Attan

Grotestraat 269 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Attan

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,5
henri B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs en een goede service
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Een combinatie van heerlijke gerechten, uitstekende bediening en gastvrijheid van een zeldzaam niveau maakte ons bezoek aan Attan tot een groot succes. We zijn aangenaam verrast door de ons nog niet bekende Afghaanse keuken en komen zeker nog eens terug om meer gerechten uit de keuken te proeven!
Femke A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Je kunt niet pinnen, maar dat is een overkomelijk minpuntje en weegt op tegen het heerlijke eten en de zeer goede service. Wij namen het verrassingsmenu. Absolute aanrader!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fantastisch restaurantje! Heerlijk eten en uitzonderlijk vriendelijk personeel! Eerste keer Afghaans eten en echte aanrader!!!
Ed van L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Onze eerste kennismaking met de Afghaanse keuken. Andere recensies kloppen. Verrassend, lekker en goed toegelicht door het personeel. Ook qua prijs viel het erg mee. Voor herhaling vatbaar ! Wij komen terug.
W. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gezellig en knus restaurantje. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, dat bij iedere uitservering bij je aan tafel schuift om uit te leggen wat er op tafel staat. Superleuk!
Het eten was heerlijk! Puur en eerlijk. Veel gerechtjes waren voor ons qua smaak nieuw en bijzonder. Heel leuk om kennis te maken met de Afghaanse keuken! Nog nooit zoiets geproefd! Toetje was ook smullen! Niet "zomaar" ijs.
Gladys R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
ik ben er al eerder geweest, het menu was nu anders. ze hebben uitgelegd dat dit het winter menu is zoals het in Afghanistan zou zijn. met de producten die dan daar voorradig zou zijn. Heel verrassend.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goede service, lekker eten. Je kan zien dat er aandacht aan wordt besteed.
Angela E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vanavond een heerlijke avond gehad bij Attan. We werden hartelijk welkom geheten door de jonge gastheer. Hij kwam aan onze tafel zitten en vertelde over het kennismakingsmenu. Een echte aanrader wat ons betreft. Veel kleine gerechtjes en de smaken zijn echt fantastisch. De bediening is heel vriendelijk!
mat M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goede uitleg over de gerechten,Zeer vriendelijk .En aan de gerechten was aandacht besteed.
Laurent V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ga voor het surprise menu. Gevarieerd en lekker! Goede prijs kwaliteit verhouding. En briljante kroonluchters aan het plafond
janine L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een prettig restaurant met heerlijke gerechten. Voor al je eens iets anders wilt.
Ihj R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Pluspunten: knus, klein restaurant met erg vriendelijke en attente bediening. Komen aan tafel graag uitleg over de gerechten geven. Eten is zeer smakelijk en gevarieerd. Geen uitgebreide menukaart wat betekent dat de keuken zich goed kan focussen. Minpunten: Het restaurant was wat moeilijk te vinden omdat het in een winkel/voetgangersgebied ligt. Er kan niet gepind worden. Daar kwamen we min of meer toevallig achter zodat we vooraf nog bij een automaat konden pinnen.
Wij komen zéker terug.
F V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het zijn vriendelijke jongens en de waardering om het uit te leggen wat het eten inhoud vindt ik fantasties wij hadden een verrassings menu genomen super lekker
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Fantastische service en bijzonder en gevarieerd eten. Mijn broer kreeg voor zijn verjaardag als ' toetje' een whisky met aroma van vijgen, erg lekker en attent. Zeker een aanrader!
Helmhout .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Verrassend en lekker gegeten in dit Afgaanse restaurant. De nieuwe, derde loot aan de familiestam van deze Horecafamilie. We kozen voor de 'reis door de menukaart' : o.a. Mantou, Kababe Mong, Bahar etc. In totaal meer dan 14 heerlijke gerechten kwamen daarmee op tafel. In combinatie met een fles Italiaanse Custoza wijn was het heerlijk. Oprecht vriendelijke bediening. Zeer de moeite waard. We komen snel terug.
Kimberley K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Super lekker gegeten, een keertje wat anders dan normaal! Erg gastvrije bediening/kok, goede uitleg met een glimlach! Ga zeker nog eens terug!!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was weer heerlijk, echt een aanrader voor iedereen
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Was top
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Al meerdere keren geweest en iedere keer heerlijk genoten van het eten en d gastvrijheid. Een restaurant om naar terug te gaan.