Attan

Grotestraat 269 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Attan

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,4
Ivo R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Pluspunten: knus, klein restaurant met erg vriendelijke en attente bediening. Komen aan tafel graag uitleg over de gerechten geven. Eten is zeer smakelijk en gevarieerd. Geen uitgebreide menukaart wat betekent dat de keuken zich goed kan focussen. Minpunten: Het restaurant was wat moeilijk te vinden omdat het in een winkel/voetgangersgebied ligt. Er kan niet gepind worden. Daar kwamen we min of meer toevallig achter zodat we vooraf nog bij een automaat konden pinnen.
Wij komen zéker terug.
F V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het zijn vriendelijke jongens en de waardering om het uit te leggen wat het eten inhoud vindt ik fantasties wij hadden een verrassings menu genomen super lekker
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Helmhout .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Kimberley K.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Super lekker gegeten, een keertje wat anders dan normaal! Erg gastvrije bediening/kok, goede uitleg met een glimlach! Ga zeker nog eens terug!!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het was weer heerlijk, echt een aanrader voor iedereen
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Was top
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Al meerdere keren geweest en iedere keer heerlijk genoten van het eten en d gastvrijheid. Een restaurant om naar terug te gaan.
Diederik V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Top gegeten, super uitleg gehad van de bediening.
jjmsmits .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Dit restaurant gekozen om een paar uurtjes kersavond te vertoeven. Alhoewel ik alleen was werd alle aandacht gegeven, en de mogelijkheid tot proeverij van allerlei gerechten. Ik was misschien een tientje meer kwijt als bij de gemiddelde wok of sushi bar, maar dit was dan ook dineren van geheel andere orde. Ik ben normaliter van uit gaan eten als het een aanbieding is - dat was hier niet het geval; mijn uitgebreide proeverij mét een uitstekend glas wijn en een flesje water was ik EUR 33 kwijt, zóndermeer de moeite waard!
Rick D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten met 5 personen. We hebben ons laten verrassen door het verrassingsmenu zodat we van alles wat hebben kunnen proeven en dit is zeer aan te raden! Voor ons allen de eerste ervaring met Afghaans eten maar zeker niet de laatste.
Louise125 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
We hebben het verrassingsmenu gekozen, zo kinden we meerdere gerechten van de kaart proeven. Echt lekker gegeten, de bediening is erg vriendelijk en ze kennen de gerechten, ze leggen persoonlijk uit wat het allemaal is. Een feestje van verschillende smaken in elk gerecht, waar toch niets overheerst. Alles is in balans. Benieud of ze ook de kaart regelmatig wisselen, want dat zou uitnodigend zijn om weer terug te gaan.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gastvrij ontvangen!! Het personeel is super vriendelijk!! Gerechten worden goed uitgelegd en smaken Heerlijk!!

super vriendelijk en gastvrij!! Was
een geslaagde avond!!
marianne S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten.
Marjellie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het verrassingsmenu was heerlijk. De uitleg bij de gerechten was een meerwaarde, erg vriendelijke bediening ook.
De porties waren voor een grote eter wat aan de kleine kant. Heel afgemeten, terwijl er best wat meer brood of salade bij kon. Alle bakjes waren leeg, en dat is een goed teken, maar er had nog wat aangeboden kunnen worden.
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We waren met een groep van 17 personen, deelnemers aan een cursus van DSM Resins.
Iedereen was zeer tevreden!
Een aanrader dus !!!
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
een intiem en leuk restaurant met een leuke bediening, uitleg over het eten van de kok en heerlijke gerechten. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Een drankje vooraf, 3 gangen surprisemenu, een flesje heerlijke wijn en koffie na voor € 85.00. Zeker een aanrader en we gaan er nog een aantal keren teug.
Pinicoleada .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Wat een vriendelijke mensen! Wij hadden nog nooit Afghaans gegeten en wilden eens wat nieuws proberen. Zeker een goede keus geweest; het eten was erg lekker & het personeel was zeer vriendelijk. Ook voor vegetariërs hebben ze genoeg keuze. Ik zou iedereen aanraden om hier te gaan eten. Het kokosijs & pudding viel bij ons goed in de smaak :)
Margret122 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Eten was heerlijk en de bediening was perfect. Wij hadden een 3 gangen verrassing menu dus kregen van alles wat. Echt een aanrader.
Mieleke D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Was er al eens langs gelopen en vroeg me af of Afghaans wel zo gevarieerd was en er veel keuze was. Na recenties gelezen te hebben nog nieuwsgieriger en op 30 juli 2016 aldaar gegeten. Bij binnenkomst rook het al heerlijk naar kruiden. Keuze is niet overdreven veel maar ruim voldoende en naar achteraf bleek van erg goede kwalitet. Verrassingsmenu genomen omdat je dan veel variatie hebt. Meerdere voor en hoofdgerechten en toetje. Service is gewoon bijzonder goed. Geef niet vaak een tien maar zou niet weten wat er op dat gebied beter moet. Voor het eten weet ik ook echt niet of het beter kan maar daarom een voor mijn doen uiterst hoog cijfer. Veel aandacht voor de klant maar niet opdringerig maar altijd belangstellend. Uitleg op alle gerechten die bijzonder smaakvol waren. Het was echt een bijzondere smaakontdekking. Wat ons betreft een echte aanrader en wij komen er zeker terug. De positieve eerdere recenties klopten wat ons betreft.