Athene

Meer informatie over restaurant Athene

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Athene is een griek zoals het moet zijn. Ziet er leuk uit en de bediening is vlot. De mixed grill was heerlijk en goed gevuld. Van de grieken is het een aanrader.
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Typisch Grieks restaurant met de aankleding die je mag verwachten van een Grieks restaurant. Daarom een 7 voor het decor. Bediening en serveren gaat erg snel, vaak is dat een goed iets maar hier gaat het soms zelfs te snel. Ook hiervoor krijgen zijn een 7. Het eten is goed en weer typisch Grieks. Veel vlees en goed op smaak. Verder ook goed geprijsd.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Gisteravond wederom magnefieke avond gehad.Dit Griekse restaurant komt met decor sfeer en heerlijke eten het dichtst bij het echte Griekenland ook de bediening is top!!!We hadden pikilia voor 1 persoon vooraf vanwege grote hoofd gerecht een vleesschotel voor twee personen die werd geserveerd met Griekse salade Tasiki en friet en rijst.We hadden een fles wijn v Kretikous wit v Kreta erbij.Ook nog Griekse Yogurt met honing en walnoten en Frappe ijskoffie met borreltje Koumquat v Corfou.Ook werd er gelukkig Griekse tragoudia muziek gespeeld.En mijn Griekse taal voor kunnen opfrissen.Ik vergat bijna dat ik in Eindhoven was,met dat laatste had ik toch al moeite omdat ik net terug was uit Parga Griekenland.Heb 200% genoten!!!!
PR2016 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk eten, gastvrije en vriendelijke bediening. Wij wanen ons altijd weer een avondje in het heerlijke Griekenland.
Peter en Rianne
Saskiamegens .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Regelmatige bezoeker, prijs/kwaliteit goed, gezellige ambiance. Zowel voor een snel diner als een avondvullend programma prima te doen.
Evels .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Tijdens een hittegolf op een overvol terras gefrituurde inktvisringen gegeten. De bediening was goed ondanks de drukte en hitte, tussendoor vroegen ze of alles naar wens was. De inktvis was vers met een heerlijke vissaus erbij. De frietjes die we besteld hadden waren waarschijnlijk uit de diepvries en snel slap. We dronken er rose bij die erg lekker was. De side-salad mocht van mij wat uitgebreider. De prijzen zijn niet erg hoog voor een redelijke maaltijd en een goede bediening.
Geert Z.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
het vlees is welliswaar voorgegrild en iets droog maar toch niet slecht,ook zeker genoeg.met de tzatsiki word echter omgesprongen of het goud is,daarvan krijg je echt een zielig maar lekker hapje,als je een normale portie wil hebben telt men er 5 euro voor,veeeeeeeel te veel ,maakt de prijskwaliteit van goed naar matig. Bediening is onpersoonlijk en langzaam , een tweede biertje krijgen was onmogelijk. geheel net voldoende.
Gingermaine .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
We hebben heerlijk gegeten. Mijn man had de lamsbout wat ontzettend lekker was. Vlees los van het bot en smaakvol. Ik had een bord lamsrackjes, giros en suflaki. Perfect bereid. Naar mijn mening had het bolletje rijst wat je op je bord krijgt iets meer gemogen. De sla naast je hoofdgerecht is een saaie salade. Blaadjes sla en ietsiepietsie rauwkost met 1 schijfje tomaat. Daar mag meer aandacht aan geschonken worden.
Er loopt voldoende personeel rond dus je hoeft zeker niet lang te wachten op je drankje of om je bestelling door te geven. Ik mis een iets persoonlijk contact of groet. Maar voor de rest is de service goed!
Sfeer en decor is goed en gezellig. Het is leuk en vol aangekleed.
Gedi .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Heel gezellig, lekker eten en altijd constante kwaliteit. Nog gewoon een kan kraanwater bij je eten! En snelle bediening voor als je niet de hele avond uit eten wilt.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
het was een geslaagde avond ,de griekse gerechten waren goed in het bijzonder de salades,en het vlees was goed bereid mals en toch niet vet , een aanrader ,we gaan zeker nog eens terug, eva en hans
CK040 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Heerlijk gegeten. Mijn partner had als voorgerecht Pepperoni, als hoofdgerecht de mixed-grill en ik had als voorgerecht de Keftedes en als hoofdgerecht suflaki. Als nagerecht hadden we de Athene surprise. Huiswijn is in orde.
Bediening mag wat mij betreft iets vriendelijker kijken.
Christiaan V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Dit is al jaren onze 'huisgriek'. Eten: blijft lekker. De eigenaar is altijd aanwezig en is trots op zijn goed lopende zaak. Huiskamergevoel met de inrichting zoals je die bij een grieks restaurant verwacht. Helaas ligt het restaurant op onze fietsroute.... zodat je elke keer honger krijgt als je erlangs rijdt... de verleiding is meestal te weerstaan, maar t komt toch geregeld voor dat we er ineens ongepland toch weer zitten.
Matijs K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
Je voelt je bijna in een fabriek. Snelle bediening, helaas té snel. Heb echt gevoel dat je gauw weer weg moet om de tafelbezetting hoog te houden. Huiswijn is dramatisch. Aparte flessen besteld maar die waren nog slechter. Treurig. Hoe krijg je het voor elkaar niet 1 fatsoenlijke wijn te schenken! Het decor doet anders verwachten. Eten is helaas veel te zout en porties zijn erg karig. Krijg het gevoel dat alles is gericht op kosten besparen. Lullig bolletje rijst en eetlepeltje tzaziki is sneu. Je voelt je toch een beetje opgelicht, ondanks de vriendelijke gezichten. Kortom veel ruimte voor verbetering.
Mamiro .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Wij hebben hier heerlijk gegeten, komen hier ook vaker.De varkenshaas in champignonsaus is hier echt heerlijk!En de heerlijkste kruidenboter!! je kunt er knus zitten.
Jeroen44 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Helaas niet wat wij er van verwacht hadden, het eten was veel te zout en karig. Jammer want het is best een leuk restaurant waar je prima zit. Het personeel was bijzonder vriendelijk.
Ck03 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
De calamaris tzatziki zijn erg lekker; helaas was de mix van voorgerechten wat minder. Als hoofdgerecht hadden we de kreta schotel; dit is zeker een aanrader. Al het vlees is hartstikke mals en totaal niet vet. Al met al lekker gegeten voor een prima prijs.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Aardig restaurant met gemiddelde kwaliteit. Het is geen hoogvlieger en die ambitie heeft het ook niet. Prima om met kinderen ongedwongen een hapje te eten. Goede kwaliteit voor niet te veel geld maar verwacht geen wonderen. Het gaat meer om de sfeer dat de rest.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Zwaar overgewaardeerd! Het eten is niet briljant, te zout en weinig voor griekse begrippen. Op advies van vrienden hier gaan eten maar nooit meer wat mij betreft.
Janneke_S .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2012
Deze Grieken weten de Griekse smaken en sfeer goed over te brengen in het Brabantse land. Retsina is heerlijk, de Griekse harswijn die je zeker eens geproefd moet hebben. Voorgerecht: vraag om een pikilia, dan krijg je van alles wat. Grillschotels voor twee zijn eigenlijk voor drie. De grillgerechten zijn goed gekruid, mals vlees en frisse salades. Kali orexi, smakelijk eten bij restaurant Athene!