Over restaurant Au Coin des Bons Enfants

Voor de ware bourgondiër

In dit oude pand met zeer warm decor en sfeervolle ambiance zijn ze met name gespecialiseerd in het serveren van perfecte klassiek Franse gerechten. Liefde voor het vak is de grote drijfveer, dat merk je aan alles. De schitterende wijnkaart bevat een ruime selectie uitgelezen wijnen. Een paradijs voor de bourgondiërs onder ons.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Au Coin des Bons Enfants

• Kom je met de auto?
    Toets Academieplein in de navigatie voor een parkeerplaats om de hoek.
  • : Betaald parkeren op het Academieplein en in de omliggende straten.

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Mia V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Van buiten monumentaal.
Binnen een huiskamersfeer.
Eten dat onweerstaanbaar lekker is.
Vriendelijke bediening.
Kortom....genieten geblazen!
Har V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Perfect restaurant ! Heerlijk eten, mooie en goede wijnen. Zeer smaakvol ingericht midden in de oude binnenstad.
een aanrader dus. Onderscheidt zich duidelijk.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving en goede en vriendelijke bediening.
Ab L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Prima keuken
Alle gerechten waren uitstekend van
kwaliteit en smaak.
Bediening was goed
Wijnen waren uitstekend
Fijne avond gehad
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De avond van ons bezoek waren er maar 2 tafels, in totaal 4 personen, in het restaurant. De muziek klonk, wellicht daardoor, behoorlijk hard en werkte wat ons betreft niet sfeer bevorderend. Ook maakte het voorste deel van het restaurant, dat helemaal leeg was een wel heel ongezellige indruk qua aankleding. De bediening was vriendelijk, maar net wat te afstandelijk. Zo werd er pas bij na het dessert gevraagd of het ons smaakte. De gerechten waren smakelijk en goed gepresenteerd maar overall niet echt verrassend. Wel een compliment voor de zwezerik! We hadden wat meer verwacht van deze zaak.
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Super avond gehad met mooie begeleidende wijnen.
Marwin S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij dit prachtige restaurant.
we konden heerlijk buiten zitten op het terras achter de zaak, we hebben echt genoten van het eten en dit is zeker een aanrader .
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Gezellige en intieme sfeer. Vriendelijk onthaal met vlotte bediening. Toffe Chef herkende ons onmiddellijk bij een wandeling de dag erna.
BrendaFirth .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Service en kwaliteit als altijd; top! Heerlijke wijn voor zeer redelijke prijs. Super om buiten te kunnen eten in sfeervolle binnentuin. Genoten.
Meulenmathij .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Gewoon een ster. Wij namen het zomer menu voor gereduceerde prijs. Alles was gewoonweg bovennormaal goed. Speciaal de amuse. En best grote porties. De aanbevolen Australische wijn paste uitstekend en was lekker fris bij het mooie weer. Onze complimenten. Wij konden ons in het geheel niet vinden bij enkele negatieve onderdelen uit recenties, zoals de kleding van de bediening. Gewoonweg een heerlijke ervaring dit alles. Mathij van der Meulen, Rotterdam
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijke gerechten. Mooie smaken. Porties waren ruim voldoende. Publiek was wel was stijfjes. Na wat korte gesprekjes werd de bediening wat losser waardoor er voor ons een meer huiselijke sfeer ontstond en dat vonden we fijn.
Leuk terras in een sfeervolle binnentuin. Al met al een zeer positieve ervaring.
Jor D.
Goed eten, kille sfeer.
Een muziekje mag best aangezet worden.
Goede wijnen.
...........................................
Corja .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was echt geweldig. Prachtige combinaties en smaaksensaties. Plekje in oud Maastricht. Een aanrader ook door de hartelijke ontvangst.
Marion.louwen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De locatie is perfect. Wij hebben heerlijk buiten kunnen eten.
We waren een aantal jaren niet geweest en vonden dat er veel is veranderd. De bediening was erg vriendelijk en alles liep prima, maar in een restaurant in deze prijsklasse verwacht je geen bediening die in allemaal verschillende vrijetijdskleding (spijkerbroek) loopt.
Het eten was goed, maar niet van het niveau dat we van George gewend waren. De porties zijn zeker groter geworden, maar dat is denk ik ten koste gegaan van de finesses in de smaak. We misten de au coin klassiekers zoals de kalfspaté.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Wij hebben genoten van het vijfgangen menu en de bijpassende wijnen. De bediening was prima, maar iets te casual gekleed. We gaan zeker nog eens!
Sabine D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten in de sfeervolle binnentuin. Vooraf een salade van kreeft met venkel en als hoofd een goed gevulde bouillabaisse. De bijpassende wijnen waren niet echt origineel. Hier had ik meer van verwacht. Een malbourough sauvignon bij de kreeft en een chablis bij de bouillabaisse. De bediening was goed.
Xsarina_ .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wij hebben gekozen voor het 5 gangen menu en wijnarrangement. Het eten was super en de bediening ook! Als wij weer eens naar Maastricht gaan komen wij zeker terug!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lekker eten in een prachtige omgeving. Het terras op de intieme binnenplaats is een oase in de drukke stad. Goede, informele, bediening
MARIANNE V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ontvangst hartelijk.
Tafeltje op de binnenkoer/terras..gezellig zitten op een warme zomeravond.
"Jubileum menu "'. € 86.00 incl aangepaste wijnen.
Amuse met linzen lekker maar te groot ...niet fijn genoeg .
Voorgerecht zalm lekker maar presentatie kon beter - dit kan je ook in een brasserie krijgen .
Voorgerecht met dorade om duimen en vingers af te likken !!! heerlijke smaken ...
Hoofdgrecht vlees viel tegen --weinig of geen smaak-bijbehorende groentjes niets speciaals.
Dessert lekker !!!
Aangepast wijnen toppers .

Familiefranken .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben genoten van een heerlijk 4-gangen diner in de binnentuin. De vis was erg lekker en zo ook het rundvlees. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel.