Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Gewoon goed - kwaliteit met een glimlach

Een creatief menu en je favoriete klassiekers à la carte. Zonder de traditierijke sfeer van de Coin verloren te laten gaan, is de Coin meegenomen naar vandaag! De liefde voor het vak is dan ook de drijfveer. De keuken staat vaak in de schijnwerpers, de bediening wordt echter even hoog gewaardeerd.

Er worden geen concessies gedaan aan kwaliteit, waarbij vast word gehouden aan de seizoenen. Ook voor vis en groenten. Eerlijkheid wordt gewaardeerd, in het glas en op het bord. Je kan terecht in het restaurant, op het terras of met een groter gezelschap in de besloten bovenzaal.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Au Coin des Bons Enfants

• Kom je met de auto?
    Toets Academieplein in de navigatie voor een parkeerplaats om de hoek.
  • : Betaald parkeren op het Academieplein en in de omliggende straten.

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Maureen P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De borden waren prachtig opgemaakt en de hoeveelheden waren prima op elkaar afgestemd. De sfeer was prettig e, zodat we ook de nodige zaken met elkaar konden bespreken.
Louis W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
gezellige avond gehad met z'n achten gaan zeker nog een keer terug
gsms .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Maastricht aan tafel menu, was niet heel speciaal gezien de kwaliteiten van de Au Coin des bons Enfant. Geen wauw moment. Redelijk hoog geroijsd wat betreft de prijs-kwaliteit. Uitstekende wijnen! Vriendelijke bediening.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Geweldige avond gehad.
Kwaliteit top, bediening zoals het hoort en enorm gastvrij. Een aanrader, we komen snel terug. Dank George!
erikenjose .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Het eten was goed. Zeker naar prijs/kwaliteit en de ambiance rustig en gezellig.
Een hartelijke ontvangst en bediening.
Zeker de moeite waard.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Aangenaam verrast, lekker eten, flexible aanbod, prettige bediening, goede wijnkaart. een aanrader, we komen zeker terug.
marijke F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie ambiance en uitstekende bediening
Mariken V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Goed gegeten. Mooie wijnen en originele gerechten. Setting in een oud mooi weeshuis is ook erg prettig.

Toch zou ik het restaurant niet aanraden. Voor een restaurant in deze prijsklasse was de bediening namelijk echt zwaar onder de maat. Alles wat we bestelden moesten we herhalen, bij iedere gang werden onze borden verkeerd neergezet (we waren met zijn tweeen..). Dit kan gebeuren maar het belangrijkste was dat het personeel gemaakt en niet oprecht overkwam en dat vond ik heel erg storend. Er was weinig hart voor de zaak te bespeuren en dat was heel jammer.
Frits D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
We belandden min of meer toevallig in dit restaurant. Een treffer. Mooie ambiance, goede bediening en meer dan
prima kwaliteit van de gerechten. Toch ook een minpuntje. De redelijke prijzen van de menu’s staan in geen verhouding tot de (te) pittige prijzen van de afzonderlijke gerechten.
Pieter D.
Uitstekende prijs/kwalieitsverhouding
Was een ster waard!
Pieter den Bieman, Zeist
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Keurige bediening, echter niet (goed) op de hoogte van het inwisselen van Yums van Iens, maar uiteindelijk prima opgelost!
Alfred H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Le coin de bon enfants

Mooie tafel bij open haard, goede wijnen per glas te bestellen, vriendelijke bediening. Geen scala aan kleine amuses maar een mooi kopje curry soep met nootjes en en dun gesneden radijs. We hebben hetzelfde voorgerecht van zalm met noorse garnaaltjes die in een auberginesalsa zitten. Helaas wordt het direct uit de koelkast geserveerd waardoor de smaken pas bij het laatste hapje echt te proeven zijn. De hoofdgerechten zijn daarna verrassend lekker. Waterzooi van vis met kabeljauw, heilbot en zeebaars precies goed gegaard. Runderlende met op de tong smeltend zuurvlees,de vlaamse frieten erbij mogen wat minder zout. Daarna kaas voor de een, een mooie sortering van 5 kazen waarvan de porties wat kleine mogen en voor de ander een chocolade nagerecht waar niets mis mee is. Kortom heerlijk gegeten: 8
Dominique C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bediening ging te losjes. Wijn werd vergeten, daarna vergeten bij te schenken. Soort bestelde wijn moest even goed over nagedacht worden. Alleen bij de eerste twee gerechten kregen we uitleg, daarna zijn we maar op de menukaart gaan kijken om te weten wat we gepresenteerd kregen. Kwaliteit van het gebodene en de entourage waren zeer goed.
Audrey G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben een fantastische avond beleefd. Het eten was erg smaakvol en goed verzorgd. We hebben genoten van elke gang. De bediening was op een prettige manier aanwezig. Absoluut een aanrader. Hierbij nogmaals dank aan het team "au coin de bons enfant" voor een geweldige avond.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Mooie gerechten, verschillend van smaak en opbouw, mooi uitgevoerd, snelle en heel aardige bediening, ogen in hun achterhoofd en nooit gehaast of druk! Ontspannen en heel plezierige sfeer om lekker en goed te eten en te praten met elkaar. Mooi wijnarrangement. Nog maar een keer!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
fantastische avond gehad met goede vrienden. Uitmuntend gegeten. Ambiance ook zeer prettig. Zeker een aanrader en mochten wij weer in Maastricht zijn , kunnen zij weer op ons rekenen!
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Heerlijk gegeten met 9 vrienden. Vriendelijke ontvangst en een heel gezellige avond gehad. Bij au coin des bons enfants is het altijd zeer goed verzorgd
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Geweldig diner, zeer vriendelijke bediening in een prachtig pand. Absolute aanrader!!
Viev V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, bediening zeer vriendelijk. Wijn passend bij de gerechten, aanrader voor wie van lekker eten houdt.
Daniel W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Excellent restaurant.
Mets raffinés et service souriant.