Auberge De Hilver

Westelbeersedijk 6 5087 Diessen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Carpaccio | truffelmayonaise | Parmezaan
      Salade Walhoeve | geitenkaas | pecannoten | honing | eetbare bloemen
      Ceasar Salade | gemarineerde Kapteijns kip | parmezaan | ansjovis | brood
      Bisque | kreeftensoep | hollandse garnaaltjes (optioneel ook als 4e gang + € 4,50)
  • Hoofdgerechten
    • Beeham | rode wijn waarin bourbon
      Gebakken Oirschotse meerval | botersaus
      Tournedos in rode wijnsaus (+ € 4,50)
      Hoofdgerechten komen met Vlaamse frites en groentehgarnituur
  • Nagerecht
    • Suikerwafel | Fabor vanille ijs
      Dame Blanche | boerderij-ijs van Fabor | slagroom | pure chocoladesaus
      Verwenkoffie | met huislikeur

Over het restaurant Auberge De Hilver

Proef De Hilver

Omringd door prachtige natuurgebieden en gezellige Brabantse kerkdorpjes ligt restaurant de Hilver. In de ochtend kun je genieten van het Kempisch Ontbijtbuffet, met diverse producten uit de omgeving. Ook op de lunch en dinerkaart staan gerechten die rechtstreeks afkomstig zijn van de omliggende boerderijen. Proef van al het heerlijks dat het Land van de Hilver rijk is!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Auberge De Hilver

Vanaf het station Oisterwijk, per buurtbus naar het restaurant. Vanaf station Tilburg per streekbus naar Hilvarenbeek. Vanaf de Vrijthof in Hilvarenbeek per buurtbus naar het restaurant. Halte Kempenbos
  • Kom je met de auto?
    Voor het navigatiesysteem gebruikt u het adres Krampvenseweg 4 in Diessen
  • : Gratis parkeren bij het restaurant

Maandag t/m Zondag: 7:30 tot 16:00 & 17:00 tot 21:00

Jouw recensie over het restaurant Auberge De Hilver

Angela M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
leuk ingericht restaurant! Lekker eten, goed klaargemaakt!
Gina L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Wij hadden middags een tafel gereserveerd en het was niet druk, maar ondanks dat kostte het erg veel moeite om een tafel voor ons te vinden. Dat lukte uiteindelijk in een soort bijkamer, waar al snel een druk groot gezelschap met behoorlijk wat volume bij kwam zitten. Wij hadden ons een andere avond in auberge de Hilver voorgesteld. Door deze ervaring zijn wij niet meer teruggekomen, terwijl wij voornemens waren elke avond in de auberge te gaan eten. We hebben niet slecht gegeten, maar voelden ons om onduidelijke redenen weggestopt in een zijkamer, terwijl er echt genoeg plaats was in het restaurant. Deze duidelijk mindere ambiance maakte het voor ons niet aantrekkelijk om nog een keer terug te gaan. Jammer.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een arrangement geboekt nav. een mail met een aanbieding ivm. met
een soort overname.Vrij onduidelijk, is niet meer te boeken via Hampshire , maar alles straalt nog de oude eigenaar uit. Landal bediening bij het ontbijt (?).Wel even zoeken naar de ingang van dit hotel/restaurant. Het bevindt zich achter de slagboom van een Landalpark en heeft geen uitstraling.Parkeren buiten het park op een terrein , dat zijn beste tijd heeft gehad.
Het is IENS , dus schrijven over het restaurant , duidelijk het beste gedeelte van het arrangement.
In het arrangement zat een wildmenu.Mijn partner is daar geen liefhebber van.Vooraf contact gehad dat het voor haar zonder probleem iets anders mocht worden en dat maak je niet overal mee.
Ter plekke werd alles fijn geregeld , de kok kwam zelfs even aan onze tafel voor de keus van mijn partner en mijn rode wijn allergie (jicht).
Mijn vrouw mocht een 4-gangen menu in overleg vaststellen , zalm met wasibi-ijs , een hele goede pompoen soep ( niet zo'n flauwe uitvoering),
een ribeye en een verrassingskoffie. Voor mij hert . pompoensoep ,
hert & wildzwijn en ook een verrassingskoffie. Daarbij een makkelijk wit wijntje en een flesje platwater.De bediening was goed en de kok heel goed waarvan akte.
s'Ochtends nog een ontbijt genuttigd.
Cijfers zijn dus uitsluitend voor het restaurantgedeelte van het arrangement. De zogenaamde comfort kamer zou de cijfers alleen maar een flink stuk verlagen.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
In het hotel gelogeerd en daarbij in het restaurant gegeten. In het restaurant was het gezellig, de open haard was aan en dat gaf een knusse sfeer. Alle 3 gerechten die we kregen waren lekker en voldoende. Ook de bediening was goed en vriendelijk.
Eischwardt B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Correcte service: beleefd maar niet vriendelijk. Het drie-gangenmenu viel tegen. Vis was droog en aardappeltjes erg vet. Inrichting en sfeer waren wat je mag verwachten van een dergelijk restaurant in een hotel.
nvkollenburg .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben lekker gegeten in een prettige sfeer. Ook de bediening was prima. Met name de hoofdgerechten en het dessert waren zeer goed!
penninck .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het was moeilijk de auto te parkeren, weinig of geen plaats!!
Door het slechte weer was de bewegwijzering niet of nauwelijks zichtbaar. Een beetje vervelend.
Eenmaal binnen was het helder. De kok had vooraf een erg leuk plankje geserveerd, daarna heerlijke boerenkool soep en 3 van vier hadden het kipstoofpotje, wat subliem was.
avugts1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Het voorgerecht was heel creatief en heel lekker.
Het Diessens kipstoofpotje was lekker warm en fijn gekruid.
we komen beslist nog een keer terug.
theataal .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Wij vonden het super lekker. Vooraf kregen we een plankje voor 2. Hier zat van alles: paté, zalm, garnalen, rauwe ham, olijven, stukjes stokbrood, kaas met kruiden, brie.
Het hoofdgerecht was heerlijk. Wij hadden gekozen voor 1x de zalmfilet en 1x oerhammetje. Het was echt heerlijk. Grote portie friet met mayonaise erbij. Top !
Als nagerecht konden we kiezen uit cremé brulée of ijstruffel. Wij kozen het laatste..was ook heerlijk. En alles werd mooi opgediend. Vriendelijk personeel.
stappie105 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We (met 6-en) hebben heerlijk gegeten en door de AH-restaurant actie was alles zeer betaalbaar. Het restaurant is leuk ingericht en de bediening was erg goed.
We zijn misschien al 100-den keren voorbij de Hilver gekomen maar dat daar een restaurant zat wisten we niet. We komen zeker terug.
harrie.wilma.buster .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Zowel het voorgerecht als hoofdgerecht en nagerecht waren zeer smakelijk. Een prettige ruimte om te eten, niet grootschalig. Knus.
rosdijk .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
De ingang naar het restaurant was in het donker lastig te vinden. De parkeerplaats ook trouwens.
Het eten was echt goed en veel.
Bediening had het heel druk, maar bleven wel vriendelijk.
gabieconradi .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Prima service, gezellig restaurant met vriendelijke mensen. Eten was goed, maar wel beperkte keuze.
Melding was dat het zou gaan om een menu twv 29,50 met per gang 2 keuzemogelijkheden....... en op tafel stond het weekmenu met veel meer keuzemogelijkheden voor 24,50....
Dan denk ik...noem geen prijs want het is duidelijk dat je voor €15.00 (uiteindelijke prijs AH menu) minder keuzes geeft.

Wij vonden het overigens erg gezellig en hebben met onze kinderen een top avond gehad!
MoniquePatrick .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij hadden het 3 gangenmenu van de AH actie. Weinig keuze hierin en vrij simpele gerechten. De kinderen kregen een kindermenukaart. De prijs hiervan was echt te hoog voor een klein hoofdgerecht en nagerecht; maar liefst 10,50€ p.p! Normaal ben je dit bedrag kwijt voor 2 kinderen.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Wij hadden een driegangen menu van AH actie. Was een leuk menu en best lekker. De 7 voor de service hebben we gegeven omdat ze zo aardig waren maar voor dat we het voorgerecht kregen duurde erg lang. Was zeker een half uur. Tussen 1e en 2e gang zo'n 20 minuten. Verder was alles wel ok.
marietvanglabbeek .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
heel jammer vergeleken met andere restaurants was het eten minder goed.
Mijn man had een stoofpotje vlees, dit was koud.
De bediening was netjes.
De uitstraling van het restaurant was sober.

Dianne D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Het is een gezellig restaurant met een haardvuur. De bediening is vriendelijk en we hebben niet lang hoeven te wachten op de gerechten. Er stonden lekkere gerechten op de menukaart voor een prima prijs. Het restaurant ligt in het buitengebied dus dat kan bezwaarlijk zijn, maar er is voldoende parkeergelegenheid als je met de auto komt.
roxanne.v.d.spek .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
De bediening was prima en erg vriendelijk.
Het eten vond ik heel erg tegenvallen en zeker voor de prijs wat je ervoor betaald.
Het vlees was niet lekker. We hadden de entrecote en een mix grilled. En er werd 1 patat geserveerd terwijl we 2 gerechten hadden. Het hotel verder zag er netjes uit en de kamers waren goed.
awmligtvoet .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Hallo , ik was samen met mijn zus met een zegelboekje van AH. Alles was perfect het eten bediening .
Zelf heb ik al eens meegemaakt omdat het een actie was dat je dat ook kon proeven .....dat is bij jullie niet je kunt zelfs kiezen uit een speciaal AH boekje heel goed geregeld . Wij kwamen bij jullie om ons overleden zusje te herdenken echt een fijne plek om te praten en te relaxen.
BEDANKT
anerk .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Vriendelijk ...ontvangen was erg gezellig druk ..en het eten was heerlijk zou er zo weer gaan eten maar helaas komen uit Zeeland gr