Athene

6,7
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Tegen valler.
bezoek aan dit restaurant is ons zwaar tegen gevallen een uur gewacht op eten bij een half volle zaak en niemand op het terras,
salade bar slecht zeker een uur lang niet bijgevuld .
bediening slecht weet niet om te gaan met klachten, glazen vast houden waar je aan moet drinken (heb maar uit het flesje gedronken ).
naar een paar happen genomen te hebben vroegen we om de rekening de man achter de bar zei ons dat alles te wijten was aan de hoeveelheid personeel .
(bekende smoes) wat moet dit worden bij volle zaak en terras .
Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Restaurant Athene ligt aan het kerkplein met veel parkeergelegenheid voor de deur. We hadden hier al een paar keer eten afgehaald en dat was altijd prima.

Deze keer aten we in het restaurant en dat viel tegen. Bediening deed haar best maar was (op 1 dame na) zo onervaren dat er veel fout ging. Zo bestelden we b.v. een karaf rosé en kregen rode wijn. Uitserveren van de drankjes bleef de hele avond een probleem. Voorgerechten waren redelijk. Vervolgens moesten we bijna een uur wachten op onze hoofdgerechten. Bediening en keuken gaven elkaar de schuld van deze misser. Hoofdgerechten waren opnieuw redelijk, wel erg zout. Na de inmiddels verwachte chaos bij het uitserveren van desserts en koffies kwam de grande finale.

We konden 10 minuten lang meegenieten van hoe men elkaar in de keuken uitmaakte voor rotte vis. Tsja......
Volgens mij kan je in andere restaurants voor betere prijzen aanmerkelijk beter proeven van de Griekse keuken dan deze tent in Eersel. Jammer.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Of je nu met zn 2e of met een grote groep gaat eten, het is er gezellig toeven. Lekkere gerechten. Ook onbeperkt in tapas vorm. Heerlijk met een glas Mavrodaphne
Linda C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het zijn supervriendelijke mensen die je alles kan vragen, klant is hier nog koning!!
Lekker eten en voor ieder wat wils!
Jammer dat het in Nederland is ;)!
Tines2 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
De kip was mals en de gyros was prima gebakken. Porties vlees waren erg groot. De aanwezige salade bar bevat naast tomaat, komkommer en ijsbergsla veel zure groente. Een verse groentesalade zou een goede toevoeging (vervanging) zijn.
bediening was vriendelijk, 1 medewerkster is heel goed in haar werk. Haar collega's zijn erg jong en missen nog werkervaring. Er werd bijvoorbeeld meerdere malen gevraagd of we drinken wilden bestellen, terwijl we dat juist bij een andere collega hadden gedaan.
JeroenSt .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Eten redelijk zout en giros is soms halfrauw of aangebrand. Voor een griek behoorlijk aan de prijs. Wij gaan tegenwoordig altijd naar een andere griek en hier niet meer.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Nooit meer.
Tafel plakte, menukaart plakte. Aanbod zag er wel goed uit. Diverse gerechten zoveel als je wilt voor een leuke prijs.
Jammer genoeg vonden wij het eten slecht. Warme gerechten meeste volgens mij via de magnetron opgewarmd. Daardoor niet de smaken die wij van Grieks eten gewend zijn. Eigenaar die ook de bediening deed was aardig en deed zijn best.
Jannie-70 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Geweldig gegeten en genoten van alle heerlijke gerechten van de tapaskaart.Druk gezellig en alles op tijd...en bij sommige gerechten werd ook uitgelegd door de vriendelijke bediening dat je wat langer moest wachten top top topper.wij komen zeker weer
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Paar weken terug gegeten: vleesmix schotel en mousaka. Beiden niet aan te raden. Eigenlijk gewoon slecht. Vroeger was het inderdaad beter maar ja. Voorlopig wacht ik eerst weer een flink aantal positieve reacties af alvorens ik daar weer naar binnen ga.
Gastfijnproever .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Helaas weer slecht gegeten.
We "waren"vroeger hier vaste klant.
Maar de kwaliteit van het eten is onvoorstelbaar slecht.
Vlees slecht gebakken en de kwaliteit van de biefstuk was meer dan slecht. Na klacht hierover wél een goed gebakken biefstuk gekregen.
Voordat we iets te eten kregen was er reeds 3 kwartier tot een uur verstreken. Als troost kregen we een kop koffie aangeboden.
Wat vroeger een uitstekende Griek was is het nu méér dan verschrikkelijk slecht.
Niet gaan eten dus.
Kayleigh A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
Op een vrijdagavond ben ik hier samen met drie vriendinnen gaan eten. We kregen een rond tafeltje aan de raamzijde van het restaurant toegewezen. Deze mooi gedekt. Het restaurant was van binnen vrij donker en we voelde ons wel een beetje in een hoekje weggepropt. Toen we net zaten, kwam de bediening al aan met ouzo van de zaak en de menu kaarten. We hadden gekozen voor een menu van 23,50 waarbij 'onbeperkt' konden kiezen uit geselecteerde hapjes. De eerste bestelronde bestelde we Grieks gekruid gehakt en spiesjes met gegrilde varkenshaas. De gerechten werden niet tegelijk geserveerd waardoor het ene gerecht al koud was voordat het andere gerecht op tafel verscheen. Het duurde een uur!! voordat alle gerechten van deze bestelronde geserveerd waren. Dit vonden wij een grote tegenvaller. Binnen dat uur hadden we ook een aantal keer de verkeerde bestelling op tafel gekregen, die na twee minuten ook weer van tafel werd gehaald. Op een gegeven moment waren wij er toe in staat om gewoon alle gerechten die op tafel kwamen te accepteren om maar te eten te hebben want inmiddels hadden we erge honger. De vrouwelijke bediening was op dit moment ook erg chagrijnig en kortaf De volgende ronde bestelde we giros speciaal. Dit was wel lekker in tegenstelling tot de voorgaande gerechten. Bij de ronde hierna bestelde we gebakken mosselen in saus die erg droog waren en geheel uit elkaar vielen, gekruide gegrilde kipfilet en kip in saus gebakken. Bij deze ronde viel het ons op dat eigenlijk al de gerechten op de kaart met dezelfde kruiden gekruid waren. We vonden de variatie in de gerechten dus ook niet echt goed. We kregen tussen de gerechten door nog stokbrood met kruidenboter en frietjes. Inmiddels had andere bediening (man) het overgenomen die wel erg aardig was. Hij maakte wat grapjes en knoopte wat gezellige gesprekjes aan tijdens het afruimen van de tafel. Omdat we niet veel honger meer hadden, besloten we nog even na te borrelen. Dit vond de vrouwelijke bediening blijkbaar niet zo leuk want al snel werd er chagrijnig gevraagd of we niet eens wilde betalen (het was op dat moment 21.45u). Mijn vriendinnen en ik voelde ons geforceerd om snel te betalen en zijn toen maar in een kroeg nabij verder gaan borrelen.
Jbdb E.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
fijn ontvangen toen wij binnenkwamen de zaak zat bijna helemaal vol en wij waren blij verast dat alles zo soepel verliep en wij niet hebben hoeven wachten \! het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en vlot! Echt een aanrader vooral het Grieks tafelen echt super!