Athene

Rijksweg Centrum 1 6161 EA Geleen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Athene

Terry1974 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Super restaurant met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Lekker sappig vlees, goed gekruid, vlotte bediening en gratis saladebuffet welke je als voorgerecht meer dan genoeg aan hebt. Uitgebreide kaart met veel specialiteiten. Je kunt er terecht voor een snelle hap, als je geen zin hebt om te koken of om uitgebreid te dineren.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Slechte ervaring bij deze griek gehad. Terwijl het absoluut niet druk was in het restaurant, werden we de hele tijd "opgejaagd". We waren nog met het voorgerecht bezig, werd het hoofdgerecht al op tafel gezet.... Ondanks onze protesten, werd het toch op tafel gezet, commentaar: "foutje van de keuken". Het eten was verder middelmatig: De giros was droog en aangebrand. Suzuki en suvlaki droog en smaakloos.
Na deze ervaring gaan we hier niet meer naar toe.
Janine H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Na een hele tijd weer eens hier naar toe gegaan. Maar de bediening viel vies tegen. Voorgerecht samen met hoofdgerecht. Vieze servetten werden niet meegenomen maar aangeduwd nadat ze werden gebruikt om een omgevallen glas op te deppen. Vlees was taai, vis was veel te taai en smaakloos. Extra bordje sla los €3,- extra.
Topper01 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Ook hier weer na jaren van afwezigheid naar binnen gelopen om te eten. wat meteen opviel was dat er een verbouwing had plaatsgevonden, maar wel nog hetzelfde personeel rondliep, ( ja ook de knorrige eigenaar) maar goed, we kwamen om te eten. De kaart was niet extravagant maar alles wat men bij een grieks restaurant kan verwachten stond er op. Na een complimetaire Ouzo (gratis Ouzo) iets te drinken en te eten besteld. Bediening was vriendelijk en vlug, en in een handomdraai was het eten er ook al. Niets als lof over het eten, goede portie, zag er smakelijk uit, en smaakte verrukkelijk, een aanrader is ook het saladebuffet, hier gaan wij zeker nog eens terug komen.