Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Atithi

At Atithi you can get the best of authentic Indian dishes - ranging from chicken, egg, veggi to vegan! The different decors make you feel like you're traveling through different parts of India which is what their concept is: to bring the best food out from all parts of India. From varieties of freshly prepared Roti Wraps, unique combination of North Indian Chola Bhatura and South Indian Dosa, you can still get classic Indian authentic Indian food such as naan bread, butter chicken, paneer tikka masala, Kadhai specials - there is plenty of choice! They also offer children menu. Do you still have any room left? Then finish with a typical Indian dessert such as Gazar ka halwa, Gulab jamun or Rasgulla. On A13 (Den Haag to Rotterdam), you take the exit towards Texaco petrol station, where you will find restaurant Atithi at the Food court. The restaurant is open every day of the week and you can park in front of the Food court for free.

Meer informatie over restaurant Atithi

• Kom je met de auto?
    Located on Motorway A13
  • : Free Parking

Mon to Fri 12.00 - 21.30 hours
Sat & Sun 12:30 - 22:00 hours

7,1

Jouw recensie over het restaurant Atithi

Ivan T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Goed restaurant, het eten wordt vers voor je neus gemaakt en smaakt fantastisch. Bediening was attent, kwam meerdere keren vragen of alles in orde was en waren erg vriendelijk. Ik kom zeker terug.
KaatjevanKooten .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Ik had hoge verwachtingen maar ging toch teleurgesteld naar huis.

Ze zijn vega(n) friendly en dat kom je sowieso maar zelden tegen aan de snelweg.
Als voorgerecht hadden we gefrituurde uienringen (aanrader) en aardappelkoekjes (mag meer gekruid van ons).
Mijn tafelgenoot had een curry met tofu en rijst. Dit was precies wat het was: curry, tofu, rijst. Het was oke, niet bijzonder. Ik had de roti rol, daar was ontzettend veel saus overheen gegooid en er zaten bijna alleen maar koude groentes in. De service kan sneller; er zat een half uur tussen het voor- en hoofdgerecht.

De teleurstelling kwam bij het afrekenen. De prijzen op de kaart kwamen niet overeen met de aangeslagen prijs bij de kassa. Uiteindelijk 7 euro meer betaald dan we hebben gekregen, wat ik erg veel vind voor een paar simpele hapjes. Meneer bleef volhouden dat het klopte, er stonden allemaal mensen en ik had geen zin om nog verder in discussie te gaan. Maar om deze reden ga ik niet meer terug, vind het onacceptabel.
Nigel C.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Perfect!! Heerlijk gegeten, netten mensen, aardig! Hebben t naar ons zin gehad! Het was snel klaar en het smaakte prima!! Ook nog doggie back meegenomen de dag erna Nogsteeds lekker
Samuel N.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Super leuke mensen! Keer op keer weer super kwaliteit eten, meer dan genoeg keuze, je kon van alles wat proeven. Niet te pittig, precies de goeie smaak! Een echte aanrader!
Rita J.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zeer vriendelijk ontvangst. Heerlijk gegeten. Authentieke gerechten. Smaakvol opgediend. Komen hier zeer zeker terug. Bedankt voor de gastvrijheid!
Franklin O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij hebben een fantastische avond gehad met heerlijk eten en toevallig inrichting. Eten was geweldig tegen een goede prijs!
Iks G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. De combikip is echt een aanrader. Als toetje kan je ook voor een huisgemaakte mango lassi kiezen, die ze binnen hebben staan. Erg leuk!
René V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke en niet de geijkte Indiase gerechten.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk eten. Goede prijs. Buiten gezeten.
Andjani P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk (vegetarisch) gegeten! Ik ga zeker vaker.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het eten is heerlijk en echt Indiaas. Waar in de buurt kan je nog meer een echte massala dosa eten?
David V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het eten was niet bijzonder en relatief duur. Via IENS gereserveerd en tijdens de reservering wordt 50% korting geboden die niet meer bestaat bij het afrekenen. Als het eten nou heel lekker was geweest neem je de locatie voor lief nu is er geen reden om terug te komen.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
beste Indiaas eten! Naan smolt lekker in de mond met kipcurry. Must try chili chicken and mango juice. we zullen opnieuw bezoeken.
G. G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Voor de 2e x bij Tahiti gegeten. En ook ditmaal was het heerlijk. Tip; mangolassie moet echt nemen.
Herrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
heerlijk gegeten
Toine M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Eten is erg lekker, maar de prijzen hoger dan je zou verwachten in vergelijking met de kleine porties en de ambiance van een wegrestaurant zonder ramen. Als je Google Maps gebruikt als navigator kom je heel ergens anders uit.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De kaart is wat beperkt, met niet veel opties van groenten en drankjes. Prijs kwaliteit eten prima, bediening vriendelijk, ambiance die van een open passage in een winkelcentrum. Makkelijk over het hoofd te zien als je niet precies weet waar je moet stoppen en zijn. Geen doorsteek naar overkant snelweg.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Laat je niet teleurstellen door de inrichting, het eten is prima!
Naveen K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
good indian taste !
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en dat voor een wegrestaurant! We gaan zeker nog een keertje terug. Echt een aanrader!