Atithi

Rijksweg A13 202 2629 HA Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Atithi

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Loira D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Atithi. De vegetarische menu’s zijn heerlijk en authentiek uit India. De aanraders zijn Aloo Puri Meal (brood met aardappel saus) wat uniek is voor Nederland (nergens verkrijgbaar) en Veg Burger Meal, een super burger maar dan vegetarisch. De aankleding van het restaurant is verrassend door de verschillende thema’s. Gewoon een aanrader om langs te gaan en op zijn Indiaas snacken.
Proevers77 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Wat een leuk concept! 100% vegetarische Indiase snacks en street food. Veel lekkers, wat je niet bij het standaard Indiaas restaurant halt, zoals Puri en Dosa. Goede locatie langs de snelweg. Snel geholpen en vriendelijke bediening. Het restaurant is fris en modern aangekleed. Niet als standaard Indiaas restaurant. Het eten komt in goede porties en smaakt prima! Een verbeterpunt is de vertaling naar het Nederlands op de menukaart en een omschrijving met foto wat de gerechten inhouden. Als je de Indiase keuken niet kent, begrijp je niet alles wat er staat.