Au Marché

Industrieweg 46 3044 CC Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Au Marché

Culinaire parel in de Spaanse Polder

Iedereen weet hoe vervelend een bezoekje aan de bouwmarkt kan zijn. Net dat ene spijkertje niet, ruzie met je partner en een eindeloze rij voor de kassa. Maar de Spaanse Polder in Rotterdam beschikt over een lichtpuntje, namelijk restaurant Au Marché. Te midden van Praxis, Sligro en de nodige autodealers is dit gezellige restaurant gevestigd. Zodra je hier een stap over de drempel hebt gezet, vergeet je alles om je heen. De chef werkt met dagverse producten en tovert zowel Frans-Europese gerechten op tafel alsook Caraïbische smaakmakers. Waar wacht je nog op?

Meer informatie over restaurant Au Marché

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 20:00
- Ontbijt 10:00 - 11:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

7,2
Kellyvandenberg .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
We kwamen aan gingen ze eigenlijk al dicht iens had onze reservering niet doorgegeven.. Zeer slordig!! We werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel zonder moeilijk te doen en hebben heerlijk gegeten!! Zeker een aanrader
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Als je de locatie ziet denk je: hmm ik ben benieuwd. Maar eenmaal binnen aan een mandje heerlijk vers en warm stokbrood ben je meten van dat gevoel af. Het was redelijk druk en er was maar 1 ober maar die werkte zo snel dat we daar niets van merkten. En hij bleef vriendelijk en attent. De inrichting is gezellig en rustig. De kaart is niet heel uitgebreid, maar wat er op staat is heerlijk. Carpaccio en zalm zijn heerlijk en goed van temperatuur. Het bord is goed gevuld en netjes opgemaakt. Stoofpotje, kogelbiefstuk en entrecote waren eveneens heerlijk en er was meer dan voldoende frites. Ook hier waren de borden mooi opgemaakt. Ook de nagerechten: apfelstrüdel, dame blanche en notentaart waren erg lekke! Au marche is absoluut een aanrader! Prijs: € 32,50 voor een driegangenmenu en voor drankjes normale horecaprijzen.
Restaurantriabulk .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gisteravond heerlijk gegeten. De carpaccio het stoofvlees en de slibtongen
waren heel lekker. Ook de biefstuk en entrecôte vielen goed in de smaak. Onze ober heel vriendelijk. Zullen het restaurant zeker ook aan onze kennissen en familie aanbevelen.
Benardo .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
De entrecote was geen entrecote!! maar een stukje bieflap met een randje!!
Zwaardvis OKay, maar heb m lekkerder gegeten.
Als astma patient was ik niet op de hoogte dat er in het gebouw gerookt werd, daar kwam ik pijnlijk achter toen ik naar de toiletten ging, een deur door naar een gang waar de toiletten lagen, daar werd gerookt en hing een lucht............... vreselijk ik kreeg acuut een aanval..
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Heerlijk gegeten.De zalm,slibtongetjes,de flensjes met ijs waren verrukkelijk.Superleuke bediening.Voor herhaling vatbaar
Leniedewit .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. Zowel het Voor/Hoofd als Nagerecht. De bediening was heel goed en netjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dana- .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Toen we afgelopen woensdag aankwamen was het erg rustig, waardoor we met niet al te hoge verwachtingen naar binnen zijn gelopen. Gelukkig zijn we blij verrast! Het voorgerecht (Italian Stallion), hoofdgerecht (Argentino) en het nagerecht (Notenkraker) waren erg lekker. Na het nagerecht hebben we gesproken met de eigenaar en de chef. Leuk om te horen hoe de eigenaar daar terecht is gekomen en met hoeveel plezier de chef in de keuken staat.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Een ding is duidelijk; ze vinden het echt leuk dat je bij ze komt eten, daar bij Au Marche. Het gebouw waar ze in gevestigd zitten is gedateerd, maar met een fris en modern interieur zit je er heel comfortabel. We kwamen hier terecht via de AH actie. Anders waren wij er niet zo gauw terecht gekomen. Wij hebben hier heerlijk gegeten; voorgerecht was een heerlijke carpaccio, gevolgd door mals lamsvlees en geëindigd met een zoet en klef notentaartje. En met gezellige bediening is deze plek een aanrader voor iedereen die eens lekker wilt eten op een locatie waar je gratis voor de deur kan parkeren!
Vanrooy .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Zijn gisteravond vol verwachting bij Au Marche gaan eten. Helaas is het ons niet goed bevallen.
Voorgerecht carpaccio was goed maar de twee soorten zalm viel tegen.
De biefstuk kon er medior , de zwaardvis zag er prima opgemaakt uit. Maar de vis was hier en daar tranig.
Het dessert van notentaart smaakte nergens naar!
Dus helaas geen fijne avond.
De bediening was wel heel aardig. Het interieur netjes alleen was het er koud.
W.slootweg5 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Wij hebben een 3 gangen menu gegeten. Het voorgerecht,het hoofdgerecht en het dessert
waren uitstekend. Het decor is eenvoudig en de bediening,vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader voor iedereen die niet van overdadige luxe houdt.
Meidenclub .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Vrijdag 20-11 bij Au Marche gegeten met een aantal dames. Afgegaan op de recensies en ons niet laten tegen houden door de ligging op een industrieterrein. Eenmaal merk je daar helemaal niets van. De sfeer is gezellig, de tafels netjes en niet dicht op elkaar, hetgeen je wel eens anders ziet. Ruimte zat voor iedereen. Het eten heerlijk en goed verzorgd, de porties ruim. De kaart niet al te uitgebreid maar voldoende keuze. Maakt het ook makkelijker om te kiezen. De bediening is leuk, gezellig en zeer gastvrij. Wij hebben een super leuke avond gehad en erg lekker gegeten. Komen zeker nog een keer terug.
Lihartog .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Super leuke avond gehad, vierde met mijn familie mijn verjaardag.
Lekker gegeten en voor het personeel was niets teveel.
Zeker een aanrader.
Marika P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Heerlijk gegeten na een ondernemersbijeenkomst in de zaal naast het restaurant. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Een prima plek om af te spreken met een lekkere maaltijd
Moltzerstraat .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste
wij vonden de service en het eten goed, de sliptong en de entrecote waren
heerlijk.
Het restaurant is gevestigd in een industrie gebied
van binnen ziet het er eenvoudig maar verzorgd uit.
Hilda S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
We hebben lekker gegeten, de kwaliteit van de gerechten was goed. De bediening heeft een persoonlijke noot. Aan het decor zou ik zeker nog wat doen, maak het wat warmer en uitnodigender!
Lou V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het was bekend dat Au Marché in een Industrie gebied ligt en dus een beetje uit de route. Voordeel is de parkeergelegenheid direct voor de zaak. Ontvangst was allervriendelijkst door een behulpzame jongeman, die overigens in zijn eentje het restaurant vlot bediende.
Met de AH bon konden we uit de gehele menukaart kiezen.

De aankleding van het restaurant is ronduit sober en saai en zeker niet geschikt voor een intiem dinertje met je vrouw of vriendin.

Het voorgerecht, een zalmschotel was mooi opgemaakt met verse ingredienten vergezeld van een mandje vers warm stokbrood met boter en kruidenboter.

Het hoofdgerecht, een entrecôte en lamszadel, werden netjes opgediend met een leuke opmaak.

Nagerecht, het weense orkest, zonder André Rieu, was een lekkere apfelstrudel.

Samengevat een goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker een aanrader voor een lekker diner!

Lindy K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Prima gegeten, vriendelijke bediening. Er gastvrij, flexibel en vriendelijk. Wel echt een ' weg restaurant idee' door de locatie en het interieur, plus de 'leegte'.
Liesbeth04 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Het eten was heel goed: puur, vers en heel goed van smaak. Heerlijke kogelbiefstuk en zwaardvis gegeten met diverse verse groentes die nog lekker een beetje knapperig waren. Niets op aan te merken.
De jongen die bediende deed het allemaal in zijn eentje en het ging hem vlot af, inclusief een vriendelijk praatje tussendoor. Hij hield ook goed in de gaten of het allemaal nog klopte.
De sfeer: het is een wat kale ruimte, maar de bank aan tafel zat heerlijk! Dat compenseerde veel!!
De prijs was heel redelijk.
Harreman.j.g .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Het eten was geweldig, zeer lekker gegeten. Met AH bon gegeten, kan gewoon van de kaart kiezen, maakt niet uit. Super! Wid gegeten ook gewoon bij 3 gangen. Prijs viel mee, 3 gangen 32.50 Euro.
Zehra V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Het decor was beneden peil: nauwelijks sfeer waardoor het aandoet als een voetbalkantine. Wij kozen met de restaurant actie voor het wildmenu. Vooraf eendenborst. De eend was lekker, helaas had de kok besloten dit te serveren in een rauwkostsalade met een zure saus. Het hoofdgerecht bestond uit een trio van wild. Prima stukjes vlees, maar wederom een zure saus. Tot slot een taartje van amandelspijs en een met noten. De taartjes waren volgens mij oud en de bolletjes ijs zeer chemisch van smaak. De jongen van de bediening was heel vriendelijk en gastvrij.