Au Coin des Bons Enfants

Ezelmarkt 4 6211 LJ Maastricht Nederland Kaart

Over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Voor de ware bourgondiër

In dit oude pand met zeer warm decor en sfeervolle ambiance zijn ze met name gespecialiseerd in het serveren van perfecte klassiek Franse gerechten. Liefde voor het vak is de grote drijfveer, dat merk je aan alles. De schitterende wijnkaart bevat een ruime selectie uitgelezen wijnen. Een paradijs voor de bourgondiërs onder ons.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Au Coin des Bons Enfants

• Kom je met de auto?
    Toets Academieplein in de navigatie voor een parkeerplaats om de hoek.
  • : Betaald parkeren op het Academieplein en in de omliggende straten.

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Marthy V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten , een fantastische avond met vrienden, een aanrader bedankt
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een perfecte ambiance. Mooie combinatie van wijn en eten voor een zeer redelijke prijs - echte aanrader!
Liliane M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Een aanrader, fijne gerechten met intense smaken!! we gaan zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zeer verrassend en goed. Rustig restaurant met de sfeer van vroeger. Tafelopmaak en linnengoed draagt bij tot iets feestelijks. Ruim van opzet. Goed bereide gerechten.
thuijnen .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goede sfeer, gezellige ambiance en vriendelijk personeel. De gerechten worden goed gepresenteerd en zijn verrukkelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
omnifoor V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
uitstekende en vriendelijke ontvangst; sfeer uitstekend met muziek op achtergrondniveau. Gekozen voor a la carte; entree pate de Foie uitmuntend; hoofdgerecht 1x Zwezerik en 1x Bouilabaisse; heerlijk, Door omstandigheden moest het diner worden afgebroken; dus geen dessert en/of kaas, maar voldoende gezien en gegeten om een oordeel te geven en dit restaurant aan te bevelen.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een lekker wijntje erbij gedronken voor een betaalbare prijs.
Buiten kunnen zitten onder de druivenbladeren op een verrassend terras.
ad K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bediening was amateuristisch, leerlingniveau. Lege glazen bleven lang staan, zelf navragen voor nieuw fles water, gerechten werden niet toegelicht. Tafeltje stond in de binnentuin bijna tegen de muur, waardoor een van de partners altijd tegen een bakstenen muur aan moest kijken. Het zou beter zijn geweest de tafels zodanig op te stellen dat beide gasten het restaurant cq. tuin zouden inkijken. Het eten was niet verfijnd. Dit in combinatie met de zeer matige bediening was de totale beleving teleurstellend. Wellicht gaan we nog eens terug om te kijken of het een eenmalige ervaring was, maar voor nu zou ik het zeker niet aanbevelen.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Prettige ontvangst, informeel en toch professioneel. Gezien het weer lekker in de binnentuin gezet. Ons vijfgangenmenu was van constante, hoge kwaliteit en de geschonken wijnen pasten er prima bij. Tempo precies goed, geen enkel moment het gevoel dat het te snel of te langzaam ging. Leuk om te zien dat de bediening met plezier en deskundigheid aan het werk is. Wij gaan nog eens hier eten!
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Voor concert Andre Rieu hier gegeten.
Was erg lekker. Top keuken.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Super lekker gegeten, en op de binnenplaats is het heerlijk zitten, bediening los maar toch zeer correct. Ster waardig!!!!
Ghi L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Uitstekend en smaakvol gegeten; prima huiswijn. Vriendelijke bediening. Vanwege zachte weer konden we buiten eten op eenvoudige binnenplaats.
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ik ben hier al diverse malen geweest met een groter gezelschap. Hier kun je heerlijk eten en drinken in een sfeervolle ambiance.
allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bijzonder goed en verrassend gegeten. Heel goed de bereiding van de maaltijd aangepast aan mijn koemelk- en soja allergie. Dit restaurant staat voor volgende keer op mijn lijstje om uitgebreid te gaan eten.
Satu P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten en gedronken in een sfeervolle ambiance
Wimtien S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De asperges met coquille en kreeft waren zalig! Ook de dorade met pittige smaken was bijzonder lekker.
Een heerlijk adres!!
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Quelle jolie surprise!
Des plats fins...des prux abordables et un jeune homme qui nous a servi en faisant l'effort de parler français.
C'était parfait
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heerlijk verrassingsmenu, begeleid met de diverse en heerlijke wijnen. Zeer compleet geheel, we hebben weer enorm genoten. Concept van de verrassingsmenu's met wijnen, samen voor een hele mooie prijs, vinden wij een fantastisch initiatief. Ga zo door!
Jean D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Voor herhaling vatbaar, heerlijk!!!!!
Roland C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
verrukkelijk gegeten, genoten van de wijn