Auberge de Moerse Hoeve

7,2
7,1
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We namen het driegangen diner van 31,50 waarin voor ons heerlijk gerechten stonden. Een persoon nam als voorgerecht lamskotelet, de ander een salade met verse tonijn. Heerlijk mals. Prima verzorgd. Kleine knapperige broodjes met kruidenboter/tapenade/olijfolie en zout erbij. Als hoofdgerecht verse zeetong met zeekraal en truffelpuree. Prima bereid. Goed verzorgd en lekkere verse tomatencoulis erbij. Als nagerecht hadden we port salut met kletzenbrood en cranberry compote. Drie stukjes kaas, en kletzenbrood, een smakelijk nagerecht. Helaas liet de bediening in aanvang wat op zich wachten, nadat we een glas wijn geserveerd hadden gekregen duurde het enige tijd en hadden ze niet door dat we de kaart nog niet hadden. Daarna ging het vlot. De koffie werd kaal afgeleverd zonder iets erbij, wat ons verbaasden. Daarna zagen we dat dit bij anderen wel geserveerd werd, dus gewoonweg vergeten door de bediening. Deze moet steeds geroepen worden en let niet goed op. Jammer want het eten is voortreffelijk maar dit is echt slordig en onprettig. Overigens zijn ze wel vlot en aardig maar enige oplettendheid zou niet misstaan.
Loonix .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heerlijk geluncht, de vissalade is uitstekend, het brood, kruidenboter en olie heerlijk. De bediening liep deze zondagmiddag wat te wensen over, het bijvullen van de glazen liet wat op zich wachten, het opnemen van de bestelling duurde best lang en het afruimen van de tafel werd onderbroken. Waarna er niet gevraagd werd of nog iets wilden gebruiken.
We weten echter van de andere keren dat we hier waren voor lunch of diner dat dit normaal anders is. Ook toen was het eten ronduit prima. De wijn is lekker, standaard brood op tafel, een amuse bij het diner, kortom gastvrij.
Alleen de inrichting, dien nodigt wat mij betreft niet uit. De stoelen zijn hoog en niet zo comfortabel. En zwaar. De vloerbedekking ziet er smoezelig uit. Met een wat frissere uitstraling doen ze hun gerechten meer eer aan.
Floor W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Verrassing menu echt een aanrader. Heerlijk gegeten. Goede en gezellige bediening die weten wat lekker is ook verstand van wijnen Kortom een super avond gehad.
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wij hebben genoten van het vegetarische drie gangenmenu. De bediening was correct en vlot. Omdat het prachtig weer was konden wij heerlijk buiten eten op het zeer goed bezette en schaduwrijke terras. Het terras licht wel aan een 'levendige' weg, maar echt veel hinder hebben wij daar niet van gehad.
De wijntjes die wij hebben besteld waren smakelijk. De Moerse Hoeve hanteert zeer schappelijke prijzen voor zijn goede waar.
JGroenendaal .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
afgelopen weekend met 4 personen gegeten in dit modern ingerichte restaurant. op aanbeveling van een aantal vrienden. het was er erg druk maar ondanks dit werden we zeer netjes ontvangen en netjes naar onze tafel begeleid. na een uitleg van de menukaart (apart concept met halve porties waar ik niet anders als zeer positief over kan zijn). een heerlijk menu samengesteld, persoonlijk ben ik begonnen met een carpaccio van vis, vervolgens een kreeften soep die werkelijk een 10!! scoort nooit eerder zo'n lekkere soep gegeten en als hoofdgerecht lam gegeten ook deze was heerlijk. andere personen aan tafel kozen echter voor 2 hoofdgerechten en geen soep, dit alles was geen enkel probleem en ook mijn tafelgenoten hebben heerlijk gegeten. en ondanks de drukte heerste er een kalme en rustige sfeer in dit restaurant. met name door de uitleg en hulp bij de menu keuze plus wijn keuze en de uiterst kalme uitstraling van het bedienend personeel een verdiende 10 voor service. ook het eten scoort voortreffelijk hier een 9 om wat ruimte voor verbetering te houden. decor was prettig niet storend en daarom een 8. al bij al dank ik mijn vrienden voor de tip en ga ik zeker terug. ondanks de afstand denk ik dat ik mijn kerst locatie al gevonden heb.
Nijsbik .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
De bediening was zeer vriendelijk, maar liet af en toe lang op zich wachten. Er werden kleine foutjes gemaakt die je als het verder allemaal in orde is makkelijk door de vingers ziet, maar die nu bijdragen aan een totaalplaatje dat helaas negatief uitvalt. Waterglas op tafel met lippenstiftresten van de vorige gebruiker.
Het eten was ronduit slecht. Ten eerste valt het enorm tegen als het verrassingsmenu blijkt te bestaan uit een samenraapsel van de gewone kaart. Dat geeft je het gevoel dat het verrassingsmenu wordt gebruikt om van overschotten af te komen. Ten tweede was de kwaliteit echt slecht. Het voorgerecht bestond uit drie soorten vlees waarvan er een niet vers smaakte. De soep was niet verkeerd, maar ik vind soep niet thuishoren in een viergangenmenu. De spoom was lekker. Het hoofdgerecht bestond uit drie soorten vis en dat was het absolute dieptepunt. De vis was droog, hard en zout en duidelijk niet vers. Het vlees van mijn tafelgenoot was ook gortdroog. Groente moest je met een loep zoeken. Sausje was helemaal niet te vinden en nadat ik om wat extra saus had gevraagd, bleek dat ook nergens naar te smaken. Het hoofdgerecht heb ik nagenoeg onberoerd gelaten. Het nagerecht was al niet veel beter en bevatte onder andere hetzelfde ijs dat in de spoom zat. Ik moet er wel bij vermelden dat mij een nieuw hoofdgerecht werd aangeboden en dat ons ook nog koffie van het huis werd aangeboden, maar we waren zo teleurgesteld en we hadden ook al zo lang binnen gezeten (met onze oma van 83 waar het echt allemaal te lang voor ging duren) dat we daar geen gebruik meer van hebben gemaakt. We lezen over dit restaurant zeer uiteenlopende recensies en we waren er zelf ook op aanbeveling van anderen heen gestuurd. Daardoor krijg je het idee dat de kwaliteit afhangt van welke kok er in de keuken staat en wie er die dag in de bediening loopt. Dat zou toch niet moeten kunnen.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Mooie kaart, mogelijkheid tot halve hoofdgerechten waardoor je een extra gerecht hebt. Altijd 2 voordelige menu's. Hoogwaardige streek- en seizoenproducten. Zeer vriendelijk personeel, niks is teveel en alles is mogelijk. De chef past moeiteloos gerechten aan naar wens.
Ook geschikt voor grote gezelschappen.
Lis28 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Echt zeer hartelijke ontvangst en zeer gemotiveerde bediening. Super gegeten. Carpaccio langoustine, tussengerechtje zeebaars en tarbotine met knolselderijpuree en zeekraal.
Janetrodenburg .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Zaterdagmorgen 9 november als verrassing voor onze ouders hier een ontbijt geregeld.
We hadden een aparte kamer waar we met zijn twaalven rustig konden eten en zitten. Het was een grote tafel, maar toen alles op tafel was gezet stond de tafel echt vol zoveel keuze was er.
Allerlei soorten vleeswaren, kaas, vis, salades, gekookt ei, roerei, echt van alles was er.
Zelfs voor 1 persoon die glutenvrij brood wilde was er gezorgd.
Echt top hoor.
Keiki .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Het eten smaakte goed. De gerechten waren creatief samengesteld. de geportioneerde hoeveelheden zijn een goed idee. Zo wordt er niets weggegooid. Wat erg storend is, dat de terrasbezoekers dwars door het restaurant lopen om naar het toilet te gaan. Het was zeer storend. Er is toegang vanaf een buitendeur direct naar het toilet. Toch wordt er hardnekkig door het restaurant gelopen. Vervelend zijn de vliegen die er waren. Te warm misschien?
PietT .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
Bijzonder restaurant, lekker ongedwongen en correcte bediening, het eten was een plaatje. Ze hebben een aparte vegetarische kaart en ook een Prossecco lunch. Heerlijk en wij komen zeker terug.
Thamara V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Paasbrunch, wij zagen er erg naar uit om met ons gezin hier te brunchen
Het begon al met de entree, niemand die ons welkom heette, nou ja dat kan het was een beetje druk.
De hors d' oevres waren lekker, zag er ook leuk uit, het pasteitje was redelijk, lauw, jammer. Daarna kwam soep met brood, de soep was ook lauw, en er waren geen borden en bestek om het brood op te leggen en mee te besmeren. 3 halve plakjes paasbrood, 1 croissantje en 2 broodjes voor 6 volwassenen, beetje weinig voor ons. Het buffet werd geopend, en toen was het helemaal erg, een vis gerecht, met onherkenbare vis, was het een coquille of een stronkje witlof? De scampi' s die er inzaten waren gort droog, slappe frites, roerei met brokjes, en suddervlees, die nog een paar uur sudderen nodig had gehad,, want het vlees was nog kei hard, ook was het vlees voorzien van pezen en vet, heel veel vet. Wij melden dit bij de ober, en die gaf totaal geen reactie, zoals hij de hele tijd l niet had gezegt of had uitgelegt, wat een mooie dag had moeten zijn, is geeindigd in een zeer teleurstellende ervaring.
Wij hebben een mail met onze klacht gestuurd, en wij hebben nog steeds hierop niets gehoord.
Jammer jammer jammer.
ChristineTilburg .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Met de familie een high tea gedaan. Erg verzorgd en lekkere hapjes met scones en clotted cream. Ondanks de drukte toch gezellig kunnen zitten. Goede bediening.