Atlantic Hotel

Deltaplein 200 2554 EJ Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Atlantic Hotel

Eva V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij namen een kalfs- en een visgerecht. De prijzen zijn stevig. De kwaliteit is prima. Bediening netjes en ook humor ontbreekt niet ;-) Huiswijn prima, niet bijzonder. Vooraf een warm broodje met heerlijke gezouten boter. De bediening buiten lijkt wat afwezig, je moet nogal wat moeite doen om je kenbaar te maken. Al met al kun je hier prima eten, kwaliteit is goed, prijs is aan de hoog voor deze gerechten.
Edgar H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Samen met mijn vrouw en zoon gegeten bij hotel Atlantic. Een overzichtelijke kaart. We namen alle drie een hoofdgerecht en een nagerecht. Vooraf een aperitiefje van de zaak. Water konden we gewoon kiezen, kraanwater of spa blauw, zoals het dus hoort.
Mijn gerecht, een mooie tong werd aan tafel vakkundig gefileerd. Samen met de groentje en de frites een goed gerecht. Mijn vrouw ging voor een hertenbiefstuk met een overheerlijk saus en een stamppotje. Onze zoon ging voor een exclusieve burger, die hem ook uitstekend smaakte. Het nagerecht een versgemaakte hangop met ananas rozijnen compot een hele goede afsluiter. Voor een redelijk prijs met uitzicht over de zee een zeer geslaagde maaltijd.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
We moesten een trap op lopen wilde we bij het restaurant komen , bleek achteraf konden via de boulevard ook naar binnen. FF een weetje We hadden bonnen via de shell. Dus we konden uit een bladzijde kiezen. Eerst werd er gevraagd voor het drinken. Toen daar aardig personeel de menu's gevraagd. En daarna angstig stil. Moeders van 85 jaar moest plassen, weer een trap op. Nog ff buiten gestaan, en toen pas kwam onze voorgerecht. Zalm met komkommer kappertjes en een heerlijk saus. Zelf een "Geitenkaas"" Had elke kaas kunnen zijn maar ook erg lekker. met spagettie en wortel/komkommer sliertjes. Toen een amuse .? Lekker maar op de drank gemaakt te zout. Dus op naar het hoofdgerecht. Allemaal hadden ze biefstuk, rauw midium. Zo kwamen ze ook goed op het bord patat was heerlijk. Ik zelf had een Diaro vis dus heerlijk genoten . Weer een amuse...?? Ook te zout. Toetje bestond uit pistache''s ijs en lekkere wittechocola met ijs van bosbessen, caramel, iets oranje's Al met al een geslaagde avond. Maar ondanks die Shell bonnen kwam de rekening op 98,50 Beetje veel geld.
Maud G.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Bij ons weekend arrangement in dit hotel hoorde een driegangen diner. We verwachtten er niet veel van, maar werden zeer aangenaam verrast. Attente bediening. Carpaccio, lamsfilet en een toetje. Niks spectaculairs maar met name het vlees viel op door de uitstekende kwaliteit. Heel tevreden!
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Hier met vijf personen gegeten. Het NH Hotel Atlantic heeft een schitterend terras met zicht op het strand en de zee. En zicht op een grasveld, waar de konijnen naar hartenlust rondspringen. Kortom, heerlijk vertoeven op een zomerse namiddag. Jammer dat ze een beperkte kaart (met duurdere items) hebben voor het terras, binnen is de menukaart ruimer.
2 van mijn gasten bestelden zeetong (€ 27,50). Helaas was die in het midden, bij het dikste gedeelte, niet helemaal gaar. Bij allebei niet!. Ober erbij gehaald, maar die vond de tong er wel goed uitzien en ging met een vork erin prikken. Discussie werd door mij meteen afgekapt, gast is niet tevreden, neem maar weer mee, en geef gewoon een andere, die wel gaar is. Intussen aten wij gedrieën wel verder. Ik had slibtongetjes en die waren prima gaar.
Ober komt terug, maakt excuses, en zegt dat we gelijk hadden, zeetong was toch nog niet helemaal gaar. Kok heeft in de oven gedaan, en even later krijgen mijn twee gasten de tong terug. Verkeerde bord natuurlijk bij de verkeerde persoon, toch kwalijke zaak want beiden hadden er al van gegeten. Ik begrijp niet, dat de kok dit verder verwarmd in de oven. Had gewoon een nieuwe tong gegeven, voor mijn part dan ieder de helft. Dat heeft als kostprijs waarschijnlijk 6 euro voor een nieuwe zeetong. Maar om je oude zeetong, ietwat in de oven opgekalafaterd, weer terug te brengen bij de gast? Daarom krijgt service een 5 van mij.
Slibtong was lekker maar wat kan er mis gaan bij zo'gerecht. Salade lekker maar allemaal niet heel bijzonder.
Advies: Ga alleen naar dit prachtige terras om wat te drinken, en zoek een ander restaurant om wat te eten.
Lina Geeve
Charles V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Warme zomeravond is een reden om even naar het strand in Kijkduin te gaan, de plek, waar wij na vele jaren er gewoond te hebben, van zijn vertrokken. Door de hitte van die dag waren de terrassen op de boulevard geen optie. De constructie is meer bedoeld voor winderige koele dagen. Maar het NH Hotel Atlantic heeft een mooi ruim terras met zicht op het strand en de zee. Gezien de temperatuur kozen wij voor een lichte maaltijd. Gerookte zalm als voorgerecht, gevolgd door een maaltijd salade met Ossenhaas en een fles chardonay uit de Langedoc. Alles was prima van smaak. De salades werden opgediend in een soort kom, wat er misschien leuk uitziet, maar onhandig is om uit te moeten eten en vlees te snijden. Wat echt jammer was de onattente bediening, bestelde fles water € 7,50 werd niet gebracht, moest nadrukkelijk om gevraagd worden. Het was beslist niet druk, maar men had meer oog voor een beeldscherm dan voor de klanten op het terras en dat was blijkens reactie om ons heen, ook andere klanten opgevallen.
Ericwinter .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
vanochtend een ontbijt genomen in het Atlantis hotel. Wat een tegenvaller. Alles haast leeg en er werd niets meer bijgevuld. Geen glazen voor de sappen die overigens zonder ijs en armoedig werden gedisplayt. Geen kofflepels, geen borden en ga maar door! Half elf lijkt ons toch niet te laat? Volgens opgave tot 12.00 de mogelijkheid om te ontbijten. weinig keus en standaard verpakkingen met chocolade hagel en muisjes. Tegenvaller, ook de boulevardkrant is het bij diverse zaken een heel stuk beter geregeld met het ontbijt. Jammer verder is het hotel prima op een toplokatie.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
We zaten met tante (93) in het achtergedeelte. Naast ons kwam een luidruchtig stel, waardoor een gesprek onmogelijk werd. Tijdens de maaltijd kregen we wel een andere plaats, daardoor bleef er weinig over bleef van het zeezicht. De lunch was qua smaak ruim voldoende, zeer kleine porties. Tante wilde graag vis, slechts een soort verkrijgbaar. Het was van tevoren gereserveerd en ook meegedeeld dat wij met een oude dame kwamen, maar de bediening hield daar onvoldoende rekening mee. Afrekenen was een ramp, geen bediening en bij de kassa na een lunch van ruim 140 Euro ook nog eens betalen voor parkeren op het eigen terrein.