Atlantis

Hollandweg 6-8 6843 VP Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Atlantis

Brandt77 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik ben een regelmatig terugkerende gast bij Atlantis. Het eten is voortreffelijk en er is een ruime keus van allerhande gerechjten uit vele windstreken. Wat ik ook een groot pluspunt vind, is de uitstekende kwaliteit van met name de droge witte wijn en de rose. Bovendien schenkt met tevens een prima korenwijn. En dan het desertbuffet! Werkelijk super. Fijne bedining door heel aardige en voorkomende mensen.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht met m'n vrouw en mijn moeder van 84.
Tafel gereserveerd om half zes (mooiste tijd i.v.m. latere drukte) en gevraagd enige ruimte voor haar rollator hetgeen waar Atlantis prima rekening mee hield.
Bij binnenkomst moest men eerst afrekenen dat is eigenlijk niet zo klantvriendelijk, maar goed ergens kan ik het ook wel begrijpen want er zijn altijd wel verkeerde klanten die naar afloop van hun diner verzuimen om af te rekenen en door de drukte naar de uitgang weg wandelen.
Het is een vrij groot opgezet restaurant met veel lange tafels voor grote groepen en 4 persoon tafels waarvan wij gebruik maakte.
Het eten zag er verzorgd en goed uit de buffetten waren rijkelijk verdeeld zoals een wok organisatie behoort te zijn,veel vis variatie zelfs paling die ik nergens anders zag in voorgaand wok centrums ,ook haring werd gereserveerd top.
Alleen de carpaccio was in mijn ogen erg flinterdun gesneden , zo dun zelfs dat het vrij moeilijk was om het op je bord te serveren maar dat was ook het enig minpuntje.
mijn vrouw had Gamba,s samen met mijn moeder maar ja daar krijg je vieze plakkerige handen van en vroeg vriendelijk aan een van de bedienden of ze van die natte doekjes hadden tot haar spijt hadden ze die niet maar even later kwam ze met een kannetje lauw water met vers citroen in (dat was een verrassende goede service)
Wij vonden de bediening van deze jonge dames uiterlijk vriendelijk en hulpbekwaam.
Als nagerecht gingen we naar de vitrine waar de couverts vol met ijs lagen met ernaast de slagroomautomaat ,dat zijn nog eens lekkere calorieën ook de chocolade fontein niet te vergeten en de overheerlijke spekkoek met diversen verrassing cake's
Verder de standaard wok.gerechten die je kan verwachten van een goedlopende wok-kin.
O ja bijna vergeten waar ik rijkelijk gebruik van maakte n.l de verse jus de range apparaat bij de ingang met 100% sinaasappels .
Een dikke pluim nogmaals voor al die hard werkende tafeldames die keurig de borden van jou links leeg weg haalde dat wou ik nog gezegd hebben en in mijn ogen was dit een na de beste wok restaurant op die van in Elst (provincie Utrecht ) na.
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het restaurant is erg ruim opgezet. Daardoor komt het ons soms wat rommelig en gehorig over. Gemakkelijk om met een grotere groep te gaan eten. Voldoende parkeergelegenheid. Iedereen kan eten waar die zin in heeft. Het eten is goed van smaak en voor ieder wat wils. Er is ook goed aan kinderen gedacht.
Veer En Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Niet te druk bij de ta-pan hoek vandaag. Fu yong hai heeft vandaag een vervelende bijsmaak. Overige gerechten zijn heerlijk.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Hier vandaag wezen eten met zijn vieren plus een kindje. Schoonbroer stelde dit restaurant voor en ik maakte me beetje zorgen gezien de recensies hier. Paar jaar terug hier ook een keer geweest en dat was toen wel ok. We waren er vroeg bij, rond 5 uur was het nog redelijk rustig. Restaurant ziet er prachtig en verzorgd uit. Bij binnenkomst moet je gelijk meteen betalen, 30 euro voor 2,5 uur onbeperkt eten en drinken. Dat is nieuw voor ons. Schoonbroer snapte het vooraf betalen niet. Een vriendelijke meid in de bediening legde het netjes uit. Blijkbaar liepen er ook klanten weg zonder te betalen. In zo'n grote tent kan het enorm druk zijn en wordt het controleren moeilijker bij een zelfbedieningsrestaurant. Maargoed over het eten. Erg veel keus! Voordeel als je er vroeg bij bent is dat alles goed gevuld is. Je hebt standaard Chinese gerechten als sate, bami, foeyonghai etc, genoeg gefrituurde gerechten zoals friet, kaassoufles, gebakken banaan en ga zo maar door. Gewoon ok smaken! Een apart sushi buffet waarvan de verse zalm heerlijk was. Ik had ook garnalen van de tepanyaki plaat, erg lekker. Heb de wokgerechten niet geprobeerd, maar mijn vriend had de pittigste saus bij zijn gerecht gekozen en die smaakte goed. Spareribs waren ook lekker. Westerse gerechten als pizza, aardappeltjes, gebakken champignons waren ook redelijk. Goed saladebuffet en erg gevarieerde dessertsectie. Poffertjes en suikerspinnen worden voor je neus gemaakt, mooi chocoladefontein, er waren donuts, ijs, gebakjes, fruit etc. Aan het einde zaten we ook bomvol. Verwacht geen culinaire standjes, hier eet je gewoon lekker en veel! Bediening erg vriendelijk en ruimde snel op.
Eri1966 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Gisteravond gegeten bij Atlantis. Dit werd een absolute tegenvaller!
De rij bij de Teppan Yaki was erg lang (45 min. gewacht op een stukje vlees) omdat er maar op 1 plaat werd gebakken.
Vis en vlees werden op 1 plaat gebakken en werden bovendien veel te lang doorgebakken waardoor de vis aangebrand en droog was.
De bakken van het warm buffet waren vaak leeg en werden ook niet vlot bijgevuld. In de bak van vanille ijs zat citroen ijs en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Tafels werden niet afgeruimd en aan de handdoekautomaat in de toiletten hing een natte lap
uit de automaat. Dit werd dus ook niet bijgehouden.
We hebben onze onvrede gemeld bij de receptie, maar zijn niet gecompenseerd.
Kortom voor ons nooit meer Atlantis!

Fam. Vissers
Dannydouwma .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Vanavond uit wezen eten bij Atlantis. 1,5 jaar geleden waren wij daar ook geweest en toen was het opzicht wel goed. Vanavond was het echt minder, sauzen smaken nagenoeg hetzelfde en de kok spreekt zo goed als geen Nederlands. Ik wilde mijn zalm niet te droog en zelfs op mijn verzoek haalde hij niet van de plaat omdat hij mij niet begrijpt of niet wilt begrijpen. De keuze qua vlees, vis en groenten zijn wel breed en de toetjes en vruchten ook wel. Volgens mij wel veel blik en uitgedroogde groenten. Voor mij is het geen aanrader, ik ga wel naar een gangbare Chinees. Hopelijk neemt de management al deze recensies serieus en ga ermee aan de slag, want zeker in het begin was het echt ontzettend goed. Groet, familie Douma.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Afgelopen donderdag weer eens naar Atlantis geweest. De keus is prima en erg breed, datgene wat vers klaargemaakt werd (wok, teppinyaki, etc) was lekker, alles wat in het buffet lag smaakte echter droog en taai.

Atlantis is sinds ons vorige bezoek een jaartje geleden hard achteruit gegaan

De bediening is ronduit onbeleefd, een van de koks in het open gedeelte stond uitgebreid in z'n neus te pulkenen de toiletten waren smerig. Toen waren we er wel klaar mee en zijn vertrokken.
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
In dit massaal opgezet buffetrestaurant vind ik het eten steeds meer tegenvallen. Lange tafels met honderden eters tegelijk zorgen niet voor een rustig genieten van het eten. Gelukkig zijn er veel koks aanwezig in de open keuken, die de wachtrijen niet te lang maken. Er is genoeg keuze en het laten wokken van je uitgekozen verse produkten heeft mijn voorkeur. De andere gerechten zijn waarschijnlijk massaal bereidt en dat proef je. Het dessert met chocofontein is wel lekker. Er is een eenvoudige speelruimte voor de kids, maar deze is een verdieping hoger dus hier heb je geen enkel zicht op. Personeel vriendelijk.