Au Coin des Bons Enfants

Ezelmarkt 4 6211 LJ Maastricht Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Gewoon goed - kwaliteit met een glimlach

Een creatief menu en je favoriete klassiekers à la carte. Zonder de traditierijke sfeer van de Coin verloren te laten gaan, is de Coin meegenomen naar vandaag! De liefde voor het vak is dan ook de drijfveer. De keuken staat vaak in de schijnwerpers, de bediening wordt echter even hoog gewaardeerd.

Er worden geen concessies gedaan aan kwaliteit, waarbij vast word gehouden aan de seizoenen. Ook voor vis en groenten. Eerlijkheid wordt gewaardeerd, in het glas en op het bord. Je kan terecht in het restaurant, op het terras of met een groter gezelschap in de besloten bovenzaal.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Au Coin des Bons Enfants

• Kom je met de auto?
    Toets Academieplein in de navigatie voor een parkeerplaats om de hoek.
  • : Betaald parkeren op het Academieplein, in de omliggende straten of in de Vrijthof parkeergarage.

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Katerina S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gezellig, sfeervol restaurant- goed gegeten met gezelschap van 10.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Erg hoge prijs r
G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Prima restaurant, waar je rustig met elkaar kunt praten en genieten van een heerlijk diner. De gerechten waren zeer smakelijk
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Wij hadden een viergangen menu met alleen visgerechten en een dessert. De mooie wijnen bij de gerechten maakten het geheel af.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Fantastisch gegeten. En je kunt er gewoon pinnen (ergens gelezen dat dit niet kon).
Dorine D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
zeer goed gegeten. duurde wel erg lang. 2 uur voor 2 gangen.
advies: vraag in welk tempo de gasten hun gangen willen hebben.
Hans D.
aanrader!!
"Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten" is een beetje erg onnodig, ik herhaal omaan 120 te komen "Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten" is een beetje erg onnodig
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
heerlijk gegeten, vriendelijke bediening
Bas R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening maar mede door een paar tafels met goede bekenden van de eigenaar behoorlijk lang(er) moeten wachten tussen gangen en op de rekening
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Prima eten, ondanks kerstarrangement toch makkelijk naar eigen wensen in te vullem
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Uitstekende kwaliteit, gevarieerde ingrediënten en inventieve combinaties. Kerstmenu met veel gangen, en toch geen piepkleine porties zoals wel eens voorkomt. Ruim plaats op tafel en voldoende afstand tussen de tafels om rustig en intiem te kunnen genieten. Vlotte bediening, vijf gangen en dessert in bijna drie uur is een aangenaam tempo. Zal zeker teruggaan hoewel ik er twee uur moet voor rijden, Maastricht ligt niet precies in de buurt van Namen. Maar het is me de moeite wél waard, mijn waardering voor Hollandse koks is enorm gestegen.
Gied F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Geweldig kerstdiner genoten met kinderen en kleinkinderen.
Heerlijke gerechten en lekkere wijn.
Er werd goed meegedacht over het eten van de kleintjes.
Ilse F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Stoelen zijn aan vervanging toe. We misten het echte kerstgevoel in het restaurant.
Oellie V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Zeer vriendelijke bediening;patron heeft een goeie wijnkennis. Kerstmenu was uitstekend...porties niet te klein en niet te groot. Combinaties van smaken klopten volledig. Prachtige wijnkaart,voor ieders wil,was er wat te vinden.
Gezellige sfeer en niks gedwongen.
Een aanrader !!!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Het eten was lekker, maar voor dergelijke prijs had ik wel iets verfijnder verwacht.
De aangepaste wijnen waren zeer lekker.
Het eten kwam iets te snel.
Zeer vriendelijke bediening.
Nico Q.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
kwaliteit/prijsverhouding gerechten zijn prima, prijzen van wijnen liggen op een hoger niveau. wel ruim aanbod.
Jose Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Bij de uitleg over de menukaart, werd ons verteld, dat we, ondanks onze reservering via iens, toch een chefs-menu konden bestellen. Chapeau. Het eten was verrukkelijk en zeer royaal, de wijnen prima. Helaas, en dat ligt waarschijnlijk aan mijn slechte rug, zijn deze stoelen voor mij verschrikkelijk, helaas. Verder alleen maar lof.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Een restaurant met een heerlijke keuken en pure smaken. We hebben een mooie avond gehad in een gezellige ambiance ineen mooi hoekje van Maastricht.
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Verrassend eenvoudige edoch smaakvolle gerechten, gelukkig eens zonder de cliché schuimpjes en moesjes! Je kunt zelf het aantal gangen en de gerechten uitkiezen van het menu. Mijn vrouw en ik hebben ieder verschillend gekozen waardoor we van elkaar konden proeven! De wijnen worden bij ieder gerecht aangepast, leerzaam en lekker! Ook dankzij de vriendelijke bediening en weer eens een ouderwets tafellaken een prettige ervaring.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018