Auberge de Rousch

Kloosterkensweg 17 6419 PJ Heerlen Nederland Kaart

Over het restaurant Auberge de Rousch

Culinair genieten van de bijzondere kaart

Kom ontspannen en culinair genieten in deze oude herberg. De keuken combineert de Bourgondische traditie met eigentijdse inzichten. De grote en kleine kaart zijn daardoor verrassend veelzijdig. De specialiteiten op de kaart wisselen met de seizoenen. Laat je eens verwennen door de chef en zijn culinaire brigade. Getrancheerde dry aged entrecôte en bourbonijs met een Pernodsabayon, dit is nog maar een kleine greep van de tongstrelende en verrassende gerechten die de kaart van Auberge de Rousch sieren.

Meer informatie over restaurant Auberge de Rousch

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
leny M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gisteren vanwege onze trouwdag wederom heerlijk gegeten bij Auberge de Rouche. We hadden gekozen voor het Winter menu. Heerlijke gerechten. We hadden echter niet in de gaten dat dit zoveel gerechten waren. Helaas hebben we het nagerecht afbesteld. Dit kregen we niet meer op. Ook compliment voor de bediening.
cals .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten met 8 personen.
De gerechten waren allemaal even lekker en ook werd er goed rekening mee gehouden dat 1 persoon glutenvrij moest eten.Vriendelijke bediening.
Wij komen terug !
Dominique B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Wanneer dit 3 gangen diner inderdaad €46 zou moeten kosten en er niet met de prijs is grschoven om een 2e diner 'gratis' te kunnen geven zouden ze zich diep moeten schamen. Presentatie van de gerechten waardeloos, vis prima op smaak maar losse elementen op het bord. Bediening doet hun best maar vullen niet pro-actief wijn of water bii. In een sterrenrestaurant eet men goedkoper en veel beter.
René H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Dit restaurant biedt ook na de kerstdagen het kerstmenu aan tegen gereduceerd tarief. We vieren altijd op 30 december onze trouwdag met een diner en de keus viel op dit kerstmenu van De Rousch. Wat een goede keuze bleek dit te zijn. Na een amuse kwamen achtereenvolgens 3 voorgerechten met een bijpassende wijn op tafel. Geserveerd werden carpaccio van kabeljauw met Hollandse garnaaltjes, kalfswang met pata negra, gebakken scampi's. Na een rustpauze verder met het hoofdgerecht hertenrug en filet mignon, kaasplankje met port, heerlijk dessert met taartjes, ijs en dessertwijn waarna tot slot koffie na. Ook de service was geweldig, zelfs een klein vuurwerkje bij het dessert ivm onze trouwdag. En dat alles in kerstsfeer en een schappelijke rekening. Super!
hfleuren .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten; duurde even voor we de goede ingang hadden (staat niet heel goed aangegeven). Personeel was vriendelijk maar onze ober was redelijk nieuw. We hebben wel gelachen. Eten is erg goed klaargemaakt en vol van smaak.
Geoffrey M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Met AH actie hier gegeten. 3 gangen diner voor €46. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, die geen verschil maakte tussen reguliere klanten of de AH actie. Mooie gerechten. Goede porties. Fijne ervaring
B. S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
mooie kerstsfeer, veel lichtjes, vlotte en vriendelijke ontvangst;
bestelde rode wijn kwam veel te laat en te warm (teveel opgewarmd vauit koude kelder), dus in een ijskoeler geplaatst maar dat ging langzaam, later water toegevoegd, toen goed op temperatuur.
er werd teveel geinformeerd door meerdere leden van het personeel hoe de verschillende gerechten gesmaakt hebben. smakelijke gerechten maar niet echt bijzonder voor een 3-gangenmenu van 46 EUR. al met al dus een beperkt succes.
Antonius G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
In totaliteit, het eten was goed bereid maar niet ons genre. Ondanks de AH-actie veel betaald voor iets wat wij in principe niet eten. Voor datzelfde bedrag hadden we bij een niet nader te noemen restaurant kostelijk en naar genoegen gegeten. M.vr. gr.
Ton Gielen
Erica S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Voor de tweede keer vanwege onze trouwdag gegeten met de AH voucher. In één woord heerlijk. Helemaal niets maar dan ook niets op aan te merken
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met zes personen a la carte gegeten.
Uitstekend gegeten. Zeer smakelijke gerechten !
Minpunt in het begin was de bediening door de onvriendelijke ondeskundige ober ; gelukkig heeft de eigenaresse van de Rousch de bediening op een gegeven moment overgenomen
Enny B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
wij zijn alle 4 heel tevreden en voldaan na een gezellige avond bij jullie ! Terug naar huis gegaan , Het was allemaal tot in de puntjes verzorgd .Inclusief de bediening
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Was weer goed verzorgd en weer heerlijk gegeten! Inrichting voor de feestdagen was weer top en de bediening was prima! C U next time!
annemietijssen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Zeer genoten van een 3-gangenmenu. Mijn partner was vooral verrukt van zijn voorgerecht, spekjes met gebakken champignons. Ikzelf kon mijn hoofdgerecht, rode zeebaars, zeer waarderen.
norbert.poppe .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
De Auberge levert een verzorgd product in een mooie omgeving. Het concept van het restaurant is dat van grootschaligheid waardoor een goede maaltijd kan geleverd worden tegen een redelijke prijs, maar ten koste van de keuzemogelijkheden. Het is een veredelde grootkeuken. De bediening was zeer vriendelijk, maar redelijk traag en nu en dan onbeholpen.
TidW .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Een 3-gangen menu voor 46 euro: dan moet het wel goed zijjn.
Nee dus!

Op papier klinken de gerechten veelbelovend maar het valt allemaal tegen.
Al de genoemde onderdelen van een gerechten komen op het bord voor maar wel vaak in haast microscopiche hoeveelheid. Was de kwaliteit dan wel goed? Ja, de sla was vers maar de vis was erg glazig dus gewoon uitgevroren, de saus smaakte als een bordje ingekookte tomatensoep.

Helaas was dit weggegooid geld!
Geen ander oordeel mogelijk.
andre-christa .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
wij hebben een heerlijke lunch gehad,het eten was voortreffelijk,de bediening attent en zeer vriendelijk en de omgeving erg mooi.Een echte aanrader waar we zeker vaker terug zullen komen!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Echt fantastisch ook het wijn arrangement. Mooi restaurant aan de vijver. Echt een aanrader. Ook het personeel erg vriendelijk en professioneel.
Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was gezellig maar onze reservering was gecanceld......ra ra hoe kan dat?
Maar na een drankje aan de bar was dat weer opgelost tot ieders tevredenheid .
In januari gaan we weer en hopen op een mooi vervolg.
lesbest .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Ontvangst was onpersoonlijk en rommelig. Garderobe was precies in het looppad van het personeel. Het restaurant is vol ingericht. Te weinig personeel om de gasten voldoende aandacht te geven. Verzoeken om de wijn van het wijn arrangement (bij) te schenken werden veel te laat gehonoreerd. We hadden een vier gangen diner en hadden ons op de risotto van de derde gang verheugd. Die was teleurstellend. Droog! hoe krijg je het voor elkaar?
Nee, voor die prijs en weet ik wel betere restaurants waar de bediening wel tijd voor je heeft menu klopt een eerlijk is.
r.sleurink .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten , goede service en vriendelijk personeel, Zeker komen we weer terug. Hebben wild gegeten en echt complementen voor de kok , Super.