Atoll Rotterdam

Cor Kieboomplein 509 3077 MK Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Atoll Rotterdam

Felicity W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het eten was lekker, maar helaas zijn we over de service helemaal niet te spreken. Na een kwartier te hebben gezeten moesten we ons eigen drinken aan de bar bestellen, terwijl er maar 3 tafeltjes bezet waren. Het barpersoneel was echter drukker met elkaar dan met het overzicht houden. Bij het hoofdgerecht kregen we niet wat er besteld was (champignonsaus) en bij navraag waren ze dit vergeten. Hij werd aangeslagen en maar liefst 10 min later kwam de champignonsaus, tegen die tijd is de biefstuk dan helaas al koud. Aan het begin geen verontschuldigingen van het personeel en ook niet bij de 2e fout. Ze komen niet even vragen of je nog iets te drinken wilt. Al met al; voor het eten is het jammer want door het personeel zou ik hier nooit meer komen. Ik hoop echt dat jullie iets met deze recensie doen want hier kan sterk op verbeterd worden! Ik ben zelf 6 jaar werkzaam geweest in de Horeca en het is echt zonde dat jullie het hierop laten liggen, zeker met jullie heerlijke menukaart!
Clara_deboer .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Voor een leuke vrienden reünie hebben wij een leuke uitstapje bedacht! Bowlen van Atoll.

Het bijzondere aan deze avondje was dat we dit ook hadden gedaan als afscheid uitje, dat was 8 jaar geleden toen wij allemaal in groep 8 zaten.
Wij vonden het allemaal spannend maar ook gezellig. Het pandje bracht ook een leuke sfeer door de decoratie en moderne uitstraling.
Nadat we hadden gebowld besloten wij om wat te eten in deze tent. Alles smaakte gelukkig wel lekker je hebt ook heel veel variatie. Je verwacht niet dat er zulke verschillende gerechten worden geserveerd in een bowling tent.
Wat ook heel bijzonder maakte is er nog een bar om ons avondje nog langer te maken maar ik zelf heb daarvoor niet gekozen er waren anderen die dat wel hadden gedaan en achter gehoord at het wel goed afliep en gezellig was.
Dus wil je even een leuk uitje neem eens een kijkje bij Atoll en ervaar het zelf, want het is wel de moeite waard.
Tony99 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
slecht service, verplicht consumptie, hoge prijzen, onaangenaam en verre van vriendelijk kassapersoneel kortom een kwalitatief uitermate teleurstellende uitgangsgelegenheid.

Verder wordt er bij aankomst aan de kassa (zonder toestemming) foto genomen en opgeslagen in hun database. Blijkbaar is hun pasje meer waard dan privacy van de gasten... Onnodig en belachelijk!
Charley K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Ik heb gister avond een pizza bestelt en daar 12.50 voor betaalt.. ik heb er vaker pizza gegeten en het smaakt overheerlijk.. Maar wat ik vandaag mee heb gekregen sloeg echt nergens op, een pizza ter grote van een kinderformaat waar ik 12.50 heb voor betaalt? Volgende keer maar weer lekker naar de italiaan waar ik er 8 euro voor betaal die je met 2 man kan op eten..
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2013
Prima locatie echter was het eten vaneen zeer slechte kwaliteit. Het brood met smeersels vooraf waren 3 hele kleine stukjes brood met wat boter het hoofdgerecht was veel te doorgebroken biefstuk met koude patat en een beetje gewolkte groenten. Helaas is er door het restaurant niets met onze klachten gedaan sterker nog de eigenaar vond dat er helemaal niets aan de hand was kortom een zeer slechte ervaring.