Over het restaurant Atithi

Atithi is het eerste vegetarische Indiase fastfood restaurant in Nederland. Zeker de moeite van een bezoekje waard, want Atithi biedt inderdaad een compleet andere ervaring dan een 'gewoon' Indiaas restaurant. Zo zijn er veel bijzondere Indiase snacks en streetfood te ontdekken en is de aankleding verfrissend en origineel.

Meer informatie over restaurant Atithi

• Kom je met de auto?
    Located on Motorway A13
  • : Free Parking

Dagelijks 10.30 - 21.00 uur

• Cheque , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Lift aanwezig , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,1
Erg gunstig
Kan L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk met ons gezin bij Atithi wezen eten. De service was erg goed en zeer vriendelijk. Als diner hebben we wat voorgerechten genomen en aloo puri en bhature en rice biryani.. lekker gegeten... echt een aanwinst voor rijksweg. De uitstraling stond ons ook erg bij. Eerste keer maar komen zeker terug!
Kan L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Loira D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Atithi. De vegetarische menu’s zijn heerlijk en authentiek uit India. De aanraders zijn Aloo Puri Meal (brood met aardappel saus) wat uniek is voor Nederland (nergens verkrijgbaar) en Veg Burger Meal, een super burger maar dan vegetarisch. De aankleding van het restaurant is verrassend door de verschillende thema’s. Gewoon een aanrader om langs te gaan en op zijn Indiaas snacken.
Proevers77 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wat een leuk concept! 100% vegetarische Indiase snacks en street food. Veel lekkers, wat je niet bij het standaard Indiaas restaurant halt, zoals Puri en Dosa. Goede locatie langs de snelweg. Snel geholpen en vriendelijke bediening. Het restaurant is fris en modern aangekleed. Niet als standaard Indiaas restaurant. Het eten komt in goede porties en smaakt prima! Een verbeterpunt is de vertaling naar het Nederlands op de menukaart en een omschrijving met foto wat de gerechten inhouden. Als je de Indiase keuken niet kent, begrijp je niet alles wat er staat.