Attan

Grotestraat 269 5141 JT Waalwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Attan

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,5
Rebecca S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Esmee R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Geweldig smaakvol eten en een super lieve service. Het verassingsmenu was heerlijk gevarieerd en om te delen met je andere tafelgenoten. Wij zouden zeker terug gaan :) !
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg gastvrij ontvangen, geen probleem om 2 talige uitleg te geven. Heerlijk gegeten. Goede service!
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
eten perfect alleen voor deze prijs iets meer vlees verwacht
Nils V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Ideaal restaurant om kennis te maken met de Afghaanse keuken. Je krijgt (indien gewenst) een proeverij van allerhande Afghaanse gerechten met een leuke uitleg erbij. Alles smaakt top en is echt anders dan wat we in de Nederlandse keuken gewend zijn. Vriendelijke bediening en prima service. Prijs/kwaliteit is echt super.
RN94 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Afgelopen zaterdag (13 mei) hier geweest met een vriendin. Zouden alleen even een drankje gaan doen, maar voordat we het wisten stond er een proeverij van voorgerechtjes op tafel! We moesten het wel proberen haha. Het viel bijzonder goed in de smaak, en ik zal hier ook zeker terug komen!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en gastvrij ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lia K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
we hebben er heerlijk gegeten. verrassende gerechten met goede uitleg.
JPC W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het kennismakingsmenu was heerlijk en méér dan genoeg. Prijs/kwaliteitverhouding was super. Veel kwaliteit en een zeef acceptabele prijs. Als je het al in zo'n verhouding zou willen beschrijven!????????
rene T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Super goede bediening en het eten was voortreffelijk.

We gaan hier zeker terug komen. Echt een aanrader.
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Gastvrije ontvangst en bediening. Een perfecte kennismaking met de Afghaanse keuken. Een aanrader voor wie verwend wil worden met heerlijk gekruide gerechten.
henri B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk eten voor een goede prijs en een goede service
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Een combinatie van heerlijke gerechten, uitstekende bediening en gastvrijheid van een zeldzaam niveau maakte ons bezoek aan Attan tot een groot succes. We zijn aangenaam verrast door de ons nog niet bekende Afghaanse keuken en komen zeker nog eens terug om meer gerechten uit de keuken te proeven!
Femke A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Je kunt niet pinnen, maar dat is een overkomelijk minpuntje en weegt op tegen het heerlijke eten en de zeer goede service. Wij namen het verrassingsmenu. Absolute aanrader!
Ans B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Fantastisch restaurantje! Heerlijk eten en uitzonderlijk vriendelijk personeel! Eerste keer Afghaans eten en echte aanrader!!!
Ed van L.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Onze eerste kennismaking met de Afghaanse keuken. Andere recensies kloppen. Verrassend, lekker en goed toegelicht door het personeel. Ook qua prijs viel het erg mee. Voor herhaling vatbaar ! Wij komen terug.
W. S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Gezellig en knus restaurantje. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel, dat bij iedere uitservering bij je aan tafel schuift om uit te leggen wat er op tafel staat. Superleuk!
Het eten was heerlijk! Puur en eerlijk. Veel gerechtjes waren voor ons qua smaak nieuw en bijzonder. Heel leuk om kennis te maken met de Afghaanse keuken! Nog nooit zoiets geproefd! Toetje was ook smullen! Niet "zomaar" ijs.
Gladys R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
ik ben er al eerder geweest, het menu was nu anders. ze hebben uitgelegd dat dit het winter menu is zoals het in Afghanistan zou zijn. met de producten die dan daar voorradig zou zijn. Heel verrassend.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Goede service, lekker eten. Je kan zien dat er aandacht aan wordt besteed.
Angela E.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vanavond een heerlijke avond gehad bij Attan. We werden hartelijk welkom geheten door de jonge gastheer. Hij kwam aan onze tafel zitten en vertelde over het kennismakingsmenu. Een echte aanrader wat ons betreft. Veel kleine gerechtjes en de smaken zijn echt fantastisch. De bediening is heel vriendelijk!