Auberge De Hilver

Westelbeersedijk 6 5087 Diessen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio | truffelmayonaise | Parmezaan
      Salade Walhoeve | geitenkaas | pecannoten | honing | eetbare bloemen
      Ceasar Salade | gemarineerde Kapteijns kip | parmezaan | ansjovis | brood
      Bisque | kreeftensoep | hollandse garnaaltjes (optioneel ook als 4e gang + € 4,50)
  • Hoofdgerechten
    • Beeham | rode wijn waarin bourbon
      Gebakken Oirschotse meerval | botersaus
      Tournedos in rode wijnsaus (+ € 4,50)
      Hoofdgerechten komen met Vlaamse frites en groentehgarnituur
  • Nagerecht
    • Suikerwafel | Fabor vanille ijs
      Dame Blanche | boerderij-ijs van Fabor | slagroom | pure chocoladesaus
      Verwenkoffie | met huislikeur

Over het restaurant Auberge De Hilver

Proef De Hilver

Omringd door prachtige natuurgebieden en gezellige Brabantse kerkdorpjes ligt restaurant de Hilver. In de ochtend kun je genieten van het Kempisch Ontbijtbuffet, met diverse producten uit de omgeving. Ook op de lunch en dinerkaart staan gerechten die rechtstreeks afkomstig zijn van de omliggende boerderijen. Proef van al het heerlijks dat het Land van de Hilver rijk is!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Auberge De Hilver

Vanaf het station Oisterwijk, per buurtbus naar het restaurant. Vanaf station Tilburg per streekbus naar Hilvarenbeek. Vanaf de Vrijthof in Hilvarenbeek per buurtbus naar het restaurant. Halte Kempenbos
  • Kom je met de auto?
    Voor het navigatiesysteem gebruikt u het adres Krampvenseweg 4 in Diessen
  • : Gratis parkeren bij het restaurant

Maandag t/m Zondag: 7:30 tot 16:00 & 17:00 tot 21:00

Jouw recensie over het restaurant Auberge De Hilver

Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Goed eten, gezellige omgeving met haardvuur, heel vriendelijke bediening.Toen ik belde dat ik iets later zou zijn, was de receptioniste wel wat erg kortaf met de mededeling dat vanaf een bepaald moment het AH menu niet meer geserveerd zou worden. Bijna dreigend dat dat feestje niet door zou gaan. Dat zette me even op het andere been. Gelukkig was de latere ontvangst en bediening in het restaurant goed, vriendelijk, voorkomend. Wel belangrijk: je parkeert bij Landal Greenparks, loop het terrein achter de slagboom op,houd links aan.
Dykio V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Wij hebben hier gebruik gemaakt van het ah menu. Vooraf de ceasar salade en de kreeftsoep, als hoofdgerecht de meerval en de tournedos. Smaakte allemaal prima, Bediening ook prima dus eigenlijk niets mis mee.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Geen was erg relax
Peter-Paul M.M. H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar
Arie W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Leuke avond gehad.Eten was prima. Hoofdgerecht vrij groot voor 65 plussers.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Erg lekker gegeten in gezellig restauraurant en goede bediening
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Zoals we gewend zijn van dit restaurant goed
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
We zijn heel tevreden dat je met een AH actie zo heerlijk kan eten.
En niet te vergeten royale porties krijgt en vriendelijk en netjes wordt behandeld.
De tafel van Conny W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We waren erg verrast door de gezellige sfeer, de gastvrije ontvangst en het heerlijke eten. We komen zeker nog eens terug.
Nicole V.
Voor de eerste keer in dit restaurant gegeten (met de AH restaurantactie). We hebben hier heel lekker gegeten. De sfeer en service was prima. Het personeel was zeer vriendelijk. We komen hier beslist nog een keer terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Geen uitblinker, gewoon goed. Gelegen in een recreatie-park moet je gewoon rekening houden met aanwezigheid van jonge gezinnen inclusief rumoerige kinderen. Niks me mis !
Hilde S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Zeer goed.
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Eigenlijk geen commentaar was prima
Cynthia M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
we hebben echt heel lekker gegeten, het voorgerecht de kreeftensoep is echt een aanrader, goed gevuld en vers gemaakt. we gaan er zeker een keer terug
Priskilla P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Je had keuze uit 2 gerechten van voor, hoofd en nagerecht, waar je niet hoefde bij te betalen. De 3 e keuze word met meerprijs berekend. ( tot 4,5 euro van een gerecht)
De 3 e keus van het voorgerecht, was misleidend. Er stond : kreeftesoep, ook als 4 e gang erbij te bestellen, 4,5 Euro. Hier ga je vanuit dat je 4,5 Euro moet bij betalen als je het als 4 e gang erbij wilt hebben. Dat was niet zo, toen betaalden moeste 4,5 Euro betaald worden, als extra kosten omdat het zo speciaal was.
Prijzen komen niet helemaal overeen met de prijzen op de normale kaart. Bv nagerecht, koffie kruidenlikeur met brownie, die was 2 cm doorsnee! Dat krijg je altijd bij een kop koffie graties bij.
Beenham, erg zout.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Boven verwachting. Wist niet van dit restaurant; we wonen in de buurt, maar waren hier nog nooit geweest. AH menu prima, maar zonder AH korting misschien te hoog geprijsd naaar verhouding van de kwaliteit (4 gangen rond 40 euro; wij hadden 4e gang bij-besteld). Prima gegeten, en voldoende andere gasten (veelal AH menu). Niet zeker dat gewoon daar gaan eten ook zo veel mede-gasten garandeert. alles bij elkaar: positieve ervaring, en we komen een keer terug zonder AH-korting.
Vanwezel V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Met ah kaartjes gegeten .Kwaliteit zeer goed en erg lekker .Alleen moet er vermeld worden dat er bij verschillende gerechten van het menu bijbetaald moet worden.
Willie M.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Was vriendelijk personeel en goed eten gezellig bij jullie
Jeanne H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Een geweldig restaurant in alle opzichten!
Het eten was subliem. Van zeer goede kwaliteit en “met liefde” bereid.. Zeer vriendelijk personeel. Voor ons - : liefhebbers van uit eten gaan - weer een adres, waar we zeker en graag weer naartoe gaan! Chapeau!
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Leuk restaurant, alleen wat donker, behalve aan de raamkant. Leuke bediening en ontvangst, kwaliteit van de gerechten prima.
Jeanne H.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Een geweldig restaurant; subliem eten “met liefde” bereid. Zeer vriendelijk personeel. Weer een restaurant toegevoegd aan onze “favorieten-lijst”