Athene

Meer informatie over restaurant Athene

Kan beter
Erg rustig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Athene

An1972 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Bij Athene geweest eten met Social Deal. Ik begrijp dat je dan je eisen een tikkeltje moet bijstellen, maar dit sloeg wel alles. Op zichzelf waren de gerechten wel lekker, maar 3 inktvisringetjes per portie is erg weinig. Ook niet mooi opgemaakt. Porties hoofdgerecht erg klein, zoon at mijn halve hoofdgerecht erbij op om genoeg te hebben. Hij is pas 11 en geen extreem grote eter. Geen echte slagroom op het ijs, maar uit zo'n spuitfles, die "room" zakte meteen in. Dit is een menu van normaal gesproken bijna 30 euro per persoon. Dat zou ik er in geen 30 jaar voor over hebben. Mochten de porties zijn aangepast vanwege de Social Deal, dan heeft Athene zichzelf daarmee geen dienst bewezen. Ik ga hier nooit meer terug. O ja, voor het hoofdgerecht werd ons gevraagd ons bestek te houden, we kregen geen schoon bestek voor het hoofdgerecht! Ik heb bestek van de andere tafel gehaald, want dat vind ik niet lekker. Kortom: geen aanrader.
Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Super restaurant met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Lekker sappig vlees, goed gekruid, vlotte bediening en gratis saladebuffet welke je als voorgerecht meer dan genoeg aan hebt. Uitgebreide kaart met veel specialiteiten. Je kunt er terecht voor een snelle hap, als je geen zin hebt om te koken of om uitgebreid te dineren.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Slechte ervaring bij deze griek gehad. Terwijl het absoluut niet druk was in het restaurant, werden we de hele tijd "opgejaagd". We waren nog met het voorgerecht bezig, werd het hoofdgerecht al op tafel gezet.... Ondanks onze protesten, werd het toch op tafel gezet, commentaar: "foutje van de keuken". Het eten was verder middelmatig: De giros was droog en aangebrand. Suzuki en suvlaki droog en smaakloos.
Na deze ervaring gaan we hier niet meer naar toe.
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Na een hele tijd weer eens hier naar toe gegaan. Maar de bediening viel vies tegen. Voorgerecht samen met hoofdgerecht. Vieze servetten werden niet meegenomen maar aangeduwd nadat ze werden gebruikt om een omgevallen glas op te deppen. Vlees was taai, vis was veel te taai en smaakloos. Extra bordje sla los €3,- extra.