te doen.
Gezellige uurtjes in de prachtig aangeklede serre vd 'Rouche'
E F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Geserveerde was niet wat op de menukaart stond en de saus was vergeten. Jammer!!
Vriendelijke bediening en mooie locatie
Jeanne G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We hebben een zeer gezellige avond met heerlijk eten beleefd .Aan te bevelen deze loccatie aan vrienden en bekenden. P rijs kwaliteit zeer goed
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Weer lekker gegeten en gedronken in de vijvertuin, prachtige ruimte, locatie, goede bediening met een lekker wijntje en een lekker soepje vooraf.
Head R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wederom genoten van geweldig eten in een relaxte sfeer. Vriendelijke en attente bediening. En om 120 verplichte tekens van de recensie vol te krijgen voeg ik nog toe dat je gratis kunt parkeren.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was prima, smakelijk en vrij royale porties.
Minpuntje was, bij het hoofdgerecht waren de borden warm maar het eten niet.

Toch gaan we nog eens terug
Marita D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het was weer heerlijk eten bij auberge de la Rousch! Hele vriendelijke bediening, geweldige
locatie, gezellige sfeer. Weer zeker voor herhaling vatbaar!!!