Au Coin des Bons Enfants

Ezelmarkt 4 6211 LJ Maastricht Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Gewoon goed - kwaliteit met een glimlach

Een creatief menu en je favoriete klassiekers à la carte. Zonder de traditierijke sfeer van de Coin verloren te laten gaan, is de Coin meegenomen naar vandaag! De liefde voor het vak is dan ook de drijfveer. De keuken staat vaak in de schijnwerpers, de bediening wordt echter even hoog gewaardeerd.

Er worden geen concessies gedaan aan kwaliteit, waarbij vast word gehouden aan de seizoenen. Ook voor vis en groenten. Eerlijkheid wordt gewaardeerd, in het glas en op het bord. Je kan terecht in het restaurant, op het terras of met een groter gezelschap in de besloten bovenzaal.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Au Coin des Bons Enfants

• Kom je met de auto?
    Toets Academieplein in de navigatie voor een parkeerplaats om de hoek.
  • : Betaald parkeren op het Academieplein, in de omliggende straten of in de Vrijthof parkeergarage.

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Toch niet die verfijning die was verwacht.
Belichting in het restaurant dient beter, op het randje van storend zelf.
Enkele kunstwerken ( moderne )tegen de wanden, doen wonderen .
Iets meer positieve ingesteldheid, en ontspannerder bediening.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
M L.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk om weer eens een zeetong te eten zoals het hoort, zonder opsmuk. Mijn echtgenoot was net zo blij met zijn krokante ris de veau en bijpassende bearnaisesaus. En vooral ook met het leuke wijnkaartje waarin veel wijnen per glas, zodat je niet gelijk een hele fles van de wijnbijbel hoeft te nemen. De bediening was gezellig soepel en vriendelijk, ook belangrijk natuurlijk! Wanneer we weer in maastricht zijn, gaan we zeker terug.
Ingeborg F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Personeel is niet goed op de hoogte wat er geschonken er geserveerd wordt. De paté was melig, Riz de Beau matig. Na 30 min. wachten zagen we af van een nagerecht nadat de bediening langs liep en ons niet aankeek. Hoge prijs voor teleurstellende kwaliteit en sfeer.
Luchie D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijke gegeten nostalgie top bediening en gastvrijheid. Kortom vakmanschap
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
we hadden via Iens gereserveerd voor dezelfde dag. Wij werden achter in de zaak geplaatst (lees een beetje weggestopt) bij een jong echtpaar met een jong kindje vlak bij een trap naar de WC. In de zaak zelf waren de hele avond nog tafeltjes vrij. De bediening was niet echt hartelijk maar eerder koel. Het eten was lekker maar we zullen er niet snel weer eten.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Weer heerlijke gerechten van George!! Echt genieten met mooie attente bediening in een heerlijke atmosfeer!! Kortom een geweldige avond met colega’s om bij te praten!!
annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij hebben 3 gerechtjes gegeten, alle met vis/schaaldieren. Het waren smakelijke gerechtjes, wel opvallend dat alles werd opgediend in laagjes in een cirkelvorm. Bijpassende wijntjes smaakten er goed bij maar wat meer uitleg over de wijn was een toevoeging geweest.
Theo A.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Goede en rustige omgeving. Combinatie van zalm met linsen was gewaagd. Voor mij geen goede combinatie. Zeebaars met risotto was goed. Kaart bestond uit keuzemenu: 3,4 of 5 gangen en deel ala carte. Huiswijn prima.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten, flinke variatie. Stoelen schoven helaas niet onder de tafel.
Zeer vriendelijke mensen!
Rick H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Lekker gegeten, fijne bediening en sfeer. Wat exclusiever maar het geld waard. Aanrader!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Het eten was voortreffelijk en de bediening was prima! We hebben genoten! Complimenten!
ksteylaerts .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Terwijl het uitzonderlijk mooi weer was, konden we toch niet buiten zitten . Daar was niet gedekt. Jammer, heel Maastricht zat buiten op terrasjes te eten!
Het eten was lekker maar niet 'wauw'. De wijn werd op tafel gezet maar niet uitgeschonken, ook niet om te proeven.
De bediening kon beter. De menukaart lieten ze de hele avond op tafel liggen. Tussen de gangen waren lange wachttijden. Onze trui en vest heeft over onze stoel gehangen. Wij gaan niet terug.
Riko H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Afgelopen vrijdag hier gegeten de ontvangst was zeer hartelijk en we hebben met het mooie weer nog het aperitief genuttigd in de mooie romantische binnentuin mooi gedekte ruime tafels waar we besloten om het 5 gangen menu te nemen met bijpassende wijnen vanaf het begin de amuse was het al veelbelovend mooi pure gerechten hoog op smaak met zeer goed geselecteerde wijnen die per glas te bestellen zijn en waar een deskundig advies gegeven wordt de bediening is vriendelijk correct niet opdringerig en op de juiste tijden als het nodig is wel aanwezig is mooi klassiek restaurant waar je niet op elkaar gepropt zit en waar het van begin tot einde heerlijk vertoeven was
H V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Prettig verrast door de ontspannen sfeer, mooi gedekte tafel maar geen stijve bedoeling. Vriendelijke mensen in de bediening, heerlijke pure pretensieloze gerechten. We komen graag terug.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het is absoluut geen slecht restaurant, maar voor de gevraagde prijzen heb ik wel beter gegeten. De bediening is leuk en spontaan. Het gekke is dan dat het restaurant een beetje stijf oogt. De tournedos is een aanrader!
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten heerlijk, bijpassende wijnen perfect.
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten was goed, voldoende keuze, aantrekkelijke gerechten en goede smaak. Aankleding wat kaal, erg klassiek. Bediening in eigen kleding ipv bedrijfskleding: niet helemaal passend bij de uitstraling van het interieur.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijke en gezellige avond.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten de koks weten duidelijk waar ze mee bezig zijn! Echt weer een goed klassiek restaurant met linnen ruimte en vriendelijke bediening.