Auberge de Rousch

Kloosterkensweg 17 6419 PJ Heerlen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 49€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Huis gemarineerde zalm met coquille, Granny Smith en een kleine salade
      Steak tartaar op klassieke wijze begeleid met kappertjes, augurk, ui en een peterselie ei
      Wilde rijst met kruiden-hummus, tomaat, feta, gebakken Little Gem sla, tzatziki en gepofte aubergines met knoflook en rozemarijn
  • Hoofdgerechten
    • Gebakken ‘Grain Fed Black Angus’ entrecote met kruidenboter, Parmezaanse kaas, een compote van sjalotten en preiselbeeren, girolles, sugar snaps en een port-lauriersaus
      Dorade op een antibiose met rivierkreeftstaarten, bimi en pasta aglio olio met peterselie
      Courgettes met sjalottencompote, Parmezaanse kaas, Rozeval aardappeltjes, girolles, gemarineerde champignons, babymais, glasmie met haricots verts, paprika en Kikoman saus
  • Nagerecht
    • Kaasplank met vijf Europese kazen geserveerd met zwartbrood, druiven, noten en stroop
      Aardbeien Romanoff
      Abrikozentaartje met nougatine, mango en Grand Marnier met stracciatella ijs

Over het restaurant Auberge de Rousch

Culinair genieten van de bijzondere kaart

Kom ontspannen en culinair genieten in deze oude herberg. De keuken combineert de Bourgondische traditie met eigentijdse inzichten. De grote en kleine kaart zijn daardoor verrassend veelzijdig. De specialiteiten op de kaart wisselen met de seizoenen. Laat je eens verwennen door de chef en zijn culinaire brigade. Getrancheerde dry aged entrecôte en bourbonijs met een Pernodsabayon, dit is nog maar een kleine greep van de tongstrelende en verrassende gerechten die de kaart van Auberge de Rousch sieren.

Meer informatie over restaurant Auberge de Rousch

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Auberge de Rousch

Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Gezellig op terras heerlijk menu gegeten!
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Het eten was heerlijk. De gangen volgden kwa tijd prima. Een mooi sfeervol restaurant met uitstekende service!!
Phw P.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
we hebben heerlijk gegeten zonder opdringerig personeel, de tijden tussen de gerechten waren goed. Er werd Niet met drank doorgeschonken , je moet om een nieuw glas vragen. Soms heb je het gevoel dat als je maaltijd op is dat je weg moet, hier niet je kon na genieten. Wij komen beslist terug.
René H.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We hebben een aantal keren in de laatste maanden genoten van de menu's. Eerst een wildmenu, daarna een After Christmas menu, een kreeftenfestijn en de laatste keer asperges en zeetong. Ik beperk me tot de laatste keer, omdat men maar één recensie per jaar mag schrijven. We gingen voor de asperges en de zeetong. Beide gerechten kon je op diverse wijzen bestellen en mijn partner en ik hadden niet dezelfde keuze gemaakt. Alle keuzes waren naar grote tevredenheid, vergezeld van een heerlijke witte wijn. Mijn keuze was asperges op de ouderwetse manier met ei en ham en daarna zeetong Picasso. Het kon niet beter smaken. Dat is dan ook de reden dat we er vaker heen gaan dan naar andere restaurants.
Goedemiddag familie Hensgens,

Wat goed om te lezen dat jullie van zoveel verschillende acties bij ons hebben genoten! We hebben nu nog een nieuw 5-gangen aspergemenu waar u van kunt komen smullen. Ik ben blij met uw mooie complimenten en ga deze zeker delen met al mijn collega's!

Tot de volgende keer.

Hartelijke groet,

Team Auberge de Rousch
leoniedebont .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben geluncht en alle gerechten waren van een uitstekende kwaliteit. Bediening was goed.
Mooie serre met een aangenaam uitzicht.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voorgerecht: Hertcarpaccio was iets te koud, hoofdgerecht: wildzwijn was prima mals met goede saus. Nagerecht was goed maar niet bijzonder. Personeel was zeer vriendelijk.
cals .
Wederom heerlijk gegeten.
Mooie sfeervolle ambiance. Vriendelijk personeel.
Heerlijke gerechten en er werd goed rekening mee gehouden dat 1 persoon in ons gezelschap een glutenallergie heeft.
Luc D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Geslaagde avond in aangename ambiance. Voor herhaling vatbaar. Attent personeel; tijd tussen de gangen mag iets ruimer zijn.
Elise K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het vegetarische menu was eenvoudig, maar wel op mooie borden geserveerd. Het hoofdmenu laten staan omdat dit zo zout was dat het niet te eten was. De serveerder ging er alleen op in met de mededeling dat hij het door geeft aan de kok. Daar heb je dus niets aan op dat moment. De ruimte van restaurant waar wij zaten was een lange smalle serre. Gevolg is dat er zoveel tafels staan dat je niet lekker zit. Ook de serveerders wringen zich door de stoelen heen. Verder bij binnenkomst in deze serre is het trapje niet voor iedereen toegankelijk. Voor ons was dit eenmalig.
P. M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Allles prima, parkeren was een probleem door de vele feesten die er waren, terwijl er toch veel parkeerplaatsen
Zijn. Eten en bediening zeer goed,
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben al vaker bij Auberge de Rousch gegeten met familie of vrienden, en ook deze keer was het weer goed verzorgd, geen enkel minpuntje, we hadden weer een leuke avond !!
wimmmm .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
AH-actie. Prima gegeten. Lekker voorgerecht (hertencarpaccio) en overheerlijk hoofdgerecht( wild zwijn). Mooie en rustige ambiance.
Hub R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Uitstekende kwaliteit in een heerlijke ambiance. Tijd tussen voor- en hoofdgerecht was iets aan te lange tijd.
Totaal gezien was het een geslaagde avond. Gaan zeker nog eens terug.
haye S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We zaten in de prachtige serre.
Het was gezellig druk.
Het eten was lekker, prettige bediening.
Kortom, het restaurant is aan te bevelen
h E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
bediening zeer gast gericht ! heerlijke kabeljauw rilette en zeer malse kalfsentrecote een grand dessert wat inderdaad " GRAND" is
Hub C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
een gezellige, leuke avond en heerlijk gegeten, aangenaam verrast.
leuke vriendelijke bediening, mooie plaatjes op de warme!!!! borden, en alles even heerlijk, ook de wijnen waren prima. een goede keuze.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer sfeervolle entourage, aankleding passend bij de tijd van het jaar, vlotte bediening, drie gangen menu smaakvol, maar te duur! ( € 47,50 voor dit driegangenmenu )
Marianne Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Was een erg leuke ,gezellige avond.Eten erg lekker en mooi verzorgd opgediend.,zijn dat ook niet anders van de Rousch gewend.Zien jullie in iedergeval op eerste Kerstdag met de familie weer.
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het aangeboden menu was prima samengesteld met verse producten . De wachttijd was redelijk. De rode wijn kon iets koeler zijn, deze stond op een te warme plek, maar was van goede kwaliteit. Een aanrader.
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Veel tafels op kleine ruimte, vlekken in het stoelkussen, koolrabisalade smaakte niet naar koolrabi, Tiramisu uit een koffiekopje. Brood kwam te laat. Driegangen diner voor 47,50 gehad, maar dat was het niet waard. Het eten was niet slecht, maar voor dat geld verwacht je iets beters. De wijn was wel goed.