Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Atithi

At Atithi you can get the best of authentic Indian dishes - ranging from chicken, egg, veggi to vegan! The different decors make you feel like you're traveling through different parts of India which is what their concept is: to bring the best food out from all parts of India. From varieties of freshly prepared Roti Wraps, unique combination of North Indian Chola Bhatura and South Indian Dosa, you can still get classic Indian authentic Indian food such as naan bread, butter chicken, paneer tikka masala, Kadhai specials - there is plenty of choice! They also offer children menu. Do you still have any room left? Then finish with a typical Indian dessert such as Gazar ka halwa, Gulab jamun or Rasgulla. On A13 (Den Haag to Rotterdam), you take the exit towards Texaco petrol station, where you will find restaurant Atithi at the Food court. The restaurant is open every day of the week and you can park in front of the Food court for free.

Meer informatie over restaurant Atithi

• Kom je met de auto?
    Located on Motorway A13
  • : Free Parking

Mon to Fri 12.00 - 21.30 hours
Sat & Sun 12:30 - 22:00 hours

7,1

Jouw recensie over het restaurant Atithi

Franklin O.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Wij hebben een fantastische avond gehad met heerlijk eten en toevallig inrichting. Eten was geweldig tegen een goede prijs!
Iks G.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
We hebben genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. De combikip is echt een aanrader. Als toetje kan je ook voor een huisgemaakte mango lassi kiezen, die ze binnen hebben staan. Erg leuk!
René V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijke en niet de geijkte Indiase gerechten.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk eten. Goede prijs. Buiten gezeten.
Andjani P.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk (vegetarisch) gegeten! Ik ga zeker vaker.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het eten is heerlijk en echt Indiaas. Waar in de buurt kan je nog meer een echte massala dosa eten?
David V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Het eten was niet bijzonder en relatief duur. Via IENS gereserveerd en tijdens de reservering wordt 50% korting geboden die niet meer bestaat bij het afrekenen. Als het eten nou heel lekker was geweest neem je de locatie voor lief nu is er geen reden om terug te komen.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
beste Indiaas eten! Naan smolt lekker in de mond met kipcurry. Must try chili chicken and mango juice. we zullen opnieuw bezoeken.
G. G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Voor de 2e x bij Tahiti gegeten. En ook ditmaal was het heerlijk. Tip; mangolassie moet echt nemen.
Herrie V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
heerlijk gegeten
Toine M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Eten is erg lekker, maar de prijzen hoger dan je zou verwachten in vergelijking met de kleine porties en de ambiance van een wegrestaurant zonder ramen. Als je Google Maps gebruikt als navigator kom je heel ergens anders uit.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De kaart is wat beperkt, met niet veel opties van groenten en drankjes. Prijs kwaliteit eten prima, bediening vriendelijk, ambiance die van een open passage in een winkelcentrum. Makkelijk over het hoofd te zien als je niet precies weet waar je moet stoppen en zijn. Geen doorsteek naar overkant snelweg.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Laat je niet teleurstellen door de inrichting, het eten is prima!
Naveen K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
good indian taste !
Susanne S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en dat voor een wegrestaurant! We gaan zeker nog een keertje terug. Echt een aanrader!
Michael Y.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Geweldig betaalbaar eten en zeer vriendelijke bediening. Chicken Kebab and Mango lassi het heerlijk. Wij gaan hier zeker terugkomen!
Charja S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Het is een wegrestaurant, dus verwacht niks van de inrichting, dan valt het reuze mee. Het eten is prima en met 50% korting via Iens echt super goedkoop. De Chicken Kebab is echt een aanrader!!!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Gewoon lekker, begrijp niet dat mensen een deur verder naar de Burgerking gaan als ze dit ook kunnen kiezen
forabakker B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wat normaal €33 zal zijn maar nu 50% korting was eigenlijk net te weinig voor twee personen.
Chatish S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ze zijn wel redelijk snel met bedienen en met het eten klaar maken. Het was niet zo heel erg druk toen wij gingen. (Zaterdagavond 18.00 uur). Het eten smaakt echt goed. We ( 3 volwassen. En 4 kids) hebben vooraf papadum, tandori chicken, paneer pakoda genomen. Dit smaakte al prima. Als hoofd hadden we de chicken tikka massala, butter chicken en chicken curry met witte rijst , diverse soorten naans en roti’s (TIP:cheese naan) genomen. Heerlijk!!! Het enige wat tegenviel is het chicken Egg sandwich. ( te veel saus op het broodje en gewoon een hard gekookt ei, niks speciaals)
Als drankje hadden we mango lassi en de kids vonden het heerlijk.
De prijs was niet overdreven duur maar wij hadden nog extra korting van Iens en hebben echt voor die prijs voortreffelijk gegeten.
De inrichting is speels en grappig maar je hebt wel het gevoel dat je in een fastfood omgeving zit. Niks aan te doen. Maar goed je weet natuurlijk niet wat je de eerste keer kan verwachten. In ieder geval. We komen zeker een keer terug.