Atithi Indian Restaurant Rotterdam

Vasteland 5A 3011 BJ Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Atithi Indian Restaurant Rotterdam

Rotterdam Leuvehaven Metro Station
  • : Street parking

Maandag t/m Zondag: 16:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Atithi Indian Restaurant Rotterdam

Liza V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Eten smaakt goed, ik was ook blij dat het niet te zout of vet was zoals je soms Indiaas eten kan krijgen. Wel vond ik de porties kip in de saus wat weinig, zaten soms maar 3 stukjes in, beetje karig als je met 5 personen eten. De ober deed wel enorm zijn best, maar kwam wel wat onhandig over. En als je card blanche geeft is het niet de bedoeling dat je alsnog de kaart met elkaar doorneemt maar vraagt dat iemand absoluut wel/niet wilt. Service was wel lekker vlot. De verlichting in het restaurant was erg licht, door dit te dimmen kun je een intiemere sfeer creëeren. We hebben wel een gezellige avond gehad!
R. J. B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het eten was wederom heerlijk maar de bediening liet wat te wensen over. De intentie was goed, maar de uitvoering niet...We moesten redelijk lang wachten tot we drankjes konden bestellen en het duurde ook weer lang voordat de drankjes geserveerd werden. Toen we eindelijk nog een drankje konden bestellen vergaten ze die te brengen. Het was erg rommelig
Lijkt mij dat er meer personeel nodig is. Nu liep er één over en de eigenaar te bedienen en dat terwijl bijna alle tafels bezet waren.
Bovendien staan sommige tafels wel erg dicht naast elkaar, zodat het lijkt alsof het een tafel voor vier is.
Eten was héérlijk!
Dorrota D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Uitstekende service. We kregen een eerlijk en goed advies over het menu en het eten was dan ook heerlijk. De sfeer was relaxed en naar mijn mening draagt dit restaurant zeker bij aan de trendy uitstraling van Rotterdam. Aanrader!
H. V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijke gerechten, authentieke Indiase smaak. Erg fijn dat er veel keuze is voor de vegetariër en veganist. Zeer vriendelijke gastheer. Stijlvolle inrichting. Een gezellig restaurant om nog eens naar terug te keren.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Zeer smakelijk eten. Goede diversiteit.
Winanda K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Het eten was wel aardig, maar de porties van de curry waren veel te klein. De bediening liet zeer te wensen over. Een half uur na het bestellen van een glas cola en een fles rode wijn hebben we het nog maar eens gevraagd, waarop we witte wijn kregen. We waren met z'n vieren, maar kregen het eten niet tegelijk (zat meer dan 5 minuten tussen). We kregen ook geen uitleg over welk schaaltje van wie was. Het dessert ging ook mis bij een van ons, waardoor het laatste dessert pas kwam toen de rest het al op had. Er is tussendoor niet gevraagd of alles naar wens was of dat we nog iets wilden drinken. De muziek werd via YouTube afgespeeld en paste niet bij de sfeer (Eros Ramazzotti op volume stamcafé). Heel jammer, we hadden hier meer van verwacht.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Opnieuw ontzettend genoten van de gastvrijheid en culinaire kunde van Athiti. Geweldig restaurant, we komen graag nog eens terug.
Betty E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
zeer gastvrij ontvangen we hadden gereserveerd voor 2 maar uiteindelijk 4 geworden geen probleem bij ontvangst. we hebben heerlijk gegeten mixed grill, Butter chicken,kadai paneer, chicken tikka masala alles was zo goed op smaak, de voorgerechten waren echt heerlijk ik weet de namen niet meer maar nooit bij een ander Indiaas restaurant op kaart gezien.
alles was top heb geen woorden meer
wij komen zeker terug met familie om hun ook lekker te laten genieten bij tulsi.
we zijn heel blij dat we dit restaurant hebben ontdek dankzij goede recensies.
ik raad het iedereen aan
Eren V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij waren er met een groep van 4. Alles zag er tip top uit. Eten was goed, sfeer alles! Zeker een aanrader en voor herhaling. Super lekkere currygerechten!
Zahra K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Ik vond het echt geweldig lekker. Duidelijk dat de kok écht aandacht besteed aan de kwaliteit van het eten. Als je niet van Indiaas houdt dan moet je hier een keertje gaan eten. Prijs kwaliteit ook goed op orde. Het personeel was ook ontzettend vriendelijk. Een aanrader dus!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het eten was verrukkelijk. De bediening was vriendelijk maar niet zo professioneel (lang laten wachten zonder drankje, brood of menukaart, drankjes vergeten, niet alert terwijl het verder niet zo druk was waardoor we steeds lang moesten wachten voor we überhaupt iets konden (bij)bestellen). Maar het eten wel heel lekker dus!
Hans Den Drijver D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Afgegaan op de keuze van het personeel. Verrassend lekker. Mooie zaak. Beetje fris.
Lourens E.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Gezellig restaurant met goed eten
we hebben gegeten met een groep van 12 man
service was aardig en snel
eten was verrukkelijk iedereen was er van weg
top!top!!top!!!
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten hier op een doordeweekse dag! Aanrader.
Lourens E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Super leuke avond gehad bij Atithi! Heerlijk eten en goede service, overal een goede ervaring en er hangt een erg leuke rustige sfeer! Andere Indiase restaurants in Nederland zouden hier een voorbeeld aan mogen nemen!
Daan O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Celeste T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De vorige keer was het allemaal prima. Dit keer viel het helaas tegen. Sommige gerechten waren ineens niet bestelbaar omdat de kok geen tijd zou hebben volgens de ober. Het duurde even voordat de drankjes kwamen. Het eten smaakte op zich ok. Maar het bestelde dessert was iets totaal anders dan het hoort te zijn. De porties zijn te klein voor het bedrag. De kaarsjes op tafel waren niet aangestoken en de menukaarten werden niet weggehaald. De ober was aardig, maar hij wist niet heel veel van het eten. Kortom het was een rommeltje. Ik hoop dat ze dit allemaal gaan verbeteren bij Atithi want er zit toch echt potentie in.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Leuke live muziek. Goede bereiding! Atithi is zeker voor herhaling vatbaar gezien de locatie, eten en bediening. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Zeer gastvrij! Echt een aanrader.
Wilco Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Erg goed eten, de smaken kloppen precies. De inrichting van het restaurant is modern. De service is perfect, van het begin tot eind goed verzorgd. Voor deze keuken echt een aanrader in de randstad!