Athiste Mahal

Hooghuisstraat 41 5341 CD Oss Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Athiste Mahal

Roosmalen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hebben al meerdere malen bij Athiste Mahal gegeten echter nu zitten ze op een nieuwe locatie aan de Kruisstraat in Oss dus tijd om er weer een keer te gaan.
De aandacht die je hier krijgt is echt hart verwarmend.
Onze favoriete voorgerechten Onion Bahji en Samosa zijn altijd super vers en heerlijk.
Ook de Naan die vers wordt klaar gemaakt is een traktatie.
Omdat wij van pittig houden geven we dit altijd aan de bediening door en hier worden de hoofdgerechten goed op aangepast.
Ook de Biryanies zijn werkelijk de moeite waard.
Hier eten is genieten van een heerlijke keuken in een rustige en serene Indiase omgeving.
Wieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
We hebben afgehaald, 4 personen, 68 euro. Het was erg weinig eten voor zo veel geld. Dit doen we niet meer. We konden niet pinnen en moesten een half uur wachten tot het klaar eas.
We houden van pittig eten (komen uit de buurt van Rotterdam, zijn veel gewend) maar dit was echt bizar heet. We hebben de kip gewassen onder de kraan, omdat we niets proefden behalve peper.
Kitty S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Athiste Mahal. Alle gerechten waren goed gekruid en uitstekend bereid. De bediening was zeer vriendelijk. Wij bevelen dit restaurant van harte aan!
123chant .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vanavond gegeten in het restaurant wat inmiddels op een andere lokatie zit, in een moderner pand. De ontvangst was vriendelijk en correct, er waren 7 tafe!s bezet en er werd bij binnenkomst direct gemeld dat het een uur zou duren eer wij konden eten. Wat opvallend was bij binnenkomst is de sfeer. Het is een vrij lichte ruime ruimte, keurig maar een beetje eetzaal idee. Er hing een serene rust, zo'n rust dat je het geluid van bestek op de borden kon horen. Persoonlijk miste ik echt een stukje dynamiek en gezelligheid. Het had alles weg van een aula na een uitvaart.

Het eten smaakt goed, niets op aan te merken. De gerechtn liggen voor een Indiaas restaurant vrij hoog, alles is net even 2 a 3 euro duurder dan gangbaar. Alles wordt los berekend en dat terwijl papadam meestal wel vrij wordt geserveerd bij het drankje. Het restaurant wordt gerund door 1 persoon in de keuken en 1 in de bediening, misschien dat het daarom een lange tijd duurt voor je kunt eten. Al met al vonden we het een apart restaurant.
Foppe B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
De curries die hier geserveerd worden zijn van uitzonderlijk kwaliteit. De vindaloo van lam was buitengewoon van smaak en lekker pittig. Het voorafje in de vorm van Mixed Kebab was uitzonderlijk lekker. De bediening is zeer vriendelijk en punctueel. Jammer dat net als in de meeste Indiase restaurants weinig gedaan wordt aan de aankleding van het restaurant.
P B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Fantastisch restaurant in Oss. Buitengewone kwaliteit en smaak. Zeer mals vlees, goed gekruid, én vers bereid; geen half afgebakken gerechten die nog even in de pan geweest; en dat proef je. Werkelijk een verborgen parel. Als u in de buurt of provincie woont, zeker proberen!

Uitstekende prijs/kwaliteit, vriendelijke bediening, fijne rustige inrichting.
HPE .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Sommige restaurants zijn verborgen pareltjes. De buitenkant is niet heel aantrekkelijk - je zou zo voorbij lopen. Maar eenmaal binnen weet je zeker dat je goed zit. Het interieur is eenvoudig maar brengt je wel meteen in de juiste stemming. De ontvangst is allerhartelijkst en deze gastvrijheid werd alleen maar beter. Het echtpaar dat dit restaurant runt doet dat met passie voor de gerechten en liefde voor hun gasten. Wij hebben heerlijk en gezellig authentiek Indiaas gegeten. Onze dochtertje heeft glutenintolerantie en koemelkeiwitallergie. We kregen keurig uitgelegd wat ze wel en niet mocht eten, en omdat het rustig was werd voor haar speciaal glutenvrije Nan gebakken (hoe lief en zorgzaam!!). Jammer dat we niet in de buurt wonen, want ik benijd de Ossenaren met zo'n fijn restaurant!
AlexR .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Op een vroege zaterdagavond vonden we Athiste Mahal. Ik houd al tientallen jaren van de Indiase keuken omdat er veel gerechten zonder vlees en vis zijn te vinden. Zo ook bij dit restaurant. We hadden enkele typische voor-, hoofd- en nagerechten uitgekozen die bijzonder smaakvol waren: De overheerlijke dalsoep, paneer met spinazie, paneer met paprika, rijst met curry, indiase linzen en uiteraard samosa, nan en pappadam met fijne munt- en currysausjes. We moesten oppassen dat we onze vingers er niet bij opaten :-) O ja, het verfijnde hindoestaanse khulfi (pistachio-/mangoijs) maakte het diner compleet. Fijne en vriendelijke uitbaters, we gaan er binnenkort zeker weer eens eten.
NEC4EVER .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Zoals (bijna) gewoonlijk in een Indiaas restaurant is er weinig aandacht aan het decor besteed. De kwaliteit van de gerechten vonden wij nogal verschillen van elkaar. De Palak Paneer vonden we erg slecht, aardapelletjes OK, maar de naan & groenten curry wel lekker. In totaal kwamen we op een krappe 7. Service is meer dan prima, hele fijne lieve vrouw.
Geertje R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Wij zijn al jaren fan en komen regelmatig bij dit restaurant. Het eten is altijd even fantastisch en je wordt bediend door een ontzettend lieve, attente gastvrouw. Alles wordt met verse ingrediënten bereid en dat heeft wat tijd nodig, daarom kiezen we (ivm kleine kinderen) meestal voor afhalen. Aanrader!
Hevanha .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Al vanaf het eerste uur dat Athiste Mahal in Oss zit, komen wij hier eten. De ontvangst is altijd even hartelijk en het eten overheerlijk. De gerechten zijn zoals ze moeten zijn en gelukkig niet verwesterd. Als je echt van de Indiaase keuken wilt proeven is dit de 'place to be'. Wij komen zeker 2 keer per jaar helemaal vanuit het westen naar Oss om hier te eten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Heerlijk gegeten en een hartelijke service. Een plek om terug te komen. Kwaliteit van die twee is stukken beter dan het interieur, maar goed, je komt ook om te eten he :)
Jaap222 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
We komen hier al jaren en het eten en de service is voortreffelijk. Wij kunnen het echt aanbevelen als je van de indiaanse keuken houd en wie het nog niet ontdekt heeft, dan zou ik het hier eens ontdekken.
Jwtm .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Binnen kan een blind paard geen schade aanrichten maar het eten is echt top.Zowel het Indiase als het Maleisische is authentiek en erg smakelijk.
Deze man weet wat koken is.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
geweldig genoten van de curries en vooral de voorgerechten.
Bediening is zeer vriendelijk en attent.
We gaan hier zeker vaker komen