Auberge de Moerse Hoeve

Heibloemstraat 12 5176 NM De Moer Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Auberge de Moerse Hoeve

Een echt Brabants restaurant waar de gastvrijheid aan alle kanten voelbaar is. Het terras is mooi en omdat het restaurant vlakbij een natuur- en wandelgebied staat, is het de ideale plek om hier neer te strijken na afloop van een uitgebreide wandeling. Voor een goede kop koffie met gebak of voor een uitgebreide lunch. Alles is huisgemaakt, de frieten zijn hier beroemd en de kok is bijzonder handig met een echte houtskoolgril. Alle ingrediënten voor een culinair feestje zijn hier aanwezig!

Meer informatie over restaurant Auberge de Moerse Hoeve

• Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Geen
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Goed gegeten en eten was meer dan genoeg. Mooie presentatie en bediening. Personeel erg vrienedelijk en menu kaart goed varierend. Zeer aan te bevelen.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Goede bediening, mooie locatie en rustige omgeving. Fijne kaart met heerlijke gerechten. Voor herhaling vatbaar en een aan rader.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Zeer goed Kerst diner goed verzorgt prima eten en goede bediening (een dikke pluim hiervoor)
zeker voor herhaling vatbaar.Jammer dat de betaling van andere gasten alleen in de ruimte kon waar gedineerd werd storend was dat.Voor rustig te eten hadden wij juist dat deel gekozen.Terwijl draad loos betalen makkelijk in de andere ruimte had gekund.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben genoten van het Kerstdiner zeer goed verzorgt, prima bediening heerlijk zit comfort.Zeker een aanrader het enigste wat jammer was dat er telkens tijdens het diner mensen binnen kwamen om af te rekenen we hadden met opzet niet de grote zaal gekozen.Met een draad loze betaling was dat toch op te lossen.
De sfeer was echt ontspannen een dikke pluim voor kok en de bediening.
ChristineTilburg .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Mooie inrichting, licht met veel kleur, plaatje op het bord en hip personeel. We kozen voor het verrassingsmenu, goede prijs/kwaliteit.
Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gerechten waren wel smakelijk maar niet echt warm, jammer
De uitstraling van de bediening was niet echt verzorgd.
ria V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Geen gezellige uitstraling. Jullie zijn aan het opknappen, dus......wat planten en bloemen doet wonderen.. Succes met de renovatie.ö
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wisseling van personeel is even wennen Bediening wel goed , binnen mag het interieur wel opgepimpt. Worden. Het is ook donker binnen. Maar Het is er goed vertoeven
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
vriendelijke bediening. Feestje op je bord. Mooie kaart met vegetarische producten. Toegankelijk en ook kinderen welkom.
AM M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Sommige delen van de lunch waren goed (soep), andere waren echt niet lekker. De kroketten waren bijvoorbeeld nog koud van binnen.
Personeel was niet vriendelijk, we hebben niemand zien lachen, zelfs geen glimlach.
We hadden de indruk dat er te weinig personeel was voor keuken en bediening.
Gemiste kans, locatie is wel prima.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We namen het driegangen diner van 31,50 waarin voor ons heerlijk gerechten stonden. Een persoon nam als voorgerecht lamskotelet, de ander een salade met verse tonijn. Heerlijk mals. Prima verzorgd. Kleine knapperige broodjes met kruidenboter/tapenade/olijfolie en zout erbij. Als hoofdgerecht verse zeetong met zeekraal en truffelpuree. Prima bereid. Goed verzorgd en lekkere verse tomatencoulis erbij. Als nagerecht hadden we port salut met kletzenbrood en cranberry compote. Drie stukjes kaas, en kletzenbrood, een smakelijk nagerecht. Helaas liet de bediening in aanvang wat op zich wachten, nadat we een glas wijn geserveerd hadden gekregen duurde het enige tijd en hadden ze niet door dat we de kaart nog niet hadden. Daarna ging het vlot. De koffie werd kaal afgeleverd zonder iets erbij, wat ons verbaasden. Daarna zagen we dat dit bij anderen wel geserveerd werd, dus gewoonweg vergeten door de bediening. Deze moet steeds geroepen worden en let niet goed op. Jammer want het eten is voortreffelijk maar dit is echt slordig en onprettig. Overigens zijn ze wel vlot en aardig maar enige oplettendheid zou niet misstaan.
loonix .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Heerlijk geluncht, de vissalade is uitstekend, het brood, kruidenboter en olie heerlijk. De bediening liep deze zondagmiddag wat te wensen over, het bijvullen van de glazen liet wat op zich wachten, het opnemen van de bestelling duurde best lang en het afruimen van de tafel werd onderbroken. Waarna er niet gevraagd werd of nog iets wilden gebruiken.
We weten echter van de andere keren dat we hier waren voor lunch of diner dat dit normaal anders is. Ook toen was het eten ronduit prima. De wijn is lekker, standaard brood op tafel, een amuse bij het diner, kortom gastvrij.
Alleen de inrichting, dien nodigt wat mij betreft niet uit. De stoelen zijn hoog en niet zo comfortabel. En zwaar. De vloerbedekking ziet er smoezelig uit. Met een wat frissere uitstraling doen ze hun gerechten meer eer aan.
Floor W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Verrassing menu echt een aanrader. Heerlijk gegeten. Goede en gezellige bediening die weten wat lekker is ook verstand van wijnen Kortom een super avond gehad.
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wij hebben genoten van het vegetarische drie gangenmenu. De bediening was correct en vlot. Omdat het prachtig weer was konden wij heerlijk buiten eten op het zeer goed bezette en schaduwrijke terras. Het terras licht wel aan een 'levendige' weg, maar echt veel hinder hebben wij daar niet van gehad.
De wijntjes die wij hebben besteld waren smakelijk. De Moerse Hoeve hanteert zeer schappelijke prijzen voor zijn goede waar.
keiki .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Het eten smaakte goed. De gerechten waren creatief samengesteld. de geportioneerde hoeveelheden zijn een goed idee. Zo wordt er niets weggegooid. Wat erg storend is, dat de terrasbezoekers dwars door het restaurant lopen om naar het toilet te gaan. Het was zeer storend. Er is toegang vanaf een buitendeur direct naar het toilet. Toch wordt er hardnekkig door het restaurant gelopen. Vervelend zijn de vliegen die er waren. Te warm misschien?
ChristineTilburg .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Met de familie een high tea gedaan. Erg verzorgd en lekkere hapjes met scones en clotted cream. Ondanks de drukte toch gezellig kunnen zitten. Goede bediening.