Over het restaurant Atithi

Atithi is het eerste vegetarische Indiase fastfood restaurant in Nederland. Zeker de moeite van een bezoekje waard, want Atithi biedt inderdaad een compleet andere ervaring dan een 'gewoon' Indiaas restaurant. Zo zijn er veel bijzondere Indiase snacks en streetfood te ontdekken en is de aankleding verfrissend en origineel.

Meer informatie over restaurant Atithi

• Kom je met de auto?
    Located on Motorway A13
  • : Free Parking

Dagelijks 10.30 - 21.00 uur

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Dit restaurant levert het voorgerecht in een kartonnen beker. Daarna het hoofdgerecht op een plastic bordje met daarbij plastic bestek. Ze serveren water in een plastic flesje en je krijgt niet eens een glas erbij.Ik kom hier nooit meer.
rabarber123 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima eten voor weinig geld.
Wel wegwerpservies ( alles plastic ) maar daar is de prijs dan ook naar .
Wij kwamen hier via de AH cheques , daarvoor wel een speciaal menu.
Normaal zijn de prijzen hier ook laag. Normaal krijg je een heerlijke maaltijd met bakje salade en saus ( dit was nu weggelaten ) incl. een heerlijke drank voor 8,95.
Josien V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Heerlijk eten als je op doorreis bent! Eens iets anders dan fast food. Lekker gegeten met AH actie. Vriendelijke bediening.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Wat een geweldig restaurant! We zijn zeer vriendelijk behandeld en het eten was super! Zeker een aanrader voor iedereen. Het eten kwam perfect getimed, niet te snel en we hebben er nooit op zitten wachten.Het restaurant is stijlvol ingericht.
Rein D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Super lekker gegeten in dit fastfoodrestaurant langs de A13.
Ze hebben de kaart inderdaad uitgebreid met kip gerechten.
Op mijn verzoek hebben ze zelfs een heerlijke kip curry gemaakt.
Super service.
Zitjes zijn niet helemaal mijn ding, maar dat gaat mij er niet van weerhouden nogmaals en nogmaals en nogmaals langs te gaan.
Proevers77 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ook deze keer hebben we weer heerlijk gegeten bij Atithi. Deze keer waren er ook gerechten met kip te verkrijgen. We kozen voor een Kip Biryani, een fijn gekruid rijst gerecht met groenten en gegrilde stukjes kip. Voor mij een prima aanvulling op de menukaart, naast de uitgebreide vegetarische kaart. Daarnaast waren de paratha, dahl en raita van prima kwaliteit. Vers bereid en smaakvol. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. We werden door hen verrast met lekkere zoeternijen: heerlijke gulab en rasgulla. Enig minpuntje is dat er soms dingen op de kaart staan die niet verkrijgbaar zijn. Dat maken we overigens bij meer Indiase Restaurants mee. Bij Atithi waren het de Indian fries. De ene keer zijn ze er wel, de andere keer niet. Maar het oordeel blijft zeer gunstig, vooral in verhouding tot de betaalbare prijzen.
Elke E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eten was erg smakelijk. We hebben gekozen voor Indian Thali and Chola Bhatura. Alles zeer betaalbaar, fijne smaken en mooie afgemeten hoeveelheden. Super bediening: attent, to-the-point. Verder zeker aanrader! Komen zeker nog een keer.
Kan L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk met ons gezin bij Atithi wezen eten. De service was erg goed en zeer vriendelijk. Als diner hebben we wat voorgerechten genomen en aloo puri en bhature en rice biryani.. lekker gegeten... echt een aanwinst voor rijksweg. De uitstraling stond ons ook erg bij. Eerste keer maar komen zeker terug!
Kan L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Loira D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Atithi. De vegetarische menu’s zijn heerlijk en authentiek uit India. De aanraders zijn Aloo Puri Meal (brood met aardappel saus) wat uniek is voor Nederland (nergens verkrijgbaar) en Veg Burger Meal, een super burger maar dan vegetarisch. De aankleding van het restaurant is verrassend door de verschillende thema’s. Gewoon een aanrader om langs te gaan en op zijn Indiaas snacken.
Proevers77 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wat een leuk concept! 100% vegetarische Indiase snacks en street food. Veel lekkers, wat je niet bij het standaard Indiaas restaurant halt, zoals Puri en Dosa. Goede locatie langs de snelweg. Snel geholpen en vriendelijke bediening. Het restaurant is fris en modern aangekleed. Niet als standaard Indiaas restaurant. Het eten komt in goede porties en smaakt prima! Een verbeterpunt is de vertaling naar het Nederlands op de menukaart en een omschrijving met foto wat de gerechten inhouden. Als je de Indiase keuken niet kent, begrijp je niet alles wat er staat.