Au Coin des Bons Enfants

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Gewoon goed - kwaliteit met een glimlach

Een creatief menu en je favoriete klassiekers à la carte. Zonder de traditierijke sfeer van de Coin verloren te laten gaan, is de Coin meegenomen naar vandaag! De liefde voor het vak is dan ook de drijfveer. De keuken staat vaak in de schijnwerpers, de bediening wordt echter even hoog gewaardeerd.

Er worden geen concessies gedaan aan kwaliteit, waarbij vast word gehouden aan de seizoenen. Ook voor vis en groenten. Eerlijkheid wordt gewaardeerd, in het glas en op het bord. Je kan terecht in het restaurant, op het terras of met een groter gezelschap in de besloten bovenzaal.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Au Coin des Bons Enfants

• Kom je met de auto?
    Toets Academieplein in de navigatie voor een parkeerplaats om de hoek.
  • : Betaald parkeren op het Academieplein en in de omliggende straten.

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Au Coin des Bons Enfants

Bert D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten op de prachtige binnenplaats. Altijd een topper qua sfeer en eten waar we steeds weer naar teruggaan. Vriendelijke bediening
Lieve H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Hoewel er een groot gezelschap tafelden ,werden wij toch correct en vriendelijk bediend!
Marwin S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
helemaal top.
Gezellig op het terras gezeten in een heerlijke ambiance.
Vooral de asperges waren lekker.
Top bedediening en zeker de moeite waard om terug te komen
Chapeau !
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zalig gegeten . Eerste 4 gangen waren erg lekker , mooi opgemaakte borden en uitgebreide uitleg over hetgeen er op het bord lag. Het kaasplankje was erg teleurstellend . Een supplement van € 6 en dan een stukje geitenkaas, een stukje camembert en een stukje tallegio is erg simpel. Vanaf dat moment was de aandacht weg . Glaasje portmoesten we zelf om vragen. Beetje een bittere nasmaak na een fijne avond en lekkere maaltijd. Tot en met gang 4 een aanrader. Daarna niet voor herhaling vatbaar ! Jammer en gemiste kans !
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Dit restaurant heeft een duurzaam goede kwaliteit met prima hospitality. Ga zo door.
Philippe K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Dat dit al jaren ons favoriete restaurant is in Maastricht werd wederom bevestigd!
Chapeau George!
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
100% pretentie, 0% kwaliteit. Slecht gekookt voor belachelijke prijzen. Enorm lang wachten op alles. Bouillabaise onduidelijke prut. Zwezerik niet krokant. Is de kok die ze omhoog gekookt heeft er nog wel.
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Wij zijn wel iets gewend qua restaurants maar dit was teleurstellend voor de prijs/kwaliteitsverhouding. Eten was oké maar ook niet meer dan dat. Matige service met enorm lange wachttijden. Teleurstellend.
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en vooral het desert was een smaak belevening
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Wij hadden een tafel gereserveerd op het terras. Toen wij kwamen waren alle tafels op het terras bezet. Noodgedwongen namen wij plaats binnen in het restaurant. De kwaliteit van de bediening en het eten maakten de reserveringsfout meer dan goed. Prima. Aan te bevelen restaurant.
F.B P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Sfeer prima, kwaliteit eten prima, keus beperkt, jammer dat de vis-dorade na afloop buikklachten veroorzaakte.
Marloes P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Echt voortreffelijk gegeten. 4-gangendiner gekozen met bijbehorend wijnarrangement. Borden waren als ware kunstwerken opgemaakt. Echt genoten van het eten, wijn, sfeer....was een heerlijke avond uit.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Aangename sfeer en fijn onthaal, maar het eten miste verfijning en innovatie en de prijzen van de drank waren veel te hoog. Prijs/kwaliteit van de wijn was niet oké, en in de gerechten wordt er jammer genoeg bespaard op de essentie (het vlees/de vis). Buitengegaan met een rekening van 200 € en 'redelijk goed' gegeten, kan niet de bedoeling zijn... Als digestief nam ik een cointreau, 9,5 €, en dan nog in een martini glas... zoiets kan echt niet!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het was aangenaam om hier weer eens te zijn.
Het diner was voortreffelijk.
Er wordt veel aandacht besteed aan de samenstelling van de gerechten en alles smaakt hemels.
Goede aandacht vanuit de bediening. Geen overdrevenheid maar gewoon goed.
Bij een van de gerechten was het gerecht te zout. Maar geen enkel probleem, want de eigenaar George Taselaar stelde voor om het gerecht opnieuw te bereiden. Resultaat prima. Hij maakte er nog een grap bij dat koks veelal graag zout koken. Dat brengt mij op het idee om tegen alle koks te zeggen dat het met minder zout niet alleen gezonder is maar veelal ook beter smaakt. Voor goede producten heb je niet veel zout nodig. Maak gebruik van kruiden en specerijen en weet dat het zout nog op tafel staat. Zo dat is gezegd en hopelijk dat het wordt opgevolgd.
Dit restaurant heeft dan wel geen Michelin ster, maar het is het eigenlijk meer dan waard. Wij komen zeker ook graag wanneer het blijft zoals het nu is.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Het eten is hier altijd heerlijk. De ontvangst en bediening zijn uitstekend
PMJE T.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
prima eten; de moeite waard
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Prettige omgeving met uitstekend eten!
Maureen P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De borden waren prachtig opgemaakt en de hoeveelheden waren prima op elkaar afgestemd. De sfeer was prettig e, zodat we ook de nodige zaken met elkaar konden bespreken.
Louis W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
gezellige avond gehad met z'n achten gaan zeker nog een keer terug
gsms .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Maastricht aan tafel menu, was niet heel speciaal gezien de kwaliteiten van de Au Coin des bons Enfant. Geen wauw moment. Redelijk hoog geroijsd wat betreft de prijs-kwaliteit. Uitstekende wijnen! Vriendelijke bediening.