Atithi Indian Restaurant Rotterdam

Vasteland 5A 3011 BJ Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Atithi Indian Restaurant Rotterdam

Rotterdam Leuvehaven Metro Station
  • : Street parking

Maandag t/m Zondag: 16:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Atithi Indian Restaurant Rotterdam

Indra D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heel hartelijk ontvangen door de mw van de bediening. Complimenten voor haar bejegening en hartelijkheid, ze had hulp bij het uitserveren maar had zelf enorm goed de overzicht over de klanten en was er meteen bij als je haar aandacht vroeg.
Het eten was meer dan prima en ruim. Aandachtpuntje is dat het wel vrij koud was in de zaak. Maar dat mocht de pret van het heerlijke eten niet drukken.
Melindy D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Hele lieve mensen! We waren alleen in het restaurant met zijn 4tjes, maar de sfeer was goed en het eten ongelooflijk lekker ;).
Jara V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Goed Indiaas restaurant met authentieke gerechten. Goede service en prijzen betaalbaar.
Kim C.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Hele vriendelijke bediening en goede gerechten!
De porties zijn precies goed. De gerechten zijn allemaal erg smaakvol.
Leuk restaurant en zeker een aanrader.
Teeuwen A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Lekker eten, vriendelijk mensen.
Tjian L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Het eten was erg lekker. Bediening was vriendelijk en snel. Restaurant is erg mooi ingericht. Prijs en kwaliteitsverhouding was ook erg goed!
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Met de Iens 50% aanbieding vond ik de prijs/kwaliteit precies goed. Menu kaart vond ik beperkt en de suprise-me dessert is geen bijzondere verrasing (ijs toetje).
Akoestiek kan flink verbetert worden, met een volle restaurant kan je elkaar nauwelijks verstaan.
Edwin C.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk eten, erg vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug.
Lonneke R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Heerlijk gegeten, service is heel vriendelijk maar je moet wel wat geduld hebben. Sfeer is ok.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Bediening goed en gezellig, en alle tafels van waren bezet, en terecht! Wij komen weer terug.
Aniel M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Geen appetizer voorafgaand aan de maaltijd gekregen verder hebben wij best wel lang gewacht op het hoofdgerecht. We hadden spicy eten verwacht terwijl deze heel flauw bleek te zijn. Voor spicy eten dus niet de juiste restaurant.

Pluspunt: bediening is zeer vriendelijk en de naan (roti) is een aanrader. Het was ook gezellig druk in het restaurant.
Alessia P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Lekkerste Indiaas eten tot nu toe. Een echte aanrader voor Indian food liefhebbers. Ik heb al veel indian food restaurants gehad ook in Azië maar dit restaurant was het beste. Iedereen had wat anders en elk gerecht was heerlijk en het naan brood was heerlijk vers en nog warm. Ik ga hier zeker vaker eten!
Dorothe B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Prima gegeten, leuke prijs
Nicky W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Indiaas eten op een chique manier gepresenteerd. Wij komen zeker terug.
Iets fris binnen, maar daar wordt bij verzoek iets aan gedaan.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
De kwaliteit van het eten was echt goed. We gaan zeker nog een keer terug. Een aandachtspunt is dat bij de bestelling van witte wijn kregen we half gevulde glazen. De 2e bestelling van witte wijn, werden de glazen goed gevuld.. De bediening was een beetje sloom.
Grégoire M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Very good
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Super ontdekking! Dit was de tweede keer dat ik bij Atithi ben geweest en wat een toprestaurant. De sfeer is erg gezellig en knus. De bediening zeer attent, bekwaam en vriendelijk. Het eten is overheerlijk en zorgde er mede voor dat ik hier dus ook graag weer terugkwam. Dit is absoluut een van mijn favoriete restaurants in Rotterdam en ik durf dit dan ook volmondig aan iedereen aan te raden!
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Een verborgen pareltje in het Rotterdam centrum. Al meerdere keren gegeten en elke keer weer een feestje! Het eten is van goede kwaliteit en wordt vers bereid. De bediening is heel behulpzaam en de sfeer heel intiem. Echt een aanrader!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Goed eten. Was een beetje chaotisch. Geen wijnkoeler voor wijn 3 x zeiden ze komen we brengen. Maar zijn kleine dingen. Eten was smakelijk en daar gaat het om.
Charlene I.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Erg lekker gegeten! Gerechten zeer smaakvol. Vriendelijke en attente bediening. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was precies goed. Duidelijk op kaart aangegeven welke gerechten geschikt zijn voor veganisten. Voor mij als veganistische eter een grote plus. Geslaagde avond.