Au Jardin des Charpentiers

Donderdag Gesloten
Vrijdag 12:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 00:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
KNed .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
We hebben hier samen gegeten, het maandmenu met verschillende kleine gerechten. Het eten was fantastisch. De bediening was ook goed. Qua decor is het ietwat gedateerd en een klein beetje rommelig.
Patmg .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
In het kleine dorpje Merkelbeek, een aardig restaurant beginnen, is lef hebben. Toch verdient het een recensie en loont het de moeite om eens langs te gaan. Ik was blij verrast. De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Je krijgt waar voor je geld. De bediening was vriendelijk, accuraat en snel. De gerechten mooi verdeeld. Misschien dat de carpaccio beter anders opgediend had kunnen worden. Vond het een beetje rommelig op het bord.
Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met z'n zessen gevarieerde gerechten gegeten. Alles werd prima op tijd en warm geserveerd. De gerechten waren fraai opgemaakt, maar boven alles zeer smakelijk. Met her en der een aangename smaakverrassing. Leuk is de keuzemogelijkheid uit telkens twee huiswijnen (zowel voor wit alsook rood). Een aanrader dus!
Vincentbouma .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Wat een ontzettend leuk restaurant; zoiets verwachtte ik niet per sé in zo'n uithoek van de wereld. Na een heerlijke amuse van zalmmousse namen we een voorgerecht van rosbief. Deze was erg lekker en prachtig opgemaakt. Ik had zelf nog nooit hert gegeten, maar ik was blij dit als hoofdgerecht te hebben gekozen want dat was zalig: super mals en perfect gekruid en gesausd. Het kaasplankje was een fijne afsluiting van de avond. Qua service was het wel lang wachten op het eten, maar het was meer dan de moeite waard!
Lekkerbek010 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Wij hebben hier heerlijk gegeten,de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend hier.
De porties zijn culinair,en voor degene met stevige trek misschien iets te klein.
Als amuse had ik een gazpacho ,als voorgerecht een paling taartje,als hoofd een diamanthaas en als na een kaasplankje.
Het gebruik van lokale seizoensproducten sprak ons erg aan en kwam de smaak ten goede.De presentatie van alle gerechten waren echt van topniveau,stuk voor stuk ware kunstwerkjes en een lust voor het oog.Ook de gerechten van mijn tafelgenoot zagen erg prachtig uit.
De gastvrouw/sommelier had ook ruime kennis van zaken en was zeer service gericht.
Toen ik om een lokaal biertje vroeg kreeg ik er zeer duidelijke achtergrond informatie bij verteld.
Ook bij het kaas plankje en de garing van het vlees werd ons netjes naar onze wensen gevraagd.
De ambiance is modern/chique met een vleugje Limburgse gemoedelijkheid. De sfeer is hier ongedwongen en ongehaast. Verder ziet alles er netjes verzorgd uit,het bestek en de glazen waren netjes gepoleerd en de tafels zijn voorzien van tafellinnen. Al met al een goede totaalbeleving voor een eerlijke prijs. Aanrader
Max V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Het is natuurlijk ´slechts´ Merkelbeek, maar toch onbegrijpelijk dat hier nog geen recensies staan, want het restaurant verdient gewoon een plaats op de site. We waren hier na reservering met zo´n 13 gasten en het is iedereen goed tot zeer goed bevallen op een paar details na. Zo was er meer dan voldoende plaats, een goede temperatuur en een gezellige sfeer. De start was mooi met een prima amuse, keurig verzorgde schilderspalet als voorgerecht en doorgaans uitstekende zalm en hertenbiefstukjes als hoofdgerecht. Niet alle nagerechten waren even doordacht, maar de ijs met kersen en de dame blanche mochten er zijn. Voldoende mooie wijnen en genoeg brood, kruidenboter en water op tafel. Gamba´s waren daarentegen eerder Hollandse garnalen, dus wat klein. Bediening jong en snel, maar vergat wel eens iets. Reikte alles over de tafel aan. Prijs kwaliteit verhouding uitzonderlijk goed in orde. Loop eens binnen bij dit (ten onrechte) enigszins onbekende restaurant. Men zal er geen spijt van hebben.