Athene

Fortuinstraat 18 4611 NP Bergen op Zoom Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Athene

GdeB .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
het spijt me ,maar het eten bij dit restaurant is niet goed. De soep was nog redelijk, maar verder heeft dit niet zoveel met Grieks eten te maken. Ja , er zit salade bij het eten , maar daar halen zelfs onze konijnen hun neus voor op. Een stukje geitenkaas van de groothandel met een laagje paneer in de frituu?. Niet echt lekker en overmatig kruiden over het vlees , tja....een veredelde Griekse snackbar is een goede omschrijving. De inrichting is gedateerd en zelfs de karig ingerichte restaurants in Griekenland zijn door de authenticiteit sfeervoller. Het overtallige personeel is heel attent, maar echt vriendelijk is anders. Prijs -kwaliteit verhouding is bedroevend.
Emase .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Onze favoriete Griek in Bergen op Zoom. Pas hier weer eens heerlijk gegeten, met de kinderen erbij. Voor hen is er ook een kindermenu, en dan niet standaard met friet met frikandel, maar echt de Griekse specialiteiten en dan in kleinere portie.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Eten is niet meer zoals het was, zou dat aan de nieuwe,ede eigenaar liggen? Alles is afgepast. De laatste 3keer erg tegengevallen en de laatste 2keer hadden we nog wel wat gelust. Laatste keren ook geen lolly, geen ouzo, foutieve rekening etc. Wij gaan voortaan naar de andere Griek in bergen op zoom