Auberge de Rousch

Kloosterkensweg 17 6419 PJ Heerlen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 52€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • - Duet van hertenhaas en pastrami van hert, zoetzure pompoen en een duxelles van paddenstoelen met een truffelcrème
      - Carpaccio van tonijn met een tartaar van zalm op een zwarte knoflook crème met parels van limoen, wasabi en wakame
      - Buffelmozzarella met tomaat op een carpaccio van chioggia biet, groene asperges, geschaafde Pecorino en een sorbet van biet met een ahorn-balsamico dressing
  • Hoofdgerechten
    • - Wildzwijnshaasje op hete bliksem met bospeen en roomboterspruiten, begeleid door een wildjus met een vleugje steranijs
      - Roodbaars met scampi’s, spaghetti, courgette, haricots verts en een Pernodsaus met bieslookolie
      - Een Portobello gevuld met groenterisotto, Parmezaanse kaas, gegratineerde geitenkaas, spinazie en kastanjes met een gele paprikasaus
  • Nagerecht
    • - Kaasplank met vijf Europese kazen geserveerd met zwartbrood, noten en vijgenchutney
      - Moelleux van pure chocolade, gel van mandarijn en Oreo crumble geserveerd met roomijs
      - Hazelnoottaartje met kaneel-appel, mokka ijs en vanille saus met liquor 43

Over het restaurant Auberge de Rousch

Culinair genieten van de bijzondere kaart

Kom ontspannen en culinair genieten in deze oude herberg. De keuken combineert de Bourgondische traditie met eigentijdse inzichten. De grote en kleine kaart zijn daardoor verrassend veelzijdig. De specialiteiten op de kaart wisselen met de seizoenen. Laat je eens verwennen door de chef en zijn culinaire brigade. Getrancheerde dry aged entrecôte en bourbonijs met een Pernodsabayon, dit is nog maar een kleine greep van de tongstrelende en verrassende gerechten die de kaart van Auberge de Rousch sieren.

Meer informatie over restaurant Auberge de Rousch

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Auberge de Rousch

Patricia H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Lucien R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Voortreffelijk . Voor herhaling vatbaar.
Isabel J.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We kregen een tafel in een andere ruimte ( de kersentijd) dan we normaal gewend zijn( de vijvertuin) dat was zeer teleurstellend! Een heel andere/geen sfeerdus!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
heerlijk genoten van een 3 gangen keuze menu, het enige wat ons opviel was, dat het volgens de site van iens € 49 zou kosten, maar dat bleek € 53 te zijn, wat niks aan de heerlijke avond afdeed trouwens.
Boy B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Het eten was zeker niet slecht. De amuse was zo koud (kwam recht uit de koelkast) dat je het niet kon proeven. Erg jammer van de smaak. Voor/hoofd en nagerecht waren ok. Als ik de prijs en kwaliteit vergelijk met kasteel ter Worm zou ik zelf de volgende keer kiezen voor kasteel ter Worm. De bediening heeft een bepaalde humor doe mij niet aanspreekt. Maar zeker een goed restaurant alleen niet voor mij.
Roel M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Ontvangst liet te wensen over, was geen feestje, nadat we via AH-deal kwamen eten. Kregen een voorafje van het huis (Franse schimmelkaas oud, niet vers en veel korst ) Bij het brood werd een mayonaise gepresenteerd, geel van buiten (oud) van binnen veel lichter. Hoofdkelner die ons ontving en die ook afrekende (grijze outfit kaal met bril) hierop aangesproken, was niet onder de indruk. Andere kelner was super vriendelijk, eten was heel goed, complimenten voor de keuken. Een dubbel gevoel.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Voldoende en heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Minpuntje: Pepsi cola en een ober die meent leuk te zijn.
Beste meneer van Puyvelde,

Heel leuk om te lezen dat u heerlijke heeft gegeten en de ambiance mooi vond. Over het min puntje gaan wij zeker wat zeggen. Wij hopen u graag nog eens te mogen ontvangen.

Marion W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Eten en service zonder meer van goede kwaliteit. Een gele fijne gezellige avond gehad!!
Beste mevrouw Welzen,

Heel leuk om te lezen dat u een gezellige avond bij ons heeft gehad en dat het eten en de service van goede kwaliteit was. Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.

Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Hebben heerlijk gegeten met de Albert Hein actie. De wijn was ook zeer goed.
Wij hebben een hele gezellige avond gehad in auberge de Rousch..
Beste meneer Franssen,

Heel leuk om te lezen dat u een gezellige avond bij ons heeft gehad, heerlijke heeft gegeten van het AH menu en van genoten van de wijn. Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.

Monique S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het heeft ons heerlijk gesmaakt, sfeervol, goede bediening, toppie!!
Beste mevrouw Smeets,

Wij vinden het leuk om te zien dat u heerlijk heeft gegeten, de bediening goed vond en het sfeervol was. Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.

Ton B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
prachtige gedekte tafel, vriendelijke bediening , heerlijk eten, een geslaagde avond met onze vrienden
Beste meneer Banken,

Leuk om te lezen dat u een geslaagde avond met uw vrienden bij ons heeft gehad en dat u heerlijk heeft gegeten. Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.

Hub P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prima.
Wbeckershvl B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Goed verzorgd lekker eten. Door de AH actie een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Ellyan V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Met AHrestaurantactie bewust dit restaurant bezocht voor lunch op zondag. Mooie locatie. Kwaliteit maaltijd goed. Gerechten mogen zeker warmer geserveerd. Prijsverhouding mét bon prima.. Mooi dat eigenaar zelf even alle tafeltjes langs kwam. Tip: zet de desertwijn niet in de zeer koude koelkast. Dat komt de smaak en geur niet ten goede.
Beste familie van Duurling,

Leuk om te lezen dat u genoten heeft van de lunch, onze locatie mooi vond en de kwaliteit van de maaltijd goed vond. Wij zullen uw feedback over de te koele dessertwijn en de gerechten die iets warmer konden bespreken met ons team. Wij hopen u graag nog eens te mogen ontvangen.

Monique C.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Uitstekend op alle gebied. We hebben genoten!
Beste mevrouw Corten,

Wij vinden het leuk om te lezen dat u het gezellig heeft gehad bij ons. wij hopen u natuurlijk nog eens te mogen ontvangen.

Afke Z.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Uitstekend verzorgd menu. Sympathieke bediening. Keurige omgeving.
Beste mevrouw Zondervan,

Wij vinden het leuk om te zien dat u het menu uitstekend verzorg vond en de bediening sympathiek was. Wij hopen u graag nog eens te mogen ontvangen.

De tafel van Robin V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Super service. Heerlijk gegeten!!
Robin V.
Het eten was heerlijk en de bediening en sfeer was uitstekend voor herhaling vatbaar.
Beste meneer, mevrouw,

Wij vinden het heel leuk om te horen dat u heerlijk heeft gegeten en dat de bediening en sfeer uitstekend waren. Wij hopen u graag nog eens te mogen ontvangen.

Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten (AH menu) en een gezellige avond gehad. We hebben zelfs nog een amuse vooraf gehad. Dit was voor herhaling vatbaar.
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
alles was gewoon dik in orde1
Beste meneer Van de Berg,

Wij vinden het leuk om te horen dat alles goed in orde was. Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.

Margaret G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Was goed en gezellig
Beste mevrouw Goossens,

Wij vinden het fijn om te horen dat u het eten goed vond en dat het erg gezellig was. Wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen.